top bedrijfquote:Op donderdag 11 april 2013 11:44 schreef MineraalWater het volgende:
Paypal is dan gewoon eigenlijk ook een kut bedrijf
quote:Op donderdag 11 april 2013 11:44 schreef MineraalWater het volgende:
Paypal is dan gewoon eigenlijk ook een kut bedrijf
Niet wanneer je account wordt gefreezed.quote:
ooit 1x gehad, binnen 24 uur was het opgelost...quote:Op donderdag 11 april 2013 11:53 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Niet wanneer je account wordt gefreezed.
Betalen gaat hendig maar als je eenmaal problemen met hun hebt is het wel anders.
De andere kant op werken ze net zo snel. Spotify had bij mij geld afgeschreven zonder dat ik abbo had aangevraagd, paar uur later had ik het terug. (en een maand ban op spotify maar fuck datquote:Op donderdag 11 april 2013 11:53 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Niet wanneer je account wordt gefreezed.
Betalen gaat hendig maar als je eenmaal problemen met hun hebt is het wel anders.
Dat kan ik nergens vindenquote:Op donderdag 11 april 2013 11:55 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
koppel het dan aan je rekening (10e keer)
nope, hier doettie utquote:Op donderdag 11 april 2013 11:59 schreef d4v1d het volgende:
Of tenminste.. Een poging tot overschrijven.. mijn.ing.nl is weer down?
ik heb wel de afgelopen dagen dat als ik naar mijn.ing.nl ga dat hij het de eerste keer niet doet, de 2de keer wel..quote:Op donderdag 11 april 2013 12:07 schreef d4v1d het volgende:
hier inmiddels ook weer.. net werkte het toch echt niet.
Heb je geluk gehad, Nja, Bij onze community moeten we nu alles op gaan sturen dat je bank echt, Paspoort zulke shitquote:Op donderdag 11 april 2013 11:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ooit 1x gehad, binnen 24 uur was het opgelost...
wtf een ban op spotify?quote:Op donderdag 11 april 2013 11:57 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
De andere kant op werken ze net zo snel. Spotify had bij mij geld afgeschreven zonder dat ik abbo had aangevraagd, paar uur later had ik het terug. (en een maand ban op spotify maar fuck dat)
ohja de reden was omdat wij nu bij de KvK zitten en nu een legit company zijn, hun denken dat het paypal account onder een fake name staat.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ooit 1x gehad, binnen 24 uur was het opgelost...
zei die onwetend zijn bezitten de rijkdom van het onnozel zijn.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:39 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nog nooit gehad die zooi van starbucks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |