dus dat.quote:Titel:Willem-Alexander en Máxima, het nieuwe Koningspaar
Zender:RTL 4
Datum:17 april 2013
Uitzendtijd:20:30 - 21:30 uur
Genre:Nieuws/Actualiteiten
Van 20.30 tot 21.30 het interviewquote:
Is dat niet alleen op ned1 die nabeschouwing? Mijn tvgids zweer bij 21:30 op rtl4quote:
Zo te zien heeft "een nieuw begin" het veld moeten ruimen, want na HTMD komt Obese.quote:Titel:RTL Nieuws Extra: Willem-Alexander En Máxima, Het Nieuwe Koningspaar
Zender:RTL 4
Datum:17 april 2013
Uitzendtijd:21:30 - 22:00 uur
Inderdaad..quote:Op woensdag 17 april 2013 18:45 schreef tralalala het volgende:
Jammer dat GTST niet wegvalt, boze kinders op Twitter.
Net als de vorige keer
in t buitenland, appingedamquote:
Appingendam geloof ikquote:
Nee. Die piercing is vies.quote:
Dat ja.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:01 schreef Stickertje het volgende:
vind het wel meevallen eigenlijk.. lelijke kleding maar niet ontzettend bloot
had nie veel tietquote:
kijk analoogquote:Op woensdag 17 april 2013 22:03 schreef Enchanter het volgende:
M'n UPC mediabox is overleden (RIP aan de nabestaanden), geen HTMD voor mij vanavond
www.horizon.tvquote:Op woensdag 17 april 2013 22:03 schreef Enchanter het volgende:
M'n UPC mediabox is overleden (RIP aan de nabestaanden), geen HTMD voor mij vanavond
Omdat er een camera mee gaat zodat ze overdreven kunnen doen en hun afkeuring kunnen laten blijken.quote:
dochter overdrijft ook wel een beetje ja. die is streng christen volgens mijquote:Op woensdag 17 april 2013 22:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dochter ziet moeder liever als een non
Ik dnk dat die dochter ook best wel wat van kanquote:Op woensdag 17 april 2013 22:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dochter ziet moeder liever als een non
Nou ja beetje met je kont aanrijden tegen pubers.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dochter overdrijft ook wel een beetje ja. die is streng christen volgens mij
Ik mag toch hopen dat mijn ma nooit op een zelfde manier staat te dansenquote:Op woensdag 17 april 2013 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dochter overdrijft ook wel een beetje ja. die is streng christen volgens mij
als ze die vieze piercing er even uit haalt.quote:
Eens.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
als ze die vieze piercing er even uit haalt.
Meer over de kleding.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja beetje met je kont aanrijden tegen pubers.
Uiteraard!quote:Op woensdag 17 april 2013 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
als ze die vieze piercing er even uit haalt.
Daar wordt een eckte Fok!ker toch niet door tegengehouden?quote:Op woensdag 17 april 2013 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze heeft een vriend, jammer jongens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |