Naked inderdaad. Ding heeft maar 22k gelopen, zitten verder helaas geen extra's op.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:23 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Leuk ding! naked of sport?
De N versie dus
Kan je die zelf nog mooi uitzoeken. Of lekker standaard laten.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Naked inderdaad. Ding heeft maar 22k gelopen, zitten verder helaas geen extra's op.
Mja, ander dempertje wil ik sowieso. Wel zo'n v-twin wel horen natuurlijkquote:Op donderdag 11 april 2013 11:35 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Kan je die zelf nog mooi uitzoeken. Of lekker standaard laten.
ik was beschaafd tot ik een keer in de spits de overtoom af moest rijden.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ben beschaafdEn daarnaast moest ik me haasten om op tijd te komen
Staan er nog wel meer van te koop hoorquote:Op donderdag 11 april 2013 11:38 schreef Vinniiee het volgende:
Kut, op de website van die dealer staat ie als verkocht
Ja, weet ik, maar de naked zijn behoorlijk schaars. En ik heb ook geen zin om half Nederland door te reizen.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:56 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Staan er nog wel meer van te koop hoor
Al waren die nakeds wel iets schaarsen toen ik me zat te verdiepen in die dingen.
Btw, heb besloten een BOS demper op mijn VFR te gaan plaatsen
Ok, dat is dus nog steeds zo. De sport variant is ook wel oke trouwens, krijg je vooral een kuipje erbij.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, weet ik, maar de naked zijn behoorlijk schaars. En ik heb ook geen zin om half Nederland door te reizen.
Zeker, de standaard uitlaat is echt veel te beschaafd voor dat mooie blok.quote:Oeh, dat zal wel lekker klinken
En een sportievere houding, wat mijn rug dan weer niet zo leuk vindquote:Op donderdag 11 april 2013 11:58 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ok, dat is dus nog steeds zo. De sport variant is ook wel oke trouwens, krijg je vooral een kuipje erbij.
[..]
Zeker, de standaard uitlaat is echt veel te beschaafd voor dat mooie blok.
Vroeger waren hier alleen maar knappe jongens blijkbaarquote:Op woensdag 10 april 2013 23:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
knappe jongen die 160 doet op de lekdijk
Volgens mij heeft de N ook best een sportieve houding nog. Één keer op gezeten (niet gereden) en hij zit sportiever dan een Bandit.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En een sportievere houding, wat mijn rug dan weer niet zo leuk vind
Ik ga eens even youtuben.
Nah, toen ik er op reed vond ik het wel meevallen.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:41 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de N ook best een sportieve houding nog. Één keer op gezeten (niet gereden) en hij zit sportiever dan een Bandit.
Hangt trouwens wel een erg mooi blokje onder. Collega van me had zo'n ding met Akropovic demperdie voelde je gewoon aankomen met die zware dreun
Dat zal ongetwijfeld ook mis kunnen gaanquote:Op donderdag 11 april 2013 12:58 schreef BlackLining het volgende:
Daar komt wel bij dat ze een extern oliefilter hebben. Voor jou ook wel een voordeel natuurlijk.
Mja, als je met een extern filter de handel naar de godverdomme weet te draaien ben je helemaal de lul ja..quote:Op donderdag 11 april 2013 12:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld ook mis kunnen gaan
Dat is niet zo makkelijk te repareren neequote:Op donderdag 11 april 2013 13:00 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mja, als je met een extern filter de handel naar de godverdomme weet te draaien ben je helemaal de lul ja..
Of hij heeft het bij aankoop (al dan niet tweedehands) nooit gehad, zoals ik..quote:Op donderdag 11 april 2013 08:59 schreef Dekatria het volgende:
Owner's Manual is eerder een beetje een indicatie hoe diegene met z'n motor is omgegaan - is'ie kwijt, dan is dat niet zo'n goed teken. Zelfde geldt voor het al dan niet nog aanwezig zijn van het originele toolkitje op de motor.
Idd, deze had ook alweer een eigenaar ervoor gehad.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:36 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Of hij heeft het bij aankoop (al dan niet tweedehands) nooit gehad, zoals ik..
quote:
Vandaar ook niet gereden gister en eergister. Afgelopen nacht regende het echter dermate dat ik het wel weer prima vond. Zelfs die zouthopen die je nog voor fietspadstoplichten zag liggen waren foetsie.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:24 schreef BlackLining het volgende:
Kan goed merken dat de pekel die nog op de weg lag de laatste paar dagen lekker los gespoeld is zegOveral kleine roestpuntjes
Vind ik deze toch gaverquote:Op donderdag 11 april 2013 17:44 schreef einschtein het volgende:
Zo, in Amerika ook POV op de politiemotort.
http://www.dumpert.nl/med(...)htervolging_pov.html
Dat sowieso.quote:
Ik rijd ditzelfde stuk ook vanuit m'n werk (ga bij het einde rechts onderdoor de Maastunnel in), zij doen er even simpel 2x zo snel over. En tegen de richting van dat verkeersplein inquote:
Ga je mond es spoelen.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:49 schreef Geerd het volgende:
Als ik al die sleutel verhalen hier hoor is zoon apk voor motoren niet zo verkeerd
Welke sleutel verhalen?quote:Op donderdag 11 april 2013 18:49 schreef Geerd het volgende:
Als ik al die sleutel verhalen hier hoor is zoon apk voor motoren niet zo verkeerd
APK had niet veel geholpen tegen uitglijden over grasquote:Op donderdag 11 april 2013 18:48 schreef Salatrel het volgende:
wel typisch dat bij een protest tegen apk voor motoren de verlichting van je motor verrot gaat
En ook niet tegen verrot schroefdraad.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:50 schreef BlackLining het volgende:
[..]
APK had niet veel geholpen tegen uitglijden over gras
hij kan tenminste nog rijdenquote:Op donderdag 11 april 2013 18:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beter op de kast dan zo'n hok waar jij mee rijdt.
Ik ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat reed je ook alweer?quote:Op donderdag 11 april 2013 18:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beter op de kast dan zo'n hok waar jij mee rijdt.
Officieel niet, je huffert boven je stoel je huid maakt geen contact met je kleding/voorwerpen.quote:
Hoe weet jij dat nouquote:Op donderdag 11 april 2013 18:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Officieel niet, je huffert boven je stoel je huid maakt geen contact met je kleding/voorwerpen.
TLquote:Op donderdag 11 april 2013 19:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou
Maar we dwalen af. Daarom:
Welke motoren zijn allemaal 2-cilinders?
- SV
- TRX
- TDM
- XTZ750
- Alp
- AT
- ...?
Ik heb geen levenquote:Op donderdag 11 april 2013 19:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou
Maar we dwalen af. Daarom:
Welke motoren zijn allemaal 2-cilinders?
- SV
- TRX
- TDM
- XTZ750
- Alp
- AT
- ...?
en Hyosung? in principe gewoon een kopie van suzukiquote:Op donderdag 11 april 2013 19:27 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm, aan die motoren had ik eigenlijk ook al gedacht, maar wist ze even niet op te sommen... Zoektocht gaat verder
Voor de echte bazenquote:Op donderdag 11 april 2013 19:22 schreef Dekatria het volgende:
Triumph Bonnie, Thruxton en Scrambler
Buiten budget en/of aan de andere kant van NL.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:28 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
en Hyosung? in principe gewoon een kopie van suzuki
Mja, lomp inderdaad. Niks voor mij dusquote:Op donderdag 11 april 2013 19:29 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Voor de echte bazen
Moh, TL1000R? Lompe machine is dat
Valt ook buiten het budgetquote:Op donderdag 11 april 2013 19:36 schreef JK1982 het volgende:
Cagiva Raptor, ook in 650 en ook in naked!
[ afbeelding ]
RSV Mille of Tounoquote:Op donderdag 11 april 2013 19:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Valt ook buiten het budget
Heb ongeveer 2500 te besteden. Max. 3000.
Mooie opties ja, maar een Tuono vind je niet binnen dat budget en RSV vind ik te lomp.quote:
Toch zijn ze redelijk betaalbaar hoor.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik reis het liefst niet half Nederland door nee, vooral omdat ik geen autorijbewijs heb en dus me moet laten brengen of met het OV moet gaan.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Toch zijn ze redelijk betaalbaar hoor.
En met een beetje lullen krijg je er nog wat af ook.
Alleen ja, je zoekt eigenlijk beetje in de buurt hè, da's dan wel weer jammer..
Deze bijvoorbeeld: http://www.speurders.nl/o(...)0-i-e-123231209.html
Of deze: http://link.marktplaats.nl/661368621
Lijkt dat zo of zitten die uitlaten niet in 1 lijn?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:54 schreef JK1982 het volgende:
Ik zie trouwens mijn ex-V-Raptor ook weer op Speurders staan: Klikkerdeklik!
Vraag me af of hij schade heeft gehad, of dat de eigenaar hem expres heeft omgebouwd naar een naked..![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 april 2013 19:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt dat zo of zitten die uitlaten niet in 1 lijn?
Da's een 4-cilinderquote:
Yeahquote:Op donderdag 11 april 2013 20:07 schreef motorbloempje het volgende:
W00h000! Normaal zijn ze met alles RETETRAAG hier, máár er lag net bij thuiskomst een grote enveloppe in de bus met een kentekenregistratieformulier! Ik heb een Brits kenteken (althans, die kan ik laten maken!)Morgen even aanvragen en dan vanaf volgende week weer rijden!
Nice!quote:Op donderdag 11 april 2013 20:07 schreef motorbloempje het volgende:
W00h000! Normaal zijn ze met alles RETETRAAG hier, máár er lag net bij thuiskomst een grote enveloppe in de bus met een kentekenregistratieformulier! Ik heb een Brits kenteken (althans, die kan ik laten maken!)Morgen even aanvragen en dan vanaf volgende week weer rijden!
quote:
Na lang lurken toch maar een keer posten, is een kawa er6n niks voor jou? Het eerste model is binnen jouw budget wel te vinden.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooie opties ja, maar een Tuono vind je niet binnen dat budget en RSV vind ik te lomp.
Zit eigenlijk aan een 600cc te denken, omdat die meestal wat slanker zijn.
deze stofzuiger kan wel boos worden > 14000 toerenquote:Op donderdag 11 april 2013 20:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben ik niet, ik hou niet van dat stofzuigergeluid.
Ik kan een ER6N nergens vinden voor minder dan 3000 hoor. Misschien dat je de ER5N bedoelt, dat zou wel kunnen.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:14 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Na lang lurken toch maar een keer posten, is een kawa er6n niks voor jou? Het eerste model is binnen jouw budget wel te vinden.
Ik hou niet van hoogtoerig.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:16 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
deze stofzuiger kan wel boos worden > 14000 toeren
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:14 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Na lang lurken toch maar een keer posten, is een kawa er6n niks voor jou? Het eerste model is binnen jouw budget wel te vinden.
Zoiets: http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lrquote:Op donderdag 11 april 2013 20:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan een ER6N nergens vinden voor minder dan 3000 hoor. Misschien dat je de ER5N bedoelt, dat zou wel kunnen.
[..]
Ik hou niet van hoogtoerig.
Ik vraag me dan altijd af wat er mis mee is, aangezien dat de enige is die zo goedkoop is.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:19 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Zoiets: http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
4 toch? Maar is te groot voor mij.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
oh ok... hoeveel cilinders op een hayabusa?
Proefritje ken geen kwaad.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af wat er mis mee is, aangezien dat de enige is die zo goedkoop is.
Tenzij je het leuk vind om eindeloos te prutsen aan falende elektronica zou ik geen Aprilia nemenquote:
KLE 500quote:Op donderdag 11 april 2013 19:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Liever gewoon een motor die me niet in de steek laatquote:Op donderdag 11 april 2013 21:05 schreef Yreal het volgende:
Overigens net mijn kawa weer opgehaald. Hoefde niet te betalen voor de benzine van de gs500 en ik heb nog een volle tank peut in de kle gekregen ook. Wat een toppers
wat was het probleem nou?quote:Op donderdag 11 april 2013 21:05 schreef Yreal het volgende:
Overigens net mijn kawa weer opgehaald. Hoefde niet te betalen voor de benzine van de gs500 en ik heb nog een volle tank peut in de kle gekregen ook. Wat een toppers
Niemand die het weet. Moest nu gewoon even gaan rijden van hem en dan kijken hoever ik kwam op een tank. Nu hij niks kon vinden en er geen referentie is kunnen we niet zoveel.quote:
tenzij sneeuw of ijs... dan kom je hier de oprit niet af...quote:Op donderdag 11 april 2013 20:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
OhMaar dat houdt echte motorrijders niet tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |