Ik rijd ditzelfde stuk ook vanuit m'n werk (ga bij het einde rechts onderdoor de Maastunnel in), zij doen er even simpel 2x zo snel over. En tegen de richting van dat verkeersplein inquote:
Ga je mond es spoelen.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:49 schreef Geerd het volgende:
Als ik al die sleutel verhalen hier hoor is zoon apk voor motoren niet zo verkeerd
Welke sleutel verhalen?quote:Op donderdag 11 april 2013 18:49 schreef Geerd het volgende:
Als ik al die sleutel verhalen hier hoor is zoon apk voor motoren niet zo verkeerd
APK had niet veel geholpen tegen uitglijden over grasquote:Op donderdag 11 april 2013 18:48 schreef Salatrel het volgende:
wel typisch dat bij een protest tegen apk voor motoren de verlichting van je motor verrot gaat
En ook niet tegen verrot schroefdraad.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:50 schreef BlackLining het volgende:
[..]
APK had niet veel geholpen tegen uitglijden over gras
hij kan tenminste nog rijdenquote:Op donderdag 11 april 2013 18:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beter op de kast dan zo'n hok waar jij mee rijdt.
Ik ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat reed je ook alweer?quote:Op donderdag 11 april 2013 18:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beter op de kast dan zo'n hok waar jij mee rijdt.
Officieel niet, je huffert boven je stoel je huid maakt geen contact met je kleding/voorwerpen.quote:
Hoe weet jij dat nouquote:Op donderdag 11 april 2013 18:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Officieel niet, je huffert boven je stoel je huid maakt geen contact met je kleding/voorwerpen.
TLquote:Op donderdag 11 april 2013 19:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou
Maar we dwalen af. Daarom:
Welke motoren zijn allemaal 2-cilinders?
- SV
- TRX
- TDM
- XTZ750
- Alp
- AT
- ...?
Ik heb geen levenquote:Op donderdag 11 april 2013 19:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou
Maar we dwalen af. Daarom:
Welke motoren zijn allemaal 2-cilinders?
- SV
- TRX
- TDM
- XTZ750
- Alp
- AT
- ...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |