en Hyosung? in principe gewoon een kopie van suzukiquote:Op donderdag 11 april 2013 19:27 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm, aan die motoren had ik eigenlijk ook al gedacht, maar wist ze even niet op te sommen... Zoektocht gaat verder
Voor de echte bazenquote:Op donderdag 11 april 2013 19:22 schreef Dekatria het volgende:
Triumph Bonnie, Thruxton en Scrambler
Buiten budget en/of aan de andere kant van NL.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:28 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
en Hyosung? in principe gewoon een kopie van suzuki
Mja, lomp inderdaad. Niks voor mij dusquote:Op donderdag 11 april 2013 19:29 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Voor de echte bazen
Moh, TL1000R? Lompe machine is dat
Valt ook buiten het budgetquote:Op donderdag 11 april 2013 19:36 schreef JK1982 het volgende:
Cagiva Raptor, ook in 650 en ook in naked!
[ afbeelding ]
RSV Mille of Tounoquote:Op donderdag 11 april 2013 19:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Valt ook buiten het budget
Heb ongeveer 2500 te besteden. Max. 3000.
Mooie opties ja, maar een Tuono vind je niet binnen dat budget en RSV vind ik te lomp.quote:
Toch zijn ze redelijk betaalbaar hoor.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Valt ook buiten het budget
Heb ongeveer 2500 te besteden. Max. 3000.
Ik reis het liefst niet half Nederland door nee, vooral omdat ik geen autorijbewijs heb en dus me moet laten brengen of met het OV moet gaan.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Toch zijn ze redelijk betaalbaar hoor.
En met een beetje lullen krijg je er nog wat af ook.
Alleen ja, je zoekt eigenlijk beetje in de buurt hè, da's dan wel weer jammer..
Deze bijvoorbeeld: http://www.speurders.nl/o(...)0-i-e-123231209.html
Of deze: http://link.marktplaats.nl/661368621
Lijkt dat zo of zitten die uitlaten niet in 1 lijn?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:54 schreef JK1982 het volgende:
Ik zie trouwens mijn ex-V-Raptor ook weer op Speurders staan: Klikkerdeklik!
Vraag me af of hij schade heeft gehad, of dat de eigenaar hem expres heeft omgebouwd naar een naked..![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 april 2013 19:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt dat zo of zitten die uitlaten niet in 1 lijn?
Da's een 4-cilinderquote:
Yeahquote:Op donderdag 11 april 2013 20:07 schreef motorbloempje het volgende:
W00h000! Normaal zijn ze met alles RETETRAAG hier, máár er lag net bij thuiskomst een grote enveloppe in de bus met een kentekenregistratieformulier! Ik heb een Brits kenteken (althans, die kan ik laten maken!)Morgen even aanvragen en dan vanaf volgende week weer rijden!
Nice!quote:Op donderdag 11 april 2013 20:07 schreef motorbloempje het volgende:
W00h000! Normaal zijn ze met alles RETETRAAG hier, máár er lag net bij thuiskomst een grote enveloppe in de bus met een kentekenregistratieformulier! Ik heb een Brits kenteken (althans, die kan ik laten maken!)Morgen even aanvragen en dan vanaf volgende week weer rijden!
quote:
Na lang lurken toch maar een keer posten, is een kawa er6n niks voor jou? Het eerste model is binnen jouw budget wel te vinden.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooie opties ja, maar een Tuono vind je niet binnen dat budget en RSV vind ik te lomp.
Zit eigenlijk aan een 600cc te denken, omdat die meestal wat slanker zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |