deze stofzuiger kan wel boos worden > 14000 toerenquote:Op donderdag 11 april 2013 20:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben ik niet, ik hou niet van dat stofzuigergeluid.
Ik kan een ER6N nergens vinden voor minder dan 3000 hoor. Misschien dat je de ER5N bedoelt, dat zou wel kunnen.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:14 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Na lang lurken toch maar een keer posten, is een kawa er6n niks voor jou? Het eerste model is binnen jouw budget wel te vinden.
Ik hou niet van hoogtoerig.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:16 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
deze stofzuiger kan wel boos worden > 14000 toeren
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:14 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Na lang lurken toch maar een keer posten, is een kawa er6n niks voor jou? Het eerste model is binnen jouw budget wel te vinden.
Zoiets: http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lrquote:Op donderdag 11 april 2013 20:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan een ER6N nergens vinden voor minder dan 3000 hoor. Misschien dat je de ER5N bedoelt, dat zou wel kunnen.
[..]
Ik hou niet van hoogtoerig.
Ik vraag me dan altijd af wat er mis mee is, aangezien dat de enige is die zo goedkoop is.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:19 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Zoiets: http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
4 toch? Maar is te groot voor mij.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
oh ok... hoeveel cilinders op een hayabusa?
Proefritje ken geen kwaad.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af wat er mis mee is, aangezien dat de enige is die zo goedkoop is.
Tenzij je het leuk vind om eindeloos te prutsen aan falende elektronica zou ik geen Aprilia nemenquote:
KLE 500quote:Op donderdag 11 april 2013 19:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Valt ook buiten het budget
Heb ongeveer 2500 te besteden. Max. 3000.
Liever gewoon een motor die me niet in de steek laatquote:Op donderdag 11 april 2013 21:05 schreef Yreal het volgende:
Overigens net mijn kawa weer opgehaald. Hoefde niet te betalen voor de benzine van de gs500 en ik heb nog een volle tank peut in de kle gekregen ook. Wat een toppers
wat was het probleem nou?quote:Op donderdag 11 april 2013 21:05 schreef Yreal het volgende:
Overigens net mijn kawa weer opgehaald. Hoefde niet te betalen voor de benzine van de gs500 en ik heb nog een volle tank peut in de kle gekregen ook. Wat een toppers
Niemand die het weet. Moest nu gewoon even gaan rijden van hem en dan kijken hoever ik kwam op een tank. Nu hij niks kon vinden en er geen referentie is kunnen we niet zoveel.quote:
tenzij sneeuw of ijs... dan kom je hier de oprit niet af...quote:Op donderdag 11 april 2013 20:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
OhMaar dat houdt echte motorrijders niet tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |