quote:Op woensdag 10 april 2013 20:00 schreef VeerEli het volgende:
Ben benieuwd wanneer ik een x de lul ben trouwens
quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook gewoon beide spoilers openenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No fatty, gelukkig. Misschien ben jij wel een fatty
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
BITCH JIJ KENT ONZE RELATIE NIET HOUD JE BEK JIJ WEET NIETSquote:
Dit dus, ik heb m'n kladblok er al bij.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat vind jij dergelijke zinnen dan? Nu ben ik wel nieuwsgierig.
Sterker nog, het is iets wat je van nature gaat doen wanneer je een stel hersens, iets te bieden en zelfvertrouwen hebt. Daar hoef je geen seminars voor af te struinen, handlezen of vrouwen om een 'female opinion on this' te vragen.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het is eigenlijk iets wat je gewoon van nature moet doen.
Hou je mond man hij heb meer lobi voor mij hoor dus kom ni hate bitchquote:Op woensdag 10 april 2013 20:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
BITCH JIJ KENT ONZE RELATIE NIET HOUD JE BEK JIJ WEET NIETS
Heb wel wat beters te doenquote:Op woensdag 10 april 2013 20:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
helemaal niet, lees maar in de vorige slowchat
Toch zijn bepaalde mannen beter in het lichamelijk flirten, signalen sturen, complimentjes maken, dat soort shit.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sterker nog, het is iets wat je van nature gaat doen wanneer je een stel hersens, iets te bieden en zelfvertrouwen hebt. Daar hoef je geen seminars voor af te struinen, handlezen of vrouwen om een 'female opinion on this' te vragen.
Gare shit.
Vond het niet erg ofzo, zat ook geen gevoelige informatie in of whatever, vond het alleen vaagquote:Op woensdag 10 april 2013 20:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wel leuk toch als andere mensen dat ook eens bij jou doen, DM's publiceren.
Voor tips, zie mijn reactie in het officiele PUA topicquote:Op woensdag 10 april 2013 20:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Dit dus, ik heb m'n kladblok er al bij.
Komt omdat jij lekker bent en ik niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hou je mond man hij heb meer lobi voor mij hoor dus kom ni hate bitch
Nietus komt omdat ik mooi ben on the inside en jij niet. Ikke = engel, jij = demoon. U snap?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Komt omdat jij lekker bent en ik niet.
watquote:Op woensdag 10 april 2013 20:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
zat ook in gevoelige informatie in
ja, weet ik veel, wat ze zeggen, een beetje onaardig, maar niet lullig ofzo.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:01 schreef CristinaYang het volgende: [..] Wat vind jij dergelijke zinnen dan? Nu ben ik wel nieuwsgierig.
Schatje, laat het rusten, ik houd nog steeds van je, jij niet van mij, same old.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vond het niet erg ofzo, zat ook in gevoelige informatie in of whatever, vond het alleen vaag.
Ik dacht, ging misschien ver, even gentlemen-like excuses maken, gaat ze posten dat ik DM ipv erop reageren. Dan toch niet?
Wat een cumbek.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
iets beters dan goed lezen? ik merk het ja
Ik zou niet eens weten waar ik dat kan vinden.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Voor tips, zie mijn reactie in het officiele PUA topic
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ook gewoon beide spoilers openenNo fatty, gelukkig. Misschien ben jij wel een fatty [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lol n00bquote:Op woensdag 10 april 2013 19:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat is dat precies? Is niet alles user submitted dan ofzo?En wat is de relatie met Reddit
?
Gvd.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nietus komt omdat ik mooi ben on the inside en jij niet. Ikke = engel, jij = demoon. U snap?
Correctie: zat ook geen gevoelige informatie oid in*.quote:
Dat doet het bij mij ook altijd goed ja. Of als ze je lopen te plagen op zo'n manier dat je net niet zeker weet of ze het menen of niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, weet ik veel, wat ze zeggen, een beetje onaardig, maar niet lullig ofzo.
Werkt natuurlijk niet altijd, maar tis al gauw beter dan je levensverhaal vertellen en melden dat je last hebt van aambeien.
Mijn ex vroeg of ik whiskey of lauwe thee had, op een beetje een denigrerend toontje, op de een of andere manier werkte dat en ben ik t nooit vergeten. Nu was t een lul, maar goed, daar ging het verder niet om
Ik geloof dus wél dat je bepaalde dingen kunt 'leren'
R&P natuurlijkquote:Op woensdag 10 april 2013 20:05 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten waar ik dat kan vinden.
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat doet het bij mij ook altijd goed ja. Of als ze je lopen te plagen op zo'n manier dat je net niet zeker weet of ze het menen of niet.
[..]
R&P natuurlijk
Staat nog best boeiende shit in dat topic, hoewel ook veel van die gasten daar het niet begrepen hebben. En eens in de zoveel tijd komt er een labielo schreeuwen dat vrouwen niet zo behandeld willen worden enzoquote:
Niet iedereen is zoals jij, gelukkig maar.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Correctie: zat ook geen gevoelige informatie oid in*.
Wat ik dus des te vreemder vond om het te publiceren.
VERKLAAR JE GEDACHTEGANG OP DAT MOMENT DAN TENMINSTE EVENquote:Op woensdag 10 april 2013 20:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Schatje, laat het rusten, ik houd nog steeds van je, jij niet van mij, same old.
ja, en dat hoort dus ook bij dat pua gebeuren.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat doet het bij mij ook altijd goed ja. Of als ze je lopen te plagen op zo'n manier dat je net niet zeker weet of ze het menen of niet.
[..]
Zou wat zijn, dan zag je meer piemel dan bakstenen in het straatbeeld.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet iedereen is zoals jij, gelukkig maar.
Net als het seksueel escaleren enzo, als je merkt dat er aantrekkingskracht is moet je daar ook wel wat mee doen enzo. Voor mannen die het uit zichzelf niet snappen is het best slim om te lezen denk ik.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, en dat hoort dus ook bij dat pua gebeuren.
Als je dat niet al te onzeker weet te brengen, kan het wel werken.
k heb dat pua gedoe altijd door en vind t niet echt sexyquote:Op woensdag 10 april 2013 20:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, en dat hoort dus ook bij dat pua gebeuren.
Als je dat niet al te onzeker weet te brengen, kan het wel werken.
dat denk ik dus ook, niks mis mee.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Net als het seksueel escaleren enzo, als je merkt dat er aantrekkingskracht is moet je daar ook wel wat mee doen enzo. Voor mannen die het uit zichzelf niet snappen is het best slim om te lezen denk ik.
Ik vond het gewoon apart dat je dat in DM moest doen en niet in het openbaar deed, that's all.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
VERKLAAR JE GEDACHTEGANG OP DAT MOMENT DAN TENMINSTE EVEN.
Als je het door hebt doen ze het niet goedquote:Op woensdag 10 april 2013 20:08 schreef madeliefff het volgende:
[..]
k heb dat pua gedoe altijd door en vind t niet echt sexy
Ik denk ook wel dat die trucs best helpen, maar het is allemaal een beetje geforceerd natuurlijk. Zo haal je alle lol eruit. Net als van die gasten die alleen maar gaan stappen om meiden te versieren.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Staat nog best boeiende shit in dat topic, hoewel ook veel van die gasten daar het niet begrepen hebben. En eens in de zoveel tijd komt er een labielo schreeuwen dat vrouwen niet zo behandeld willen worden enzo
Zou wel lekker ruiken al die geuren van die koelies.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou wat zijn, dan zag je meer piemel dan bakstenen in het straatbeeld.
Ah, oké. Duidelijk.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:05 schreef aight1 het volgende:
[..]
lol n00b
alles wat in reddit puntjes krijgt ofzo komt bij most viral te staan
en dan kan je ook nog kiezen voor user submitted, das dus imgur only
en dan kan je daar sorteren op newest
en dan krijg je dus alle meuk die iedereen maar instuurt
Ik heb minder gemeen met koelies dan jij met een gezonde levensstijl man, ffsquote:Op woensdag 10 april 2013 20:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zou wel lekker ruiken al die geuren van die koelies.
Gvd.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:09 schreef Panzermaus het volgende:
Ik weet niet waar ik mijn shit geleerd heb en ik kan je ook niet evenzoveel succes garanderen, maar ik kan je wel het een en ander aanraden om tenminste in de goede richting te werken.
Zosk, dit bericht is voor jou. Jij bent namelijk... een speciaal geval.
niet iedereen valt ervoor natuurlijk.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:08 schreef madeliefff het volgende:
[..]
k heb dat pua gedoe altijd door en vind t niet echt sexy
Oh, sjezus. NOU CHLORO BIJ DEZE NOGMAALS MIJN EXCUSES DANquote:Op woensdag 10 april 2013 20:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon apart dat je dat in DM moest doen en niet in het openbaar deed, that's all.
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb minder gemeen met koelies dan jij met een gezonde levensstijl man, ffs.
Het is volgens mij ook eerder iets voor gefrustreerde jongens die geen vriendin weten te regelen. Maar zoals ik al zei, als je in zo'n situatie zit kan je het beter leren. Niet iedereen wordt geboren met die skillset.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat die trucs best helpen, maar het is allemaal een beetje geforceerd natuurlijk. Zo haal je alle lol eruit. Net als van die gasten die alleen maar gaan stappen om meiden te versieren.
herkenbaarquote:Op woensdag 10 april 2013 20:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Als je het door hebt doen ze het niet goedM'n ex deed dat vrijwel automatisch, geloof niet dat hij er echt over nadacht. En hoewel ik in het begin totaal geen relatie met hem wilde, vond ik hem wel ontzettend fascinerend
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oh, sjezus. NOU CHLORO BIJ DEZE NOGMAALS MIJN EXCUSES DAN![]()
![]()
hvj =$.
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:11 schreef aight1 het volgende:
dwc jij was vroeger toch een koelie taxichauffeur
Elke avond bieries klappen en joint roken is gezond ja. Tov die 1x per 2 maanden dat ik harddrugs neemquote:Op woensdag 10 april 2013 20:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb minder gemeen met koelies dan jij met een gezonde levensstijl man, ffs.
je moet toch ook oefenen, als je in het begin forceert, kun je het later zonder erbij na te denken.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat die trucs best helpen, maar het is allemaal een beetje geforceerd natuurlijk. Zo haal je alle lol eruit. Net als van die gasten die alleen maar gaan stappen om meiden te versieren.
Ik denk dat die jointjes en biertjes meer schade doen.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Elke avond bieries klappen en joint roken is gezond ja. Tov die 1x per 2 maanden dat ik harddrugs neem
Dat word je inderdaad niet. Maar ik werd ook niet geboren met deze set muscles, integendeel. Sommige dingen vormen zich en scoren daarna hard.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:11 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het is volgens mij ook eerder iets voor gefrustreerde jongens die geen vriendin weten te regelen. Maar zoals ik al zei, als je in zo'n situatie zit kan je het beter leren. Niet iedereen wordt geboren met die skillset.
Zosk heeft alle dans-aanleg van de wereld maar zijn klompvoetjes staan hem in de weg.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je moet toch ook oefenen, als je in het begin forceert, kun je het later zonder erbij na te denken.
Als je het niet van nature hebt, is leren een optie.
Net als met dansen, de een heeft natuurlijk meer aanleg dan de ander
Sommige kerels hebben "het" gewoon hoor anders, heb een vriend die als we bijv. in de stad lopen dat chicks hem naroepen, of becomplimenteren met z'n ogen enz. Of dat chicks op hem afstappen bij het uitgaan als hij gewoon tegen de muur staat te praten met ons. Hij is dan wel het type C. Ronaldoquote:Op woensdag 10 april 2013 20:11 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het is volgens mij ook eerder iets voor gefrustreerde jongens die geen vriendin weten te regelen. Maar zoals ik al zei, als je in zo'n situatie zit kan je het beter leren. Niet iedereen wordt geboren met die skillset.
Ik ben het tot nu toe best veel met jou eensquote:Op woensdag 10 april 2013 20:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je moet toch ook oefenen, als je in het begin forceert, kun je het later zonder erbij na te denken.
Dat is ook een manier om het te bekijken natuurlijk.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele spier waar ik trots op ben hahaquote:Op woensdag 10 april 2013 20:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat word je inderdaad niet. Maar ik werd ook niet geboren met deze set muscles, integendeel. Sommige dingen vormen zich en scoren daarna hard. Hell, met een beetje wilskracht en contra-instinctief effort kan ik die ex van jou nog het hof maken and I'm not even gay.
Gvd, jij.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele spier waar ik trots op ben haha
volgens mij ben jij dat stiekem zelfquote:Op woensdag 10 april 2013 20:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sommige kerels hebben "het" gewoon hoor anders, heb een vriend die als we bijv. in de stad lopen dat chicks hem naroepen, of becomplimenteren met z'n ogen enz. Of dat chicks op hem afstappen bij het uitgaan als hij gewoon tegen de muur staat te praten met ons. Hij is dan wel het type C. Ronaldo.
Ik begin wel steeds nieuwsgieriger te worden naar hoe jij eruit ziet.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat word je inderdaad niet. Maar ik werd ook niet geboren met deze set muscles, integendeel. Sommige dingen vormen zich en scoren daarna hard. Hell, met een beetje wilskracht en contra-instinctief effort kan ik die ex van jou nog het hof maken and I'm not even gay.
He's got the look, zullen we dan maar zeggen?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sommige kerels hebben "het" gewoon hoor anders, heb een vriend die als we bijv. in de stad lopen dat chicks hem naroepen, of becomplimenteren met z'n ogen enz. Of dat chicks op hem afstappen bij het uitgaan als hij gewoon tegen de muur staat te praten met ons. Hij is dan wel het type C. Ronaldo.
hjbquote:Op woensdag 10 april 2013 20:11 schreef aight1 het volgende:
dwc jij was vroeger toch een koelie taxichauffeur
hjbquote:
hjbquote:Op woensdag 10 april 2013 20:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Elke avond bieries klappen en joint roken is gezond ja. Tov die 1x per 2 maanden dat ik harddrugs neem
oh myquote:Op woensdag 10 april 2013 20:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat word je inderdaad niet. Maar ik werd ook niet geboren met deze set muscles, integendeel. Sommige dingen vormen zich en scoren daarna hard.
Hell, met een beetje wilskracht en contra-instinctief effort kan ik die ex van jou nog het hof maken and I'm not even gay.
[..]
Zosk heeft alle dans-aanleg van de wereld maar zijn klompvoetjes staan hem in de weg.
Ja ik ook.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik begin wel steeds nieuwsgieriger te worden naar hoe jij eruit ziet.
mn ex had dat ook...quote:Op woensdag 10 april 2013 20:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
He's got the look, zullen we dan maar zeggen?Of is het een uitstralingsding denk je?
Zweven tientallen pics op FOK! rond volgens mij.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zag je dat niet als een belediging dan?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mn ex had dat ook...
Kreeg ík complimentjes van vrouwen dat ik hem aan de haak had weten te slaan
Vooral uitstraling bij hem
Dat heb ik dus met jou, ga je me nog langer in spanning laten, of wat?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Denk de looks ja, weet het niet precies. Hij heeft echt chicks (en oudere vrouwen) in allerlei soorten en maten gescoordquote:He's got the look, zullen we dan maar zeggen?Of is het een uitstralingsding denk je?
Vertel je er ook bij dat het allemaal uit een spuitje komt?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat word je inderdaad niet. Maar ik werd ook niet geboren met deze set muscles, integendeel. Sommige dingen vormen zich en scoren daarna hard.
Hell, met een beetje wilskracht en contra-instinctief effort kan ik die ex van jou nog het hof maken and I'm not even gay.
[..]
Zosk heeft alle dans-aanleg van de wereld maar zijn klompvoetjes staan hem in de weg.
Zo nieuwsgierig ben ik ook weer niet. Linken.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zweven tientallen pics op FOK! rond volgens mij.
Zoeken doe ik alleen in speciale gevallen, te lui enzo.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zweven tientallen pics op FOK! rond volgens mij.
Met een foto van 4 jaar oud zal je niet ver komen helaas. Van die Panzermuis is niets meer over en dat vind ik een goed iets.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zodra ik een zinnige pic in m'n DM zie verschijnen krijg je er eentje terug.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met jou, ga je me nog langer in spanning laten, of wat?
[..]
Denk de looks ja, weet het niet precies. Hij heeft echt chicks (en oudere vrouwen) in allerlei soorten en maten gescoord![]()
.
Zo nieuwsgierig ben je niet dus.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zoeken doe ik alleen in speciale gevallen, te lui enzo.
Mijn DM-box staat open.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Met een foto van 4 jaar oud zal je niet ver komen helaas. Van die Panzermuis is niets meer over en dat vind ik een goed iets.
In iedere 10 op de 100 KLB SC topics komt er wel een keer een foto van dWc voorbij.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zodra ik een zinnige pic in m'n DM zie verschijnen krijg je er eentje terug.
Hoewel ik jou er niet op vertrouw het prive te houden, dat is dan wel weer jammer.
nee, dat was bij ons ookquote:Op woensdag 10 april 2013 20:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zag je dat niet als een belediging dan?Ik heb ook wel eens complimentjes over hem gehad, maar op het zelfde moment hadden zijn vrienden het er altijd over dat ik zo'n catch was, dus er was wel een balans ofzo..
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
In iedere 10 op de 100 KLB SC topics komt er wel een keer een foto van dWc voorbij.
Nee, dat ruiken ze echt wel. Maar wat heeft dat er verder mee te maken?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:17 schreef Modus het volgende:
[..]
Vertel je er ook bij dat het allemaal uit een spuitje komt?
Goed idee.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:19 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Een foto natuurlijk, gelijk oversteken.
Vind jij me lijken op een Hindoestaande taxichauffeur op die foto?quote:
Geen idee hoe die eruit zien.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vind jij me lijken op een Hindoestaande taxichauffeur op die foto?
Wees asjeblieft mild in je oordeel, ik til hier zwaar aan.
Vind je er wel leuk uitzien, laten we een bucket delen en de rest van de week ham gaan.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vind jij me lijken op een Hindoestaande taxichauffeur op die foto?
Wees asjeblieft mild in je oordeel, ik til hier zwaar aan.
Nou ja ieder zijn ding maar doe nu niet alsof je zo hard hebt moeten werken voor die fysiek, met al die anabolenkuurtjes. Zonder was je natuurlijk nowhere near gekomen. Maar goed, denk dat de meeste wijven dat verder toch geen fluit kan schelen.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, dat ruiken ze echt wel. Maar wat heeft dat er verder mee te maken?
[..]
Goed idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |