quote:Op woensdag 10 april 2013 20:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oh, sjezus. NOU CHLORO BIJ DEZE NOGMAALS MIJN EXCUSES DAN![]()
![]()
hvj =$.
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:11 schreef aight1 het volgende:
dwc jij was vroeger toch een koelie taxichauffeur
Elke avond bieries klappen en joint roken is gezond ja. Tov die 1x per 2 maanden dat ik harddrugs neemquote:Op woensdag 10 april 2013 20:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb minder gemeen met koelies dan jij met een gezonde levensstijl man, ffs.
je moet toch ook oefenen, als je in het begin forceert, kun je het later zonder erbij na te denken.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat die trucs best helpen, maar het is allemaal een beetje geforceerd natuurlijk. Zo haal je alle lol eruit. Net als van die gasten die alleen maar gaan stappen om meiden te versieren.
Ik denk dat die jointjes en biertjes meer schade doen.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Elke avond bieries klappen en joint roken is gezond ja. Tov die 1x per 2 maanden dat ik harddrugs neem
Dat word je inderdaad niet. Maar ik werd ook niet geboren met deze set muscles, integendeel. Sommige dingen vormen zich en scoren daarna hard.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:11 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het is volgens mij ook eerder iets voor gefrustreerde jongens die geen vriendin weten te regelen. Maar zoals ik al zei, als je in zo'n situatie zit kan je het beter leren. Niet iedereen wordt geboren met die skillset.
Zosk heeft alle dans-aanleg van de wereld maar zijn klompvoetjes staan hem in de weg.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je moet toch ook oefenen, als je in het begin forceert, kun je het later zonder erbij na te denken.
Als je het niet van nature hebt, is leren een optie.
Net als met dansen, de een heeft natuurlijk meer aanleg dan de ander
Sommige kerels hebben "het" gewoon hoor anders, heb een vriend die als we bijv. in de stad lopen dat chicks hem naroepen, of becomplimenteren met z'n ogen enz. Of dat chicks op hem afstappen bij het uitgaan als hij gewoon tegen de muur staat te praten met ons. Hij is dan wel het type C. Ronaldoquote:Op woensdag 10 april 2013 20:11 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het is volgens mij ook eerder iets voor gefrustreerde jongens die geen vriendin weten te regelen. Maar zoals ik al zei, als je in zo'n situatie zit kan je het beter leren. Niet iedereen wordt geboren met die skillset.
Ik ben het tot nu toe best veel met jou eensquote:Op woensdag 10 april 2013 20:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je moet toch ook oefenen, als je in het begin forceert, kun je het later zonder erbij na te denken.
Dat is ook een manier om het te bekijken natuurlijk.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele spier waar ik trots op ben hahaquote:Op woensdag 10 april 2013 20:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat word je inderdaad niet. Maar ik werd ook niet geboren met deze set muscles, integendeel. Sommige dingen vormen zich en scoren daarna hard. Hell, met een beetje wilskracht en contra-instinctief effort kan ik die ex van jou nog het hof maken and I'm not even gay.
Gvd, jij.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele spier waar ik trots op ben haha
volgens mij ben jij dat stiekem zelfquote:Op woensdag 10 april 2013 20:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sommige kerels hebben "het" gewoon hoor anders, heb een vriend die als we bijv. in de stad lopen dat chicks hem naroepen, of becomplimenteren met z'n ogen enz. Of dat chicks op hem afstappen bij het uitgaan als hij gewoon tegen de muur staat te praten met ons. Hij is dan wel het type C. Ronaldo.
Ik begin wel steeds nieuwsgieriger te worden naar hoe jij eruit ziet.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat word je inderdaad niet. Maar ik werd ook niet geboren met deze set muscles, integendeel. Sommige dingen vormen zich en scoren daarna hard. Hell, met een beetje wilskracht en contra-instinctief effort kan ik die ex van jou nog het hof maken and I'm not even gay.
He's got the look, zullen we dan maar zeggen?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sommige kerels hebben "het" gewoon hoor anders, heb een vriend die als we bijv. in de stad lopen dat chicks hem naroepen, of becomplimenteren met z'n ogen enz. Of dat chicks op hem afstappen bij het uitgaan als hij gewoon tegen de muur staat te praten met ons. Hij is dan wel het type C. Ronaldo.
hjbquote:Op woensdag 10 april 2013 20:11 schreef aight1 het volgende:
dwc jij was vroeger toch een koelie taxichauffeur
hjbquote:
hjbquote:Op woensdag 10 april 2013 20:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Elke avond bieries klappen en joint roken is gezond ja. Tov die 1x per 2 maanden dat ik harddrugs neem
oh myquote:Op woensdag 10 april 2013 20:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat word je inderdaad niet. Maar ik werd ook niet geboren met deze set muscles, integendeel. Sommige dingen vormen zich en scoren daarna hard.
Hell, met een beetje wilskracht en contra-instinctief effort kan ik die ex van jou nog het hof maken and I'm not even gay.
[..]
Zosk heeft alle dans-aanleg van de wereld maar zijn klompvoetjes staan hem in de weg.
Ja ik ook.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik begin wel steeds nieuwsgieriger te worden naar hoe jij eruit ziet.
mn ex had dat ook...quote:Op woensdag 10 april 2013 20:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
He's got the look, zullen we dan maar zeggen?Of is het een uitstralingsding denk je?
Zweven tientallen pics op FOK! rond volgens mij.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zag je dat niet als een belediging dan?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mn ex had dat ook...
Kreeg ík complimentjes van vrouwen dat ik hem aan de haak had weten te slaan
Vooral uitstraling bij hem
Dat heb ik dus met jou, ga je me nog langer in spanning laten, of wat?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Denk de looks ja, weet het niet precies. Hij heeft echt chicks (en oudere vrouwen) in allerlei soorten en maten gescoordquote:He's got the look, zullen we dan maar zeggen?Of is het een uitstralingsding denk je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |