Correctie: zat ook geen gevoelige informatie oid in*.quote:
Dat doet het bij mij ook altijd goed ja. Of als ze je lopen te plagen op zo'n manier dat je net niet zeker weet of ze het menen of niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, weet ik veel, wat ze zeggen, een beetje onaardig, maar niet lullig ofzo.
Werkt natuurlijk niet altijd, maar tis al gauw beter dan je levensverhaal vertellen en melden dat je last hebt van aambeien.
Mijn ex vroeg of ik whiskey of lauwe thee had, op een beetje een denigrerend toontje, op de een of andere manier werkte dat en ben ik t nooit vergeten. Nu was t een lul, maar goed, daar ging het verder niet om
Ik geloof dus wél dat je bepaalde dingen kunt 'leren'
R&P natuurlijkquote:Op woensdag 10 april 2013 20:05 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten waar ik dat kan vinden.
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat doet het bij mij ook altijd goed ja. Of als ze je lopen te plagen op zo'n manier dat je net niet zeker weet of ze het menen of niet.
[..]
R&P natuurlijk
Staat nog best boeiende shit in dat topic, hoewel ook veel van die gasten daar het niet begrepen hebben. En eens in de zoveel tijd komt er een labielo schreeuwen dat vrouwen niet zo behandeld willen worden enzoquote:
Niet iedereen is zoals jij, gelukkig maar.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Correctie: zat ook geen gevoelige informatie oid in*.
Wat ik dus des te vreemder vond om het te publiceren.
VERKLAAR JE GEDACHTEGANG OP DAT MOMENT DAN TENMINSTE EVENquote:Op woensdag 10 april 2013 20:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Schatje, laat het rusten, ik houd nog steeds van je, jij niet van mij, same old.
ja, en dat hoort dus ook bij dat pua gebeuren.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat doet het bij mij ook altijd goed ja. Of als ze je lopen te plagen op zo'n manier dat je net niet zeker weet of ze het menen of niet.
[..]
Zou wat zijn, dan zag je meer piemel dan bakstenen in het straatbeeld.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet iedereen is zoals jij, gelukkig maar.
Net als het seksueel escaleren enzo, als je merkt dat er aantrekkingskracht is moet je daar ook wel wat mee doen enzo. Voor mannen die het uit zichzelf niet snappen is het best slim om te lezen denk ik.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, en dat hoort dus ook bij dat pua gebeuren.
Als je dat niet al te onzeker weet te brengen, kan het wel werken.
k heb dat pua gedoe altijd door en vind t niet echt sexyquote:Op woensdag 10 april 2013 20:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, en dat hoort dus ook bij dat pua gebeuren.
Als je dat niet al te onzeker weet te brengen, kan het wel werken.
dat denk ik dus ook, niks mis mee.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Net als het seksueel escaleren enzo, als je merkt dat er aantrekkingskracht is moet je daar ook wel wat mee doen enzo. Voor mannen die het uit zichzelf niet snappen is het best slim om te lezen denk ik.
Ik vond het gewoon apart dat je dat in DM moest doen en niet in het openbaar deed, that's all.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
VERKLAAR JE GEDACHTEGANG OP DAT MOMENT DAN TENMINSTE EVEN.
Als je het door hebt doen ze het niet goedquote:Op woensdag 10 april 2013 20:08 schreef madeliefff het volgende:
[..]
k heb dat pua gedoe altijd door en vind t niet echt sexy
Ik denk ook wel dat die trucs best helpen, maar het is allemaal een beetje geforceerd natuurlijk. Zo haal je alle lol eruit. Net als van die gasten die alleen maar gaan stappen om meiden te versieren.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Staat nog best boeiende shit in dat topic, hoewel ook veel van die gasten daar het niet begrepen hebben. En eens in de zoveel tijd komt er een labielo schreeuwen dat vrouwen niet zo behandeld willen worden enzo
Zou wel lekker ruiken al die geuren van die koelies.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou wat zijn, dan zag je meer piemel dan bakstenen in het straatbeeld.
Ah, oké. Duidelijk.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:05 schreef aight1 het volgende:
[..]
lol n00b
alles wat in reddit puntjes krijgt ofzo komt bij most viral te staan
en dan kan je ook nog kiezen voor user submitted, das dus imgur only
en dan kan je daar sorteren op newest
en dan krijg je dus alle meuk die iedereen maar instuurt
Ik heb minder gemeen met koelies dan jij met een gezonde levensstijl man, ffsquote:Op woensdag 10 april 2013 20:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zou wel lekker ruiken al die geuren van die koelies.
Gvd.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:09 schreef Panzermaus het volgende:
Ik weet niet waar ik mijn shit geleerd heb en ik kan je ook niet evenzoveel succes garanderen, maar ik kan je wel het een en ander aanraden om tenminste in de goede richting te werken.
Zosk, dit bericht is voor jou. Jij bent namelijk... een speciaal geval.
niet iedereen valt ervoor natuurlijk.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:08 schreef madeliefff het volgende:
[..]
k heb dat pua gedoe altijd door en vind t niet echt sexy
Oh, sjezus. NOU CHLORO BIJ DEZE NOGMAALS MIJN EXCUSES DANquote:Op woensdag 10 april 2013 20:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon apart dat je dat in DM moest doen en niet in het openbaar deed, that's all.
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb minder gemeen met koelies dan jij met een gezonde levensstijl man, ffs.
Het is volgens mij ook eerder iets voor gefrustreerde jongens die geen vriendin weten te regelen. Maar zoals ik al zei, als je in zo'n situatie zit kan je het beter leren. Niet iedereen wordt geboren met die skillset.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat die trucs best helpen, maar het is allemaal een beetje geforceerd natuurlijk. Zo haal je alle lol eruit. Net als van die gasten die alleen maar gaan stappen om meiden te versieren.
herkenbaarquote:Op woensdag 10 april 2013 20:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Als je het door hebt doen ze het niet goedM'n ex deed dat vrijwel automatisch, geloof niet dat hij er echt over nadacht. En hoewel ik in het begin totaal geen relatie met hem wilde, vond ik hem wel ontzettend fascinerend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |