quote:Op woensdag 10 april 2013 20:00 schreef VeerEli het volgende:
Ben benieuwd wanneer ik een x de lul ben trouwens
quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty fatty.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook gewoon beide spoilers openenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No fatty, gelukkig. Misschien ben jij wel een fatty
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
BITCH JIJ KENT ONZE RELATIE NIET HOUD JE BEK JIJ WEET NIETSquote:
Dit dus, ik heb m'n kladblok er al bij.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat vind jij dergelijke zinnen dan? Nu ben ik wel nieuwsgierig.
Sterker nog, het is iets wat je van nature gaat doen wanneer je een stel hersens, iets te bieden en zelfvertrouwen hebt. Daar hoef je geen seminars voor af te struinen, handlezen of vrouwen om een 'female opinion on this' te vragen.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het is eigenlijk iets wat je gewoon van nature moet doen.
Hou je mond man hij heb meer lobi voor mij hoor dus kom ni hate bitchquote:Op woensdag 10 april 2013 20:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
BITCH JIJ KENT ONZE RELATIE NIET HOUD JE BEK JIJ WEET NIETS
Heb wel wat beters te doenquote:Op woensdag 10 april 2013 20:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
helemaal niet, lees maar in de vorige slowchat
Toch zijn bepaalde mannen beter in het lichamelijk flirten, signalen sturen, complimentjes maken, dat soort shit.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sterker nog, het is iets wat je van nature gaat doen wanneer je een stel hersens, iets te bieden en zelfvertrouwen hebt. Daar hoef je geen seminars voor af te struinen, handlezen of vrouwen om een 'female opinion on this' te vragen.
Gare shit.
Vond het niet erg ofzo, zat ook geen gevoelige informatie in of whatever, vond het alleen vaagquote:Op woensdag 10 april 2013 20:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wel leuk toch als andere mensen dat ook eens bij jou doen, DM's publiceren.
Voor tips, zie mijn reactie in het officiele PUA topicquote:Op woensdag 10 april 2013 20:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Dit dus, ik heb m'n kladblok er al bij.
Komt omdat jij lekker bent en ik niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hou je mond man hij heb meer lobi voor mij hoor dus kom ni hate bitch
Nietus komt omdat ik mooi ben on the inside en jij niet. Ikke = engel, jij = demoon. U snap?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Komt omdat jij lekker bent en ik niet.
watquote:Op woensdag 10 april 2013 20:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
zat ook in gevoelige informatie in
ja, weet ik veel, wat ze zeggen, een beetje onaardig, maar niet lullig ofzo.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:01 schreef CristinaYang het volgende: [..] Wat vind jij dergelijke zinnen dan? Nu ben ik wel nieuwsgierig.
Schatje, laat het rusten, ik houd nog steeds van je, jij niet van mij, same old.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vond het niet erg ofzo, zat ook in gevoelige informatie in of whatever, vond het alleen vaag.
Ik dacht, ging misschien ver, even gentlemen-like excuses maken, gaat ze posten dat ik DM ipv erop reageren. Dan toch niet?
Wat een cumbek.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:04 schreef madeliefff het volgende:
[..]
iets beters dan goed lezen? ik merk het ja
Ik zou niet eens weten waar ik dat kan vinden.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Voor tips, zie mijn reactie in het officiele PUA topic
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ook gewoon beide spoilers openenNo fatty, gelukkig. Misschien ben jij wel een fatty [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lol n00bquote:Op woensdag 10 april 2013 19:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat is dat precies? Is niet alles user submitted dan ofzo?En wat is de relatie met Reddit
?
Gvd.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nietus komt omdat ik mooi ben on the inside en jij niet. Ikke = engel, jij = demoon. U snap?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |