Vertel je er ook bij dat het allemaal uit een spuitje komt?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat word je inderdaad niet. Maar ik werd ook niet geboren met deze set muscles, integendeel. Sommige dingen vormen zich en scoren daarna hard.
Hell, met een beetje wilskracht en contra-instinctief effort kan ik die ex van jou nog het hof maken and I'm not even gay.
[..]
Zosk heeft alle dans-aanleg van de wereld maar zijn klompvoetjes staan hem in de weg.
Zo nieuwsgierig ben ik ook weer niet. Linken.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zweven tientallen pics op FOK! rond volgens mij.
Zoeken doe ik alleen in speciale gevallen, te lui enzo.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zweven tientallen pics op FOK! rond volgens mij.
Met een foto van 4 jaar oud zal je niet ver komen helaas. Van die Panzermuis is niets meer over en dat vind ik een goed iets.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik begin wel steeds nieuwsgieriger te worden naar hoe jij eruit ziet.
Zodra ik een zinnige pic in m'n DM zie verschijnen krijg je er eentje terug.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met jou, ga je me nog langer in spanning laten, of wat?
[..]
Denk de looks ja, weet het niet precies. Hij heeft echt chicks (en oudere vrouwen) in allerlei soorten en maten gescoord![]()
.
Zo nieuwsgierig ben je niet dus.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zoeken doe ik alleen in speciale gevallen, te lui enzo.
Mijn DM-box staat open.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Met een foto van 4 jaar oud zal je niet ver komen helaas. Van die Panzermuis is niets meer over en dat vind ik een goed iets.
In iedere 10 op de 100 KLB SC topics komt er wel een keer een foto van dWc voorbij.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zodra ik een zinnige pic in m'n DM zie verschijnen krijg je er eentje terug.
Hoewel ik jou er niet op vertrouw het prive te houden, dat is dan wel weer jammer.
nee, dat was bij ons ookquote:Op woensdag 10 april 2013 20:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zag je dat niet als een belediging dan?Ik heb ook wel eens complimentjes over hem gehad, maar op het zelfde moment hadden zijn vrienden het er altijd over dat ik zo'n catch was, dus er was wel een balans ofzo..
quote:Op woensdag 10 april 2013 20:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
In iedere 10 op de 100 KLB SC topics komt er wel een keer een foto van dWc voorbij.
Nee, dat ruiken ze echt wel. Maar wat heeft dat er verder mee te maken?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:17 schreef Modus het volgende:
[..]
Vertel je er ook bij dat het allemaal uit een spuitje komt?
Goed idee.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:19 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Een foto natuurlijk, gelijk oversteken.
Vind jij me lijken op een Hindoestaande taxichauffeur op die foto?quote:
Geen idee hoe die eruit zien.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vind jij me lijken op een Hindoestaande taxichauffeur op die foto?
Wees asjeblieft mild in je oordeel, ik til hier zwaar aan.
Vind je er wel leuk uitzien, laten we een bucket delen en de rest van de week ham gaan.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vind jij me lijken op een Hindoestaande taxichauffeur op die foto?
Wees asjeblieft mild in je oordeel, ik til hier zwaar aan.
Nou ja ieder zijn ding maar doe nu niet alsof je zo hard hebt moeten werken voor die fysiek, met al die anabolenkuurtjes. Zonder was je natuurlijk nowhere near gekomen. Maar goed, denk dat de meeste wijven dat verder toch geen fluit kan schelen.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, dat ruiken ze echt wel. Maar wat heeft dat er verder mee te maken?
[..]
Goed idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |