quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:39 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Ik wil nog een keer truffels proberen.
Godverdomme.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:38 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Omdat hij wel af en toe wel blowt. Niet eens in de 4 jaar dus...
nooit gedaan, wel paddestoelen en dat was geniaalquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:39 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Aanrader..quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:39 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Wel een originele plaats. Is er een ongemakkelijke sfeer, neem je gewoon een joint. Komt het van zelf goedquote:
Ja ik ook wel :p Wees dan niet zo'n pussy en zeg het gewoon.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Godverdomme.
Ik heb wel een schijtpleurishekel aan mensen die mensen aan het lijntje houden eerlijk gezegd.
.. ''Wijs me af tering lijer''
Die kan in het rijtje van beste eerste dates. Net boven midgetgolf.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:41 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Wel een originele plaats. Is er een ongemakkelijke sfeer, neem je gewoon een joint. Komt het van zelf goed
Nah.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Aanrader..
Enige drugs dat ik zou aanraden ook.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:41 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Wel een originele plaats. Is er een ongemakkelijke sfeer, neem je gewoon een joint. Komt het van zelf goed
Heb je veel gedate?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:42 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Die kan in het rijtje van beste eerste dates. Net boven midgetgolf.
Nee eerlijk gezegd nooit. Op een of andere manier rolde ik gewoon in een relatie vanuit vriendschappen.quote:
Haha ervaring mee?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:42 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Die kan in het rijtje van beste eerste dates. Net boven midgetgolf.
Hoe ontstonden die vriendschappen dannn?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:44 schreef Kitlerrr het volgende:
Nee eerlijk gezegd nooit. Op een of andere manier rolde ik gewoon in een relatie vanuit vriendschappen.
De deur uit gaan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe ontstonden die vriendschappen dannn?
Collega's (a)quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Afspreken met mij.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vooral dat balletje dat in het netje moetquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:45 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Nee, maar midgetgolf is gewoon geweldig :p
Een van m'n specialiteiten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vooral dat balletje dat in het netje moet![]()
Geen enkele vrouw die dat lukt
Voor een date is midgetgolf wel leuk. Even beetje helpen met de techniek en beetje naar haar reet starenquote:
Vrouwen versieren hoef er niets voor te doen, ben net Whiskas de poesjes komen vanzelf op mij afgelopenquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ga jij je weer eens op mannen richten, kerel
Waar jou bed slaapt.quote:
Ideaal tochquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Voor een date is midgetgolf wel leuk. Even beetje helpen met de techniek en beetje naar haar reet staren
Waar woont ''Jou Bed'' ?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:49 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Vrouwen versieren hoef er niets voor te doen, ben net Whiskas de poesjes komen vanzelf op mij afgelopen
[..]
Waar jou bed slaapt.
ALBERT HEYN haaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:47 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
In een bekende supermarkt. Maar ik vertel liever geen details. Anonimiteit enzo.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Voor een date is midgetgolf wel leuk. Even beetje helpen met de techniek en beetje naar haar reet staren
klinkt goedquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:49 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
De eerstvolgende die dat voorstelt als date, krijgt een mep
Dat lijkt me evident. En als het kut gaat kan je altijd nog als een achterlijke die balletjes rammen.quote:
Merk je vanavond wel.quote:
Wil je met mij Midgetgolfen? Zou dat heel tof vinden namelijk.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:49 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:50 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Tsja, dat is één van de bekendere supermarkten :p
Dat doe ik meestal ook. En dan ben ik ook nog zo'n kutwijf die een beste score haalt :pquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat lijkt me evident. En als het kut gaat kan je altijd nog als een achterlijke die balletjes rammen.
Parachute springen als duo lijkt me ook wel wat.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:49 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Neen, want dat is gewoon een verkapte manier om met mij te meeten en te knuffelenquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:50 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Merk je vanavond wel.
[..]
Wil je met mij Midgetgolfen? Zou dat heel tof vinden namelijk.
Beeh, sterkte!quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:51 schreef marcel-o het volgende:
ik moet echt slapen, wekkert gaat weer om 6:50
Daarom geen wekker zetten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:51 schreef marcel-o het volgende:
ik moet echt slapen, wekkert gaat weer om 6:50
Kun je meteen haar tuigje loskoppelen als het toch niks is...quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Parachute springen als duo lijkt me ook wel wat.
Oh wilden juist ruige seks met je hebben. Nou dan maar niet...quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen, want dat is gewoon een verkapte manier om met mij te meeten en te knuffelen
de manager van de jumbo waar ik vlakbij werk, heeft een goede smaakquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:51 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Als je op dik valt kan ik begrijpen dat je ze tof vind.
Dat zei je vader ook.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:53 schreef marcel-o het volgende:
[..]
de manager van de jumbo waar ik vlakbij werk, heeft een goede smaak
Als één van de twee maar minstens zijn staticline-brevet heeft, anders flikker je te pletter... Kan je beter na 25 jaar doen, als je elkaars kop niet meer kan luchtenquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Parachute springen als duo lijkt me ook wel wat.
wtfquote:
Dan hoop ik dat ik jou niet tegen komquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:49 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Zoek jij nou eens een toffe vent op!quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:53 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Oh wilden juist ruige seks met je hebben. Nou dan maar niet...
omgquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:55 schreef FAUSTI het volgende:
Daarom wil ik juist graag met jou op een date
Ik midgetgolf ook niet op een date, vrees nietquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:54 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ik jou niet tegen kom
Huftertje...quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:55 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Leer me kennen,
[..]
Daarom wil ik juist graag met jou op een date
Moet kunnen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:57 schreef debeterebob het volgende:
Protip: zeg niet tijdens de date dat ja naar haar kont loopt te kijken
Met beledigen red je het niet, hè?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:57 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Dan stop met zeggen dat ik een vent moet daten
Scheelt me alweer een knalquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik midgetgolf ook niet op een date, vrees niet
als man leer je dat toch onopmerkelijk te doen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:57 schreef debeterebob het volgende:
Protip: zeg niet tijdens de date dat ja naar haar kont loopt te kijken
Ik doe wat ik wil ik ga mijn eigen gang en trek me niets van een ander aan. Dank je Marianne Webertquote:
En dan trek je me naar je toe voor een innige zoen?quote:
wel aan discozwemmen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik midgetgolf ook niet op een date, vrees niet
Goedzoquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:01 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Ik doe wat ik wil ik ga mijn eigen gang en trek me niets van een ander aan. Dank je Marianne Webert
Behoorlijk...quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:02 schreef ArnosL het volgende:
[..]
En dan trek je me naar je toe voor een innige zoen?
Nu ik dat zo typ klinkt het wel echt te slecht
Nee, al vind ik disco wel tof op z'n tijdquote:
Kan ik niet. Komt ooit wel een keertje goedquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:03 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Zou je ook moeten doen. Shit zeg dat je mijn grapje zo opvat na jouw opmerking
Denk het niet eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan ik niet. Komt ooit wel een keertje goed
nope.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, al vind ik disco wel tof op z'n tijd![]()
Heb jij je date al gehad trouwens?
Ik heb er alle vertrouwen in van wel, maar dat is niet voor in dit topicquote:
Omdat als je alleen bent je na gaat denken. En als je dan even niet stevig in je schoenen staat dan kan dat beangstigend zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:11 schreef kingtoppie het volgende:
Waarom is dat eenzame gevoel zo hardnekkig? Zo deprimerend?
Ik ervaar dat niet als angst?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Omdat als je alleen bent je na gaat denken. En als je dan even niet stevig in je schoenen staat dan kan dat beangstigend zijn.
omdat mensen nu eenmaal sociaal zijn, niet solitair.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:11 schreef kingtoppie het volgende:
Waarom is dat eenzame gevoel zo hardnekkig? Zo deprimerend?
En waar komt het vandaan... Ligt dat wel aan geen relatie hebben maar niet gewoon aan te weinig voldoening krijgen uit andere dingen in het leven?
Eenzaamheid is denk ik gedeeltelijk angst om voor langere tijd alleen te zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ervaar dat niet als angst?
Of ik begrijp die emotie niet zo goed? Hoe voelt dat ''beangstigende" dan?
Ik ben niet ergens ''bang'' voor als in.... Dat ik iets eng vind ofzo?
Niet iedereen Dawg, niet iedereen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:14 schreef dawg het volgende:
[..]
omdat mensen nu eenmaal sociaal zijn, niet solitair.
Waarom is dat dan zo ''eng'' ? Hmm...quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:14 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Eenzaamheid is denk ik gedeeltelijk angst om voor langere tijd alleen te zijn.
Fijn dat je een gezellige avond hebt gehad. Meeste mensen pushen anderen ook niet uit hun comfortzone omdat zij ook geen ongemakkelijke situaties willen veroorzaken.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:06 schreef geenvetzak het volgende:
Het ging goed hoor guys! Alleen nog niet echt buiten m'n comfort-zone gestapt, had gehoopt dat ik daar een beetje naartoe werd geduwd, maar de anderen leken ook niet echt gewillig![]()
Alsnog een gezellige avond!
Je kan ook alleen tegen een computer schaken, toch is tegen een echt persoon een stuk leuker.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom is dat dan zo ''eng'' ? Hmm...
Je kunt toch prima alleen leven zou je zeggen..
In principe kan dat prima. Maar een mens heeft nu eenmaal de natuur om samen met iemand te leven.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom is dat dan zo ''eng'' ? Hmm...
Je kunt toch prima alleen leven zou je zeggen..
Jij ging vanavond toch stappen en op zoek naar een andere kerel?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:14 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Eenzaamheid is denk ik gedeeltelijk angst om voor langere tijd alleen te zijn.
ja idd, kitje ging haar billen shaken.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:17 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Jij ging vanavond toch stappen en op zoek naar een andere kerel?
Meeh, change of plans. Lekker in bed liggen beetje series terugkijken en fokken. Comaatje opzoeken enzo.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:17 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Jij ging vanavond toch stappen en op zoek naar een andere kerel?
Ah ja...quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:16 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
In principe kan dat prima. Maar een mens heeft nu eenmaal de natuur om samen met iemand te leven.
zolderautist! je lijkt wel een fokker!quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:18 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Meeh, change of plans. Lekker in bed liggen beetje series terugkijken en fokken. Comaatje opzoeken enzo.
Ben je nog depressief dan?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah ja...
Tjah voelt wel kut bijna 21 jaar zonder ''partner'' wat dat betreft en dan overal en nergens te lezen dat meisjes van 16 al met seks etc bezig zijn.
Ik gun het ze wel hoor, moeten ze allemaal zelf weten natuurlijk, alleen ik word er treurig van dat dat dan allemaal langs mij heen is gevlogen.
Ook een beetje dat ik geen uitkomst op ''verbetering'' in mijn leven zie wat dat betreft.
Ach so. Nouja, morgen is er weer een dagquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:18 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Meeh, change of plans. Lekker in bed liggen beetje series terugkijken en fokken. Comaatje opzoeken enzo.
Je vergeet dat Fokkers niet eens overwegen naar buiten te gaan.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:19 schreef dawg het volgende:
[..]
zolderautist! je lijkt wel een fokker!
Ik snap je gevoel, maar als je met die instelling rondloopt dan straal je ook niet heel erg uit dat je open staat voor anderen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah ja...
Tjah voelt wel kut bijna 21 jaar zonder ''partner'' wat dat betreft en dan overal en nergens te lezen dat meisjes van 16 al met seks etc bezig zijn.
Ik gun het ze wel hoor, moeten ze allemaal zelf weten natuurlijk, alleen ik word er treurig van dat dat dan allemaal langs mij heen is gevlogen.
Ook een beetje dat ik geen uitkomst op ''verbetering'' in mijn leven zie wat dat betreft.
tot het moment dat je niet meer depressief bent waardoor je wellicht wat teveel en te diep nadenkt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah ja...
Maar natuurlijk mijn vriend, wat anders?quote:
Een rasechte een...quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:19 schreef dawg het volgende:
[..]
zolderautist! je lijkt wel een fokker!
Ik zou eens nakijken of dat binnen je zorgverzekering valt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar natuurlijk mijn vriend, wat anders?
Lijk daar ook nooit uit te komen, beetje dieptepunt weer de laatste tijd, komt allicht ook door weinig zon... Mensen worden in de zomer maanden over het algemeen ook een stukje gelukkiger...
Allicht moet ik medicinaal naar Australie op vakantie in de winter...
Als ik te enthousiast uit mn bed stap dan shaken mn billen ook wel :pquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:17 schreef dawg het volgende:
[..]
ja idd, kitje ging haar billen shaken.
Volgens mij krijgt hij al hulp. Maar is gewoon kut natuurlijk als je niet ziet hoe het verder moet en je geen passies hebt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:21 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Ik zou eens nakijken of dat binnen je zorgverzekering valt.
Ach, boeiend... Je leert ervan en het is wel degelijk een stap die ik niet gemaakt heb en niemand voor mij gaat maken.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:20 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Ik snap je gevoel, maar als je met die instelling rondloopt dan straal je ook niet heel erg uit dat je open staat voor anderen.
En geloof me, op je 16e wil je nog niet bezig zijn met seks. Op die leeftijd is het alleen interessant om de ervaring te delen maar de seks zelf is dan overrated.
Denk het nietquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:21 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Ik zou eens nakijken of dat binnen je zorgverzekering valt.
dan wordt het tijd om te squatten.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:22 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Als ik te enthousiast uit mn bed stap dan shaken mn billen ook wel :p
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:24 schreef dawg het volgende:
[..]
dan wordt het tijd om te squatten.
fuck zeg ik ben diep gezonken eigenlijk, met dat squatgezever. bedankt drommel.
Meeh, morgen weer... Of nietquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:24 schreef dawg het volgende:
[..]
dan wordt het tijd om te squatten.
fuck zeg ik ben diep gezonken eigenlijk, met dat squatgezever. bedankt drommel.
Filmpje!quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:22 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Als ik te enthousiast uit mn bed stap dan shaken mn billen ook wel :p
Ik ben bang om een studie te beginnen in september...quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt hij al hulp. Maar is gewoon kut natuurlijk als je niet ziet hoe het verder moet en je geen passies hebt.
Bumzen is batsen? Helaas een chronisch tekort.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:27 schreef dawg het volgende:
[..]
veel bumzen schijnt ook goed te werken trouwens.
Die kan ik hier niet bekijken. Is het wat?quote:
Ken je die clip van Benny Benassi?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:29 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Die kan ik hier niet bekijken. Is het wat?
een eckte fokker dus. ben je niet stiekem een man? op fok zitten geen vrouwen heh.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:28 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Bumzen is batsen? Helaas een chronisch tekort.
Nope. Gewoon een echte dame met te groffe humor.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:30 schreef dawg het volgende:
[..]
een eckte fokker dus. ben je niet stiekem een man? op fok zitten geen vrouwen heh.
Hoeveel dm's heb je al binnen dankzij die opmerking?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:28 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Bumzen is batsen? Helaas een chronisch tekort.
Na wat googelen op plaatjes wel. Heb jij ook zo'n prachtig lichaam als de meeste vrouwen in die clip?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:29 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Ken je die clip van Benny Benassi?
ahh. dan wat minthy zegt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:31 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Nope. Gewoon een echte dame met te groffe humor.
Noob talking. Moet ik eerst even zoeken waar ik die kan vinden.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoeveel dm's heb je al binnen dankzij die opmerking?
Bovenin je scherm ergensquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:33 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Noob talking. Moet ik eerst even zoeken waar ik die kan vinden.
Als je op pc of laptop zit krijg je een popup, bij mobiel gebruik een blauw balletje rechts boveninquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:33 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Noob talking. Moet ik eerst even zoeken waar ik die kan vinden.
Hoe het bij mij ging. Ik had voor de eerste keer seks omdat ik erg benieuwd was hoe het was om seks te hebben. Maar seks is zoveel beter met iemand van wie je echt houdt. Ik ben van mening dat dat maar weinig het geval zal zijn op je 16e.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:32 schreef kingtoppie het volgende:
Waarom zou seks op je 16e overrated zijn en later niet eigenlijk?
nou, ga dm'en dan!quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zijn wel de leuke vrouwen die ook van die echte mannengrappen kunnen waarderen
Rond is een vorm. Neee, dat valt wel mee. Ik heb alleen wel iets meer pretvet dan die vrouwen.quote:
Wanneer wel dan?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:34 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Hoe het bij mij ging. Ik had voor de eerste keer seks omdat ik erg benieuwd was hoe het was om seks te hebben. Maar seks is zoveel beter met iemand van wie je echt houdt. Ik ben van mening dat dat maar weinig het geval zal zijn op je 16e.
Ik had dat op m'n 20e. Ik had wat meer ervaring en gewoon het algehele gevoel van een relatie doet veel met je seksleven. Toen de break-up er aan zat te komen was de seks ook kut.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wanneer wel dan?
Tjah...
Denk dat als je geregeld seks hebt samen dat een band ook wel sterker wordt en verliefdheid eventueel later komt..
Zo ging dat bij een goede vriend van mij in ieder geval.
Meer ervaring waarin?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:38 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Ik had dat op m'n 20e. Ik had wat meer ervaring en gewoon het algehele gevoel van een relatie doet veel met je seksleven. Toen de break-up er aan zat te komen was de seks ook kut.
Ik had een aantal vriendjes versleten en heb daarvan geleerd wat ik wil in een relatie. Ondertussen heb ik meer zelfkennis gekregen wat ook niet onbelangrijk is.quote:
Je wordt kritischer/zelfbewuster. Tot het omslagmoment - het moment waarop je toch wel op moet schieten wil je nog kindjes willenquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:40 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Ik had een aantal vriendjes versleten en heb daarvan geleerd wat ik wil in een relatie. Ondertussen heb ik meer zelfkennis gekregen wat ook niet onbelangrijk is.
Dus uiteindelijk is het allemaal helemaal niet zo overrated.. Maar heel erg belangrijk om je zo te vormen dat je uberhaupt in staat bent iets nog veel mooiers te kunnen ervaren.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:40 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Ik had een aantal vriendjes versleten en heb daarvan geleerd wat ik wil in een relatie. Ondertussen heb ik meer zelfkennis gekregen wat ook niet onbelangrijk is.
Haha, ja dat ook :p Gelukkig ben ik waarschijnlijk nog wel een tijdje vruchtbaar.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je wordt kritischer/zelfbewuster. Tot het omslagmoment - het moment waarop je toch wel op moet schieten wil je nog kindjes willen
Als jij denkt dat je op je 16e in staat was om jezelf daarin te vormen. En om iemand anders te vinden die dat ook kon...quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus uiteindelijk is het allemaal helemaal niet zo overrated.. Maar heel erg belangrijk om je zo te vormen dat je uberhaupt in staat bent iets nog veel mooiers te kunnen ervaren.
Wat ook wel grappig is al die hoogopgeleide, knappe vrouwen die maar niet aan de man kunnen komenquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:43 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Haha, ja dat ook :p Gelukkig ben ik waarschijnlijk nog wel een tijdje vruchtbaar.
Denk dat alle ervaringen helpen wat dat betreft ja.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:43 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Als jij denkt dat je op je 16e in staat was om jezelf daarin te vormen. En om iemand anders te vinden die dat ook kon...
Die aanvulling doet het hemquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat ook wel grappig is al die hoogopgeleide, knappe vrouwen die maar niet aan de man kunnen komenOmdat ze veel te veel eisen hebben.
Ik denk van nature dat een vrouw een man wilt die voor haar kan zorgen... / Waar ze naar op kijkt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat ook wel grappig is al die hoogopgeleide, knappe vrouwen die maar niet aan de man kunnen komenOmdat ze veel te veel eisen hebben.
Want op je 16e denk je dat je dat kunt idd :pquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denk dat alle ervaringen helpen wat dat betreft ja.
Op mijn 16e zette ik ook gewoon ervaringen in perspectief hoor...
Wat wil jij in een relatie?
Veel te moeilijk, ik blijf maar alleen...quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:48 schreef Kitlerrr het volgende:
Ik zoek een vent die duidelijk om me geeft, me bij veel dingen betrekt die belangrijk voor hem zijn. Dat hij trots op me is. Dat ik me gewenst voel wanneer ik bij zijn ouders op bezoek ben. Dat ik hem volledig kan vertrouwen. Dat we sámen een relatie hebben en daar beide evenveel energie in stoppen. Ik wil de man vinden die mijn twijfels kan wegnemen omdat hij me kan bieden wat ik verwacht van een goede relatie.
Zoiets.
Picsquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:35 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Rond is een vorm. Neee, dat valt wel mee. Ik heb alleen wel iets meer pretvet dan die vrouwen.
Sodeju, wat een eisenquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:48 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Want op je 16e denk je dat je dat kunt idd :p
Ik zoek een vent die duidelijk om me geeft, me bij veel dingen betrekt die belangrijk voor hem zijn. Dat hij trots op me is. Dat ik me gewenst voel wanneer ik bij zijn ouders op bezoek ben. Dat ik hem volledig kan vertrouwen. Dat we sámen een relatie hebben en daar beide evenveel energie in stoppen. Ik wil de man vinden die mijn twijfels kan wegnemen omdat hij me kan bieden wat ik verwacht van een goede relatie.
Zoiets.
Ik bedoel van die carrieretijgers, met zulke belachelijk eisen dat elke man ze als de pest mijdt. En dat terwijl ze best knap zijn vaak. Ja dan heb ik wel leedvermaak. En hoogopgeleid ben je in met hbo/wo en daarna een zware baan.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:49 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
En alleen hoogopgeleide vrouwen zijn te kieskeurig?
Wanneer zijn ze hoogopgeleid?
Hahahaha, maar dat komt alleen door de relaties die ik gehad heb.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Veel te moeilijk, ik blijf maar alleen...
Was ook sarcastisch bedoeld, maar dat komt blijkbaar niet helemaal overquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vind het nog wel meevallen. Geen hele gekke dingen.
Oooh, dat is gewoon zelfbescherming omdat ze denken dat ze meer voldoening krijgen uit hun zware baan dan uit een relatie. Ik ken ze.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik bedoel van die carrieretijgers, met zulke belachelijk eisen dat elke man ze als de pest mijdt. En dat terwijl ze best knap zijn vaak. Ja dan heb ik wel leedvermaak. En hoogopgeleid ben je in met hbo/wo en daarna een zware baan.
Ja,zo vreemd is dat toch niet? Toch blijkt het heel moeilijk te zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:52 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Was ook sarcastisch bedoeld, maar dat komt blijkbaar niet helemaal over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |