abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125221087
quote:
17s.gif Op zaterdag 13 april 2013 00:33 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Zijn wel de leuke vrouwen die ook van die echte mannengrappen kunnen waarderen ;)
nou, ga dm'en dan! 8-)
pi_125221121
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2013 00:34 schreef ArnosL het volgende:

[..]

Je bent iets meer in vorm? :P
Rond is een vorm. Neee, dat valt wel mee. Ik heb alleen wel iets meer pretvet dan die vrouwen.
pi_125221127
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 00:34 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

Hoe het bij mij ging. Ik had voor de eerste keer seks omdat ik erg benieuwd was hoe het was om seks te hebben. Maar seks is zoveel beter met iemand van wie je echt houdt. Ik ben van mening dat dat maar weinig het geval zal zijn op je 16e.
Wanneer wel dan?

Tjah...
Denk dat als je geregeld seks hebt samen dat een band ook wel sterker wordt en verliefdheid eventueel later komt..

Zo ging dat bij een goede vriend van mij in ieder geval.
Rustig aan.
pi_125221219
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 00:36 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wanneer wel dan?

Tjah...
Denk dat als je geregeld seks hebt samen dat een band ook wel sterker wordt en verliefdheid eventueel later komt..

Zo ging dat bij een goede vriend van mij in ieder geval.
Ik had dat op m'n 20e. Ik had wat meer ervaring en gewoon het algehele gevoel van een relatie doet veel met je seksleven. Toen de break-up er aan zat te komen was de seks ook kut.
pi_125221279
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 00:38 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

Ik had dat op m'n 20e. Ik had wat meer ervaring en gewoon het algehele gevoel van een relatie doet veel met je seksleven. Toen de break-up er aan zat te komen was de seks ook kut.
Meer ervaring waarin?
Rustig aan.
pi_125221329
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 00:39 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Meer ervaring waarin?
Ik had een aantal vriendjes versleten en heb daarvan geleerd wat ik wil in een relatie. Ondertussen heb ik meer zelfkennis gekregen wat ook niet onbelangrijk is.
pi_125221407
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 00:40 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

Ik had een aantal vriendjes versleten en heb daarvan geleerd wat ik wil in een relatie. Ondertussen heb ik meer zelfkennis gekregen wat ook niet onbelangrijk is.
Je wordt kritischer/zelfbewuster. Tot het omslagmoment - het moment waarop je toch wel op moet schieten wil je nog kindjes willen :D
pi_125221440
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 00:40 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

Dus uiteindelijk is het allemaal helemaal niet zo overrated.. Maar heel erg belangrijk om je zo te vormen dat je uberhaupt in staat bent iets nog veel mooiers te kunnen ervaren.
Rustig aan.
pi_125221465
quote:
17s.gif Op zaterdag 13 april 2013 00:41 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Je wordt kritischer/zelfbewuster. Tot het omslagmoment - het moment waarop je toch wel op moet schieten wil je nog kindjes willen :D
Haha, ja dat ook :p Gelukkig ben ik waarschijnlijk nog wel een tijdje vruchtbaar.
pi_125221499
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 00:42 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dus uiteindelijk is het allemaal helemaal niet zo overrated.. Maar heel erg belangrijk om je zo te vormen dat je uberhaupt in staat bent iets nog veel mooiers te kunnen ervaren.
Als jij denkt dat je op je 16e in staat was om jezelf daarin te vormen. En om iemand anders te vinden die dat ook kon...
pi_125221510
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 00:43 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

Haha, ja dat ook :p Gelukkig ben ik waarschijnlijk nog wel een tijdje vruchtbaar.
Wat ook wel grappig is al die hoogopgeleide, knappe vrouwen die maar niet aan de man kunnen komen :D Omdat ze veel te veel eisen hebben.
pi_125221539
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 00:43 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

Als jij denkt dat je op je 16e in staat was om jezelf daarin te vormen. En om iemand anders te vinden die dat ook kon...
Denk dat alle ervaringen helpen wat dat betreft ja.
Op mijn 16e zette ik ook gewoon ervaringen in perspectief hoor...

Wat wil jij in een relatie?
Rustig aan.
pi_125221554
quote:
17s.gif Op zaterdag 13 april 2013 00:43 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Wat ook wel grappig is al die hoogopgeleide, knappe vrouwen die maar niet aan de man kunnen komen :D Omdat ze veel te veel eisen hebben.
Die aanvulling doet het hem :')
pi_125221577
quote:
17s.gif Op zaterdag 13 april 2013 00:43 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik denk van nature dat een vrouw een man wilt die voor haar kan zorgen... / Waar ze naar op kijkt.
Als ze voor zichzelf zorgt dan lijkt een man gewoon minder interessant.. Dat kan ik me best goed voorstellen...
Rustig aan.
pi_125221638
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 00:45 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

Die aanvulling doet het hem :')
:D Ik kan me er wel mee vermaken :P
pi_125221706
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 00:44 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Denk dat alle ervaringen helpen wat dat betreft ja.
Op mijn 16e zette ik ook gewoon ervaringen in perspectief hoor...

Wat wil jij in een relatie?
Want op je 16e denk je dat je dat kunt idd :p

Ik zoek een vent die duidelijk om me geeft, me bij veel dingen betrekt die belangrijk voor hem zijn. Dat hij trots op me is. Dat ik me gewenst voel wanneer ik bij zijn ouders op bezoek ben. Dat ik hem volledig kan vertrouwen. Dat we sámen een relatie hebben en daar beide evenveel energie in stoppen. Ik wil de man vinden die mijn twijfels kan wegnemen omdat hij me kan bieden wat ik verwacht van een goede relatie.
Zoiets.
pi_125221751
quote:
17s.gif Op zaterdag 13 april 2013 00:47 schreef debeterebob het volgende:

[..]

:D Ik kan me er wel mee vermaken :P
En alleen hoogopgeleide vrouwen zijn te kieskeurig?
Wanneer zijn ze hoogopgeleid?
pi_125221805
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 00:48 schreef Kitlerrr het volgende:

Ik zoek een vent die duidelijk om me geeft, me bij veel dingen betrekt die belangrijk voor hem zijn. Dat hij trots op me is. Dat ik me gewenst voel wanneer ik bij zijn ouders op bezoek ben. Dat ik hem volledig kan vertrouwen. Dat we sámen een relatie hebben en daar beide evenveel energie in stoppen. Ik wil de man vinden die mijn twijfels kan wegnemen omdat hij me kan bieden wat ik verwacht van een goede relatie.
Zoiets.
Veel te moeilijk, ik blijf maar alleen...
Rustig aan.
pi_125221814
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 00:35 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

Rond is een vorm. Neee, dat valt wel mee. Ik heb alleen wel iets meer pretvet dan die vrouwen.
Pics :7
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 00:48 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

Want op je 16e denk je dat je dat kunt idd :p

Zoiets.
Sodeju, wat een eisen :P
pi_125221840
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 00:49 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

En alleen hoogopgeleide vrouwen zijn te kieskeurig?
Wanneer zijn ze hoogopgeleid?
Ik bedoel van die carrieretijgers, met zulke belachelijk eisen dat elke man ze als de pest mijdt. En dat terwijl ze best knap zijn vaak. Ja dan heb ik wel leedvermaak. En hoogopgeleid ben je in met hbo/wo en daarna een zware baan.
pi_125221841
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 00:51 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Veel te moeilijk, ik blijf maar alleen...
Hahahaha, maar dat komt alleen door de relaties die ik gehad heb.
Om te janken.
pi_125221853
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 april 2013 00:51 schreef ArnosL het volgende:

[..]

Pics :7

[..]

Sodeju, wat een eisen :P
Vind het nog wel meevallen. Geen hele gekke dingen.
pi_125221875
quote:
17s.gif Op zaterdag 13 april 2013 00:52 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Vind het nog wel meevallen. Geen hele gekke dingen.
Was ook sarcastisch bedoeld, maar dat komt blijkbaar niet helemaal over :P
pi_125221880
quote:
17s.gif Op zaterdag 13 april 2013 00:51 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik bedoel van die carrieretijgers, met zulke belachelijk eisen dat elke man ze als de pest mijdt. En dat terwijl ze best knap zijn vaak. Ja dan heb ik wel leedvermaak. En hoogopgeleid ben je in met hbo/wo en daarna een zware baan.
Oooh, dat is gewoon zelfbescherming omdat ze denken dat ze meer voldoening krijgen uit hun zware baan dan uit een relatie. Ik ken ze.
pi_125221901
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 april 2013 00:52 schreef ArnosL het volgende:

[..]

Was ook sarcastisch bedoeld, maar dat komt blijkbaar niet helemaal over :P
Ja,zo vreemd is dat toch niet? Toch blijkt het heel moeilijk te zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')