nou, ga dm'en dan!quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zijn wel de leuke vrouwen die ook van die echte mannengrappen kunnen waarderen
Rond is een vorm. Neee, dat valt wel mee. Ik heb alleen wel iets meer pretvet dan die vrouwen.quote:
Wanneer wel dan?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:34 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Hoe het bij mij ging. Ik had voor de eerste keer seks omdat ik erg benieuwd was hoe het was om seks te hebben. Maar seks is zoveel beter met iemand van wie je echt houdt. Ik ben van mening dat dat maar weinig het geval zal zijn op je 16e.
Ik had dat op m'n 20e. Ik had wat meer ervaring en gewoon het algehele gevoel van een relatie doet veel met je seksleven. Toen de break-up er aan zat te komen was de seks ook kut.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wanneer wel dan?
Tjah...
Denk dat als je geregeld seks hebt samen dat een band ook wel sterker wordt en verliefdheid eventueel later komt..
Zo ging dat bij een goede vriend van mij in ieder geval.
Meer ervaring waarin?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:38 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Ik had dat op m'n 20e. Ik had wat meer ervaring en gewoon het algehele gevoel van een relatie doet veel met je seksleven. Toen de break-up er aan zat te komen was de seks ook kut.
Ik had een aantal vriendjes versleten en heb daarvan geleerd wat ik wil in een relatie. Ondertussen heb ik meer zelfkennis gekregen wat ook niet onbelangrijk is.quote:
Je wordt kritischer/zelfbewuster. Tot het omslagmoment - het moment waarop je toch wel op moet schieten wil je nog kindjes willenquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:40 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Ik had een aantal vriendjes versleten en heb daarvan geleerd wat ik wil in een relatie. Ondertussen heb ik meer zelfkennis gekregen wat ook niet onbelangrijk is.
Dus uiteindelijk is het allemaal helemaal niet zo overrated.. Maar heel erg belangrijk om je zo te vormen dat je uberhaupt in staat bent iets nog veel mooiers te kunnen ervaren.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:40 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Ik had een aantal vriendjes versleten en heb daarvan geleerd wat ik wil in een relatie. Ondertussen heb ik meer zelfkennis gekregen wat ook niet onbelangrijk is.
Haha, ja dat ook :p Gelukkig ben ik waarschijnlijk nog wel een tijdje vruchtbaar.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je wordt kritischer/zelfbewuster. Tot het omslagmoment - het moment waarop je toch wel op moet schieten wil je nog kindjes willen
Als jij denkt dat je op je 16e in staat was om jezelf daarin te vormen. En om iemand anders te vinden die dat ook kon...quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus uiteindelijk is het allemaal helemaal niet zo overrated.. Maar heel erg belangrijk om je zo te vormen dat je uberhaupt in staat bent iets nog veel mooiers te kunnen ervaren.
Wat ook wel grappig is al die hoogopgeleide, knappe vrouwen die maar niet aan de man kunnen komenquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:43 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Haha, ja dat ook :p Gelukkig ben ik waarschijnlijk nog wel een tijdje vruchtbaar.
Denk dat alle ervaringen helpen wat dat betreft ja.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:43 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Als jij denkt dat je op je 16e in staat was om jezelf daarin te vormen. En om iemand anders te vinden die dat ook kon...
Die aanvulling doet het hemquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat ook wel grappig is al die hoogopgeleide, knappe vrouwen die maar niet aan de man kunnen komenOmdat ze veel te veel eisen hebben.
Ik denk van nature dat een vrouw een man wilt die voor haar kan zorgen... / Waar ze naar op kijkt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat ook wel grappig is al die hoogopgeleide, knappe vrouwen die maar niet aan de man kunnen komenOmdat ze veel te veel eisen hebben.
Want op je 16e denk je dat je dat kunt idd :pquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denk dat alle ervaringen helpen wat dat betreft ja.
Op mijn 16e zette ik ook gewoon ervaringen in perspectief hoor...
Wat wil jij in een relatie?
Veel te moeilijk, ik blijf maar alleen...quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:48 schreef Kitlerrr het volgende:
Ik zoek een vent die duidelijk om me geeft, me bij veel dingen betrekt die belangrijk voor hem zijn. Dat hij trots op me is. Dat ik me gewenst voel wanneer ik bij zijn ouders op bezoek ben. Dat ik hem volledig kan vertrouwen. Dat we sámen een relatie hebben en daar beide evenveel energie in stoppen. Ik wil de man vinden die mijn twijfels kan wegnemen omdat hij me kan bieden wat ik verwacht van een goede relatie.
Zoiets.
Picsquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:35 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Rond is een vorm. Neee, dat valt wel mee. Ik heb alleen wel iets meer pretvet dan die vrouwen.
Sodeju, wat een eisenquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:48 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Want op je 16e denk je dat je dat kunt idd :p
Ik zoek een vent die duidelijk om me geeft, me bij veel dingen betrekt die belangrijk voor hem zijn. Dat hij trots op me is. Dat ik me gewenst voel wanneer ik bij zijn ouders op bezoek ben. Dat ik hem volledig kan vertrouwen. Dat we sámen een relatie hebben en daar beide evenveel energie in stoppen. Ik wil de man vinden die mijn twijfels kan wegnemen omdat hij me kan bieden wat ik verwacht van een goede relatie.
Zoiets.
Ik bedoel van die carrieretijgers, met zulke belachelijk eisen dat elke man ze als de pest mijdt. En dat terwijl ze best knap zijn vaak. Ja dan heb ik wel leedvermaak. En hoogopgeleid ben je in met hbo/wo en daarna een zware baan.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:49 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
En alleen hoogopgeleide vrouwen zijn te kieskeurig?
Wanneer zijn ze hoogopgeleid?
Hahahaha, maar dat komt alleen door de relaties die ik gehad heb.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Veel te moeilijk, ik blijf maar alleen...
Was ook sarcastisch bedoeld, maar dat komt blijkbaar niet helemaal overquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vind het nog wel meevallen. Geen hele gekke dingen.
Oooh, dat is gewoon zelfbescherming omdat ze denken dat ze meer voldoening krijgen uit hun zware baan dan uit een relatie. Ik ken ze.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik bedoel van die carrieretijgers, met zulke belachelijk eisen dat elke man ze als de pest mijdt. En dat terwijl ze best knap zijn vaak. Ja dan heb ik wel leedvermaak. En hoogopgeleid ben je in met hbo/wo en daarna een zware baan.
Ja,zo vreemd is dat toch niet? Toch blijkt het heel moeilijk te zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:52 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Was ook sarcastisch bedoeld, maar dat komt blijkbaar niet helemaal over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |