Denk het nietquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:21 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Ik zou eens nakijken of dat binnen je zorgverzekering valt.
dan wordt het tijd om te squatten.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:22 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Als ik te enthousiast uit mn bed stap dan shaken mn billen ook wel :p
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:24 schreef dawg het volgende:
[..]
dan wordt het tijd om te squatten.
fuck zeg ik ben diep gezonken eigenlijk, met dat squatgezever. bedankt drommel.
Meeh, morgen weer... Of nietquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:24 schreef dawg het volgende:
[..]
dan wordt het tijd om te squatten.
fuck zeg ik ben diep gezonken eigenlijk, met dat squatgezever. bedankt drommel.
Filmpje!quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:22 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Als ik te enthousiast uit mn bed stap dan shaken mn billen ook wel :p
Ik ben bang om een studie te beginnen in september...quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt hij al hulp. Maar is gewoon kut natuurlijk als je niet ziet hoe het verder moet en je geen passies hebt.
Bumzen is batsen? Helaas een chronisch tekort.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:27 schreef dawg het volgende:
[..]
veel bumzen schijnt ook goed te werken trouwens.
Die kan ik hier niet bekijken. Is het wat?quote:
Ken je die clip van Benny Benassi?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:29 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Die kan ik hier niet bekijken. Is het wat?
een eckte fokker dus. ben je niet stiekem een man? op fok zitten geen vrouwen heh.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:28 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Bumzen is batsen? Helaas een chronisch tekort.
Nope. Gewoon een echte dame met te groffe humor.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:30 schreef dawg het volgende:
[..]
een eckte fokker dus. ben je niet stiekem een man? op fok zitten geen vrouwen heh.
Hoeveel dm's heb je al binnen dankzij die opmerking?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:28 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Bumzen is batsen? Helaas een chronisch tekort.
Na wat googelen op plaatjes wel. Heb jij ook zo'n prachtig lichaam als de meeste vrouwen in die clip?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:29 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Ken je die clip van Benny Benassi?
ahh. dan wat minthy zegt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:31 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Nope. Gewoon een echte dame met te groffe humor.
Noob talking. Moet ik eerst even zoeken waar ik die kan vinden.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoeveel dm's heb je al binnen dankzij die opmerking?
Bovenin je scherm ergensquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:33 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Noob talking. Moet ik eerst even zoeken waar ik die kan vinden.
Als je op pc of laptop zit krijg je een popup, bij mobiel gebruik een blauw balletje rechts boveninquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:33 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Noob talking. Moet ik eerst even zoeken waar ik die kan vinden.
Hoe het bij mij ging. Ik had voor de eerste keer seks omdat ik erg benieuwd was hoe het was om seks te hebben. Maar seks is zoveel beter met iemand van wie je echt houdt. Ik ben van mening dat dat maar weinig het geval zal zijn op je 16e.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:32 schreef kingtoppie het volgende:
Waarom zou seks op je 16e overrated zijn en later niet eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |