Ik ervaar dat niet als angst?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Omdat als je alleen bent je na gaat denken. En als je dan even niet stevig in je schoenen staat dan kan dat beangstigend zijn.
omdat mensen nu eenmaal sociaal zijn, niet solitair.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:11 schreef kingtoppie het volgende:
Waarom is dat eenzame gevoel zo hardnekkig? Zo deprimerend?
En waar komt het vandaan... Ligt dat wel aan geen relatie hebben maar niet gewoon aan te weinig voldoening krijgen uit andere dingen in het leven?
Eenzaamheid is denk ik gedeeltelijk angst om voor langere tijd alleen te zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ervaar dat niet als angst?
Of ik begrijp die emotie niet zo goed? Hoe voelt dat ''beangstigende" dan?
Ik ben niet ergens ''bang'' voor als in.... Dat ik iets eng vind ofzo?
Niet iedereen Dawg, niet iedereen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:14 schreef dawg het volgende:
[..]
omdat mensen nu eenmaal sociaal zijn, niet solitair.
Waarom is dat dan zo ''eng'' ? Hmm...quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:14 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Eenzaamheid is denk ik gedeeltelijk angst om voor langere tijd alleen te zijn.
Fijn dat je een gezellige avond hebt gehad. Meeste mensen pushen anderen ook niet uit hun comfortzone omdat zij ook geen ongemakkelijke situaties willen veroorzaken.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:06 schreef geenvetzak het volgende:
Het ging goed hoor guys! Alleen nog niet echt buiten m'n comfort-zone gestapt, had gehoopt dat ik daar een beetje naartoe werd geduwd, maar de anderen leken ook niet echt gewillig![]()
Alsnog een gezellige avond!
Je kan ook alleen tegen een computer schaken, toch is tegen een echt persoon een stuk leuker.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom is dat dan zo ''eng'' ? Hmm...
Je kunt toch prima alleen leven zou je zeggen..
In principe kan dat prima. Maar een mens heeft nu eenmaal de natuur om samen met iemand te leven.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom is dat dan zo ''eng'' ? Hmm...
Je kunt toch prima alleen leven zou je zeggen..
Jij ging vanavond toch stappen en op zoek naar een andere kerel?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:14 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Eenzaamheid is denk ik gedeeltelijk angst om voor langere tijd alleen te zijn.
ja idd, kitje ging haar billen shaken.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:17 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Jij ging vanavond toch stappen en op zoek naar een andere kerel?
Meeh, change of plans. Lekker in bed liggen beetje series terugkijken en fokken. Comaatje opzoeken enzo.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:17 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Jij ging vanavond toch stappen en op zoek naar een andere kerel?
Ah ja...quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:16 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
In principe kan dat prima. Maar een mens heeft nu eenmaal de natuur om samen met iemand te leven.
zolderautist! je lijkt wel een fokker!quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:18 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Meeh, change of plans. Lekker in bed liggen beetje series terugkijken en fokken. Comaatje opzoeken enzo.
Ben je nog depressief dan?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah ja...
Tjah voelt wel kut bijna 21 jaar zonder ''partner'' wat dat betreft en dan overal en nergens te lezen dat meisjes van 16 al met seks etc bezig zijn.
Ik gun het ze wel hoor, moeten ze allemaal zelf weten natuurlijk, alleen ik word er treurig van dat dat dan allemaal langs mij heen is gevlogen.
Ook een beetje dat ik geen uitkomst op ''verbetering'' in mijn leven zie wat dat betreft.
Ach so. Nouja, morgen is er weer een dagquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:18 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Meeh, change of plans. Lekker in bed liggen beetje series terugkijken en fokken. Comaatje opzoeken enzo.
Je vergeet dat Fokkers niet eens overwegen naar buiten te gaan.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:19 schreef dawg het volgende:
[..]
zolderautist! je lijkt wel een fokker!
Ik snap je gevoel, maar als je met die instelling rondloopt dan straal je ook niet heel erg uit dat je open staat voor anderen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah ja...
Tjah voelt wel kut bijna 21 jaar zonder ''partner'' wat dat betreft en dan overal en nergens te lezen dat meisjes van 16 al met seks etc bezig zijn.
Ik gun het ze wel hoor, moeten ze allemaal zelf weten natuurlijk, alleen ik word er treurig van dat dat dan allemaal langs mij heen is gevlogen.
Ook een beetje dat ik geen uitkomst op ''verbetering'' in mijn leven zie wat dat betreft.
tot het moment dat je niet meer depressief bent waardoor je wellicht wat teveel en te diep nadenkt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah ja...
Maar natuurlijk mijn vriend, wat anders?quote:
Een rasechte een...quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:19 schreef dawg het volgende:
[..]
zolderautist! je lijkt wel een fokker!
Ik zou eens nakijken of dat binnen je zorgverzekering valt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar natuurlijk mijn vriend, wat anders?
Lijk daar ook nooit uit te komen, beetje dieptepunt weer de laatste tijd, komt allicht ook door weinig zon... Mensen worden in de zomer maanden over het algemeen ook een stukje gelukkiger...
Allicht moet ik medicinaal naar Australie op vakantie in de winter...
Als ik te enthousiast uit mn bed stap dan shaken mn billen ook wel :pquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:17 schreef dawg het volgende:
[..]
ja idd, kitje ging haar billen shaken.
Volgens mij krijgt hij al hulp. Maar is gewoon kut natuurlijk als je niet ziet hoe het verder moet en je geen passies hebt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:21 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Ik zou eens nakijken of dat binnen je zorgverzekering valt.
Ach, boeiend... Je leert ervan en het is wel degelijk een stap die ik niet gemaakt heb en niemand voor mij gaat maken.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:20 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Ik snap je gevoel, maar als je met die instelling rondloopt dan straal je ook niet heel erg uit dat je open staat voor anderen.
En geloof me, op je 16e wil je nog niet bezig zijn met seks. Op die leeftijd is het alleen interessant om de ervaring te delen maar de seks zelf is dan overrated.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |