Waar woont ''Jou Bed'' ?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:49 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Vrouwen versieren hoef er niets voor te doen, ben net Whiskas de poesjes komen vanzelf op mij afgelopen
[..]
Waar jou bed slaapt.
ALBERT HEYN haaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:47 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
In een bekende supermarkt. Maar ik vertel liever geen details. Anonimiteit enzo.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Voor een date is midgetgolf wel leuk. Even beetje helpen met de techniek en beetje naar haar reet staren
klinkt goedquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Voor een date is midgetgolf wel leuk. Even beetje helpen met de techniek en beetje naar haar reet staren
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:49 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
De eerstvolgende die dat voorstelt als date, krijgt een mep
Dat lijkt me evident. En als het kut gaat kan je altijd nog als een achterlijke die balletjes rammen.quote:
Merk je vanavond wel.quote:
Wil je met mij Midgetgolfen? Zou dat heel tof vinden namelijk.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:49 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:50 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Tsja, dat is één van de bekendere supermarkten :p
Dat doe ik meestal ook. En dan ben ik ook nog zo'n kutwijf die een beste score haalt :pquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat lijkt me evident. En als het kut gaat kan je altijd nog als een achterlijke die balletjes rammen.
Parachute springen als duo lijkt me ook wel wat.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:49 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Neen, want dat is gewoon een verkapte manier om met mij te meeten en te knuffelenquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:50 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Merk je vanavond wel.
[..]
Wil je met mij Midgetgolfen? Zou dat heel tof vinden namelijk.
Beeh, sterkte!quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:51 schreef marcel-o het volgende:
ik moet echt slapen, wekkert gaat weer om 6:50
Daarom geen wekker zetten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:51 schreef marcel-o het volgende:
ik moet echt slapen, wekkert gaat weer om 6:50
Kun je meteen haar tuigje loskoppelen als het toch niks is...quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Parachute springen als duo lijkt me ook wel wat.
Oh wilden juist ruige seks met je hebben. Nou dan maar niet...quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen, want dat is gewoon een verkapte manier om met mij te meeten en te knuffelen
de manager van de jumbo waar ik vlakbij werk, heeft een goede smaakquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:51 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Als je op dik valt kan ik begrijpen dat je ze tof vind.
Dat zei je vader ook.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:53 schreef marcel-o het volgende:
[..]
de manager van de jumbo waar ik vlakbij werk, heeft een goede smaak
Als één van de twee maar minstens zijn staticline-brevet heeft, anders flikker je te pletter... Kan je beter na 25 jaar doen, als je elkaars kop niet meer kan luchtenquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Parachute springen als duo lijkt me ook wel wat.
wtfquote:
Dan hoop ik dat ik jou niet tegen komquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:49 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Zoek jij nou eens een toffe vent op!quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:53 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Oh wilden juist ruige seks met je hebben. Nou dan maar niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |