quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:39 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Ik wil nog een keer truffels proberen.
Godverdomme.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:38 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Omdat hij wel af en toe wel blowt. Niet eens in de 4 jaar dus...
nooit gedaan, wel paddestoelen en dat was geniaalquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:39 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Aanrader..quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:39 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Wel een originele plaats. Is er een ongemakkelijke sfeer, neem je gewoon een joint. Komt het van zelf goedquote:
Ja ik ook wel :p Wees dan niet zo'n pussy en zeg het gewoon.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Godverdomme.
Ik heb wel een schijtpleurishekel aan mensen die mensen aan het lijntje houden eerlijk gezegd.
.. ''Wijs me af tering lijer''
Die kan in het rijtje van beste eerste dates. Net boven midgetgolf.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:41 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Wel een originele plaats. Is er een ongemakkelijke sfeer, neem je gewoon een joint. Komt het van zelf goed
Nah.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Aanrader..
Enige drugs dat ik zou aanraden ook.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:41 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Wel een originele plaats. Is er een ongemakkelijke sfeer, neem je gewoon een joint. Komt het van zelf goed
Heb je veel gedate?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:42 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Die kan in het rijtje van beste eerste dates. Net boven midgetgolf.
Nee eerlijk gezegd nooit. Op een of andere manier rolde ik gewoon in een relatie vanuit vriendschappen.quote:
Haha ervaring mee?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:42 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Die kan in het rijtje van beste eerste dates. Net boven midgetgolf.
Hoe ontstonden die vriendschappen dannn?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:44 schreef Kitlerrr het volgende:
Nee eerlijk gezegd nooit. Op een of andere manier rolde ik gewoon in een relatie vanuit vriendschappen.
De deur uit gaan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe ontstonden die vriendschappen dannn?
Collega's (a)quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Afspreken met mij.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vooral dat balletje dat in het netje moetquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:45 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Nee, maar midgetgolf is gewoon geweldig :p
Een van m'n specialiteiten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vooral dat balletje dat in het netje moet![]()
Geen enkele vrouw die dat lukt
Voor een date is midgetgolf wel leuk. Even beetje helpen met de techniek en beetje naar haar reet starenquote:
Vrouwen versieren hoef er niets voor te doen, ben net Whiskas de poesjes komen vanzelf op mij afgelopenquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ga jij je weer eens op mannen richten, kerel
Waar jou bed slaapt.quote:
Ideaal tochquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Voor een date is midgetgolf wel leuk. Even beetje helpen met de techniek en beetje naar haar reet staren
Waar woont ''Jou Bed'' ?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:49 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Vrouwen versieren hoef er niets voor te doen, ben net Whiskas de poesjes komen vanzelf op mij afgelopen
[..]
Waar jou bed slaapt.
ALBERT HEYN haaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:47 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
In een bekende supermarkt. Maar ik vertel liever geen details. Anonimiteit enzo.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Voor een date is midgetgolf wel leuk. Even beetje helpen met de techniek en beetje naar haar reet staren
klinkt goedquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:49 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
De eerstvolgende die dat voorstelt als date, krijgt een mep
Dat lijkt me evident. En als het kut gaat kan je altijd nog als een achterlijke die balletjes rammen.quote:
Merk je vanavond wel.quote:
Wil je met mij Midgetgolfen? Zou dat heel tof vinden namelijk.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:49 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:50 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Tsja, dat is één van de bekendere supermarkten :p
Dat doe ik meestal ook. En dan ben ik ook nog zo'n kutwijf die een beste score haalt :pquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat lijkt me evident. En als het kut gaat kan je altijd nog als een achterlijke die balletjes rammen.
Parachute springen als duo lijkt me ook wel wat.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:49 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Neen, want dat is gewoon een verkapte manier om met mij te meeten en te knuffelenquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:50 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Merk je vanavond wel.
[..]
Wil je met mij Midgetgolfen? Zou dat heel tof vinden namelijk.
Beeh, sterkte!quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:51 schreef marcel-o het volgende:
ik moet echt slapen, wekkert gaat weer om 6:50
Daarom geen wekker zetten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:51 schreef marcel-o het volgende:
ik moet echt slapen, wekkert gaat weer om 6:50
Kun je meteen haar tuigje loskoppelen als het toch niks is...quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Parachute springen als duo lijkt me ook wel wat.
Oh wilden juist ruige seks met je hebben. Nou dan maar niet...quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen, want dat is gewoon een verkapte manier om met mij te meeten en te knuffelen
de manager van de jumbo waar ik vlakbij werk, heeft een goede smaakquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:51 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Als je op dik valt kan ik begrijpen dat je ze tof vind.
Dat zei je vader ook.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:53 schreef marcel-o het volgende:
[..]
de manager van de jumbo waar ik vlakbij werk, heeft een goede smaak
Als één van de twee maar minstens zijn staticline-brevet heeft, anders flikker je te pletter... Kan je beter na 25 jaar doen, als je elkaars kop niet meer kan luchtenquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Parachute springen als duo lijkt me ook wel wat.
wtfquote:
Dan hoop ik dat ik jou niet tegen komquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:49 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Zoek jij nou eens een toffe vent op!quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:53 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Oh wilden juist ruige seks met je hebben. Nou dan maar niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |