Die grappen kan ik nog wel handelen, maar die wasquote:Op woensdag 10 april 2013 12:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
ligt een beetje aan je gevoel voor humor ... het zijn heel veel heel flauwe grappen en de was moet ook gedaan worden
quote:Op woensdag 10 april 2013 12:40 schreef sp3c het volgende:
dan moet ik dus eerst een andere regelen
Greys?
Je laat het zó aantrekkelijk klinken!quote:Op woensdag 10 april 2013 12:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
ligt een beetje aan je gevoel voor humor ... het zijn heel veel heel flauwe grappen en de was moet ook gedaan worden
En mij wil je gewoon houden om Takkewijf te kunnen zeggenquote:
Geen was dusquote:Op woensdag 10 april 2013 12:44 schreef sp3c het volgende:
dat nog niet eens
ik wil zeggen dat Takkewijf dingen moet doen
Zeker als ze huppelig isquote:Op woensdag 10 april 2013 12:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Wait, whut?
[..]
Ja dat snap ik dan weer wel
whut?quote:
done dealquote:[..]
Ja dat snap ik dan weer wel
nee dat ligt er dus niet aan hequote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 12:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee dat ligt er dus niet aan he
voetbla = zappen
remember
nee nou ik wil er misschien meer naast Maesquote:Op woensdag 10 april 2013 12:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah kijk, dat je dat aan mij vraagt is een goed teken.
Greys = baas.
Alice in Wonderland is nog niets vergeleken bij jouw hoofdquote:
Een van de weinige verstandige mannen hier.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee dat ligt er dus niet aan he
voetbla = zappen
remember
Oh wauwsers, ik hoef geen eten te regelenquote:Op woensdag 10 april 2013 12:54 schreef sp3c het volgende:
Greys pakt dingen van de bovenste plank, muis pakt dingen van de onderste plank Takaiki noem ik Takkewijf en Maes is Maes
sp3c kijkt tv
En na het weekend nog één weekje slapen tot het weer sjoelen isquote:
kom jij dan?quote:Op woensdag 10 april 2013 15:43 schreef MPG het volgende:
[..]
En na het weekend nog één weekje slapen tot het weer sjoelen is.
De 22e kom ik sjoelen jaquote:
oh dan mag ik van niet wel naar ovbquote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 15:48 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
oh dan mag ik van niet wel naar ovbik zit midden in een werkweek van acht dagen maar als de grootste fan van Toekito komt wil ik daar natuurlijk wel bij zijn
ik kom zelf nietquote:Op woensdag 10 april 2013 15:48 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
oh dan mag ik van niet wel naar ovbik zit midden in een werkweek van acht dagen maar als de grootste fan van Toekito komt wil ik daar natuurlijk wel bij zijn
mooiquote:Op woensdag 10 april 2013 15:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik kom zelf nietdus roddel een eindje raak dan
Komt wel goedquote:Op woensdag 10 april 2013 15:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik kom zelf nietdus roddel een eindje raak dan
De futurezone gaat wegquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:27 schreef Toekito het volgende:
Renren die bij V&D in de kelder is een aanrader en anders gamemania
SSsstttquote:Op woensdag 10 april 2013 16:50 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
niets beters om over te praten als hem??? oei oei oei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:00 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Binnenkort op Discovery Channel: een docu over de sjoelkunsten van Greys.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:03 schreef Greys het volgende:
![]()
Ik kocht woensdag een spaarpot voor de 101 doelen lijst.
Check de spaarpot
[ afbeelding ]
Neem aan dat die vandaag is want ben de komende tijd weer niet op mijn "eigen" afdeling en dus niet bij mijn bazen enzo. En als ik die niet heb dan vraag ik hem zelf aanquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:21 schreef sp3c het volgende:
moet je daarvoor op je voortgangsgesprek wachten
quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:03 schreef Greys het volgende:
![]()
Check de spaarpot
[ afbeelding ]
Geniaal ding!quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:03 schreef Greys het volgende:
![]()
Check de spaarpot
[ afbeelding ]
GREYS!!!quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:16 schreef Greys het volgende:
Ik vroeg in de Marskramer 'verkoopt u ook spaarpotten' en ik verwachtte een plastic spaarvarken ofzo, maar ze wees me op deze. Zoveel toeval kon ik niet laten liggen
Baas akkoord nou de roosterbouwvrouw nogquote:
Ik zit op het werk, kan alleen ff in de pauze (nu) op internet, McOngeduldquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:03 schreef roos85 het volgende:
Die stomme autocorrect ook
Ik heb met mijn stomme kop beloofd de afwas weg te werken.. zit Frank mij uit te lachen.
Stuur ik:
zal eens voor een zoon zorgen..
ipv: zal eens voor een zooi zorgen
Ik heb met mijn stomme kop beloofd de afwas weg te werken.. zit Frank mij uit te lachen.
Stuur ik:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit op het werk, kan alleen ff in de pauze (nu) op internet, McOngeduld
Stuur ik:
OMFGquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:03 schreef roos85 het volgende:
Stuur ik:
Hij stuurde alleen of ik ook zijn billen ging afgeven :'quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:45 schreef Greys het volgende:
Maar de vraag is nu natuurlijk... spuugde Frank er zijn koffie van over zijn toetsenbord of niet?
Zo niet, kom maar op met die FOK!beeeeeebie
Er komt dus een beeebiequote:
Hmm ik ben wel wat aangekomen... Zou ik dan toch niet ...quote:
Ja ik ook.. maar anders houdt mijn lichaam ons wel vreselijk voor de gekquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Hmm ik ben wel wat aangekomen... Zou ik dan toch niet ...
quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:24 schreef Greys het volgende:
Whehehe ik doe net een oproepje in het meettopic, wie er even een ESF baby gaan knutselen.
Ik zag het. Zou het niet enig zijn? En dan elke twee weken moet een ander hem / haar mee naar huis nemen. Co-ouderschap 2.0quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:24 schreef Greys het volgende:
Whehehe ik doe net een oproepje in het meettopic, wie er even een ESF baby gaan knutselen.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zag het. Zou het niet enig zijn? En dan elke twee weken moet een ander hem / haar mee naar huis nemen. Co-ouderschap 2.0
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:54 schreef ElisaB het volgende:
Ik weet ineens wat ik morgen ga doen! Ik ga een minisjoelbakje maken voor de sjoeligans
Oei, moeilijke keuze! Mag ik er nog even over denkenquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:44 schreef Greys het volgende:
Ga nou eens gewoon weekend vieren en geen ene fuck uitvoeren morgen![]()
Dat, OF met mij mee naar de sauna, je mag kiezen!
Ik ook, niet gaan. Ik ken dr totaal niet tegen.quote:
En gelijk met de fles groot brengenquote:Op vrijdag 12 april 2013 18:28 schreef Toekito het volgende:
[..]de wieg gewoon in de kroeg tussen de gokkasten
gewoon gelijk het voer van Henk erin. Gewoon in de blender ermeequote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:57 schreef JJdJ1984 het volgende:
Das dezelfde opvoeding als twee neefjes van mij
verrekquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:01 schreef Toekito het volgende:
[..]ken ik die neefjes van je toevallig
Maar die mensen werden beide niet oud toch?quote:
nee iddquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
Maar die mensen werden beide niet oud toch?
Kortom teveel alcohol is niet goed voor jequote:
heej mevrouw die netjes een portemonnee terug brengtquote:
Goed he! Dat zou ik ook willenquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
heej mevrouw die netjes een portemonnee terug brengt
Ik ookquote:
Jamaar die zijn ook luiquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik ookalleen had ik vorig jaar dat de PLUS-dames niet blij waren dat ik een portemonnee inleverde.....die wilde dat ik naar de politie ging.....
quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Jamaar die zijn ook lui.
Die laten die excuusneger al het werk doen...
Serieus? Ik heb namelijk het idee dat als je het bij de politie brengt, zij ook nooit meer d'r portemonnee terugzag. Er zat geen telefoonnummer in, en als je zeker weet dat hij niet gejat is, ga je ook niet naar de politie...quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik ookalleen had ik vorig jaar dat de PLUS-dames niet blij waren dat ik een portemonnee inleverde.....die wilde dat ik naar de politie ging.....
hij lag gewoon in een karretje wat ik pakte....dus gewoon uit een vrouw dr tas gevallen. Had via twitter en FB toen haar geprobeerd te bereiken en te melden dat die, ondanks de moeite hem daar achter te laten, bij de infobalie van Plus lag.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb namelijk het idee dat als je het bij de politie brengt, zij ook nooit meer d'r portemonnee terugzag. Er zat geen telefoonnummer in, en als je zeker weet dat hij niet gejat is, ga je ook niet naar de politie...
Hahahaquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
hij lag gewoon in een karretje wat ik pakte....dus gewoon uit een vrouw dr tas gevallen. Had via twitter en FB toen haar geprobeerd te bereiken en te melden dat die, ondanks de moeite hem daar achter te laten, bij de infobalie van Plus lag.
bij iemand uit 1972 is het lastigerquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
HahahaJa in dit geval pakte ik een pasje erbij, zag dat ze jong was en dat ze dus wss wel facebook had, en haar dus gevonden
Behalve dat het kut is, kost het ook fucking veel geldquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
bij iemand uit 1972 is het lastigerHeb ook geen reactie gehad dus of ze ooit het bericht gehad heeft en bij PLUS geweest is om hem op te halen, geen idee.
Mijn pinpas was ik pas kwijt en niemand heeft mij benaderd in elk geval en daar baalde ik wel van.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Behalve dat het kut is, kost het ook fucking veel geld
Ooit, toen ik opweg was naar mijn vriendje toen, was mijn portemonnee weg. Toen schoot ik zo enorm in de paniek. Ik werd dus ook gecontroleerd, maar zat zo overtuigend te janken dat ik nog gewoon mee mocht tot het einde, al was het alleen om tot rust te komenIk raak overtuigend in paniek...
Ik zou nu niet zó in paniek schieten, maar ik was 15 en was anders gestrand ergens in Groningen... Dat zou niet zo fraai zijn aangezien we geloof ik nog geen auto hadden, dus ik was nooit meer thuisgekomen zonder dat het veel geld kosttequote:Op zaterdag 13 april 2013 20:12 schreef Toekito het volgende:
[..]ik kwam er achter bij de patatzaak en mocht daar via ipad overboeken
en raakte amper in paniek gelukkig
Mijn moeder is van 1952 en zit op FBquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
bij iemand uit 1972 is het lastigerHeb ook geen reactie gehad dus of ze ooit het bericht gehad heeft en bij PLUS geweest is om hem op te halen, geen idee.
Mijn pinpas was ik pas kwijt en niemand heeft mij benaderd in elk geval en daar baalde ik wel van.
oh zoquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik zou nu niet zó in paniek schieten, maar ik was 15 en was anders gestrand ergens in Groningen... Dat zou niet zo fraai zijn aangezien we geloof ik nog geen auto hadden, dus ik was nooit meer thuisgekomen zonder dat het veel geld kostte
Mijn tante van 1944 en zit er ook.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
Mijn moeder is van 1952 en zit op FB
Ik ben van 1985 en ik zit daar NIETquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
Mijn moeder is van 1952 en zit op FB
dan zittie daar alleen denk ik. Ga ff kijken of mijn account het nog doet.quote:
Kijk wat ik tegenkom na het googlen van mijn username:quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oei, moeilijke keuze! Mag ik er nog even over denken
Ik heb Mirage en haar vent (die op zijn id stond als the joker, ff zij username kwijt) nog wel eens gezien bij een Fok!ster.quote:Op zondag 14 april 2013 02:15 schreef sp3c het volgende:
lol
waar is mirage eigenlijk gebleven??
en milagro?
ooooooeeeeeeeeeh die hoor ik te weten!!!!!!!!quote:Op zondag 14 april 2013 02:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb Mirage en haar vent (die op zijn id stond als the joker, ff zij username kwijt) nog wel eens gezien bij een Fok!ster.
milagro![]()
Leuk om oude topics te lezen wel.
Oversightquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
forum.fok.nl/topic/967427/1/50#45326652quote:Op zondag 14 april 2013 01:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Kijk wat ik tegenkom na het googlen van mijn username:
ONZ / speciaal voor heiden6 en ElisaB
quote:Op zondag 14 april 2013 01:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Kijk wat ik tegenkom na het googlen van mijn username:
ONZ / speciaal voor heiden6 en ElisaB
quote:dat wandelende lijk
nu heb je er een zure sloot bijquote:Op zondag 14 april 2013 10:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
En dat was 6 jaar geleden, toen ik nog niet grijs was. Kan je nagaan![]()
![]()
Ik voel me echt groeien na al die lovende woordenquote:Op zondag 14 april 2013 11:21 schreef littledrummergirl het volgende:
nu heb je er een zure sloot bij
Ja.quote:Op maandag 15 april 2013 19:35 schreef Toekito het volgende:
MPG eet je mee de 22ste eigenlijk? Dan mag Henk alvast de keuken in
Greysje natuurlijkquote:Op maandag 15 april 2013 19:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.
Goed punt.
Wie geeft aan Henk door hoeveel voer dr mot komme?
ik twijfel ook.. vroege dienst de dag ernaquote:Op maandag 15 april 2013 19:38 schreef Cobra4 het volgende:
De 22ste? Hmm, neen. Dan ben ik er niet bij.
ja hallo...........zonder jou durf ik niet hoorquote:Op maandag 15 april 2013 19:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik twijfel ook.. vroege dienst de dag erna
Idem. Ik kan normaal al erg slecht tegen een vroege dienst. Maar na een korte nacht helemaal. Ik sla 'm over.quote:Op maandag 15 april 2013 19:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bel me maar, dan zeg ik hoe je moet lopenquote:Op maandag 15 april 2013 19:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja hallo...........zonder jou durf ik niet hoor
ja precies, ik moet om vijf uur op, dat ga ik niet trekkenquote:Op maandag 15 april 2013 19:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Idem. Ik kan normaal al erg slecht tegen een vroege dienst. Maar na een korte nacht helemaal. Ik sla 'm over.
Ik neem de MPGMPG vanaf het station denk ik dus dat moet wel goed komen. Maar bedoelde meer dat ik je gezelligheid ga missenquote:Op maandag 15 april 2013 19:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bel me maar, dan zeg ik hoe je moet lopen
En die van je baas en mij?quote:Op maandag 15 april 2013 19:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik neem de MPGMPG vanaf het station denk ik dus dat moet wel goed komen. Maar bedoelde meer dat ik je gezelligheid ga missen
Juist. Volgende keer beter.quote:Op maandag 15 april 2013 19:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja precies, ik moet om vijf uur op, dat ga ik niet trekken
Iedere dag? Ietwat overdreven, of niet?quote:
Vorige keer deed Cat dat hoorquote:
quote:Op maandag 15 april 2013 20:06 schreef sp3c het volgende:
en niet in het weekend, zit niet zo te zeuren
Dit ga je toch niet menen? Jij bent er de 22ste vast wel maar ik niet?quote:
ik de ene dag wel en de andere nietquote:
Dat is ook weer waar maar jij bent toch het opperhoofd?quote:Op maandag 15 april 2013 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Vorige keer deed Cat dat hoor
Ik ben er de 22e sowieso bij, ik moet alleen mijn rooster afwachten om te weten of ik om 18 uur mee eet.
ookquote:
Ja, Muis had zich al opgegeven.quote:Op maandag 15 april 2013 20:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dit ga je toch niet menen? Jij bent er de 22ste vast wel maar ik niet?
Dat wilde ik nou net een beetje van me afschudden de vorige keerquote:Op maandag 15 april 2013 20:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar maar jij bent toch het opperhoofd?
Hmmmm...quote:Op maandag 15 april 2013 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, Muis had zich al opgegeven.
Dus helaas, jammer van je korte nachtje dan, jij komt ook
truequote:Op maandag 15 april 2013 20:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik de ene dag wel en de andere nietrip ritme
done deal!quote:
op zich vind ik vroeg opstaan niet zon ramp iddquote:Op maandag 15 april 2013 20:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
true
ik ben na een jaar of 5 bijna gewend aan het vroege opstaan, ik kan me voorstellen dat het met onregelmatige werktijden een stuk langer duurt
Maar je woont toch vrij dichtbij?quote:Op maandag 15 april 2013 19:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja, nou... ik ben niet zo goed in op tijd naar huis en niet of weinig drinkenquote:Op maandag 15 april 2013 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar je woont toch vrij dichtbij?
Dan kom je toch lekker van zes tot tien ofzo?
Kan je toch nog 2,5 uur mee sjoelen
(Niet om je over te halen hoor, vrijheid blijheid, maar je kunt ook gerust wat korter komen als je zou willen bedoel ik)
MPG kom er maar inquote:Op maandag 15 april 2013 20:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja, nou... ik ben niet zo goed in op tijd naar huis en niet of weinig drinkendat gaat dan weer mis enzo
maar wie weet laat ik me tegen die tijd nog wel ompratenben zo impulsief als wat, dus niks is onmogelijk.
die heeft geen recht van overhalenquote:
Ik trek na twee drankjes tha booooze wel uit je klauwtjesquote:Op maandag 15 april 2013 20:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja, nou... ik ben niet zo goed in op tijd naar huis en niet of weinig drinkendat gaat dan weer mis enzo
maar wie weet laat ik me tegen die tijd nog wel ompratenben zo impulsief als wat, dus niks is onmogelijk.
Mwa, 5 uur reizen om 2/2,5 uur te kunnen sjoelen na en voor een dagdienst? Da's geen done deal.quote:
quote:Op maandag 15 april 2013 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik trek na twee drankjes tha booooze wel uit je klauwtjes
En we schuppen je gewoon de stoep op na een bepaalde tijd.
Grow some back bone, woman!
Plus. MPG komt.
Done deal.
Kom je in mei?quote:Op maandag 15 april 2013 20:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mwa, 5 uur reizen om 2/2,5 uur te kunnen sjoelen na en voor een dagdienst? Da's geen done deal.
Op welke dag?quote:
quote:
Stelletje vunzen!quote:
Dinsdag 14 mei.quote:
Welke dinsdag?quote:
Gaat 'm ook niet worden. Weer ochtend diensten.quote:
Aaahw jammerquote:Op maandag 15 april 2013 21:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gaat 'm ook niet worden. Weer ochtend diensten.
Da's pas over een maand, geen kans dat je nog iets kunt schuiven ofzo?quote:Op maandag 15 april 2013 21:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gaat 'm ook niet worden. Weer ochtend diensten.
LOLquote:
sp3c is een ukkie.quote:
alleen naast monoquote:
quote:
Weinig kans.quote:Op maandag 15 april 2013 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's pas over een maand, geen kans dat je nog iets kunt schuiven ofzo?
ja maar naast mij ben jij he ukkiequote:Op maandag 15 april 2013 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ukkie.
Greus.
Een grap uitleggen is zó 2012
Zag er laatst toch anders uit.quote:
Neuh, jij bent gewoon klein.quote:
Euhm.....quote:
Dat mag jij.quote:
JAMAAR WIJ MOETEN BIERENquote:Op maandag 15 april 2013 19:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
moet je mijn bril ff lenen?quote:
Louis Armstrong.quote:
* littledrummergirl zet haar doorrookte whisky stem opquote:
quote:Op maandag 15 april 2013 23:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl zet haar doorrookte whisky stem op
i see trees of green, red roses too, i see them bloom, for me and you
Sexy hoorquote:Op maandag 15 april 2013 23:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl zet haar doorrookte whisky stem op
i see trees of green, red roses too, i see them bloom, for me and you
heb ik je wel eens verteld dat ik een eigen achtergrondmuziekje heb als ik ergens binnen komquote:
Mij maakt het niet uit of je groot bent, Ik heb geen geld, maar dat liedje wil ik wel.quote:Op maandag 15 april 2013 23:21 schreef littledrummergirl het volgende:
als ik dan ooit ga trouwen he.. later, als ik groot ben en teveel geld heb. dan wil ik dat liedje
als wij ooit trouwen nemen we dat liedje, dealquote:Op maandag 15 april 2013 23:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit of je groot bent, Ik heb geen geld, maar dat liedje wil ik wel.
Ja.quote:Op maandag 15 april 2013 23:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als wij ooit trouwen nemen we dat liedje, deal?
oh en sexy motherfucker.. mag die ookquote:
Welke versie?quote:Op maandag 15 april 2013 23:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh en sexy motherfucker.. mag die ook? dat is de beste binnenkomtune ever
ik ken alleen die ene die ik net poste geloof ikquote:
Het wordt steeds leukerquote:Op maandag 15 april 2013 23:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb ik je wel eens verteld dat ik een eigen achtergrondmuziekje heb als ik ergens binnen kom?
Ik ken geen slechtere.quote:Op maandag 15 april 2013 23:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ken alleen die ene die ik net poste geloof ikzijn er meer?
Deze?quote:Op maandag 15 april 2013 23:29 schreef littledrummergirl het volgende:
oh en dan hebben we ook nog een liedje nodig als eerste dans thingiewelke moet dat worden?
eddiequote:
quote:Op maandag 15 april 2013 23:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
eddieik heb t nummer nog niet gehoord, maar eddie!!
Dansen? Oh, buiten schuifelen, kan ik dat niet.quote:Op maandag 15 april 2013 23:35 schreef littledrummergirl het volgende:
maareehm aangezien ik nog een jonge blom ben enzo. mag ik ook wat minder brave muziek op onze bruiloft? moet wel een beetje kunnen dansen natuurlijk
oh dan kan er altijd nog wel zoietsquote:Op maandag 15 april 2013 23:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dansen? Oh, buiten schuifelen, kan ik dat niet.
eehm.. nou...quote:Op maandag 15 april 2013 23:47 schreef Cobra4 het volgende:
Whut? Ik heb liever een lapdance van jou dan dat ik bier ga drinken.
Eddie Vedderquote:Op maandag 15 april 2013 23:34 schreef littledrummergirl het volgende:
deze is ook mooi
eigenlijk is bijna alles van eddie mooi, die stem
Wat? Jij hebt alleen een dance?quote:
als jij de lap hebt, heb ik de dance voor jequote:
Ik heb een lap.quote:Op maandag 15 april 2013 23:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als jij de lap hebt, heb ik de dance voor je
( en nu af, in je mand ldg! gedraag je! )
don't tempt mequote:
*pakt camera*quote:Op maandag 15 april 2013 23:48 schreef littledrummergirl het volgende:
eb liever een lapdance van jou dan dat ik bier ga drinken.
quote:Op maandag 15 april 2013 23:55 schreef littledrummergirl het volgende:
ja ik ooklig heel hard te negeren dat ik over vijf uur alweer op moet
![]()
trusten mooie meneer
quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:29 schreef Cat22 het volgende:
En toen had je opeens een halve nachtdienst erbij.![]()
Net thuis en nu kan ik niet slapen.
Hallon meneer Toek!quote:
Druk bezig voor FOK! en klein beetje voor mijn baas.quote:
En dat noem je werken.quote:Op dinsdag 16 april 2013 02:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
Druk bezig voor FOK! en klein beetje voor mijn baas.
Weltrustenquote:Op dinsdag 16 april 2013 03:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dat noem je werken.![]()
Ik had geen tijd voor Fok! vandaag.En aangezien de wekservice (logeetjes) vanmorgen al om 7 uur naast mijn bed stonden, ga ik nu maar eens achter mijn oogleden kijken.
quote:Op maandag 15 april 2013 23:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb ik je wel eens verteld dat ik een eigen achtergrondmuziekje heb als ik ergens binnen kom?
ga s werken johquote:
Kastje hoort al niet kapot te gaanquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:42 schreef roos85 het volgende:
Ik had eigenlijk nooit iets bij de KPN, 1x ging dat kastje van de interactieve tv kapot, en de volgende dag werd al een nieuwe bezorgd
Ach Frank heeft UPC en die stoort al als er een scooter voorbij rijdtquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:48 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Kastje hoort al niet kapot te gaan![]()
Ondeugdelijke waar
Da's nog sneuerquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ach Frank heeft UPC en die stoort al als er een scooter voorbij rijdtEn op sommige zenders geeft ie om de paar minuten signaalverlies aan
Mijn baas is cheap en heeft de particulieren service.quote:Op dinsdag 16 april 2013 03:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
Weltrusten
en als jij niet naar mijn werk belt heb ik idd niks te doen
quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:48 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Kastje hoort al niet kapot te gaan![]()
Ondeugdelijke waar
Wij hebben UPC schat, we wonen samen weet je nogquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ach Frank heeft UPC en die stoort al als er een scooter voorbij rijdtEn op sommige zenders geeft ie om de paar minuten signaalverlies aan
Dan zijn alle foute beslissingen en ondeugdelijke waar toch altijd jouw schuld?quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Wij hebben UPC schat, we wonen samen weet je nog
Nou het dekbed dat we kochten terwijl we er blijkbaar nog twee hadden was toch een kwestie van dat we allebei even beter moesten kijkenquote:Op dinsdag 16 april 2013 10:32 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Dan zijn alle foute beslissingen en ondeugdelijke waar toch altijd jouw schuld?![]()
Hij had al UPC toen ik bij hem introk, dus in dit geval jaquote:Op dinsdag 16 april 2013 10:32 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Dan zijn alle foute beslissingen en ondeugdelijke waar toch altijd jouw schuld?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |