Dus? ik kan allebei jongequote:Op dinsdag 9 april 2013 11:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je moet toch de was ophangen
komt naar PSN toch?quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dus? ik kan allebei jonge
Toek, FFX-2. Ik wou hem een keertje uitspelenIk zie nu ook dat er echt megaveel krassen op de disc zitten, terwijl ik echt zorgvuldig omga met zulke spullen
je hebt er nog een toch?quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Toek, FFX-2. Ik wou hem een keertje uitspelenIk zie nu ook dat er echt megaveel krassen op de disc zitten, terwijl ik echt zorgvuldig omga met zulke spullen
Oh serieus?quote:
Neeheequote:Op dinsdag 9 april 2013 11:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je hebt er nog een toch?
je kan niet vanuit de gangkast gamen.
gedaanquote:
sorry heb ik niet voor je, wel GTA vice city op PS2quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Fietske neem ik aan.quote:
FF7 echt allang, 8 ( bluh) ook en 9 (_O_quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh serieus?Dan moet ik hem kopeh. FF7 is toch al op PSN? Ik weet alleen niet hoe het werkt met een creditcard dus ik moet een keer ergens tegoed kopen
straks maak ik een spelfout in zijn superlange naamquote:
quote:
als je aan de korte broek trekt krijg je meerquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:02 schreef Greys het volgende:
En Cat, dan had jij vast een streepje voor bij sp3c, want ik kreeg maar 1 zuinig afscheidskusje
Daarna heb ik hem aan zijn korte broekmouw getrokken waardoor ik er nog 2 eiste, maar toch...
quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:29 schreef sp3c het volgende:
althans ik wist wel wie Maes was maar niet wie die aardige blonde dame was maar ze zijn dus dezelfde
PSN doet het toch niet voor de 2? Of bedoel je de 4 al? Ik hoop hetquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
FF7 echt allang, 8 ( bluh) ook en 9 (_O_![]()
) ook
maar FFX en FFX-2 komen nu ook
weet alleen niet of dat ook voor PS3 is maar dat lijkt me wel
Joh gekquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
gedaan
[..]
sorry heb ik niet voor je, wel GTA vice city op PS2
[..]
Fietske neem ik aan.
ow ... nee voor ps2 zal het niet werken neequote:Op dinsdag 9 april 2013 12:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
PSN doet het toch niet voor de 2? Of bedoel je de 4 al? Ik hoop het
Sjoelen zonder Greysquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:03 schreef Greys het volgende:
En oh wat gezellig dat ik ook weer kom de 22e, zie ik
quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
ow ... nee voor ps2 zal het niet werken nee
ps3 wel, ps4 weer niet
dat komt later ... misschien ... tegen een meerprijs
Ja!quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:03 schreef Greys het volgende:
En oh wat gezellig dat ik ook weer kom de 22e, zie ik
PS2 games die op PSN komen kun je nog wel spelen op je PS3, alleen die oude PS2 dvd's doen het niet meer ... was iets met piracyquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Sjoelen zonder Greys
[..]
Wtf
Sony is echt raar. Ik vind het ook nogsteeds balen dat ik een PS3 zonder PS2-functie heb, waarom ze die er in godsnaam uit hebben gesloopt...
Vet raarquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
PS2 games die op PSN komen kun je nog wel spelen op je PS3, alleen die oude PS2 dvd's doen het niet meer ... was iets met piracy
ging nergens over
Whiiiiiiquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:21 schreef Muis006 het volgende:
Tevens, zet mij en de meneer maar neer voor de 22e
Oh hee ik kwam van het weekend een giraffe tegen en dankzij dit topic moest ik aan jou denkenquote:
dat kan natuurlijk niet he.... dan ben ik er helemaal niet (Nikkie) ik was er gisteren wel......quote:
Mijn trein stopte vanmorgen op Helmond Centraal naast een reclamebord met reclame voor de dierentuin in amersfoort. Met een giraffe eropquote:
Kom gewoon weerquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat kan natuurlijk niet he.... dan ben ik er helemaal niet (Nikkie) ik was er gisteren wel......
Het was redelijk op temperatuur ja.quote:
nee joh! Vond jou echt tof!!!quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:26 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben kuis versleten. Sjoelen, kroegen en zulks is toch wat te hoog gegrepen voor me
Mijn zussie is TOFquote:
jaaaa... heb er sowieso weinig mensen gezien die ik niet aardig vind/ vond..quote:
mij alleen zekerquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:48 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jaaaa... heb er sowieso weinig mensen gezien die ik niet aardig vind/ vond..
aauuuwquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:53 schreef littledrummergirl het volgende:
kateralert hiereen half uur geleden met iets te overschat reactievermogen keihard tegen n glazen schuifdeur aangelopen
![]()
![]()
ik heb iig heel veel mensen aan het lachen gemaaktquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:57 schreef Toekito het volgende:
Is de deur nog heel LDG
geintje schatje, heb je je pijn gedaan?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb iig heel veel mensen aan het lachen gemaakt![]()
oh en mn bril is gewond
sue their asses!!quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:07 schreef roos85 het volgende:
Ik zou de deur aanklagen LDG, zomaar een gewonde bril door dat ding..
Ja!quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:12 schreef Greys het volgende:
Rukte jij gister niet ook al de deurkruk er af bij de kroeg?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:12 schreef Greys het volgende:
handig en subtiel zijn niet mijn dingen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:12 schreef Greys het volgende:
Slopiequote:Op dinsdag 9 april 2013 14:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
handig en subtiel zijn niet mijn dingen.
ik doe alles met volle overgaveongeacht wat het is en of het wel praktisch is
Krijg ik helemaal geen berichtje van je terug??? Valt me beetje van je tegen hoorquote:
Berichtje? Wie wat waar?quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:24 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Krijg ik helemaal geen berichtje van je terug??? Valt me beetje van je tegen hoor
quote:
quote:
quote:
Uhhh... ja, uh, hallo... nouquote:
Maar er zitten bij mijn foto's wel een paar (echt) cute van jou met je mutsie opquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
handig en subtiel zijn niet mijn dingen.
kun je niet tegen een complimentje?? Accepteer het gewoon mevrouw !quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Uhhh... ja, uh, hallo... nou
Gelukkig is heiden gearriveerd om wat tegenwicht te bieden
Niets gehad? Net nog even gekeken na je vorige post maar er staat niets.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:32 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik heb je pm of dm terug gestuurd??
Waarom zou ik dat doen?quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Uhhh... ja, uh, hallo... nou
Gelukkig is heiden gearriveerd om wat tegenwicht te bieden
Dank je welquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:33 schreef Nikkie_86 het volgende:
kun je niet tegen een complimentje?? Accepteer het gewoon mevrouw !
Omdat het kanquote:
schijnbaar niet goed gegaan.. maar alsnog...quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Niets gehad? Net nog even gekeken na je vorige post maar er staat niets.
Beetje?quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dank je wel
[..]
Omdat het kan
Ik ben lamlendig en heb de slappe lach; ik lijk wel een beetje dronken
kan ik ook uploaden in de photo bucket? ik heb ook n stuk of 20 picsquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar er zitten bij mijn foto's wel een paar (echt) cute van jou met je mutsie op
Het ligt aan mijn suikerspiegelquote:
Tuurlijkquote:Hey, heeft de beeb wel eens sangria? gemaakt?
Ooh, dan whatsapp ik dr binnenkort wel evenquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het ligt aan mijn suikerspiegel
[..]
Tuurlijk
Alles wat drinkbaar of eetbaar is heeft de beeb wel eens gemaakt
Haar huisgestookte dinges Limoncello is binnenkort klaarquote:
oooooooehwquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Haar huisgestookte dinges Limoncello is binnenkort klaar
alstuquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kan ik ook uploaden in de photo bucket? ik heb ook n stuk of 20 pics
oh en ik ben het wachtwoord vergetendus als iemand even een dm'etje wil doen
quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:51 schreef littledrummergirl het volgende:
uploaden
alleen ff kijken of ik ze zo nog in de goede map krijg ook.. want nu staan ze bij de verkeerde datum
Nee joh, ik vond jou hartstikke leuk overkomen hoor, anders had je ook niet op mijn schoot mogen zitten.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dank je wel
[..]
Omdat het kan
Ik ben lamlendig en heb de slappe lach; ik lijk wel een beetje dronken
quote:Op zondag 7 april 2013 16:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik zie een bepaalde user die me altijd zo irriteert dat ik meteen het topic maar heb gesloten (ElisaB).
ik heb m ook echt geprobeerdquote:
*proest*quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb m ook echt geprobeerd![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb m ook echt geprobeerd![]()
Jawel! Is leuk!quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:59 schreef Nikkie_86 het volgende:
Zeg ldg die ene foto van mij had niet echt gehoeven hoor...
das de enige die ik van je hebquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:59 schreef Nikkie_86 het volgende:
Zeg ldg die ene foto van mij had niet echt gehoeven hoor...
die staat op naam van Heiden, duh!quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
das de enige die ik van je heben het is veruit niet de genantste
nee dat klopt ook wel maar had sowieso ff kunnen lachen op de eerste fok meet foto....quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
das de enige die ik van je heben het is veruit niet de genantste
Greys heeft toch wel een leuke?quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:03 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nee dat klopt ook wel maar had sowieso ff kunnen lachen op de eerste fok meet foto....
quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:56 schreef heiden6 het volgende:
Nee joh, ik vond jou hartstikke leuk overkomen hoor, anders had je ook niet op mijn schoot mogen zitten.
Zo zie je maar weer dat je verrast kan worden door hoe iemand in het echt is hè?
[..]
Nee, dat is niet gek, maar dat de buurman dit op deze manier aan ju komt vragen is wel behoorlijk.... uhhh... apartquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:16 schreef RenRen- het volgende:
Stond weer een buurman aan de deur
"Mooie maisje, waar is je mooie moeder?"
Aan het werk.
Echt, is dat zo gek dat mijn moeder om 3 uur 's middags op kantoor zit?![]()
Ik wilde een algemene zwaai doen (geen idee wat me bezielde) en werd door sp3c stevig op de wangetjes gezoend.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:02 schreef Greys het volgende:
En Cat, dan had jij vast een streepje voor bij sp3c, want ik kreeg maar 1 zuinig afscheidskusje
Daarna heb ik hem aan zijn korte broekmouw getrokken waardoor ik er nog 2 eiste, maar toch...
lekker bezig schatquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:42 schreef Cat22 het volgende:
En kan iemand me het ww DMmen?![]()
Over klunzig gesproken.... in een half uur tijd gingen hier een treetje eitjes en een vol glas water tegen de grond.
Dat nu pas wetenquote:
wat ik me afvroeg.. Leeft Nikkie nog?quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
lekker bezig schaten je hebt DM
[..]
Dat nu pas weten
zitten te pmmen met heiden, geen idee verder.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:53 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
wat ik me afvroeg.. Leeft Nikkie nog?
ik heb een datummapje gemaaktquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:59 schreef Greys het volgende:
ik had nog willen roepen over apart datummapje aanmaken![]()
Ik probeer ze straks thuis wel te verplaatsen!
dan is ze niet geschrokken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
zitten te pmmen met heiden, geen idee verder.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb een datummapje gemaaktmaar waar zijn jouw pics dan
Geloof het niet.quote:
Ik ben benieuwd naar die van onsquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:01 schreef Greys het volgende:
die staan op cameraatje en op het werk kon ik dat niet doen
Nu via mobiel, over half uur thuis. en het zijn er veel...
leukleukquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:01 schreef Greys het volgende:
die staan op cameraatje en op het werk kon ik dat niet doen
Nu via mobiel, over half uur thuis. en het zijn er veel...
Ja en ik heb jou ook eindelijk een keer gezien.quote:
filmpje al gezien?quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:05 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja en ik heb jou ook eindelijk een keer gezien.Leuk man.
Wat? Filmpje?quote:
Was jij er?quote:
wie was hij danquote:
Geen idee, niet gezien.quote:
Hij kwam samen met die Eric Corton look-a-like binnen.quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:07 schreef heiden6 het volgende:
O dat filmpje. Ja en topics gelezen. Epic. Dat ik dat gemist heb (net daarna werd internet in mijn nieuwe huis pas aangesloten).
Ik ving een glimp van je op en toen ik hallon wilde gaan zeggen was je alweer weg.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat ik vroeg weg was wil niet zeggen dat ik er niet was
Ik moest vanmorgen om 5 uur m'n nest weer uit om om 6 uur op kantoor te zijnquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ving een glimp van je op en toen ik hallon wilde gaan zeggen was je alweer weg.
die heb ik wel onthoudenquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hij kwam samen met die Eric Corton look-a-like binnen.
Deal!quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik moest vanmorgen om 5 uur m'n nest weer uit om om 6 uur op kantoor te zijnvolgende keer blijf ik wel langerderder!
quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Deal!
Zul je zien dat ik er dan niet ben.
Hmm, bedankt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die heb ik wel onthouden( en in mn hoofd waarsch nog tien keer mooier gemaakt dan irl )
ja nou, ik weet het nu gewoon niet zo goed meerquote:
Exact.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]dat soort gebeurt ons wel vaker ja "oh was jij er ook?" "jaha!" "Oh
"
ik zie nou pas hoe onhandig is dat heb verwoordquote:
Story of my life.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja nou, ik weet het nu gewoon niet zo goed meergisteren vond ik je iig prachtig dat weet ik wel
mja bier enzo
Ik heb je vast veel lelijker in gedachten dan je eigenlijk bent.quote:
haha miss kan jij het nog een beetje reddenquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb je vast veel lelijker in gedachten dan je eigenlijk bent.
Oh is dat zo?quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:19 schreef littledrummergirl het volgende:
oh maar dronken mensen spreken altijd de waarheid toch
Het geheim achter het succes van de sjoelmeets imo.quote:
Leef je uit.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:19 schreef Takaiki het volgende:
Ik las dat er Sjoeligans naar de ESF-meet komen?![]()
Zal ik een paar sleeves bewaren voor ze?![]()
Alhoewel, het zijn stoere Rotterdamtse wijffies, misschien hebben ze er al 1quote:
Neuh, ik ben weer even met mijn neus op de feiten gedrukt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
haha miss kan jij het nog een beetje reddenmij gelooft ie niet meer
lees het topic van vanacht maar weer even terug danquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Neuh, ik ben weer even met mijn neus op de feiten gedrukt.
Hij is altijd dronkenquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dat is niet gek, maar dat de buurman dit op deze manier aan ju komt vragen is wel behoorlijk.... uhhh... apart![]()
![]()
Heeft dat nog waarde na de vorige posts?quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lees het topic van vanacht maar weer even terug dan
Tijd om je bed te verkopen!quote:
ik stond om 5 uur al weer buiten vriend!quote:
Mooie tijd.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik stond om 5 uur al weer buiten vriend!
toen ik thuis kwam was ik heel moe
geen heel slechte tijd nee, heerlijk rustig op straatquote:
Wij hadden er 3 gezet voor de zekerheid. Toch nog op tijd op school wonder boven wonderquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
geen heel slechte tijd nee, heerlijk rustig op straat
maar ik moet dat soort dingen beter gaan plannen hoor want de wekker was wel heel erg schrikken vandaag
Hopelijk zometeen nog uitslag, anders morgen, maar heb d'r een matig gevoel bij. Er op of er onder vrees ikquote:
Nikkie en Heiden geloof ikquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:26 schreef Greys het volgende:
Hij is aan het uploaden.
Dus in het mapje LDG's BIRTHDAY SJOEL komen er steeds meer te staan
Zijn er nou nog mensen die de inlog niet hebben?
Of ondertussen via via wel al aan gekomen?
Jaquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:33 schreef sp3c het volgende:
ik zie mezelf ook eindeloos genieten van een glas bier
jaquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Die van Maes en jou en mij vind ik cute
D'r zit 1 foto bij waar je aan het sjoelen bent en die is heel leuk!quote:
ik weet nog wel een detox-afdelingquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:34 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb op maar drie foto's geen glas bier in mn hand
quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:37 schreef Greys het volgende:
ElisaB en d'r broodje kroket in haar hand tijdens het sjoelen
quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:36 schreef Greys het volgende:
[..]
D'r zit 1 foto bij waar je aan het sjoelen bent en die is heel leuk!
Toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihi sjoelen is leuk herpderp
JA JIJ WAS STEEDS BUITENquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:37 schreef Toekito het volgende:
Ren waarom staan wij niet samen op de foto? Oh en Elies wij ook niet en Cat? waarom wij niet?
we hebben hele tijd staan praten, alleen was de fotodame toen buitenquote:
omdat jij steeds met je tong ergens in zatquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:37 schreef Toekito het volgende:
Ren waarom staan wij niet samen op de foto? Oh en Elies wij ook niet en Cat? waarom wij niet?
Nou ja..............wat is dit nou weerquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
omdat jij steeds met je tong ergens in zat
Que?quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Heb jij de inlog nog van vorige keer?quote:
nee want anders hadden we het niet openbaar moeten doenquote:
ranzige tongpicsquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb jij de inlog nog van vorige keer?
Want dan kan je de pics van gister ook zien!
Ja.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:41 schreef Greys het volgende:
[..]
met Nicole ja?quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee want anders hadden we het niet openbaar moeten doen
met de roltongenquote:
nou ja... hele avond 1x geloof ik tenminste waar iedereen bij was.. de rest waren miss 10 bescheiden kusjes hoor...quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:32 schreef littledrummergirl het volgende:
oh en cobra ik snap meteen weer waar mn eric corton idee vandaan kwammet je serious request trui
en ik vind je weer mooiquote:
Dat weet je donders goedquote:
Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten.quote:
Nu kan ik met een gerust hart gaan slapen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en ik vind je weer mooigave haarkleur heb je
heb jij ook nachtdiensten waarbij je mag slapenquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu kan ik met een gerust hart gaan slapen.
Straks nachtdienst.
IK WEET HET NIET!quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:37 schreef Toekito het volgende:
het voelde wel zwoel, op een rare manierquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:50 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb met mijn roltong ook nog in een toeter gezeten.![]()
Was nog een hele logistieke operatie.
Dat was een koddig gezichtquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:50 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb met mijn roltong ook nog in een toeter gezeten.![]()
Was nog een hele logistieke operatie.
Zoiets als de Mile high club, maar dan anders, vond ik.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het voelde wel zwoel, op een rare manier
Greys d'r schuldquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
we hebben hele tijd staan praten, alleen was de fotodame toen buiten
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:55 schreef Greys het volgende:
Ik ga ook even een sjoelfoto op FB zetten, ik knip eventuele anderen er wel af
Die ene foto waar wij samen op staan kan echt niet, sorry.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:41 schreef Greys het volgende:
[..]
ik zag er meerdere van jullie die niet,kunnenquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:01 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Die ene foto waar wij samen op staan kan echt niet, sorry.
Ik zag er meer waar wij samen op staan, maar ik hèb een vermoeden welke je bedoeltquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:01 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Die ene foto waar wij samen op staan kan echt niet, sorry.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:06 schreef Cat22 het volgende:
En waarom mocht ik nu niet op die scheelkijkfoto met Elies en Greys?
Ik kan keigoed scheel kijken.![]()
Volgende keer gooi ik me voor alle lenzen.![]()
sta geloof ik in totaal op 2 fotos... genoeg voor een eerste meet dacht ik zo...quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:06 schreef Cat22 het volgende:
En waarom mocht ik nu niet op die scheelkijkfoto met Elies en Greys?
Ik kan keigoed scheel kijken.![]()
Volgende keer gooi ik me voor alle lenzen.![]()
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:15 schreef Monopoly het volgende:
Met alle mooie herinneringen van vannacht en een fikse kater en gortdroge muil heb ik het schijnbaar op de één of andere manier alsnog voor elkaar gekregen om MIJN LAATSTE EXAMEN ALS EEN BAAS TE HALEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BIER BIER BIER
![]()
![]()
![]()
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:15 schreef Monopoly het volgende:
Met alle mooie herinneringen van vannacht en een fikse kater en gortdroge muil heb ik het schijnbaar op de één of andere manier alsnog voor elkaar gekregen om MIJN LAATSTE EXAMEN ALS EEN BAAS TE HALEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BIER BIER BIER
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd man! Tijd voor een biertje lijkt me zo.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:15 schreef Monopoly het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BIER BIER BIER
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:15 schreef Monopoly het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BIER BIER BIER
![]()
![]()
![]()
Oh ik zit al aan de halve liters hahahaquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man! Tijd voor een biertje lijkt me zo.
Wellicht over een week of 2 tussen Zwolle en Emmenquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:16 schreef Cat22 het volgende:
Mono-THE-man!![]()
![]()
![]()
Wanneer kunnen we met je meerijden?
Kewl! Daar kom ik ook zo vaak.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wellicht over een week of 2 tussen Zwolle en Emmen
heel FOK! in die trein aan de drank en Mono maar rijdenquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kewl! Daar kom ik ook zo vaak.![]()
Zo serieus tof zijn, als ik een keer zou weten welke trein je reed en dat ik dan door het raampje naar je zou zwaaien.
De Bier-sjoel express.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
heel FOK! in die trein aan de drank en Mono maar rijden
Gaat mijn score vast goed doen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De Bier-sjoel express.
Nieuw wereldrecord massasjoelen in een trein. Vast en zeker dat die nog niet in het guinness book of records staat
quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De Bier-sjoel express.
Nieuw wereldrecord massasjoelen in een trein. Vast en zeker dat die nog niet in het guinness book of records staat
En dat is 4quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:20 schreef Muis006 het volgende:
Wat staat Maes toch altijd stralend op foto's. IkMaes
Maar ze heeft wel echt gelijk, je staat er stralend opquote:
Komt door d'r geboortedag!quote:
Ja die dames van die datum zijn het huppeligstquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Komt door d'r geboortedag!![]()
En ik zie heul geen foto's, behalve van RenRen dan!
viel mee hoor 3,95 ofzo per glas...quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:58 schreef JJdJ1984 het volgende:
Toek wat was je nu kwijt voor die homemade boswandeling?
totaal inc eten enzo 41 euro. Viel reuze mee. Die whiskey van Heiden was duurste drankje op mijn bonquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:58 schreef JJdJ1984 het volgende:
Toek wat was je nu kwijt voor die homemade boswandeling?
koopje!quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:59 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
viel mee hoor 3,95 ofzo per glas...
idd... zelfde prijs als halve hoeveelheid boswandeling...quote:
ja vraag Peter ehh Henk ehh Peterquote:
Peter!quote:
hahaha dat broodje hamburger met patat voor 7,95 doe even normaalquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:06 schreef Cat22 het volgende:
Ik was deze keer voor 20 euro klaar, incl eten. Scheelt toch wel als je niet aan de alcohol gaat.
het zag er niet uit maar smaakte eigk best wel. En nee niks voor mij want dan kom ik nooit meer thuis.quote:
nou ja door die smurfendrankjes was ik bang dat die sky high was en eten en nog ergens wat bier en whiskey en zelf baco enzo. Viel erg mee.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:11 schreef sp3c het volgende:
die van mij valt altijd lager uit dan verwacht daar
Ja, is altijd zo.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:10 schreef Toekito het volgende:
Maar ligt het aan mij of is bij iedereen de rekening lager uitgevallen dan gedacht? Zo ja dan driewerf hulde voor Henk en Peter
Is dat duur? Nee toch?quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:08 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
hahaha dat broodje hamburger met patat voor 7,95 doe even normaal
nee dat slaat nergens op. Echtquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat duur? Nee toch?
Voor zo'n zelfgemaakte burgert. Met ei
Jij mag niet meer komen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:13 schreef Moira. het volgende:
Whehehe ik word ook doodleuk in de OP gezet
Overleg is er blijkbaar niet meer bij met Mono
Oh dat heb ik gedaanquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:13 schreef Moira. het volgende:
Whehehe ik word ook doodleuk in de OP gezet
Overleg is er blijkbaar niet meer bij met Mono
Zodra Henk in iedere stad een vestiging heeft ben ik het met je eens.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:14 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
nee dat slaat nergens op. Echtnooit meer McDonald's. McHenk!
Ja tis niet dat je daarna nog honger hebtquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:14 schreef sp3c het volgende:
en echt een flinke burger en daarnaast nog een bord vol gedoe
tis dat ik al gegeten had ... die fout maken we niet nog een keerquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja tis niet dat je daarna nog honger hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |