quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:39 schreef Karina het volgende:
De mannen van het kadaster kunnen zich in ieder geval verdedigen met die speren.
win win situatiequote:Op dinsdag 9 april 2013 22:39 schreef Pietepietje het volgende:
Krijgt die ene man er ook nog een paar vierkante meter tuin bij![]()
jezus, die snor is nog steeds hetzelfdequote:
Idd arme zuster.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:41 schreef trovey het volgende:
Dat gaat een fijne client worden in een verzorgingstehuis.
Mag hopen dat zo iemand per ongeluk een overdosis van het één of ander krijgt. Je zal het maar moeten aanhoren de hele dag.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:41 schreef trovey het volgende:
Wow, volgens mij ben je als verzorger dan ook bang. Mooie gebruikersaanwijzing nodig.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:41 schreef trovey het volgende:
Exactquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:42 schreef marcodej het volgende:
Eindresultaat is dat die boer zijn muurtje 35cm terug moet zetten.
olaquote:
Samen met die oude kerel gewoon bij Poch het vliegtuig in.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:42 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Waarom is die gast ooit in de jury geplaatst?
Sowieso die jury
Muurtje stond er sinds 1965 misschien iets met verjaring ?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:42 schreef marcodej het volgende:
Eindresultaat is dat die boer zijn muurtje 35cm terug moet zetten.
die is gayquote:
Toen was hij vast nog niet zo groot.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:43 schreef WcPot het volgende:
[..]
Muurtje stond er sinds 1965 misschien iets met verjaring ?
Dit ja, heb al genoeg gemist.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:43 schreef super_tekkel het volgende:
ellendige klotenpanel ook altijd. Laat liever die boze buurman 10 minuten extra tieren, top tv
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:42 schreef alors het volgende:
[..]
Mag hopen dat zo iemand per ongeluk een overdosis van het één of ander krijgt. Je zal het maar moeten aanhoren de hele dag.
aso's bij RRquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:43 schreef SecretStoryWous het volgende:
Wat een kut mensen in deze aflevering zeg aso's
U KOMT MAAR!quote:
Die, anders heb je binnen de kortste keren een kale onderkant....en ik heb niet eens een heg en ook geen tuin.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:43 schreef Specularium het volgende:
Nee een coniferenheg snoei je taps af.
Vreemd zegquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:44 schreef Karina het volgende:
Tuurlijk gaat het niet om de heg. Ze kunnen elkaar wel schieten.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik dacht even dat wcpot zijn fotoalbum weer had opengetrokken
Mocht hij toch nog binnen komen strompelenquote:
Doodslaan met een wandelstok.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:44 schreef Karina het volgende:
Tuurlijk gaat het niet om de heg. Ze kunnen elkaar wel schieten.
niet geilquote:
beetje jammer dat ie er nu niet bij isquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:45 schreef tralalala het volgende:
Hij is wel bij de uitspraak, want zojuist zat hij er wel.
als hij nu met de auto komt binnenrijden en er vallen 3 doden, dat is pas een bazenafleveringquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Als hij nou boos in een hoekje staat kan het helemaal een bazenaflevering worden.
spoilersquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:45 schreef tralalala het volgende:
Hij is wel bij de uitspraak, want zojuist zat hij er wel.
godverdomme manquote:
De boer. Mensen moeten aardig doen tegen ouderenquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:45 schreef Bangerhart het volgende:
wie zit er nou goed of fouhooout? ik volg deze aflevering totaal niet
nu weet ik het alquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:47 schreef tralalala het volgende:
[..]
? Bij dat jury babbeltje zat hij er.
stomme gleufdierenquote:
Verplicht kijkmateriaal.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:47 schreef Bangerhart het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hardop gelachen. Deze heb ik nooit gezien.
Klassieker, moet je zien, staat wel in de OP geloof ik.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:47 schreef Bangerhart het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
IEDEREEN GAAT DOOD,quote:
ik ben ook very HUNG HUNG HUNG HUNGquote:
Man koopt een vishengel kan hem niet goed bedienen maakt hem zelf stuk. En wil een nieuwe hebbenquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:47 schreef Bangerhart het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik ben ook very HUNG HUNG HUNG HUNG
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:49 schreef tralalala het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
We zijn in het SBS6 promo grapje getrapt.
Al het tofs in de promo en voor de rest een flopshow
jah valt me vies tegen van de ncrvquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:49 schreef tralalala het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
OPEN JE OGEN, HET IS DE SCHULD VAN DE HOGE HEREN IN DEN HAAG!quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:49 schreef tralalala het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
altijdquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:50 schreef egeltje1985 het volgende:
Omg, ik zapte even vanaf het voetbal. Topshow zeker?
je mist boze opa en allesquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:50 schreef egeltje1985 het volgende:
Omg, ik zapte even vanaf het voetbal. Topshow zeker?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:49 schreef tralalala het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
verlede week was saaiquote:
Geweldig toch.quote:
vrouw beslist, dat weet je tochquote:
Hopelijk is ie gewoon dood.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:50 schreef WcPot het volgende:
Zou die oude man zijn TV nu al stuk hebben geslagen thuis![]()
MEEESTER KROKET!quote:
quote:
Ik hoop een wending nu.quote:
Metertje of 4 zou prima zijn.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:53 schreef Karina het volgende:
Ik zou lekker een schutting neerzetten. Een hele hoge.
onkruid vergaat nietquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:54 schreef DrDentz het volgende:
Bij zo'n buurman hoop je toch stiekem dat 'ie snel sterft
En flink wat prikkeldraadquote:
Hij zal toch wel binnen afzienbare tijd dood zijn?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:53 schreef trovey het volgende:
Opa gaat dat er nog jaren inwrijven, zo'n vent is het wel.
Net als in de oorlogquote:
Ik hoop het voor de burenquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:54 schreef OProg het volgende:
[..]
Hij zal toch wel binnen afzienbare tijd dood zijn?
als je op fok zit ben je waarschijnlijk al dichter bij dat doel dan je denktquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:55 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk dat ik later ook zo ga worden. Een old fuck.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:55 schreef WcPot het volgende:
[..]
Net als in de oorlogzal hij leuk vinden
Hahah nee idd, zulke lui die drinken gewoon 6 flessen jenever per dag, blaffen alles en iedereen af en worden 85quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:55 schreef Viking84 het volgende:
Jammer dat die oude won, had hem wel willen zien verliezen. En die schutting zorgt natuurlijk voor een nieuw conflict, dat werd nu al duidelijk
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:55 schreef Viking84 het volgende:
Jammer dat die oude won, had hem wel willen zien verliezen. En die schutting zorgt natuurlijk voor een nieuw conflict, dat werd nu al duidelijk
Helaas inderdaad.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:55 schreef alors het volgende:
[..]
Hahah nee idd, zulke lui die drinken gewoon 6 flessen jenever per dag, blaffen alles en iedereen af en worden 85wmb het bewijs dat er geen God is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |