Nou, ik heb zo maar de moeite genomen om daar ff wat foto's te maken, dan ben je toch een held?quote:
Dan zijn we allebei een held! Om vast in de stemming te komenquote:Op woensdag 10 april 2013 00:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee hoor, prima![]()
![]()
Ik heb alleen ook weer eens een foto van een trein gemaakt. Ik doe dat ook niet elke dag eigenlijk, vandaar
Gefeliciteerd kerel!quote:Op woensdag 10 april 2013 00:34 schreef Monopoly het volgende:
Vandaag mijn laatste theorie examen voor machinist gedaan en gehaald.
4 uit 4
Alleen nog veiligheids communicatie binnenkort.![]()
Vandaar mijn afwezigheid hier in het topic de laatste tijd, druk druk druk
quote:Op woensdag 10 april 2013 00:24 schreef bork het volgende:
[..]
Dan zijn we allebei een held! Om vast in de stemming te komen![]()
Dat wordt nog wass.
Gratz!quote:Op woensdag 10 april 2013 00:34 schreef Monopoly het volgende:
4 uit 4
Goederen was wel pittig vond ik en vergunningen ook.quote:
Gratsquote:Op woensdag 10 april 2013 00:34 schreef Monopoly het volgende:
4 uit 4
Een Samsung ookquote:Op woensdag 10 april 2013 01:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Trouwens Thalys is voor mietjes natuurlijk he maar dat wisten jullie al.
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd !quote:Op woensdag 10 april 2013 00:34 schreef Monopoly het volgende:
4 uit 4
Gefeliciteerd Monobaasquote:Op woensdag 10 april 2013 00:34 schreef Monopoly het volgende:
4 uit 4
goed bezigquote:Op woensdag 10 april 2013 00:34 schreef Monopoly het volgende:
4 uit 4
Wilde net hetzelfde posten! Erg interessant. Jammer dat ik er niet bij kan zijn vanuit mijn werk maargoed ik ben elders nodig.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:12 schreef dennistd het volgende:
In Roosendaal wordt vandaag en morgen het seinhuis verplaatst:
http://www.bndestem.nl/re(...)s-seinhuis-1.3757230
Webcam: http://www.prorail.nl/Pub(...)l/Pages/Inbeeld.aspx
kijk ik even, zie ik meteen de excuus-Benelux het beeld binnenschuivenquote:Op woensdag 10 april 2013 09:12 schreef dennistd het volgende:
In Roosendaal wordt vandaag en morgen het seinhuis verplaatst:
http://www.bndestem.nl/re(...)s-seinhuis-1.3757230
Webcam: http://www.prorail.nl/Pub(...)l/Pages/Inbeeld.aspx
Gefeliciteerd! Als je veiligheidscommunicatie 'nieuwe stijl' tijdens je praktijkstages bij he communiceren met de TRDL al goed beheerste is dat peanuts. Hier stelde het bij 'oude stijl' geen flikker voor. Waren paar vragen omtrent welke je termen wanneer gebruikt en ik moest wandklok spellen volgens het NATO-alfabet. Zo'n opgezet veiligheidsgesprek met een fictieve TRDL moet ook makkelijk te doen zijn.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:34 schreef Monopoly het volgende:
4 uit 4
Hoe gaat het nu eigenlijk met je?quote:Op woensdag 10 april 2013 09:57 schreef GekkeHaan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Als je veiligheidscommunicatie 'nieuwe stijl' tijdens je praktijkstages bij he communiceren met de TRDL al goed beheerste is dat peanuts. Hier stelde het bij 'oude stijl' geen flikker voor. Waren paar vragen omtrent welke je termen wanneer gebruikt en ik moest wandklok spellen volgens het NATO-alfabet. Zo'n opgezet veiligheidsgesprek met een fictieve TRDL moet ook makkelijk te doen zijn.
Daarom staat er ook HTC bovenop mijn foon he, kan je zienquote:
vernummerenquote:Op woensdag 10 april 2013 11:17 schreef b2py het volgende:
Gaat NSR dan ook oefenen in het uit elkaar houden van stellen? Want gegarandeerd dat er dan een niet 3 KV treinstel de grens wordt overgejaagd.
je komt vanzelf stil te staan, zoals de SLT's op de Betuweroute is overkomenquote:Op woensdag 10 april 2013 11:18 schreef V2 het volgende:
Dat vind ik typisch weer een zelfoplossend probleem. Die fout kun je maar een beperkt aantal keren maken
Bij DDAR (stammen met of zonder loc) lukt(e) ze dat ook nooit zo goed. Ondanks verschillende nummertjes.quote:
klopt, maar met wat extra stickertjes kom je een heel eindquote:Op woensdag 10 april 2013 11:32 schreef ReisT het volgende:
[..]
Bij DDAR (stammen met of zonder loc) lukt(e) ze dat ook nooit zo goed. Ondanks verschillende nummertjes.
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:34 schreef Monopoly het volgende:
4 uit 4
Nee, er zit geen bewaking op de spanningssluis bij Essen. Als je na de sluis je 1500 V-panto weer opzet, is het plof en voorbij.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je komt vanzelf stil te staan, zoals de SLT's op de Betuweroute is overkomen
ah, meer het 1800-principe dusquote:Op woensdag 10 april 2013 11:43 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee, er zit geen bewaking op de spanningssluis bij Essen. Als je na de sluis je 1500 V-panto weer opzet, is het plof en voorbij.
Oh ja, dat gaat wel goed.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ah, meer het 1800-principe dus
Maar ik dacht meer aan een nog niet omgebouwde VIRM die bij Hoofddorp de HSL opgestuurd werd
Je zult maar in Gasselterboerveenschemond geboren zijnquote:Op woensdag 10 april 2013 11:36 schreef Hr-Flip het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Hoe zit het examentraject nu eigenlijk in elkaar? 4 examens? met hoeveel vragen?
Toen ik examen deed, was het 60 vragen 19 "harde" vragen en 41 "zachte" vragen.
Als je alle zachte vragen goed had, mocht je 1 harde vraag missen, had alle harde vragen goed, dan kun je rustig 10 zachte vragen fout hebben,
Daarna had je ook nog het veiligheidsgesprek, ik moest mijn geboorteplaats spellen.
Examinator: Je moet je geboortplaats spellen in NATO, waar ben je geboren.
Ik: Oss
Examinator: Ja Ja dat zeggen ze allemaal, ( hij zoekt in de papieren ) Ah zegt, ik zie het al Apeldoorn.
niet als treinen met elkaar verward worden, zoals bij Meteren gebeurdequote:Op woensdag 10 april 2013 12:21 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Je komt de daadwerkelijke HSL niet eens op. Voordat je daar bent kom je een rood sein tegen.
Als dat gewoon gemeente Emmen is valt het wel mee tochquote:Op woensdag 10 april 2013 12:11 schreef dennistd het volgende:
[..]
Je zult maar in Gasselterboerveenschemond geboren zijn
Zie reactie psm.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:21 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Je komt de daadwerkelijke HSL niet eens op. Voordat je daar bent kom je een rood sein tegen.
Op termijn naar Emmen en Meppen? Komt er dan toch nog een doorgaande trein bij Ter Apel Rijksgrens?quote:Op woensdag 10 april 2013 13:10 schreef Peterselieman het volgende:
in 2017 stoppen er weer passagierstreinen in Stadskanaal
http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=119828
Culemborg.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:38 schreef greavy het volgende:
[..]
Ik zou eerst Zutphen zeggen, maar dat klopt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |