Daarom staat er ook HTC bovenop mijn foon he, kan je zienquote:
vernummerenquote:Op woensdag 10 april 2013 11:17 schreef b2py het volgende:
Gaat NSR dan ook oefenen in het uit elkaar houden van stellen? Want gegarandeerd dat er dan een niet 3 KV treinstel de grens wordt overgejaagd.
je komt vanzelf stil te staan, zoals de SLT's op de Betuweroute is overkomenquote:Op woensdag 10 april 2013 11:18 schreef V2 het volgende:
Dat vind ik typisch weer een zelfoplossend probleem. Die fout kun je maar een beperkt aantal keren maken
Bij DDAR (stammen met of zonder loc) lukt(e) ze dat ook nooit zo goed. Ondanks verschillende nummertjes.quote:
klopt, maar met wat extra stickertjes kom je een heel eindquote:Op woensdag 10 april 2013 11:32 schreef ReisT het volgende:
[..]
Bij DDAR (stammen met of zonder loc) lukt(e) ze dat ook nooit zo goed. Ondanks verschillende nummertjes.
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:34 schreef Monopoly het volgende:
Vandaag mijn laatste theorie examen voor machinist gedaan en gehaald.
4 uit 4
Alleen nog veiligheids communicatie binnenkort.![]()
Vandaar mijn afwezigheid hier in het topic de laatste tijd, druk druk druk
Nee, er zit geen bewaking op de spanningssluis bij Essen. Als je na de sluis je 1500 V-panto weer opzet, is het plof en voorbij.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je komt vanzelf stil te staan, zoals de SLT's op de Betuweroute is overkomen
ah, meer het 1800-principe dusquote:Op woensdag 10 april 2013 11:43 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee, er zit geen bewaking op de spanningssluis bij Essen. Als je na de sluis je 1500 V-panto weer opzet, is het plof en voorbij.
Oh ja, dat gaat wel goed.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ah, meer het 1800-principe dus
Maar ik dacht meer aan een nog niet omgebouwde VIRM die bij Hoofddorp de HSL opgestuurd werd
Je zult maar in Gasselterboerveenschemond geboren zijnquote:Op woensdag 10 april 2013 11:36 schreef Hr-Flip het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Hoe zit het examentraject nu eigenlijk in elkaar? 4 examens? met hoeveel vragen?
Toen ik examen deed, was het 60 vragen 19 "harde" vragen en 41 "zachte" vragen.
Als je alle zachte vragen goed had, mocht je 1 harde vraag missen, had alle harde vragen goed, dan kun je rustig 10 zachte vragen fout hebben,
Daarna had je ook nog het veiligheidsgesprek, ik moest mijn geboorteplaats spellen.
Examinator: Je moet je geboortplaats spellen in NATO, waar ben je geboren.
Ik: Oss
Examinator: Ja Ja dat zeggen ze allemaal, ( hij zoekt in de papieren ) Ah zegt, ik zie het al Apeldoorn.
niet als treinen met elkaar verward worden, zoals bij Meteren gebeurdequote:Op woensdag 10 april 2013 12:21 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Je komt de daadwerkelijke HSL niet eens op. Voordat je daar bent kom je een rood sein tegen.
Als dat gewoon gemeente Emmen is valt het wel mee tochquote:Op woensdag 10 april 2013 12:11 schreef dennistd het volgende:
[..]
Je zult maar in Gasselterboerveenschemond geboren zijn
Zie reactie psm.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:21 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Je komt de daadwerkelijke HSL niet eens op. Voordat je daar bent kom je een rood sein tegen.
Op termijn naar Emmen en Meppen? Komt er dan toch nog een doorgaande trein bij Ter Apel Rijksgrens?quote:Op woensdag 10 april 2013 13:10 schreef Peterselieman het volgende:
in 2017 stoppen er weer passagierstreinen in Stadskanaal
http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=119828
Culemborg.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:38 schreef greavy het volgende:
[..]
Ik zou eerst Zutphen zeggen, maar dat klopt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |