Krijgen vast nog wel wat, varken is groot genoeg.quote:
ze gaan heus niet een paar honderd euro aan ham weggeven in een tv programmaquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Krijgen vast nog wel wat, varken is groot genoeg.
En nu heb ik zelf ook honger.
Waarom niet? Anders gaat het de kliko in.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ze gaan heus niet een paar honderd euro aan ham weggeven in een tv programma
Dortmundquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:09 schreef Specularium het volgende:
Zenden ze die kutwedstrijd uit, aidsnos.
Anders hap je even.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, honger.
Dat is van dat Afrikagelul.
100 euro is echt een schijntje bij wat dat programma dagelijks kost aan salarissen/honoraria.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Het is wel de favoriete club van Co Stompé.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:09 schreef Specularium het volgende:
Zenden ze die kutwedstrijd uit, aidsnos.
Ze kunnen dit ook niet meer ergens anders serveren. En voor een paar honderd reclame voor je restuarant is ook niet verkeerd.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Die Frenk teert ook voor eeuwig bij sommigen op 1 succesvolle grap.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is wel de favoriete club van Co Stompé.
Happen, dat doen ze in Afrika dan weer niet.quote:
Nee, daar hebben ze altijd mooi weer.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:11 schreef OProg het volgende:
[..]
Happen, dat doen ze in Afrika dan weer niet.
Zandhappen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:11 schreef OProg het volgende:
[..]
Happen, dat doen ze in Afrika dan weer niet.
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dus alle reden om gelukkig te zijn.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, daar hebben ze altijd mooi weer.
Dit soort restaurants hebben geen reclame nodigquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze kunnen dit ook niet meer ergens anders serveren. En voor een paar honderd reclame voor je restuarant is ook niet verkeerd.
Ik had het anders slim gevonden als ze het nu op de kaart hadden staan. Maar helaas, ik kan het niet vinden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dit soort restaurants hebben geen reclame nodig
Denk dat zo'n restaurant al voor een aantal maanden volgeboekt zitquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:14 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik had het anders slim gevonden als ze het nu op de kaart hadden staan. Maar helaas, ik kan het niet vinden.
Nee, dat valt wel mee op dit niveau, Oud Sluis of zo wel. En ook het hogere segment heeft last van de crisis.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Denk dat zo'n restaurant al voor een aantal maanden volgeboekt zit
Het was toch een restaurant met 1 ster, ik denk dat het nog wel mee valt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Denk dat zo'n restaurant al voor een aantal maanden volgeboekt zit
Aspergeseizoen is nog niet begonnen toch?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:14 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik had het anders slim gevonden als ze het nu op de kaart hadden staan. Maar helaas, ik kan het niet vinden.
met zo'n domme omschrijving kun je het lekkerste wijf op de wereld nog afschrijvenquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:19 schreef Deckard het volgende:
[..]
Kijken naar halfblote mannen die zwetend bezig zijn in het gras. Inderdaad.
Je krijgt niet zomaar 1 ster.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het was toch een restaurant met 1 ster, ik denk dat het nog wel mee valt.
O, dat zou het wel verklaren, ik zag ze toevallig in de AH liggen vandaag, maar die kunnen natuurlijk overal vandaan komen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Aspergeseizoen is nog niet begonnen toch?
Dan is het ook geen domme beschrijving.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:19 schreef Rickazio het volgende:
[..]
met zo'n domme omschrijving kun je het lekkerste wijf op de wereld nog afschrijven
Zeg het maar jongensquote:De kans is groot dat De Wereld Draait Door verhuist van Nederland 3 naar Nederland 1. De lang gekoesterde wens van Matthijs van Nieuwkerk gaat mogelijk al op 1 januari in vervulling. Maar niet iedereen in Hilversum is daar blij mee.
Met de verhuizing van de tv-hit DWDD naar Nederland 1 zou ook het aanvangstijdstip een halfuur moeten vervroegen. Zo wordt het programma een extra impuls voor Nederland 1. Vooral ook jongeren, zullen na een uur DWDD blijven hangen voor het NOS Journaal.
Verhuizing
Boegbeeld Van Nieuwkerk hoopt al langer op een overstap naar het vlaggenschip van de Publieke Omroep. 'Ik heb mijn pijlen op de verhuizing van DWDD naar Nederland 1 gericht,' zei hij in januari nog. Van Nieuwkerk verwacht door de verhuizing naar dat het eerste net meer kijkers. Bovendien heeft hij geen last meer van Champions League-wedstrijden die regelmatig een deel van zijn uitzending afsnoepen.
Meningen verdeeld
Binnen de publieke omroep woedt de discussie al enige tijd. Alle omroepen kregen onlangs van de raad van bestuur het verzoek om hun mening te geven over de verhuizing van DWDD. Uit die rondgang blijkt dat de meningen verdeeld zijn: enkele omroepen, zoals de VARA, zijn enthousiast. Maar andere omroepen zijn fel tegen. Zij vinden dat de VARA een te groot blok krijgt op Nederland 1 (waar het ook al Pauw & Witteman uitzendt), maar vrezen ook voor de toekomst van Nederland 3. Want als die zender De Wereld Draait Door kwijtraakt, blijven er wel héél weinig kijkcijfersuccessen over op de derde publieke zender.
De raad van bestuur van de publieke omroep moet de knoop binnenkort doorhakken, mede op basis van de rondgang langs de omroepen. Maar meerdere goed ingevoerde bronnen stellen dat de kogel in feite al door de kerk is. 'Die verhuizing komt er gewoon,' zegt een ingewijde. 'Die rondgang langs de omroepen was een formaliteit.'
Overstap
Kijkcijferdeskundige Bert van der Veer zegt dat een overstap Van Nieuwkerk, die gemiddeld een miljoen kijkers trekt, 5 tot 10 procent meer belangstellenden oplevert. 'Na al die jaren heeft hij al een vaste schare aanhangers. Heel veel meer gaan dat er niet worden. Maar ik snap best dat hij niet op het slechtst bekeken net wil blijven. Het is alsof je Boulevard niet op RTL 4, maar op RTL 5 zou uitzenden. Waar het nu om gaat, is: hoe erg zal de demontage van Nederland 3 zijn?'
Albert Verlinde, die nu met zijn programma RTL Boulevard tussen 18.30 en 19.30 uur nog geen last heeft van DWDD, vreest niet dat het programma van Van Nieuwkerk op het nieuwe tijdstip een gevaar vormt. 'We gaan uit van onze eigen kracht,' zegt Verlinde. 'Ik ben daar niet zo mee bezig. Eigenlijk weet ik niet of het wel zo goed is voor DWDD. Voor veel mensen is het vaste prik om na Boulevard naar Nederland 3 te zappen. Om aan zo'n ingebakken tijdstip te sleutelen, is heel riskant. Dat kan kijkers kosten. En wat gaat de Lingo-fan doen? Dat is een heel andere doelgroep. Wie weet komen die juist bij ons terecht.'
Kwalbert probeert weer goedkoop te scoren.quote:Op woensdag 10 april 2013 07:27 schreef Karina het volgende:
Ik kijk toch nooit naar Boulevard. Dus wat dat betreft...
En dit.quote:
Ik vind het eigenlijk wel prima, geloof ik. Of het nou op N1 of N3 zit boeit me niet echt, maar een half uurtje eerder vind ik zo gek nog niet. Ik heb mijn eten meestal wel op rond een uur of 7 en dan kan ik meteen uitbuiken met DWDD. Bovendien kan ik vanaf 8 uur ook nog iets (nuttigs) doen met mijn avond, zonder dat-ie al half om is.quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 14:35 schreef waaromniet1988 het volgende:
Frans Timmermans komt praten over Feesboek
Dat sowieso niet. Maar dat heb ik met geen 1 programma meer. En als dit topic er niet was, dan keek ik hooguit 1x per week misschien.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:52 schreef Cynix � het volgende:
Als het niet doorgaat vind ik het ook goed, hoor. Ik bleef er toch al niet meer voor thuis.
quote:Op woensdag 10 april 2013 14:35 schreef waaromniet1988 het volgende:
Frans Timmermans komt praten over Feesboek
Ik moest redelijk lachen.quote:Minister van Buitenlandse Zaken Frans Timmermans (PvdA) is fervent Facebookgebruiker. Van hoe ‘fun’ het album van Bruno Mars is, tot een debat met scholieren en een mooie voetbalwedstrijd. Er zijn geen geheimen over de dagindeling van Timmermans en zowel serieuze als persoonlijke zaken worden besproken. Elk bericht post hij zelf, er zit geen campagneteam achter. Maar hoe moet dat eigenlijk posten als minister? Een stoomcursus social media door Frans Timmermans.
Deze lijkt niet eens op Eva.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:35 schreef Mani89 het volgende:
Wel leuk voor Freek dat zijn vriendin tafeldame is.
Nee.quote:
Willemijn?quote:Op woensdag 10 april 2013 15:35 schreef Mani89 het volgende:
Wel leuk voor Freek dat zijn vriendin tafeldame is.
Ik moest glimlachen om het filmpje.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:29 schreef remcoP het volgende:
Ik denk dat dit filmpje in de TVDD of in het beginstukje van Matthijs komt.
1.000 x Eva!quote:Op woensdag 10 april 2013 18:19 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeg het maar, jongens.
Spike is smerig. Slaapt op straat gok ik.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:21 schreef Specularium het volgende:
Spike ziet er goed uit, is hij al 27?
iggy popquote:Op woensdag 10 april 2013 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Iggy Pop is wel tof. Ze zullen het wel verkloten.
Johnny wie?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:24 schreef Karina het volgende:
Johnny mag ook wel de ruimte in geschoten worden.
Ik kwam van RTL4. Ik moet SHO bijhouden, he?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
De Mol die je net zag in die UPC reclame.
Arme zielquote:Op woensdag 10 april 2013 19:26 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik kwam van RTL4. Ik moet SHO bijhouden, he?
interessant hoor om bij te houden waar gordon vandaag weer over klaagtquote:Op woensdag 10 april 2013 19:26 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik kwam van RTL4. Ik moet SHO bijhouden, he?
Mannen schijten en boeren zoals het komt en herkennen niet dat dat soms onregelmatig gaat.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:26 schreef Stickertje het volgende:
waarom zijn het altijd vrouwen in de reclames voor onregelmatige stoelgangen & maagzuur?
De mannen krijgen kalknagels.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:26 schreef Stickertje het volgende:
waarom zijn het altijd vrouwen in de reclames voor onregelmatige stoelgangen & maagzuur?
Omdat die er over zeiken.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:26 schreef Stickertje het volgende:
Mwoa, nu gaat het vooral om Raf/Syl-gate.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
interessant hoor om bij te houden waar gordon vandaag weer over klaagt
Ja.quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:31 schreef OProg het volgende:
https://www.facebook.com/frans.timmermans
Dit is die top Facebookpagina.
quote:8.522 personen vinden dit leuk · 1.347 praten hierover
Idem.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:32 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vind Willemijn eigenlijk nooit echt boeiend. Niveau EditieNL.
Yep, Spoddifaai.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:32 schreef Pedroso het volgende:
Frans spreekt iets van 10 talen waarvan 6 vloeiend. Wil ie graag laten weten ook overigens. Wel knap.
Matthijs gaat toch geen rullevante vragen stellen he?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:32 schreef IbanMayo het volgende:
Wat is dit voor kut item man. Frans Timmermans over zijn social media gebruik.
Heb ik ook niet. Wel een FOK!profiel.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:33 schreef Stickertje het volgende:
facebook & apple producten![]()
Ik las gister dat het verdacht is als je geen facebook profiel hebt...
Gefeliciteerd, jonge!quote:Op woensdag 10 april 2013 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat een kutmuziek zo op mn verjaardag.
Trendsetters ont-facebooken inmiddels.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:33 schreef Stickertje het volgende:
Ik las gister dat het verdacht is als je geen facebook profiel hebt...
Awwww kleine attentionwhore, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 10 april 2013 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja z'n muzieksmaak vind ik ook niet goed.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:33 schreef Karina het volgende:
Wat een fun met deze man.
Wat een kutsmaak qua muziek.
Lijkt me niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:34 schreef Pedroso het volgende:
Kan iemand het boeien waar Timmermans prive mee bezig is ?
Van harte kerel !quote:Op woensdag 10 april 2013 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
gefeliciteerdquote:Op woensdag 10 april 2013 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Af ik miste je post, gefeliciteerdquote:Op woensdag 10 april 2013 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gefeliciteerd hè. Dit item speciaal voor jou!quote:Op woensdag 10 april 2013 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moest even mn minute of fame op FOK! hebben jaquote:Op woensdag 10 april 2013 19:34 schreef alors het volgende:
[..]
Awwww kleine attentionwhore, gefeliciteerd!
Kunnen ze elkaar niet op hun bek slaan, nog beter.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:34 schreef Specularium het volgende:
Kan Nic0 Frans niet op zijn bek slaan ofzo?
Ik ben alleen maar lid van FC om bij anderen te kijken....quote:
Zendtijd vullen.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:35 schreef marcodej het volgende:
Wat is nu de rullevantie van dit gesprek?
tijd geleden was er iemand die ging twitteren dat hij in het ziekenhuis was omdat hij een dildo niet meer uit zijn reet kon krijgen.. rontgenfoto's en alquote:Op woensdag 10 april 2013 19:36 schreef BlueMage het volgende:
Wat is dat toch dat mensen tegenwoordig iedere scheet die ze laten met de rest van de wereld delen?
FaceCook?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar lid van FC om bij anderen te kijken....
Ik kijk er nooit, behalve als er zoals net een linkje ergens neergezet wordt. Het interesseert me echt geen bal allemaal.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
het is wat zegquote:Op woensdag 10 april 2013 19:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
tijd geleden was er iemand die ging twitteren dat hij in het ziekenhuis was omdat hij een dildo niet meer uit zijn reet kon krijgen.. rontgenfoto's en al
Hoe is ze precies een aandachtshoer?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:36 schreef Cynix ® het volgende:
Maakt Willemijn of all people er nu een punt van dat iemand aandachtshoer is?
Idem.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
quote:
Als tafeldame bereisd zitten keffen over alles wat los en vast zit kwalificeert je al een beetje.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe is ze precies een aandachtshoer?
Hey.quote:
Gek genoeg om een item mee te vullen in DWDD...quote:Op woensdag 10 april 2013 19:38 schreef henkde_j het volgende:
Is het zo gek om een beetje brede smaak te hebben?
hallonquote:
gefeliciteerdquote:
Ja.quote:
En daarin Limburgs kampioen is.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:39 schreef Pedroso het volgende:
Zo gaat ie nog bekendmaken dat ie aan figuurpoepen doet.
Jan 'kampcommandant' Slagter.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die moppen van Jan Slagter zijn hilarisch
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:42 schreef wdn het volgende:
die vliegen naar Mexico!
en gebruiken de zon voor navigatie.
GMTAquote:
Hij praat altijd iets te snel.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:43 schreef Karina het volgende:
Freek heeft volgens mij door dat hij een beetje moet opschieten. Ik heb hem nog nooit zo snel horen praten.
Freek begrijpt!quote:Op woensdag 10 april 2013 19:43 schreef Karina het volgende:
Freek heeft volgens mij door dat hij een beetje moet opschieten. Ik heb hem nog nooit zo snel horen praten.
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:45 schreef Karina het volgende:
Ah mooi dit. Wel eng denk ik als je ertussen staat.
Dan gaan ze niet in slow-motion.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:45 schreef Karina het volgende:
Ah mooi dit. Wel eng denk ik als je ertussen staat.
Maar dat wil je ook niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:46 schreef Uccie het volgende:
ik kan groningen niet eens vinden zonder navigatiesysteem
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:46 schreef Uccie het volgende:
ik kan groningen niet eens vinden zonder navigatiesysteem
En dan moet je nog een partner vinden ook in die 6 dagen.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:48 schreef Pedroso het volgende:
4 maanden je vol vreten om maar 6 dagen te leven![]()
Soort Peter Beense maar dan wat langer dan 6 dagen.
En langer dan 4 maanden.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:48 schreef Pedroso het volgende:
4 maanden je vol vreten om maar 6 dagen te leven![]()
Soort Peter Beense maar dan wat langer dan 6 dagen.
De Vlindertuin in Artis is ook leuk.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:48 schreef Uccie het volgende:
Vlinders aan de Vliet, da's hier dichtbij, toch eens naartoe
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:49 schreef Specularium het volgende:
Dit is een goed verhaal, beter dan die aids van Frans.
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:49 schreef Specularium het volgende:
Eens.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:49 schreef Specularium het volgende:
Vroeger hadden we in de tuin inderdaad altijd veel meer vlinders.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:50 schreef Pedroso het volgende:
Ligt het nu aan mij dat je tegenwoordig amper meer vlinders in het wild ziet ?
Die slaat.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:51 schreef waaromniet1988 het volgende:
Net Boskamp, die dreigt ook altijd
Zoow, topper!quote:
Bij Wilfred, altijd zijn glas vastpakken en dreigenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |