Krijgen vast nog wel wat, varken is groot genoeg.quote:
ze gaan heus niet een paar honderd euro aan ham weggeven in een tv programmaquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Krijgen vast nog wel wat, varken is groot genoeg.
En nu heb ik zelf ook honger.
Waarom niet? Anders gaat het de kliko in.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ze gaan heus niet een paar honderd euro aan ham weggeven in een tv programma
Dortmundquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:09 schreef Specularium het volgende:
Zenden ze die kutwedstrijd uit, aidsnos.
Anders hap je even.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, honger.
Dat is van dat Afrikagelul.
100 euro is echt een schijntje bij wat dat programma dagelijks kost aan salarissen/honoraria.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Het is wel de favoriete club van Co Stompé.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:09 schreef Specularium het volgende:
Zenden ze die kutwedstrijd uit, aidsnos.
Ze kunnen dit ook niet meer ergens anders serveren. En voor een paar honderd reclame voor je restuarant is ook niet verkeerd.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Die Frenk teert ook voor eeuwig bij sommigen op 1 succesvolle grap.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is wel de favoriete club van Co Stompé.
Happen, dat doen ze in Afrika dan weer niet.quote:
Nee, daar hebben ze altijd mooi weer.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:11 schreef OProg het volgende:
[..]
Happen, dat doen ze in Afrika dan weer niet.
Zandhappen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:11 schreef OProg het volgende:
[..]
Happen, dat doen ze in Afrika dan weer niet.
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dus alle reden om gelukkig te zijn.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, daar hebben ze altijd mooi weer.
Dit soort restaurants hebben geen reclame nodigquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze kunnen dit ook niet meer ergens anders serveren. En voor een paar honderd reclame voor je restuarant is ook niet verkeerd.
Ik had het anders slim gevonden als ze het nu op de kaart hadden staan. Maar helaas, ik kan het niet vinden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dit soort restaurants hebben geen reclame nodig
Denk dat zo'n restaurant al voor een aantal maanden volgeboekt zitquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:14 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik had het anders slim gevonden als ze het nu op de kaart hadden staan. Maar helaas, ik kan het niet vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |