Lijkt mij toch wel dat hij meer is gaan verdienen, want hij is inmiddels uitgegroeid tot een international met een eindronde achter zijn naam. Dat was nog niet van toepassing bij zijn laatste verlenging. Maar wat verdiende hij eerst dan?
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Op dinsdag 9 april 2013 17:43 schreef Chase_Utley het volgende: Lijkt mij toch wel dat hij meer is gaan verdienen, want hij is inmiddels uitgegroeid tot een international met een eindronde achter zijn naam. Dat was nog niet van toepassing bij zijn laatste verlenging. Maar wat verdiende hij eerst dan?
Ik vergis me. Het bericht dat ik in mijn hoofd had zitten ging over zijn transferbedrag. Zijn salaris valt/viel inderdaad wel mee denk ik.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Ik vergis me. Het bericht dat ik in mijn hoofd had zitten ging over zijn transferbedrag. Zijn salaris valt/viel inderdaad wel mee denk ik.
Willems heeft 1 keert eerder een opwaardering gekregen van zijn contract. Toen ging hij een profsalaris krijgen omdat hij de vaste vervanger van Pieters bleek. Ik schat dat hij nu richting de 5,5 ton gaat.
Willems heeft 1 keert eerder een opwaardering gekregen van zijn contract. Toen ging hij een profsalaris krijgen omdat hij de vaste vervanger van Pieters bleek. Ik schat dat hij nu richting de 5,5 ton gaat.
Al was dat niet alleen een opwaardering maar ook gelijk een verlenging. Omdat hij daarvoor maar voor maximaal 3 jaar mocht tekenen.
Al was dat niet alleen een opwaardering maar ook gelijk een verlenging. Omdat hij daarvoor maar voor maximaal 3 jaar mocht tekenen.
Klopt natuurlijk.
Toch mooi, die eigen jeugd met clubliefde.
Ik heb overigens niets met die jongen. Teveel Swagg, te weinig rendement en het lijkt er op dat hij zich ook nauwelijks laat coachen. Groot talent toen hij 16 was, maar in drie jaar tijd nauwelijks progressie gemaakt.
Hij doet mij in heel veel dingen aan Drenthe denken. Zelfde IQ ook ongeveer.
Ik heb overigens niets met die jongen. Teveel Swagg, te weinig rendement en het lijkt er op dat hij zich ook nauwelijks laat coachen. Groot talent toen hij 16 was, maar in drie jaar tijd nauwelijks progressie gemaakt.
Hij doet mij in heel veel dingen aan Drenthe denken. Zelfde IQ ook ongeveer.
Waterman,Lens,Locadia,Narsingh,Wijnaldum en Depay zijn allemaal swag-negers.
Als die niet kunnen ballen hoeven ze ook niet te komen
Ik vind herkenbaarheid van de club die ik aanhang ook belangrijk. Misschien druk ik het wat ongelukkig uit, maar ik mis de helden van weleer. Gewoon sympathieke jongens uit de regio die de club naar grote hoogte stuwen.
Dan heb ik het niet over eigen jeugd perse, maar gasten die uitstralen wat PSV uit hoort te stralen. Nistelrooij, van Aerle. Maar ook Heintze of Erwin Koeman. Weliswaar niet uit de regio, maar onmiskenbaar het type wat ik bedoel.
Ik vind herkenbaarheid van de club die ik aanhang ook belangrijk. Misschien druk ik het wat ongelukkig uit, maar ik mis de helden van weleer. Gewoon sympathieke jongens uit de regio die de club naar grote hoogte stuwen.
Dan heb ik het niet over eigen jeugd perse, maar gasten die uitstralen wat PSV uit hoort te stralen. Nistelrooij, van Aerle. Maar ook Heintze of Erwin Koeman. Weliswaar niet uit de regio, maar onmiskenbaar het type wat ik bedoel.
Die generatie is gewoon aan het uitsterven. Dat is denk ik niet alleen bij PSV zo. Al heeft PSV wel een hoop mongolen, dat dan weer wel.
Die generatie is gewoon aan het uitsterven. Dat is denk ik niet alleen bij PSV zo. Al heeft PSV wel een hoop mongolen, dat dan weer wel.
Tja. Een beetje gewoon doen is kennelijk teveel gevraagd. Iedereen moet swagg hebben. Nuchterheid is ver te zoeken. Maar je zult wel gelijk hebben, die generatie sterft uit. Toch zijn er genoeg jongens uit de regio die kunnen ballen.
Weet je, als ik heel eerlijk ben, dan heb ik bij vlagen meer gevoel bij FC Eindhoven. Natuurlijk, die doen het Kut dit jaar. Maar vorig jaar ging het dat goed, het stadion zat aardig vol en daar spelen echt gasten uit Eindhoven. Mensen die je kent, die je in het winkelcentrum Woensel tegenkomt en die gewoon normaal doen.
Misschien moet PSV maar echt gaan werken aan de herkenbaarheid bij supporters. Ze zijn dat in twee jaar tijd volledig kwijt geraakt.
Weet je, als ik heel eerlijk ben, dan heb ik bij vlagen meer gevoel bij FC Eindhoven. Natuurlijk, die doen het Kut dit jaar. Maar vorig jaar ging het dat goed, het stadion zat aardig vol en daar spelen echt gasten uit Eindhoven. Mensen die je kent, die je in het winkelcentrum Woensel tegenkomt en die gewoon normaal doen.
UNA heeft ook zulke jongens rondlopen.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Als ik zie hoe PSV zeker sinds de winterstop bezig is zie ik ook werkelijk geen enkel houvast om een overwinning van PSV te verwachten. PSV moet, Ajax mag, recept voor de ene na de andere counter om de oren. Kan zo maar de PSV-Twente van vorig jaar nog een goede pot doen lijken.
Maar goed, de bal is rond, legt de scheids in de 3e minuut de bal onterecht op de stip met een rode kaart erbij dan heb je natuurlijk ineens behoorlijke papieren.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Op dinsdag 9 april 2013 20:26 schreef Grrrrrrrr het volgende: Als ik zie hoe PSV zeker sinds de winterstop bezig is zie ik ook werkelijk geen enkel houvast om een overwinning van PSV te verwachten. PSV moet, Ajax mag, recept voor de ene na de andere counter om de oren. Kan zo maar de PSV-Twente van vorig jaar nog een goede pot doen lijken.
Maar goed, de bal is rond, legt de scheids in de 3e minuut de bal onterecht op de stip met een rode kaart erbij dan heb je natuurlijk ineens behoorlijke papieren.
Ik denk niet dat Ajax op de counter gaat spelen. Want a) dat kunnen ze niet en b) ze willen ook voor een overwinning gaan aangezien er nog 2 andere ploegen heel dichtbij staan.
Ik denk niet dat Ajax op de counter gaat spelen. Want a) dat kunnen ze niet en b) ze willen ook voor een overwinning gaan aangezien er nog 2 andere ploegen heel dichtbij staan.
Counteren <> 'op de counter spelen'. PSV zal moeten aanvallen, dus ruimte en Ajax weet prima hoe ze een counter op moeten zetten, al noemen ze dat bij jullie meestal "snel omschakelen van verdediging naar aanval". In de rest van de wereld heet het gewoon een counter.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Counteren <> 'op de counter spelen'. PSV zal moeten aanvallen, dus ruimte en Ajax weet prima hoe ze een counter op moeten zetten, al noemen ze dat bij jullie meestal "snel omschakelen van verdediging naar aanval". In de rest van de wereld heet het gewoon een counter.
Maar Ajax zal zelf vanuit balbezit willen spelen en dus niet als primair doel hebben te counteren. Dat er dan af en toe ruimte komt voor een counter is logisch omdat PSV moet komen.
Maar Ajax zal zelf vanuit balbezit willen spelen en dus niet als primair doel hebben te counteren. Dat er dan af en toe ruimte komt voor een counter is logisch omdat PSV moet komen.
De laatste paar jaren hebben ze in Eindhoven PSV opgewacht op de eigen helft en ze daar proberen te ontregelen. De eerste PSV-Ajax van De Boer, stond Ajax alleen maar te verdedigen. Toen blonk Steek enorm uit.
Vanwege de vorm denk ik echter dat je in deze editie wel gelijk gaat krijgen. Ajax heeft het momentum.
Ja, dat zeg ik dus al de hele tijd.
De laatste paar jaren hebben ze in Eindhoven PSV opgewacht op de eigen helft en ze daar proberen te ontregelen. De eerste PSV-Ajax van De Boer, stond Ajax alleen maar te verdedigen. Toen blonk Steek enorm uit.
Vanwege de vorm denk ik echter dat je in deze editie wel gelijk gaat krijgen. Ajax heeft het momentum.
Die eerste keer onder De Boer was echt ontiegelijk defensief ja. Maar het seizoen daarop niet hoor. Kon ook niet, omdat PSV al gelijk op voorsprong kwam. En juist door de vorm denk ik ineens dat Ajax nu vooral op balbezit zal gaan spelen, dus daar zijn we het mee eens.
Van de Kerkhof stoort zich enorm aan de negentienjarige international. "Atiba Hutchinson voelt zich niet lekker als rechtsachter en op links denkt Jetro Willems dat hij op z’n negentiende de Johan Cruijff van Eindhoven is", bromt Van de Kerkhof in De Telegraaf. "Laat hem lekker in zijn mandje blijven. Willems is veel te gemakzuchtig bij balverlies. Hij denkt: 'iemand anders vangt mijn man wel op'."
Kenneth Perez speelde voor zowel Ajax als PSV en is het met Advocaat eens dat PSV niet in vorm hoeft te zijn om zondag te winnen: in De Telegraaf voorspelt de analist dat het zondag 'om andere dingen zal gaan'. "Maar als PSV heel opgefokt het veld in komt, kan het ook zomaar verkeerd gaan", waarschuwt Perez. "Dan lopen ze het risico om binnen twintig minuten tegen een rode kaart aan te lopen. Het zal zaak worden voor PSV om de opgefoktheid goed te kanaliseren en dan kunnen zij het Ajax heel moeilijk maken met hun agressieve spelletje, de fysieke kracht in het elftal en de snelheid in de diepte."
Volgens Mister Ajax is de komst van twee gedragsdeskundigen 'flauwekul': "Als prof weet je toch hoe je je moet gedragen? In mijn tijd als voetballer hebben wij bij Ajax ooit een sportpsycholoog gehad. Die ging met twee proppen papier iets uitleggen. Johan Cruijff was de ene prop, ik de andere. Dat werd één lachpartij. We luisterden niet eens", aldus Swart in De Telegraaf.
Volgens Mister Ajax is de komst van twee gedragsdeskundigen 'flauwekul': "Als prof weet je toch hoe je je moet gedragen? In mijn tijd als voetballer hebben wij bij Ajax ooit een sportpsycholoog gehad. Die ging met twee proppen papier iets uitleggen. Johan Cruijff was de ene prop, ik de andere. Dat werd één lachpartij. We luisterden niet eens", aldus Swart in De Telegraaf.
Op woensdag 10 april 2013 08:06 schreef Dj_Day-V het volgende: Van de Kerkhof stoort zich enorm aan de negentienjarige international. "Atiba Hutchinson voelt zich niet lekker als rechtsachter en op links denkt Jetro Willems dat hij op z’n negentiende de Johan Cruijff van Eindhoven is", bromt Van de Kerkhof in De Telegraaf. "Laat hem lekker in zijn mandje blijven. Willems is veel te gemakzuchtig bij balverlies. Hij denkt: 'iemand anders vangt mijn man wel op'."
Hij heeft gelijk. Willems is te gemakzuchtig, sjokt vaak rustig terug bij balverlies en let eens op hoe traag hij vaak de bal opraapt als hij een ingooi mag nemen. Net als afgelopen weekend toen Lens hem even tot opschieten moest manen. Ergerlijk.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Misschien moet Sjakie zich eerst zelf maar eens gedragen ipv helemaal uit te flippen als een scheidsrechter een foutje maakt.
Een reeks aan incidenten, een tot het kookpunt stijgende kampioensdruk en het inschakelen van enkele gedragsdeskundigen die de PSV-selectie onder de loep nemen. Wilfred Bouma (34) maakt het in zijn tweede PSV-tijdperk allemaal van dichtbij mee.
De cruciale topper van zondag in eigen huis tegen Ajax - waarbij Bouma overigens wegens een liesblessure moet toekijken - kan voor de Eindhovenaren het seizoen maken of breken. Bij verlies groeit het gat met Ajax naar zes punten, bij winst is PSV de nieuwe koploper. Blijdschap en verdriet liggen dicht bij elkaar in een seizoen waarin de PSV-selectie door de nodige incidenten toch al veel kritiek krijgt.
'Ik heb na mijn terugkeer uit Engeland erg moeten wennen aan de manier waarop de jonge knapen zich in de groep opstelden', doelt Bouma op de mondige jongelingen, die nóg jonger zijn dan de talenten uit zijn eerste PSV-periode.
'Maar in deze groep zit echt wel wat corrigerend vermogen', is de routinier niet alleen maar kritisch. 'Alleen niet zo veel als zeven, acht jaar geleden. Ik had vroeger regelmatig een weerwoord als een van de ervaren spelers mij op m'n donder gaf. Ik besefte wel heel goed dat je op een bepaald moment je mond moest houden en moest luisteren. Correctie moet je toelaten.'
Bouma was dit seizoen getuige toen verdediger Marcelo aanvoerder Mark van Bommel aanvloog na goed bedoelde kritiek. 'Ik merk dat in deze tijd spelers moeite hebben om onderscheid te maken tussen een vervelende opmerking en opbouwende kritiek. Dat is jammer. We willen alleen maar zoveel mogelijk prijzen winnen.'
Misschien moeten de gedragsexperts dit interview ook eens lezen, want Bouma legt hier de vinger exact op de zere plek. De jonge talenten vinden zich al heel wat, laten zich nauwelijks corrigeren door anderen en dus niet coachen, daardoor geen verbetering mogelijk, is er geen hiërarchie, geen hechte groep, geen rust. Ergo: geen omstandigheden om kampioen te worden.
Grote schoonmaak kom er maar in. Dit is niet meer te repareren.
Misschien moeten de gedragsexperts dit interview ook eens lezen, want Bouma legt hier de vinger exact op de zere plek. De jonge talenten vinden zich al heel wat, laten zich nauwelijks corrigeren door anderen en dus niet coachen, daardoor geen verbetering mogelijk, is er geen hiërarchie, geen hechte groep, geen rust. Ergo: geen omstandigheden om kampioen te worden.
Het heeft ook wel een beetje te maken met hoe die ouderen presteren, Van Bommel lult zich een ongeluk maar maakt zichtbaar fouten tijdens wedstrijden, dan is zijn autoriteit ook meteen minder
Het heeft ook wel een beetje te maken met hoe die ouderen presteren, Van Bommel lult zich een ongeluk maar maakt zichtbaar fouten tijdens wedstrijden, dan is zijn autoriteit ook meteen minder
Hoezo dat dan? Die jongens mogen zijn veters nog niet eens strikken als je kijkt naar de prijzenkast van v. Bommel. Op het WK na heeft die gozer alles gewonnen wat er te winnen valt. Als je daar al niet eens meer respect voor op kan brengen is het echt hopeloos gesteld met deze spelersgroep.
Verschil is dat ze vroeger niet hadden wat we nu hebben.. Ik durf te wedden dat de boumatjes van toen hetzelfde als nu zouden zijn, je kan tegenwoordig veel en veel meer op sociaal gebied dan vroeger.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende: Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-) Mag hij Messi bedienen :D
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Net zoals Willems nog steeds een stuk of 6 ballen zoekt van zijn geweldige afstandsschoten
Ik heb vernomen dat hij inmiddels de ballen uit eigen zak moet betalen
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Verschil is dat ze vroeger niet hadden wat we nu hebben.. Ik durf te wedden dat de boumatjes van toen hetzelfde als nu zouden zijn, je kan tegenwoordig veel en veel meer op sociaal gebied dan vroeger.
En ze verdienen ongetwijfeld meer. Maar toch heb ik het idee dat het bij ons op dit moment een groter probleem is dan bij andere clubs.
Hoezo dat dan? Die jongens mogen zijn veters nog niet eens strikken als je kijkt naar de prijzenkast van v. Bommel. Op het WK na heeft die gozer alles gewonnen wat er te winnen valt. Als je daar al niet eens meer respect voor op kan brengen is het echt hopeloos gesteld met deze spelersgroep.
Daar ben ik het helemaal mee eens maar als je voor de wedstrijd afspraken maakt over hoe en wat bij bijvoorbeeld balverlies en je komt het zelf niet na is het moeilijk om anderen er wel op te wijzen
Het is een hectisch seizoen voor PSV. De druk is groot - de titel is een must - en incident volgt op incident. Vaak ook opgeblazen in de media, vinden ze in Eindhoven. Toch is er nog helemaal niets verloren. De kampioenskansen heeft PSV zelfs in eigen hand, weet Jeremain Lens.
'Het is heel simpel: vijf keer op rij winnen in de Eredivisie en er is sprake van een topseizoen', zegt Lens in VI. 'Als we de beker pakken mogen we spreken van een geweldig jaar.' Cruciaal is daarbij de wedstrijd van zondag, de wedstrijd van het jaar tegen aartsrivaal en koploper Ajax.
Lens, die in de Ajax-jeugd speelde, weet waar de zwaktes liggen van de club uit zijn geboortestad.
'Ajax laat ruimte achter de verdediging liggen, daar kunnen wij wel wat mee. Ik ken Niklas Moisander goed. Hij durft dat ook. Wij moeten daar met onze snelheid gebruik van maken.'
De druk is zondag hoog. 'Maar dat geldt ook voor Ajax. De vorm van de dag zal een grote rol gaan spelen. (...) Ik merk dat iedereen bij ons beseft dat we het nú moeten laten zien. Puntverlies kan je nu niet meer goedmaken.'
Dit is goed, ze moeten het juist minder over zichzelf hebben want dan gaan ze twijfelen, als je constant jezelf probeert te verdedigen is dat ook een teken van onzekerheid.
Dit is goed, ze moeten het juist minder over zichzelf hebben want dan gaan ze twijfelen, als je constant jezelf probeert te verdedigen is dat ook een teken van onzekerheid.
Denk het niet, toen tegen Feyenoord thuis
Clasie en nog een paar Feyenoorders hadden het alleen maar over: "bij PSV is de druk, zij moeten etc." Terwijl Strootman gewoon naar zichzelf keek en wie was toen de winnaar?
Clasie en nog een paar Feyenoorders hadden het alleen maar over: "bij PSV is de druk, zij moeten etc." Terwijl Strootman gewoon naar zichzelf keek en wie was toen de winnaar?
Ja maar Feyenoord stond op dat moment minder onder druk zelf dan PSV nu.
Gaat alleen maar tegen je werken als je naar anderen gaat kijken.
In principe wel, maar ik denk als de druk zo enorm bij jou ligt en er nu al weken over PSV gepraat wordt, dat het ook wel lekker is als je over een ander team kan praten.
In principe wel, maar ik denk als de druk zo enorm bij jou ligt en er nu al weken over PSV gepraat wordt, dat het ook wel lekker is als je over een ander team kan praten.
Als je de gelegenheid hebt ja, nu totaal niet. Mochten we winnen zondag dan is er wat ruimte, maar nu moet je gewoon je mond houden en je voeten laten spreken.
Als je de gelegenheid hebt ja, nu totaal niet. Mochten we winnen zondag dan is er wat ruimte, maar nu moet je gewoon je mond houden en je voeten laten spreken.
Dan vind ik altijd zo'n schijtopmerking.. Maar je hebt wel gelijk
Ben ik met je oneens, zelfkastijding heeft PSV nu genoeg gedaan, dat de selectie bijvoorbeeld zondag met applaus werd ontvangen, ondanks weer een onthutsend slechte wedstrijd, vind ik positief. Je moet ze vertrouwen geven, de kritiek kennen ze nu wel en presteren ze kennelijk niet al te goed onder, ik hoop dat dit werkt gewoon de druk van je af spelen en dit kan daarbij helpen wellicht of laten we het op z'n minst hopen natuurlijk dan .
Ben ik met je oneens, zelfkastijding heeft PSV nu genoeg gedaan, dat de selectie bijvoorbeeld zondag met applaus werd ontvangen, ondanks weer een onthutsend slechte wedstrijd, vind ik positief. Je moet ze vertrouwen geven, de kritiek kennen ze nu wel en presteren ze kennelijk niet al te goed onder, ik hoop dat dit werkt gewoon de druk van je af spelen en dit kan daarbij helpen wellicht of laten we het op z'n minst hopen natuurlijk dan .
Ze presteren ook niet als ze het vertrouwen krijgen, onzin dus... Kwaliteit ontstaat niet zomaar, dat heb je of dat heb je niet, bij PSV heeft met name de achterste linie het gewoon niet, iig niet genoeg om te overtuigen.
Ja, laten we de spelers en het bestuur vooral de indruk geven dat we tevreden zijn als ze met veel pijn en moeite van de nummer laatst winnen. Dan weten we tenminste zeker dat alles blijft zoals het is.
Ze moeten goddomme weten dat wij het als trouwe supporters gewoon helemaal zat zijn. Stelletje lapswanzen.
Dus als we met z'n allen de tent afbreken krijgen Marcelo en Derijck ineens kwaliteit...
Mooie sfeer maken omdat het een topper is, maar bovenal hopen dat ze geen fouten maken en je op de een of andere manier van Ajax wint.
Ze presteren ook niet als ze het vertrouwen krijgen, onzin dus... Kwaliteit ontstaat niet zomaar, dat heb je of dat heb je niet, bij PSV heeft met name de achterste linie het gewoon niet, iig niet genoeg om te overtuigen.
Dat klopt, maar dat is extra reden om ze naar de overwinning te schreeuwen, je kan iemand wel helemaal afbranden, maar of hij daar beter van gaat spelen is ook maar de vraag.
Ja, laten we de spelers en het bestuur vooral de indruk geven dat we tevreden zijn als ze met veel pijn en moeite van de nummer laatst winnen. Dan weten we tenminste zeker dat alles blijft zoals het is.
Ze moeten goddomme weten dat wij het als trouwe supporters gewoon helemaal zat zijn. Stelletje lapswanzen.
NsmGGsonmj! NsmGGsonmj!
We hoeven niet de indruk te wekken dat we tevreden zijn, ze weten dat we dat niet zijn, maar wel dat ze op onze steun kunnen rekenen hoe dan ook, als we dat niet doen, zijn we ook maar matige supporters .
Tegen Utrecht hielp de steun enorm . Het zijn kleine dingetjes maar die kunnen soms wel het verschil maken.
De steun van het publiek stel ik ook niet ter discussie, als dat niet van invloed is heb je geen voor- of nadeel in thuis- en uitwedstrijden. Waar het mij om gaat is de doorslaggevende factor. Uiteindelijk is het de kwaliteit van de spelers die de doorslag gaat geven, niet het publiek.
De steun van het publiek stel ik ook niet ter discussie, als dat niet van invloed is heb je geen voor- of nadeel in thuis- en uitwedstrijden. Waar het mij om gaat is de doorslaggevende factor. Uiteindelijk is het de kwaliteit van de spelers die de doorslag gaat geven, niet het publiek.
Het speelt een rol, een belangrijke rol, maar er zijn meer factoren die het verschil kunnen maken en dus de doorslag kunnen geven, de kwaliteit achterin is uiteraard bijzonder matig, maar niet zo matig dat er geen enkele kans is dat we winnen ondanks dat ik vrees voor een 0-2 overwinning voor Ajax haha .
Het speelt incidenteel een belangrijke rol. PSV werd jaren geleden ook niet een aantal seizoenen achter elkaar kampioen omdat het zo'n geweldig publiek had, dat kwam door kwaliteit. Het voorbeeld wat jij aanhaalt van Utrecht is zo tragisch omdat het eerst door kwaliteit van PSV kwam dat het haast voor een onmogelijke opdracht stond. Thuis tegen Utrecht er doorheen geschreeuwd moeten worden... Het zegt een hoop.
Uit onderzoek blijkt dan ook dat het thuisvoordeel voor het overgrote deel ontstaat omdat je het stadion en het veld goed kent en je intrinsieke motivatie om je 'eigen territorium' te verdedigen. Publiek speelt echt maar een minimale rol en dan zelfs nog maar gedurende (zeer) korte periodes in een wedstrijd. Denk aan minuten.
Uit onderzoek blijkt dan ook dat het thuisvoordeel voor het overgrote deel ontstaat omdat je het stadion en het veld goed kent en je intrinsieke motivatie om je 'eigen territorium' te verdedigen. Publiek speelt echt maar een minimale rol en dan zelfs nog maar gedurende (zeer) korte periodes in een wedstrijd. Denk aan minuten.
Met alle respect maar ik vraag me echt af hoe ze dat denken te kunnen onderzoeken, als een speler zegt veel te hebben gehad aan de steun van het publiek na een bepaalde wedstrijd (zoals PSV tegen FCU), dan neem ik dat een stuk meer serieus dan 'onderzoek' wat meent andere factoren te hebben gevonden.
Met alle respect maar ik vraag me echt af hoe ze dat denken te kunnen onderzoeken, als een speler zegt veel te hebben gehad aan de steun van het publiek na een bepaalde wedstrijd (zoals PSV tegen FCU), dan neem ik dat een stuk meer serieus dan 'onderzoek' wat meent andere factoren te hebben gevonden.
Natuurlijk zeggen de spelers dat.
Eerst maken ze de ene fuck-up na de ander waardoor je Utrecht aan 0-1 helpt en waar ze eigenlijk ook nog gewoon 0-2 moeten maken. Daarna gaat PSV eindelijk voetballen en gaat het publiek voltallig erachter staan. Dan moet de eerste voetballer nog geboren worden die zegt: "Fijn, zo'n publiek. Da's echt een steun in de rug, maar laten we eerst eens kijken wáárom dat publiek zo massaal achter de ploeg moet gaan staan. Daar begint het mee."
Ik denk dat ik dan pas de uitspraken van spelers serieus ga nemen.
Eerst maken ze de ene fuck-up na de ander waardoor je Utrecht aan 0-1 helpt en waar ze eigenlijk ook nog gewoon 0-2 moeten maken. Daarna gaat PSV eindelijk voetballen en gaat het publiek voltallig erachter staan. Dan moet de eerste voetballer nog geboren worden die zegt: "Fijn, zo'n publiek. Da's echt een steun in de rug, maar laten we eerst eens kijken wáárom dat publiek zo massaal achter de ploeg moet gaan staan. Daar begint het mee."
Ik denk dat ik dan pas de uitspraken van spelers serieus ga nemen.
Denk je dat ze niet doorhebben dat ze matig spelen?
quote:
Op woensdag 10 april 2013 16:02 schreef Buitendam het volgende: Het speelt incidenteel een belangrijke rol. PSV werd jaren geleden ook niet een aantal seizoenen achter elkaar kampioen omdat het zo'n geweldig publiek had, dat kwam door kwaliteit. Het voorbeeld wat jij aanhaalt van Utrecht is zo tragisch omdat het eerst door kwaliteit van PSV kwam dat het haast voor een onmogelijke opdracht stond. Thuis tegen Utrecht er doorheen geschreeuwd moeten worden... Het zegt een hoop.
Denk je dat ze niet doorhebben dat ze matig spelen?
[..]
Ik vond het ook wel mooi anders haha .
Nee, ik reageerde op het feit dat jij een speler van PSV serieuzer neemt dan een onderzoek over de meerwaarde van een thuispot. 'De spelers van PSV gaven aan veel aan het publiek te hebben gehad.' Ja, hèhè. Nogal wiedes. D'r zal er ook eens één zijn die zegt dat de selectie compleet uit balans is en het pompen of verzuipen wordt t/m de laatste wedstrijd, omdat er een ernstig probleem is qua kwaliteit.
Nee, ik reageerde op het feit dat jij een speler van PSV serieuzer neemt dan een onderzoek over de meerwaarde van een thuispot. 'De spelers van PSV gaven aan veel aan het publiek te hebben gehad.' Ja, hèhè. Nogal wiedes. D'r zal er ook eens één zijn die zegt dat de selectie compleet uit balans is en het pompen of verzuipen wordt t/m de laatste wedstrijd, omdat er een ernstig probleem is qua kwaliteit.
Ja, ik vraag me gewoon af hoe ze dat onderzocht denken te hebben, neem aan dat ze niet in de hoofden van die spelers kunnen kijken. Dan ga ik liever op de ervaring van een speler af haha.
Ja, ik vraag me gewoon af hoe ze dat onderzocht denken te hebben, neem aan dat ze niet in de hoofden van die spelers kunnen kijken. Dan ga ik liever op de ervaring van een speler af haha.
Ja, ik neem aan dat ze bij een goed onderzoek heel veel spelers bij heel veel clubs gaan testen. Psychologen erbij, speciale vorm van enquêteren en op een gegeven moment kom je op een conclusie. Ik zie niet in waarom dat niet te toetsen valt?
Ja, ik neem aan dat ze bij een goed onderzoek heel veel spelers bij heel veel clubs gaan testen. Psychologen erbij, speciale vorm van enquêteren en op een gegeven moment kom je op een conclusie. Ik zie niet in waarom dat niet te toetsen valt?
Zoals gezegd, omdat bijna elke speler aangeeft de steun van het publiek belangrijk te vinden, dan vind ik het vreemd dat zo'n onderzoek stelt dat het daar weinig mee te maken heeft!
Zoals gezegd, omdat bijna elke speler aangeeft de steun van het publiek belangrijk te vinden, dan vind ik het vreemd dat zo'n onderzoek stelt dat het daar weinig mee te maken heeft!
Ja, natuurlijk zeggen ze dat. Waarom zou een voetballer zeggen dat zijn schoenen, het veld en de sfeer in de kleedkamer uiteindelijk voor 99% de doorslaggevende factor is, als het gewone volk peperdure seizoenkaarten betaalt. Ik denk dat je dan ruzie hebt met je mediatrainers.
Ja, natuurlijk zeggen ze dat. Waarom zou een voetballer zeggen dat zijn schoenen, het veld en de sfeer in de kleedkamer uiteindelijk voor 99% de doorslaggevende factor is, als het gewone volk peperdure seizoenkaarten betaalt. Ik denk dat je dan ruzie hebt met je mediatrainers.
Maar nogmaals, hoe kan een onderzoek dan iets anders menen te zien, ze gaan immers toch af op wat de spelers zeggen veel andere bronnen hebben ze niet wat dat betreft.
Maar nogmaals, hoe kan een onderzoek dan iets anders menen te zien, ze gaan immers toch af op wat de spelers zeggen veel andere bronnen hebben ze niet wat dat betreft.
Omdat jouw redenatie voortkomt uit voetballers die met hun hoofd vol op beeld of in een blad als VI met naam en toenaam wordt gevraagd naar de steun van publiek, terwijl ik een onderzoek kan doen naar bijvoorbeeld 40 spelers van topclubs. Dan is de info die je verstrekt ineens 1/40e en bovenal anoniem.
Omdat jouw redenatie voortkomt uit voetballers die met hun hoofd vol op beeld of in een blad als VI met naam en toenaam wordt gevraagd naar de steun van publiek, terwijl ik een onderzoek kan doen naar bijvoorbeeld 40 spelers van topclubs. Dan is de info die je verstrekt ineens 1/40e en bovenal anoniem.
Dus je meent dat ze op tv glashard staan te liegen wat betreft de steun, dat de oud-spelers en analisten die hetzelfde zeggen elke week uit hun nek kletsen, dat betwijfel ik toch ten zeerste.
Resultaten van wedstrijden zonder publiek bijvoorbeeld... En voor korte periodes zullen ze er bij PSV-FCU vast iets aan gehad hebben maar zelfs met die steun waar ze volgens zichzelf zoveel aan hadden waren ze niet in staat om zich onder de druk uit te voetballen.
Dus je meent dat ze op tv glashard staan te liegen wat betreft de steun, dat de oud-spelers en analisten die hetzelfde zeggen elke week uit hun nek kletsen, dat betwijfel ik toch ten zeerste.
Een club is gebaat bij merchandise-inkomsten, dus moeten spelers populair zijn om naamshirtjes te verkopen. Als Mertens zegt dat het hem geen flikker uitmaakt of 'ie nou uit of thuis speelt en het publiek hem er nooit doorheen sleept is de kans niet echt aannemelijk dat hij net zo veel opbrengt als wanneer hij doet voorkomen dat het publiek een beslissende factor is in de wedstrijd. Ten tweede bestaat er niet voor niets mediatraining. Spelers krijgen training in antwoorden, of dacht je dat ze altijd de waarheid spreken? Ten derde moet een blad als VI een afgenomen interview vaak eerst door de speler laten keuren, dan door de spelersmakelaar, de trainer, de directie (TD meestal) en dan mag het worden geplaatst.
Maar verder neem ik interviews altijd serieus, want dat zijn oprechte en eerlijke antwoorden. Puur en alleen vormgegeven door de speler.
Resultaten van wedstrijden zonder publiek bijvoorbeeld... En voor korte periodes zullen ze er bij PSV-FCU vast iets aan gehad hebben maar zelfs met die steun waar ze volgens zichzelf zoveel aan hadden waren ze niet in staat om zich onder de druk uit te voetballen.
Een club is gebaat bij merchandise-inkomsten, dus moeten spelers populair zijn om naamshirtjes te verkopen. Als Mertens zegt dat het hem geen flikker uitmaakt of 'ie nou uit of thuis speelt en het publiek hem er nooit doorheen sleept is de kans niet echt aannemelijk dat hij net zo veel opbrengt als wanneer hij doet voorkomen dat het publiek een beslissende factor is in de wedstrijd. Ten tweede bestaat er niet voor niets mediatraining. Spelers krijgen training in antwoorden, of dacht je dat ze altijd de waarheid spreken? Ten derde moet een blad als VI een afgenomen interview vaak eerst door de speler laten keuren, dan door de spelersmakelaar, de trainer, de directie (TD meestal) en dan mag het worden geplaatst.
Maar verder neem ik interviews altijd serieus, want dat zijn oprechte en eerlijke antwoorden. Puur en alleen vormgegeven door de speler.
Dat zal allemaal wel, maar dat betekent nog steeds niet dat spelers de steun van het publiek daadwerkelijk belangrijk vinden, en ja ze spreken een heleboel kul maar de kritiek van Wijnaldum en het verschil met hoe blij hij was na Utrecht is oprecht, hetzelfde geldt voor van Bommel, of bepaalde andere reacties zoals vandaag die van Erik Pieters, dat is geen flauwekul, je kan het oud-spelers ook vragen en die beamen dat nog steeds en dat is waarom ik het ook over analisten had net.
Dat zal allemaal wel, maar dat betekent nog steeds niet dat spelers de steun van het publiek daadwerkelijk belangrijk vinden, en ja ze spreken een heleboel kul maar de kritiek van Wijnaldum en het verschil met hoe blij hij was na Utrecht is oprecht, hetzelfde geldt voor van Bommel, of bepaalde andere reacties zoals vandaag die van Erik Pieters, dat is geen flauwekul, je kan het oud-spelers ook vragen en die beamen dat nog steeds en dat is waarom ik het ook over analisten had net.
Emoties kunnen ze vast niet perfect nabootsen, het zijn geen acteurs. Maar ik neem de meningen van spelers over bepaalde factoren zoals vertrouwen in trainers, steun van publiek en de sfeer in de groep nooit voor waar aan. Daar zitten te veel belangen bij, dus is zo'n onderzoek veel betrouwbaarder. Het is anoniem.
Alle onderzoek is gebaseerd op statistieken in wat voor vorm dan ook. Jouw 'onderzoek' ook, jij ziet (in jouw beleving) veel spelers die roepen dat het publiek belangrijk is voor ze en daarom neem jij aan dat het waar is. Als 9 van de 10 op tv zouden zeggen dat het niet veel uitmaakte zou jij ook een andere conclusie trekken. Dus ja, statistieken...
Emoties kunnen ze vast niet perfect nabootsen, het zijn geen acteurs. Maar ik neem de meningen van spelers over bepaalde factoren zoals vertrouwen in trainers, steun van publiek en de sfeer in de groep nooit voor waar aan. Daar zitten te veel belangen bij, dus is zo'n onderzoek veel betrouwbaarder. Het is anoniem.
Volgens mij blijkt uit het onderzoek van Grrrrrrrr dat ze het de spelers niet eens hebben gevraagd!
Alle onderzoek is gebaseerd op statistieken in wat voor vorm dan ook. Jouw 'onderzoek' ook, jij ziet (in jouw beleving) veel spelers die roepen dat het publiek belangrijk is voor ze en daarom neem jij aan dat het waar is. Als 9 van de 10 op tv zouden zeggen dat het niet veel uitmaakte zou jij ook een andere conclusie trekken. Dus ja, statistieken...
Volgens mij blijkt uit het onderzoek van Grrrrrrrr dat ze het de spelers niet eens hebben gevraagd!
Ik heb het niet over zijn onderzoek. Er zijn wel vaker onderzoeken gedaan naar de factoren van succesvolle, of juist niet succesvolle teams en die zijn wel degelijk ook anoniem afgenomen. Moet ook wel om de objectiviteit te waarborgen.
[..]
Hebben ze de spelers überhaupt nog iets gevraagd?
Ongetwijfeld. Maar verklaar jij het thuisvoordeel maar eens als er geen publiek zit en dat er dan geen significant verschil is met de resultaten van duels mét publiek?
Ik heb het niet over zijn onderzoek. Er zijn wel vaker onderzoeken gedaan naar de factoren van succesvolle, of juist niet succesvolle teams en die zijn wel degelijk ook anoniem afgenomen. Moet ook wel om de objectiviteit te waarborgen.
Ongetwijfeld. Maar verklaar jij het thuisvoordeel maar eens als er geen publiek zit en dat er dan geen significant verschil is met de resultaten van duels mét publiek?
Ligt ook aan tegen wie je speelt uiteraard, een matig team, tsja wat kan je daarvan zeggen he.
Ligt ook aan tegen wie je speelt uiteraard, een matig team, tsja wat kan je daarvan zeggen he.
Ja, dat geldt voor het effect wat het publiek heeft ook hè?
Alsof Utrecht zo fantastisch was en dat zet mét de het hele stadion achter PSV ons gewoon nog bijna een kwartier vast op eigen helft....
Overigens zeg ik niet dat het publiek helemáál geen effect heeft hè? Ik vind alleen dat er altijd zo over gezeurd wordt door spelers, supporters en media en er een te groot belang aan wordt gehangen, wat onderzoek dus ook uit lijkt te wijzen.
Ja, dat geldt voor het effect wat het publiek heeft ook hè?
Alsof Utrecht zo fantastisch was en dat zet mét de het hele stadion achter PSV ons gewoon nog bijna een kwartier vast op eigen helft....
Overigens zeg ik niet dat het publiek helemáál geen effect heeft hè? Ik vind alleen dat er altijd zo over gezeurd wordt door spelers, supporters en media en er een te groot belang aan wordt gehangen, wat onderzoek dus ook uit lijkt te wijzen.
Ik zeg ook niet dat het alles bepaalt, maar wel wat, en bij dat onderzoek zet ik mijn vraagtekens maar van kwantitatief onderzoek ben ik ook niet echt een groot fan wat dat betreft.
Logisch, een voetbalclub is een miljoenenbedrijf. Wat sleepte Beckham bij United en Madrid aan merchandisegeld binnen? Als die dan gaat verkondigen dat het publiek niet écht een significante rol speelt verkoop je toch een hoop melkbekers minder.
Gijp zou ik niet representatief voor alle voetballers willen noemen.
[..]
Ik zeg ook niet dat het alles bepaalt, maar wel wat, en bij dat onderzoek zet ik mijn vraagtekens maar van kwantitatief onderzoek ben ik ook niet echt een groot fan wat dat betreft.
Nu klink je net als een zweefteef uit TRU
Ik snap niet waarom ze bij PSV deze wedstrijd van zondag nu zo aan het hypen zijn. Enige bescheidenheid zou ze sieren gezien de huidige vorm van de ploeg. Je hebt meer kans als je de wedstrijd in de underdog positie ingaat lijkt me.
Ik snap niet waarom ze bij PSV deze wedstrijd van zondag nu zo aan het hypen zijn. Enige bescheidenheid zou ze sieren gezien de huidige vorm van de ploeg. Je hebt meer kans als je de wedstrijd in de underdog positie ingaat lijkt me.
Wat raar idd PSV-Ajax hypen met 3 punten verschil en nog 5 wedstrijden te gaan.
Jullie zijn sowieso de underdog, daar verandert het gehype niks aan.
Misschien dat een beetje spirit helpt. Het is natuurlijk niet zo dat ze daarvan overliepen de laatste paar weken.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
De Europese Commissie heeft de reddingsoperatie van PSV door de gemeente Eindhoven wel degelijk afgekeurd, hoewel de Commissie twee weken geleden liet weten dat het voorbarig is dat de gemeente naar de rechter stapt.
"De transacties geven PSV een selectief voordeel. Daarom concludeert de commissie in deze fase dat de gemeente PSV staatssteun heeft verleend", aldus een passage in een brief van Joaquin Almunia, de vicevoorzitter van de Europese Commissie, waarop de Volkskrant beslag heeft gelegd.
In juni 2011 kocht de gemeente Eindhoven voor 48.385.000 euro de grond onder het Philips Stadion en trainingscomplex De Herdgang om PSV te helpen de financiële problemen op te lossen.
De commissie plaatst vraagtekens bij het gegeven dat de taxatie van de grond onder het stadion is gebaseerd op een 'gemengde bestemming' en niet voor stadiongebruik. De Commissie verwijt de gemeente niet als een commerciële partij te hebben gehandeld.
"Uit de informatie die de Commissie heeft verschaft, blijkt niet dat de gemeente enig voornemen had op die transacties winst te maken, maar veeleer dat zij probeerde een verlies te vermijden. Zij bouwde garanties in om de transactie neutraal te maken voor de begroting. Dit zou niet acceptabel zijn geweest voor een gemiddelde investeerder in een markteconomie."
Volgens de Commissie profiteert PSV in twee opzichten. "Via de verkoop de erfpacht kan PSV de hypotheek en andere leningen met een veel hogere rente aflossen, in ruil voor de betrekkelijk lage rente die het de gemeente moet betalen."
Wethouder Staf Depla van de gemeente Eindhoven stapte twee weken geleden al naar het Hof van Justitie in Luxemburg.
Depla bestrijdt onder meer dat de overheid zich als een commerciële partij moet gedragen. "Dan moet de gemeenteraad geen wethouders meer aanstellen, maar makelaars. De kern is dat wij niet de ene marktpartij mogen bevoordelen ten opzichte van de andere. Daarom moeten wij een faire prijs betalen", aldus de wethouder in De Volkskrant.
Volgens Depla heeft de gemeente geen onverantwoorde risico's genomen.
"Natuurlijk was er tijdsdruk, maar daar hebben we ons bewust niet door laten leiden. We hebben onderzoek laten doen naar de bedrijfsvoering bij PSV en een aantal zekerheden ingebouwd. Met de inkomsten van de seizoenskaarten wordt eerst de erfpacht betaald. PSV moet tevens rapporteren of het over voldoende betalingscapaciteit beschikt."
PSV moet volgens Depla het verschil terugstorten als de Commissie bepaalt dat de gemeente Eindhoven te veel heeft betaald voor de gronden.
PSV heeft dus een probleem. Eigen schuld ..... want ik houd niet van deze competitie-vervalsende club.
Guus Meeuwis treedt komende zondag voorafgaand aan PSV - Ajax op in het Philips Stadion. Het optreden vlak voor de wedstrijd moet voor een positieve sfeer in het stadion zorgen en het sfeertje oppeppen. 'Niet voor een opgefokte sfeer,' waarschuwt Harrie Timmermans van de Supportersvereniging PSV in het Algemeen Dagblad. 'Dan loop je het risico dat het naar binnen slaat. Je ziet nu tijdens uitwedstrijden al dat de fans achter de ploeg blijven staan, ook als het voetbal minder is. Bij velen heerst het besef dat je juist nu de twaalfde man moet zijn. Alle PSV-fans moeten maandag, de dag na de wedstrijd, slecht bij stem zijn.'
Op donderdag 11 april 2013 11:38 schreef Pizzakoppo het volgende: Mooi, eindelijk is het officieel dat het staatssteun was en dat er hopelijk consequenties aan verbonden gaan worden
Op donderdag 11 april 2013 11:38 schreef Pizzakoppo het volgende: Mooi, eindelijk is het officieel dat het staatssteun was en dat er hopelijk consequenties aan verbonden gaan worden
Je kan veel zeggen, maar die Helpmefok is hier verketterd en blijkt toch gelijk te hebben, in ieder geval volgens de Europese Commissie.
Ja PSV moet nu in de Jupiler League gaan spelen. Contracten van Mertens, Strootman, Wijnaldum en Matavz worden ontbonden en moeten per direct terug naar hun oude club...
Ja PSV moet nu in de Jupiler League gaan spelen. Contracten van Mertens, Strootman, Wijnaldum en Matavz worden ontbonden en moeten per direct terug naar hun oude club...
Dan wordt Feyenoord nog het hardste genaaid, die krijgen Wijnaldum terug.
Ik ben er van overtuigd dat PSV klop gaat krijgen. Veel te veel grote taal in de media. Het verleden wijst uit dat je dan vaak de deksel op de neus krijgt.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Op donderdag 11 april 2013 12:19 schreef De_Pel het volgende: Ik ben er van overtuigd dat PSV klop gaat krijgen. Veel te veel grote taal in de media. Het verleden wijst uit dat je dan vaak de deksel op de neus krijgt.
Garanties uit het verleden geven geen resultaten in de toekomst.
Of zoiets.
Un dann rettet kein Kavallerie, keine Zorro kümmert sich dodrömm. Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Ongetwijfeld. Ik vind dat PSV niet in de positie zit om in de media de zwaktes van ajax te benadrukken. Spelen al wisselvallig genoeg.
Dat is natuurlijk flauwekul, wekenlang zeggen en beamen hoe belabberd je speelt, ga je ook niet beter van. En het interview met Bouma in de VI is vrij duidelijk qua zelfkritiek.
Hmm dus omdat Lens roept dat Ajax ruimte achterin heeft is hij overtuigd dat PSV klop krijgt. Raar.
Ze spelen al tijden ongelooflijk wisselvallig, dus een moeilijke wedstrijd is het sowieso al. Dan geven dergelijke berichten wmb aan dat je focus verkeerd ligt.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Op donderdag 11 april 2013 12:19 schreef De_Pel het volgende: Ik ben er van overtuigd dat PSV klop gaat krijgen. Veel te veel grote taal in de media. Het verleden wijst uit dat je dan vaak de deksel op de neus krijgt.
Bullshit. Zou pas wat zijn als ze zeiden kansloos te zijn en beter thuis te kunnen blijven.
Ze spelen al tijden ongelooflijk wisselvallig, dus een moeilijke wedstrijd is het sowieso al. Dan geven dergelijke berichten wmb aan dat je focus verkeerd ligt.
Ik denk dat het uiteindelijk weinig uitmaakt. Iedereen pept zich op zijn eigen manier op. Dit is voor mij hetzelfde als zeggen dat ze er vol op gaan klappen. Hecht ik ook 0 waarde aan.
Ik denk dat het uiteindelijk weinig uitmaakt. Iedereen pept zich op zijn eigen manier op. Dit is voor mij hetzelfde als zeggen dat ze er vol op gaan klappen. Hecht ik ook 0 waarde aan.
Inderdaad maar hij heeft nog gelijk ook dat daar de ruimte bij Ajax ligt, nu is de kunst daar gebruik van te maken
Tactische analyse: Ajax moet topper tegen PSV voor rust beslissen
De Eredivisie nadert zijn climax en aankomende zondag kan de titelstrijd een nieuwe wending krijgen. PSV mag het in eigen huis opnemen tegen Ajax. Een lastige uitwedstrijd voor de Amsterdammers, aangezien ze zelden winnen in Eindhoven. Aan Frank de Boer de taak om net als in eigen huis een strategie te bedenken om PSV onschadelijk te maken. Dat zal Dick Advocaat zich echter niet willen laten gebeuren..........
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende: Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-) Mag hij Messi bedienen :D
The Commission regrets that none of the ai d measures described in chapter IV was notified in advance to the Commission pur suant to Article 108(3) TFEU. In the case of PSV, the Commission would remind the Kingdom of the Netherlands of its request dated 27 May 2011, before the award of the aid had been finalised. In spite of that request, no notification was submitted to the Commission.
The aid to NEC, Willem II, MVV, PSV a nd FC Den Bosch was therefore awarded illegally. Where the Commission finds th at aid awarded illegally is also incompatible with the internal market, the Commission will decide that such aid must be recovered from the beneficiar y, including interest payments over the period during which the aid was av ailable to the beneficiary.
Wacht ff.. Lees ik nou goed dat de EC verwacht dat de gemeente zich opstelt als een onderneming met winstoogmerk? Of iniedergeval, dat winst maken, verspreid over 40 jaar, niet snel genoeg is..
Apart.
Ik zie Vitesse niet meer verliezen, en Ajax het nog wel lastig krijgen tegen SCH of Groningen. Niet dat ik verwacht dat PSV wint zondag btw.
Van Basten heeft zo'n hekel aan PSV en liefde voor Ajax dat ik er niet gek van zou opkijken wanneer Ajax daar met een "simpele overwinning" naar huis gaat. Bovendien staat er voor Heerenveen niks meer op het spel tegen die tijd, ze gaan Utrecht nooit meer inhalen op de ranglijst.
Van Basten heeft zo'n hekel aan PSV en liefde voor Ajax dat ik er niet gek van zou opkijken wanneer Ajax daar met een "simpele overwinning" naar huis gaat. Bovendien staat er voor Heerenveen niks meer op het spel tegen die tijd, ze gaan Utrecht nooit meer inhalen op de ranglijst.
Play-offs EL staat er op t spel volgens mij.
Ik zie Vitesse niet meer verliezen, en Ajax het nog wel lastig krijgen tegen SCH of Groningen. Niet dat ik verwacht dat PSV wint zondag btw.
Groningen is de laatste wedstrijd dus die doet er waarschijnlijk al niet meer toe, Heerenveen wil normaliter voetballen dus ik zie dat eerlijk gezegd in Amsterdam ook niet als een probleem.
En jij denkt dat de spelers van Heerenveen het daar mee eens zijn? Denk het niet.
Wie had hij er dan anders neer moeten zetten? Bouma en Zanka zijn ook geen verbeteringen en dan nog steeds heb je Marcelo er naast lopen. Dat wordt gewoon zwaar op de aanval spelen voor jullie.
Jij hebt vorig seizoen onder een steen geleefd met Heerenveen - Feyenoord? Daarnaast bepalen de spelers niet de opstelling en wissels.
Dat was natuurlijk niet te vergelijken, toen kon Heerenveen namelijk voordeel uit die uitslag krijgen, wat is het voordeel voor Heerenveen om van Ajax te verliezen nu?
Wie had hij er dan anders neer moeten zetten? Bouma en Zanka zijn ook geen verbeteringen en dan nog steeds heb je Marcelo er naast lopen. Dat wordt gewoon zwaar op de aanval spelen voor jullie.
Ik hoop vooral op een totale offday van Ajax, dan hebben we best een kansje anders niet.
Ik hoop vooral op een totale offday van Ajax, dan hebben we best een kansje anders niet.
Ach, Ajax is tot nu toe in toppers buiten eigen stadion ook niet heel goed. Ze zitten natuurlijk wel in een betere flow en in een betere uitgangspositie. Maar jullie hebben imo bijna evenveel kans als Ajax.
Bouma kan er ook niet veel meer van. Vooral niet als hij tegen een bewegelijke spits als Hoesen zou moeten staan. Maar goed, De Boer kennende zal hij wel met Sigthorsson beginnen En ipv Bouma hebben jullie nu Pieters terug die ook op beide posities van Bouma uit de voeten kan.
Bouma heeft tenminste wat ervaring in zulke situaties, niet dat hij meer goed kan verdedigen heb ik hem liever dan 2 rechtspoten die er geen fuck van kunnen
Op donderdag 11 april 2013 17:23 schreef Doublepain het volgende: Bouma heeft tenminste wat ervaring in zulke situaties, niet dat hij meer goed kan verdedigen heb ik hem liever dan 2 rechtspoten die er geen fuck van kunnen
Derijck kan er wel niks van, maar hij geeft wel altijd alles. Iets waar ik Marcello niet vaak op kan betrappen.
Op donderdag 11 april 2013 17:23 schreef Doublepain het volgende: Bouma heeft tenminste wat ervaring in zulke situaties, niet dat hij meer goed kan verdedigen heb ik hem liever dan 2 rechtspoten die er geen fuck van kunnen
Ik weet het niet hoor maar,
quote:
Bouma haalt PSV-Ajax niet, centrumduo Marcelo en Derijck
9 april 2013
Wilfred Bouma zal PSV-Ajax naar verwachting niet halen, zo meldt het Eindhovens Dagblad. De routinier kampt nog steeds met liesklachten en Advocaat gaat er vanuit dat de topper voor hem te vroeg komt. Marcelo en Derijck zullen dus opnieuw het centrumduo vormen achterin.
Balbezit en positiespel ligt de kracht van PSV helemaal niet, hoe wil jij dan voetballen?
Opportunistisch lijkt mij de beste speelwijze voor PSV aankomende zondag. Gewoon in de duels gaan kleunen en zo hopen Ajax af te bluffen. Maar goed, met het risico dat ze daarmee helemaal afgestraft worden omdat Ajax in balbezit uit de duels blijft.
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Balbezit en positiespel ligt de kracht van PSV helemaal niet, hoe wil jij dan voetballen?
Gewoon aanvallend voetbal en niet uitgaan van je verdediging. Natuurlijk heb je zo meer kans op een tegendoelpunt, maar als je verdedigend speelt heb je dat ook (Marcelo ).
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Gewoon aanvallend voetbal en niet uitgaan van je verdediging. Natuurlijk heb je zo meer kans op een tegendoelpunt, maar als je verdedigend speelt heb je dat ook (Marcelo ).
Wel. Feyenoord wint van Vitesse waardoor ze die inhalen. En PSV verliest van Twente en AZ en Ajax van Heerenveen en Groningen en gelijk bij NAC. Feyenoord kampioen.
Wel. Feyenoord wint van Vitesse waardoor ze die inhalen. En PSV verliest van Twente en AZ en Ajax van Heerenveen en Groningen en gelijk bij NAC. Feyenoord kampioen.
Als Heerenveen Feyenoord al zou laten winnen, dan laat AZ PSV zéker winnen natuurlijk. Eindigt PSV op 2 of 1, hoeven ze niet meer volledig voor de bekerfinale te gaan.
Als Heerenveen Feyenoord al zou laten winnen, dan laat AZ PSV zéker winnen natuurlijk. Eindigt PSV op 2 of 1, hoeven ze niet meer volledig voor de bekerfinale te gaan.
Verschil is dat AZ de punten zelf nog hard zat nodig heeft.
Daarom moeten die dit weekend winnen. Al geloof ik dan nog niet zo dat ze de wedstrijd dan laten lopen itt anderen.
Nee, ook niet te vergelijken met Heerenveen - Feyenoord. Dat was duidelijk direct voordeel in de laatste speelronde. Je gaat niet je punten cadeau geven 4 rondes voor het einde omdat het je eventueel misschien wel een beetje voordeel kan geven.
Verschil is dat AZ de punten zelf nog hard zat nodig heeft.
Klopt, dat kan nog roet in het eten gooien. Maar het spookt wel al door de kopjes bij AZ.
quote:
Viergever: grote kans dat het net als Heerenveen - Feyenoord wordt
28 februari 2013
Bij BNR Nieuwsradio liet AZ aanvoerder Nick Viergever weten blij te zijn dat met het bereiken van de bekerfinale. "Europees voetbal is nu meer in zicht gekomen." Het gesprek van de dag is het belang voor AZ dat PSV eerste of tweede wordt. Vorig seizoen deed iets identieks voor bij Heerenveen - Feyenoord. "In de kleedkamer hadden we het er al over dat we net zo'n geval als vorig jaar krijgen. Als wij in een situatie komen dat PSV moet winnen, is er een grote kans dat je weer zo'n geval krijgt. Deze opzet is raar en apart, maar het kan zich weer voordoen."
En terecht. PSV heeft jarenlang de competitie vervalst met aankopen waarvoor ze eigenlijk het geld niet hadden. Vele landstitels zijn gewoon gekocht ..... met geld van onduidelijke/ illegale bronnen.
En terecht. PSV heeft jarenlang de competitie vervalst met aankopen waarvoor ze eigenlijk het geld niet hadden. Vele landstitels zijn gewoon gekocht ..... met geld van onduidelijke/ illegale bronnen.
Vergeet 911 niet, PSV had geld nodig dmv veel wapenverkoop en heeft hiermee oorlog veroorzaakt.
Oldie, hou eens op met zuipen joh. Je spookbeelden beginnen steeds erger te worden, je lijkt wel op die idioten van de Europese Commissie die er geen zak van snappen.
Op donderdag 11 april 2013 21:53 schreef tammepiet het volgende: Psv was jarenlang een speeltje van Chelsea. Nu moeten ze het eigen kracht doen en hebben ze de gemeente als hulplijn.
Op donderdag 11 april 2013 21:53 schreef tammepiet het volgende: Psv was jarenlang een speeltje van Chelsea. Nu moeten ze het eigen kracht doen en hebben ze de gemeente als hulplijn.
'Eerlijk gezegd wel klaar met kritische houding clubmannen'
In het Algemeen Dagblad laat Harrie Timmermans, voorzitter van de Supportersvereniging, weten zich te ergeren aan de kritische houding van clubmannen als Ronald Waterreus en Willy van der Kerkhof. 'Waarom zou je er juist nu, als PSV het moeilijk heeft, nog een schepje bovenop doen? Ik ben daar wel klaar mee, eerlijk gezegd.' PSV Netwerk 'Bij de supporters zie je dat zij zich verheugen op de wedstrijd tegen Ajax, hoe moeilijk het ook wordt. Zij weigeren zich in de put te laten praten. De zon breekt zondag door, het wordt twintig graden. Als wij de ploeg net dat ene procentje kunnen geven dat nodig is om te winnen, zou dat prachtig zijn.'
Op donderdag 11 april 2013 20:57 schreef HL_Dog43 het volgende: Oldie, hou eens op met zuipen joh. Je spookbeelden beginnen steeds erger te worden, je lijkt wel op die idioten van de Europese Commissie die er geen zak van snappen.
Het zijn geen idioten. Zij snappen heel goed dat de gemeente Eindhoven corrupt is en PSV op ontoelaatbare wijze bevoordeeld is.
Gefeliciteerd Oldie, je kunt je prijs ophalen in de kantine!!!
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)