Lijkt mij toch wel dat hij meer is gaan verdienen, want hij is inmiddels uitgegroeid tot een international met een eindronde achter zijn naam. Dat was nog niet van toepassing bij zijn laatste verlenging. Maar wat verdiende hij eerst dan?
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Op dinsdag 9 april 2013 17:43 schreef Chase_Utley het volgende: Lijkt mij toch wel dat hij meer is gaan verdienen, want hij is inmiddels uitgegroeid tot een international met een eindronde achter zijn naam. Dat was nog niet van toepassing bij zijn laatste verlenging. Maar wat verdiende hij eerst dan?
Ik vergis me. Het bericht dat ik in mijn hoofd had zitten ging over zijn transferbedrag. Zijn salaris valt/viel inderdaad wel mee denk ik.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Ik vergis me. Het bericht dat ik in mijn hoofd had zitten ging over zijn transferbedrag. Zijn salaris valt/viel inderdaad wel mee denk ik.
Willems heeft 1 keert eerder een opwaardering gekregen van zijn contract. Toen ging hij een profsalaris krijgen omdat hij de vaste vervanger van Pieters bleek. Ik schat dat hij nu richting de 5,5 ton gaat.
Willems heeft 1 keert eerder een opwaardering gekregen van zijn contract. Toen ging hij een profsalaris krijgen omdat hij de vaste vervanger van Pieters bleek. Ik schat dat hij nu richting de 5,5 ton gaat.
Al was dat niet alleen een opwaardering maar ook gelijk een verlenging. Omdat hij daarvoor maar voor maximaal 3 jaar mocht tekenen.
Al was dat niet alleen een opwaardering maar ook gelijk een verlenging. Omdat hij daarvoor maar voor maximaal 3 jaar mocht tekenen.
Klopt natuurlijk.
Toch mooi, die eigen jeugd met clubliefde.
Ik heb overigens niets met die jongen. Teveel Swagg, te weinig rendement en het lijkt er op dat hij zich ook nauwelijks laat coachen. Groot talent toen hij 16 was, maar in drie jaar tijd nauwelijks progressie gemaakt.
Hij doet mij in heel veel dingen aan Drenthe denken. Zelfde IQ ook ongeveer.
Ik heb overigens niets met die jongen. Teveel Swagg, te weinig rendement en het lijkt er op dat hij zich ook nauwelijks laat coachen. Groot talent toen hij 16 was, maar in drie jaar tijd nauwelijks progressie gemaakt.
Hij doet mij in heel veel dingen aan Drenthe denken. Zelfde IQ ook ongeveer.
Waterman,Lens,Locadia,Narsingh,Wijnaldum en Depay zijn allemaal swag-negers.
Als die niet kunnen ballen hoeven ze ook niet te komen
Ik vind herkenbaarheid van de club die ik aanhang ook belangrijk. Misschien druk ik het wat ongelukkig uit, maar ik mis de helden van weleer. Gewoon sympathieke jongens uit de regio die de club naar grote hoogte stuwen.
Dan heb ik het niet over eigen jeugd perse, maar gasten die uitstralen wat PSV uit hoort te stralen. Nistelrooij, van Aerle. Maar ook Heintze of Erwin Koeman. Weliswaar niet uit de regio, maar onmiskenbaar het type wat ik bedoel.
Ik vind herkenbaarheid van de club die ik aanhang ook belangrijk. Misschien druk ik het wat ongelukkig uit, maar ik mis de helden van weleer. Gewoon sympathieke jongens uit de regio die de club naar grote hoogte stuwen.
Dan heb ik het niet over eigen jeugd perse, maar gasten die uitstralen wat PSV uit hoort te stralen. Nistelrooij, van Aerle. Maar ook Heintze of Erwin Koeman. Weliswaar niet uit de regio, maar onmiskenbaar het type wat ik bedoel.
Die generatie is gewoon aan het uitsterven. Dat is denk ik niet alleen bij PSV zo. Al heeft PSV wel een hoop mongolen, dat dan weer wel.
Die generatie is gewoon aan het uitsterven. Dat is denk ik niet alleen bij PSV zo. Al heeft PSV wel een hoop mongolen, dat dan weer wel.
Tja. Een beetje gewoon doen is kennelijk teveel gevraagd. Iedereen moet swagg hebben. Nuchterheid is ver te zoeken. Maar je zult wel gelijk hebben, die generatie sterft uit. Toch zijn er genoeg jongens uit de regio die kunnen ballen.
Weet je, als ik heel eerlijk ben, dan heb ik bij vlagen meer gevoel bij FC Eindhoven. Natuurlijk, die doen het Kut dit jaar. Maar vorig jaar ging het dat goed, het stadion zat aardig vol en daar spelen echt gasten uit Eindhoven. Mensen die je kent, die je in het winkelcentrum Woensel tegenkomt en die gewoon normaal doen.
Misschien moet PSV maar echt gaan werken aan de herkenbaarheid bij supporters. Ze zijn dat in twee jaar tijd volledig kwijt geraakt.
Weet je, als ik heel eerlijk ben, dan heb ik bij vlagen meer gevoel bij FC Eindhoven. Natuurlijk, die doen het Kut dit jaar. Maar vorig jaar ging het dat goed, het stadion zat aardig vol en daar spelen echt gasten uit Eindhoven. Mensen die je kent, die je in het winkelcentrum Woensel tegenkomt en die gewoon normaal doen.
UNA heeft ook zulke jongens rondlopen.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Als ik zie hoe PSV zeker sinds de winterstop bezig is zie ik ook werkelijk geen enkel houvast om een overwinning van PSV te verwachten. PSV moet, Ajax mag, recept voor de ene na de andere counter om de oren. Kan zo maar de PSV-Twente van vorig jaar nog een goede pot doen lijken.
Maar goed, de bal is rond, legt de scheids in de 3e minuut de bal onterecht op de stip met een rode kaart erbij dan heb je natuurlijk ineens behoorlijke papieren.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Op dinsdag 9 april 2013 20:26 schreef Grrrrrrrr het volgende: Als ik zie hoe PSV zeker sinds de winterstop bezig is zie ik ook werkelijk geen enkel houvast om een overwinning van PSV te verwachten. PSV moet, Ajax mag, recept voor de ene na de andere counter om de oren. Kan zo maar de PSV-Twente van vorig jaar nog een goede pot doen lijken.
Maar goed, de bal is rond, legt de scheids in de 3e minuut de bal onterecht op de stip met een rode kaart erbij dan heb je natuurlijk ineens behoorlijke papieren.
Ik denk niet dat Ajax op de counter gaat spelen. Want a) dat kunnen ze niet en b) ze willen ook voor een overwinning gaan aangezien er nog 2 andere ploegen heel dichtbij staan.
Ik denk niet dat Ajax op de counter gaat spelen. Want a) dat kunnen ze niet en b) ze willen ook voor een overwinning gaan aangezien er nog 2 andere ploegen heel dichtbij staan.
Counteren <> 'op de counter spelen'. PSV zal moeten aanvallen, dus ruimte en Ajax weet prima hoe ze een counter op moeten zetten, al noemen ze dat bij jullie meestal "snel omschakelen van verdediging naar aanval". In de rest van de wereld heet het gewoon een counter.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Counteren <> 'op de counter spelen'. PSV zal moeten aanvallen, dus ruimte en Ajax weet prima hoe ze een counter op moeten zetten, al noemen ze dat bij jullie meestal "snel omschakelen van verdediging naar aanval". In de rest van de wereld heet het gewoon een counter.
Maar Ajax zal zelf vanuit balbezit willen spelen en dus niet als primair doel hebben te counteren. Dat er dan af en toe ruimte komt voor een counter is logisch omdat PSV moet komen.
Maar Ajax zal zelf vanuit balbezit willen spelen en dus niet als primair doel hebben te counteren. Dat er dan af en toe ruimte komt voor een counter is logisch omdat PSV moet komen.
De laatste paar jaren hebben ze in Eindhoven PSV opgewacht op de eigen helft en ze daar proberen te ontregelen. De eerste PSV-Ajax van De Boer, stond Ajax alleen maar te verdedigen. Toen blonk Steek enorm uit.
Vanwege de vorm denk ik echter dat je in deze editie wel gelijk gaat krijgen. Ajax heeft het momentum.
Ja, dat zeg ik dus al de hele tijd.
De laatste paar jaren hebben ze in Eindhoven PSV opgewacht op de eigen helft en ze daar proberen te ontregelen. De eerste PSV-Ajax van De Boer, stond Ajax alleen maar te verdedigen. Toen blonk Steek enorm uit.
Vanwege de vorm denk ik echter dat je in deze editie wel gelijk gaat krijgen. Ajax heeft het momentum.
Die eerste keer onder De Boer was echt ontiegelijk defensief ja. Maar het seizoen daarop niet hoor. Kon ook niet, omdat PSV al gelijk op voorsprong kwam. En juist door de vorm denk ik ineens dat Ajax nu vooral op balbezit zal gaan spelen, dus daar zijn we het mee eens.
Van de Kerkhof stoort zich enorm aan de negentienjarige international. "Atiba Hutchinson voelt zich niet lekker als rechtsachter en op links denkt Jetro Willems dat hij op z’n negentiende de Johan Cruijff van Eindhoven is", bromt Van de Kerkhof in De Telegraaf. "Laat hem lekker in zijn mandje blijven. Willems is veel te gemakzuchtig bij balverlies. Hij denkt: 'iemand anders vangt mijn man wel op'."
Kenneth Perez speelde voor zowel Ajax als PSV en is het met Advocaat eens dat PSV niet in vorm hoeft te zijn om zondag te winnen: in De Telegraaf voorspelt de analist dat het zondag 'om andere dingen zal gaan'. "Maar als PSV heel opgefokt het veld in komt, kan het ook zomaar verkeerd gaan", waarschuwt Perez. "Dan lopen ze het risico om binnen twintig minuten tegen een rode kaart aan te lopen. Het zal zaak worden voor PSV om de opgefoktheid goed te kanaliseren en dan kunnen zij het Ajax heel moeilijk maken met hun agressieve spelletje, de fysieke kracht in het elftal en de snelheid in de diepte."
Volgens Mister Ajax is de komst van twee gedragsdeskundigen 'flauwekul': "Als prof weet je toch hoe je je moet gedragen? In mijn tijd als voetballer hebben wij bij Ajax ooit een sportpsycholoog gehad. Die ging met twee proppen papier iets uitleggen. Johan Cruijff was de ene prop, ik de andere. Dat werd één lachpartij. We luisterden niet eens", aldus Swart in De Telegraaf.
Volgens Mister Ajax is de komst van twee gedragsdeskundigen 'flauwekul': "Als prof weet je toch hoe je je moet gedragen? In mijn tijd als voetballer hebben wij bij Ajax ooit een sportpsycholoog gehad. Die ging met twee proppen papier iets uitleggen. Johan Cruijff was de ene prop, ik de andere. Dat werd één lachpartij. We luisterden niet eens", aldus Swart in De Telegraaf.
Op woensdag 10 april 2013 08:06 schreef Dj_Day-V het volgende: Van de Kerkhof stoort zich enorm aan de negentienjarige international. "Atiba Hutchinson voelt zich niet lekker als rechtsachter en op links denkt Jetro Willems dat hij op z’n negentiende de Johan Cruijff van Eindhoven is", bromt Van de Kerkhof in De Telegraaf. "Laat hem lekker in zijn mandje blijven. Willems is veel te gemakzuchtig bij balverlies. Hij denkt: 'iemand anders vangt mijn man wel op'."
Hij heeft gelijk. Willems is te gemakzuchtig, sjokt vaak rustig terug bij balverlies en let eens op hoe traag hij vaak de bal opraapt als hij een ingooi mag nemen. Net als afgelopen weekend toen Lens hem even tot opschieten moest manen. Ergerlijk.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Misschien moet Sjakie zich eerst zelf maar eens gedragen ipv helemaal uit te flippen als een scheidsrechter een foutje maakt.
Een reeks aan incidenten, een tot het kookpunt stijgende kampioensdruk en het inschakelen van enkele gedragsdeskundigen die de PSV-selectie onder de loep nemen. Wilfred Bouma (34) maakt het in zijn tweede PSV-tijdperk allemaal van dichtbij mee.
De cruciale topper van zondag in eigen huis tegen Ajax - waarbij Bouma overigens wegens een liesblessure moet toekijken - kan voor de Eindhovenaren het seizoen maken of breken. Bij verlies groeit het gat met Ajax naar zes punten, bij winst is PSV de nieuwe koploper. Blijdschap en verdriet liggen dicht bij elkaar in een seizoen waarin de PSV-selectie door de nodige incidenten toch al veel kritiek krijgt.
'Ik heb na mijn terugkeer uit Engeland erg moeten wennen aan de manier waarop de jonge knapen zich in de groep opstelden', doelt Bouma op de mondige jongelingen, die nóg jonger zijn dan de talenten uit zijn eerste PSV-periode.
'Maar in deze groep zit echt wel wat corrigerend vermogen', is de routinier niet alleen maar kritisch. 'Alleen niet zo veel als zeven, acht jaar geleden. Ik had vroeger regelmatig een weerwoord als een van de ervaren spelers mij op m'n donder gaf. Ik besefte wel heel goed dat je op een bepaald moment je mond moest houden en moest luisteren. Correctie moet je toelaten.'
Bouma was dit seizoen getuige toen verdediger Marcelo aanvoerder Mark van Bommel aanvloog na goed bedoelde kritiek. 'Ik merk dat in deze tijd spelers moeite hebben om onderscheid te maken tussen een vervelende opmerking en opbouwende kritiek. Dat is jammer. We willen alleen maar zoveel mogelijk prijzen winnen.'
Misschien moeten de gedragsexperts dit interview ook eens lezen, want Bouma legt hier de vinger exact op de zere plek. De jonge talenten vinden zich al heel wat, laten zich nauwelijks corrigeren door anderen en dus niet coachen, daardoor geen verbetering mogelijk, is er geen hiërarchie, geen hechte groep, geen rust. Ergo: geen omstandigheden om kampioen te worden.
Grote schoonmaak kom er maar in. Dit is niet meer te repareren.
Misschien moeten de gedragsexperts dit interview ook eens lezen, want Bouma legt hier de vinger exact op de zere plek. De jonge talenten vinden zich al heel wat, laten zich nauwelijks corrigeren door anderen en dus niet coachen, daardoor geen verbetering mogelijk, is er geen hiërarchie, geen hechte groep, geen rust. Ergo: geen omstandigheden om kampioen te worden.
Het heeft ook wel een beetje te maken met hoe die ouderen presteren, Van Bommel lult zich een ongeluk maar maakt zichtbaar fouten tijdens wedstrijden, dan is zijn autoriteit ook meteen minder
Het heeft ook wel een beetje te maken met hoe die ouderen presteren, Van Bommel lult zich een ongeluk maar maakt zichtbaar fouten tijdens wedstrijden, dan is zijn autoriteit ook meteen minder
Hoezo dat dan? Die jongens mogen zijn veters nog niet eens strikken als je kijkt naar de prijzenkast van v. Bommel. Op het WK na heeft die gozer alles gewonnen wat er te winnen valt. Als je daar al niet eens meer respect voor op kan brengen is het echt hopeloos gesteld met deze spelersgroep.
Verschil is dat ze vroeger niet hadden wat we nu hebben.. Ik durf te wedden dat de boumatjes van toen hetzelfde als nu zouden zijn, je kan tegenwoordig veel en veel meer op sociaal gebied dan vroeger.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende: Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-) Mag hij Messi bedienen :D
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Net zoals Willems nog steeds een stuk of 6 ballen zoekt van zijn geweldige afstandsschoten
Ik heb vernomen dat hij inmiddels de ballen uit eigen zak moet betalen
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Verschil is dat ze vroeger niet hadden wat we nu hebben.. Ik durf te wedden dat de boumatjes van toen hetzelfde als nu zouden zijn, je kan tegenwoordig veel en veel meer op sociaal gebied dan vroeger.
En ze verdienen ongetwijfeld meer. Maar toch heb ik het idee dat het bij ons op dit moment een groter probleem is dan bij andere clubs.
Hoezo dat dan? Die jongens mogen zijn veters nog niet eens strikken als je kijkt naar de prijzenkast van v. Bommel. Op het WK na heeft die gozer alles gewonnen wat er te winnen valt. Als je daar al niet eens meer respect voor op kan brengen is het echt hopeloos gesteld met deze spelersgroep.
Daar ben ik het helemaal mee eens maar als je voor de wedstrijd afspraken maakt over hoe en wat bij bijvoorbeeld balverlies en je komt het zelf niet na is het moeilijk om anderen er wel op te wijzen
Het is een hectisch seizoen voor PSV. De druk is groot - de titel is een must - en incident volgt op incident. Vaak ook opgeblazen in de media, vinden ze in Eindhoven. Toch is er nog helemaal niets verloren. De kampioenskansen heeft PSV zelfs in eigen hand, weet Jeremain Lens.
'Het is heel simpel: vijf keer op rij winnen in de Eredivisie en er is sprake van een topseizoen', zegt Lens in VI. 'Als we de beker pakken mogen we spreken van een geweldig jaar.' Cruciaal is daarbij de wedstrijd van zondag, de wedstrijd van het jaar tegen aartsrivaal en koploper Ajax.
Lens, die in de Ajax-jeugd speelde, weet waar de zwaktes liggen van de club uit zijn geboortestad.
'Ajax laat ruimte achter de verdediging liggen, daar kunnen wij wel wat mee. Ik ken Niklas Moisander goed. Hij durft dat ook. Wij moeten daar met onze snelheid gebruik van maken.'
De druk is zondag hoog. 'Maar dat geldt ook voor Ajax. De vorm van de dag zal een grote rol gaan spelen. (...) Ik merk dat iedereen bij ons beseft dat we het nú moeten laten zien. Puntverlies kan je nu niet meer goedmaken.'
Dit is goed, ze moeten het juist minder over zichzelf hebben want dan gaan ze twijfelen, als je constant jezelf probeert te verdedigen is dat ook een teken van onzekerheid.
Dit is goed, ze moeten het juist minder over zichzelf hebben want dan gaan ze twijfelen, als je constant jezelf probeert te verdedigen is dat ook een teken van onzekerheid.
Denk het niet, toen tegen Feyenoord thuis
Clasie en nog een paar Feyenoorders hadden het alleen maar over: "bij PSV is de druk, zij moeten etc." Terwijl Strootman gewoon naar zichzelf keek en wie was toen de winnaar?
Clasie en nog een paar Feyenoorders hadden het alleen maar over: "bij PSV is de druk, zij moeten etc." Terwijl Strootman gewoon naar zichzelf keek en wie was toen de winnaar?
Ja maar Feyenoord stond op dat moment minder onder druk zelf dan PSV nu.
Gaat alleen maar tegen je werken als je naar anderen gaat kijken.
In principe wel, maar ik denk als de druk zo enorm bij jou ligt en er nu al weken over PSV gepraat wordt, dat het ook wel lekker is als je over een ander team kan praten.
In principe wel, maar ik denk als de druk zo enorm bij jou ligt en er nu al weken over PSV gepraat wordt, dat het ook wel lekker is als je over een ander team kan praten.
Als je de gelegenheid hebt ja, nu totaal niet. Mochten we winnen zondag dan is er wat ruimte, maar nu moet je gewoon je mond houden en je voeten laten spreken.
Als je de gelegenheid hebt ja, nu totaal niet. Mochten we winnen zondag dan is er wat ruimte, maar nu moet je gewoon je mond houden en je voeten laten spreken.
Dan vind ik altijd zo'n schijtopmerking.. Maar je hebt wel gelijk
Ben ik met je oneens, zelfkastijding heeft PSV nu genoeg gedaan, dat de selectie bijvoorbeeld zondag met applaus werd ontvangen, ondanks weer een onthutsend slechte wedstrijd, vind ik positief. Je moet ze vertrouwen geven, de kritiek kennen ze nu wel en presteren ze kennelijk niet al te goed onder, ik hoop dat dit werkt gewoon de druk van je af spelen en dit kan daarbij helpen wellicht of laten we het op z'n minst hopen natuurlijk dan .
Ben ik met je oneens, zelfkastijding heeft PSV nu genoeg gedaan, dat de selectie bijvoorbeeld zondag met applaus werd ontvangen, ondanks weer een onthutsend slechte wedstrijd, vind ik positief. Je moet ze vertrouwen geven, de kritiek kennen ze nu wel en presteren ze kennelijk niet al te goed onder, ik hoop dat dit werkt gewoon de druk van je af spelen en dit kan daarbij helpen wellicht of laten we het op z'n minst hopen natuurlijk dan .
Ze presteren ook niet als ze het vertrouwen krijgen, onzin dus... Kwaliteit ontstaat niet zomaar, dat heb je of dat heb je niet, bij PSV heeft met name de achterste linie het gewoon niet, iig niet genoeg om te overtuigen.
Ja, laten we de spelers en het bestuur vooral de indruk geven dat we tevreden zijn als ze met veel pijn en moeite van de nummer laatst winnen. Dan weten we tenminste zeker dat alles blijft zoals het is.
Ze moeten goddomme weten dat wij het als trouwe supporters gewoon helemaal zat zijn. Stelletje lapswanzen.
Dus als we met z'n allen de tent afbreken krijgen Marcelo en Derijck ineens kwaliteit...
Mooie sfeer maken omdat het een topper is, maar bovenal hopen dat ze geen fouten maken en je op de een of andere manier van Ajax wint.