quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:16 schreef Karina het volgende:
Ik ben weg. Even niet meer in de stemming nu.
ik denk dat Karina zojuist slecht nieuws heeft gekregenquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja maar daar vraag ik dan weer niet over door hier.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
ik denk dat Karina zojuist slecht nieuws heeft gekregen
ik moest lachenquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan gaan ze ook niet hangen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:55 schreef Karina het volgende:
Voor de laatste keer, ik heb geen grote tetten, ze zijn klein.
Ik kende hem eigenlijk niet. Naar voor de mensen die kontakt met hem hadden. Alles kan ineens over zijn, dat vergeten mensen weleens.quote:
Ik sprak hem soms op DM. En natuurlijk het kan zomaar afgelopen zijn, maar ja, best kut en zo.quote:Op woensdag 10 april 2013 08:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik kende hem eigenlijk niet. Naar voor de mensen die kontakt met hem hadden. Alles kan ineens over zijn, dat vergeten mensen weleens.
quote:Op woensdag 10 april 2013 08:08 schreef Tem het volgende:
VS haalt nog even een grootverpakking anaaltampons anders schijt hij de boel weer onder op kantoor.
Wat moet je dan?quote:Op woensdag 10 april 2013 08:10 schreef Karina het volgende:
[..]Ach ja terug naar de orde van de dag he?
Het is nog lang geen avond gek. Rustig aan.quote:Op woensdag 10 april 2013 08:16 schreef Specularium het volgende:
Maakt allemaal niet uit, VS blijft een razende eikelbijter.
quote:
Following suite.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:16 schreef Drugshond het volgende:
D_K, kwam een keer rondspoken in POL-SC, hij viel me al gelijk op.
Ingetogen bravour ten top.
Post ik een keer een A'dam liedje.(tegen mijn geloof in)..weer niet goed.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:39 schreef Karina het volgende:
Geen goed idee om dat te beluisteren op mijn werk.
ga ik ook niet doen.
Mooi liedjequote:Op woensdag 10 april 2013 10:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Post ik een keer een A'dam liedje.(tegen mijn geloof in)..weer niet goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |