abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 9 april 2013 @ 10:37:18 #1
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_125061998

quote:
ZO VAAK NAAR DE FILM ALS U WILT!
Pathé heeft een ongelofelijk aanbod voor filmfans: Pathé Unlimited. Onbeperkt toegang tot alle reguliere filmvoorstellingen in alle Pathé bioscopen in Nederland.

DIRECT PROFITEREN VAN PATHÉ UNLIMITED
Schrijf u in bij de speciale Pathé Unlimited Balie in de bioscoop, betaal de eerste maand contant en u kunt direct gebruik maken van uw abonnement. Vergeet alleen niet uw legitimatiebewijs, bankpas en e-mailadres mee te nemen. Bij Pathé Spuimarkt kunt u zich alleen inschrijven bij de PUC-balie van 13:00 uur tot 18:15 uur.

GEEN ENTREEKOSTEN
Voor Pathé Unlimited betaalt u geen entreekosten. Dit aanbod geldt alléén als u voor de eerste keer abonnee wordt. Het abonnement heeft een minimale duur van 4 maanden.


Vorige topics:
Topicreeks: Pathe Unlimited

• Wat kost zo'n Pathe Unlimited (Gold) Card?
- Een Pathé Unlimited Card kost ¤19,- per maand.
- Een Pathé Unlimited Gold Card kost ¤26,- per maand.

• Is de Pathé Unlimited (Gold) Card geldig voor alle films?

Ja, voor alle voorstellingen van alle films. Bij IMAX 3D-voorstellingen betalen Pathé Unlimited Card houders ¤5,- toeslag en bij IMAX 2D ¤2,50 toeslag. Bij "gewone"3D-voorstellingen betalen Pathé Unlimited Card houders ¤2,50 toeslag en als je in het bezit bent van een 3D bril betaal je ¤1,50. Bovendien krijg je 10% korting op eten en drinken van het buffet.

Als je een Pathé Unlimited Gold Card hebt betaal je geen toeslagen voor IMAX, IMAX 3D, IMAX 2D en "gewone" 3D voorstellingen, krijg je 1x per jaar een extra stevige duurzamere 3D bril:




En daar bovenop ook nog 25% korting op eten en drinken van het buffet!



Abonnees onder de 16 jaar hebben geen toegang tot films met een kijkwijzer voor 16 jaar of ouder. Dit conform de algemene bezoekersvoorwaarden.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

• Het toegangsbewijs kan op zijn vroegst 90 minuten en maximaal 30 minuten voor aanvang van de Filmvoorstelling bij één van de verkooppunten van de bioscoop worden opgehaald.

• Een toegangsbewijs voor een volgende filmvoorstelling kan pas worden opgehaald 90 minuten na de meest recente voltooide transactie met de Pathe Unlimited (Gold) Card.


Meest gestelde vragen over de Pathé Unlimited Card

Meest gestelde vragen over de Pathé Unlimited Gold Card

Tip: Wanneer je inlogt, pasnummer invult en de bijhorende code is het mogelijk om te zien hoe vaak de pas is gebruikt, welke film, tijd, zaal, etc. Checken van de info kan confronterend zijn voor de fanatieke bioscoopgangers.

Officiële website

Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 9 april 2013 @ 10:38:25 #2
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_125062033
quote:
Veelgestelde vragen Pathé Baby Bios

Huilen babies en kan ik de film wel volgen?
Van tijd tot tijd kunnen de babies tijdens de film huilen maar dat is net het mooie van het evenement – het is prima als je kleintje huilt. De vertoonde films zijn in het algemeen rustige films zoals romantische komedies en drama’s en geen actiefilms. Zonder al te veel plots lawaai dus. Er is een beetje gebrabbel in het publiek, wat ook zijn charme heeft en de meeste kindjes vallen in slaap.

Wat als mijn baby huilt tijdens de film?
Tijdens de Babybios is het toegestaan om te huilen, en dit wordt ook geaccepteerd door de medebezoekers. Je bent immers onder mensen die weten wat het is om een huilend kindje te hebben. De meeste baby’s worden rustig zodra het licht dimt. Mocht je kindje wakker worden of huilen, geen probleem, je kan de baby een flesje geven of borstvoeding. Ook kun je in de zaal even heen en weer lopen met je baby op je arm en weer in slaap wiegen.
Als je zoontje of dochtertje onstopbaar begint te huilen, stellen we voor dat je met hem of haar de zaal verlaat voor een paar minuutjes.

Wat is de maximale leeftijd voor de baby om mee te mogen naar de Pathé Baby Bios?
Wij raden aan dat mama’s en papa’s met kindjes van van 0 tot 18 maanden naar de film komen. Uiteindelijk zijn de films vooral voor jou om van te genieten. Dus als je baby een leeftijd heeft bereikt waarop hij of zij begint rond te kruipen, zal je de Pathé Baby Bios ervaring waarschijnlijk niet optimaal kunnen beleven.

Ik heb een baby en een peuter – Kan ik beide meenemen naar de film?
de Pathé Baby Bios voorstelling vertonen we films voor volwassenen, geen kinderfilms, en is voornamelijk bedoeld om nieuwe ouders/mama’s een gezellig bioscoopbezoek te bieden. Even ontspannen met je baby er bij. Vaak kunnen peuters niet lang stil zitten. Voor hen zijn er geen speciale faciliteiten aanwezig dus zal je de Pathé Baby Bios ervaring waarschijnlijk niet optimaal kunnen beleven.

Mag mijn moeder, een vriend of een zwangere vriendin met mij naar de Babybios, ook al heeft hij/zij geen baby?
Familieleden en vrienden van de ouder zijn natuurlijk welkom als introducee. Het spreekt uiteraard wel voor zich dat het doelpubliek vooral mensen met babies zijn.

Mag ik de wandelwagen mee de zaal innemen?
In verband met de veiligheid mag de wandelwagen niet meegenomen worden in de zaal. Het makkelijkst is dat je je baby meeneemt in het autostoeltje of buikdrager. Er is beperkt ruimte om een wandelwagen buiten de zaal neer te zetten. Dit is echter wel op eigen risico.

Wat moet ik meenemen?
Neem alles mee wat je normaal ook meeneemt als je met je Baby op stap gaat, misschien een extra dekentje.
Er is een magnetron aanwezig om een flesje op te warmen, en er staat een verschoontafel klaar, waar je je baby kunt verschonen.

Ik heb geen baby, mag ik toch naar de voorstelling van de Baby Bios?
Voorstellingen zijn alleen toegankelijk voor ouders/verzorgers met baby: geen baby is geen toegang (grootouders, vriendinnen, etc zijn alleen welkom als introducee).

Hoe vaak is de BabyBios?
Momenteel doen we een pilot met Baby Bios in Helmond. Als het succesvol blijkt gaan we kijken waar we het concept nog meer willen uitrollen. [/b]
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_125062040
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:34 schreef Stefan het volgende:

[..]

:( anders doe ik iets met tieten hoor
Daar heb je mij niet mee hoor, ik ben dol op tetten :@
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 9 april 2013 @ 10:39:58 #4
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_125062084
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:38 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Daar heb je mij niet mee hoor, ik ben dol op tetten :@
Daarom een TT over de Kinderbios *O*
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_125062216
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:38 schreef Stefan het volgende:

[..]

je bedoelt Pathé Cinemum ?
http://www.pathe.nl/special/cinemum
  dinsdag 9 april 2013 @ 10:45:37 #6
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_125062239
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:44 schreef mschol het volgende:

[..]

je bedoelt Pathé Cinemum ?
http://www.pathe.nl/special/cinemum
ja
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_125062659
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:44 schreef mschol het volgende:

[..]

je bedoelt Pathé Cinemum ?
http://www.pathe.nl/special/cinemum
Vreselijk, allemaal jankende kutkoters met snottebellen.
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 9 april 2013 @ 11:00:49 #8
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_125062749
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:58 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Vreselijk, allemaal jankende kutkoters met snottebellen.
daarom mag jij er ook niet naar binnen
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_125062784
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 11:00 schreef Stefan het volgende:

[..]

daarom mag jij er ook niet naar binnen
Nee maar ik zou er ook niet heen gaan als ik zelf een baby heb.. vre-se-lijk.
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 9 april 2013 @ 11:04:57 #10
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_125062875
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 11:02 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Nee maar ik zou er ook niet heen gaan als ik zelf een baby heb.. vre-se-lijk.
ik heb wel eens in een normale voorstelling mensen babys zien meenemen, niks mis mee, zou t zelf ook doen zolang ik niet hoef te betalen voor de babys kaartje
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_125063933
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 11:04 schreef Stefan het volgende:

[..]

ik heb wel eens in een normale voorstelling mensen babys zien meenemen, niks mis mee, zou t zelf ook doen zolang ik niet hoef te betalen voor de babys kaartje
Mag dat? Raar
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 9 april 2013 @ 11:37:28 #12
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_125063985
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 11:36 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Mag dat? Raar
waarom zou dat niet mogen. Zolang je baby geen overlast bezorgt

Heb ook wel eens gehad dat een vader een baby en een peuter meenam en de peuter ging uit verveling door de zaal rennen. Toen een andere bezoeker de peuter erop aansprak werd de vader boos en verdween met zn kids uit de zaal
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_125064109
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 11:37 schreef Stefan het volgende:

[..]

waarom zou dat niet mogen. Zolang je baby geen overlast bezorgt

Heb ook wel eens gehad dat een vader een baby en een peuter meenam en de peuter ging uit verveling door de zaal rennen. Toen een andere bezoeker de peuter erop aansprak werd de vader boos en verdween met zn kids uit de zaal
Mmmm, ok. Ja geen idee waarom het niet zou mogen, maar ik vind het een beetje gek dat je een baby meeneemt naar de film. Tenzij het een kinderfilm is natuurlijk, of bedoel je dat? :)
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 9 april 2013 @ 11:44:26 #14
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_125064250
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 11:40 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Mmmm, ok. Ja geen idee waarom het niet zou mogen, maar ik vind het een beetje gek dat je een baby meeneemt naar de film. Tenzij het een kinderfilm is natuurlijk, of bedoel je dat? :)
nee, was gewoon een actiefilm waarbij de baby gewoon sliep
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_125065155
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 11:44 schreef Stefan het volgende:

[..]

nee, was gewoon een actiefilm waarbij de baby gewoon sliep
Loop je natuurlijk als ouder wel een risico. Maar goed als je weet dat je baby altijd overal doorheen slaapt kan het idd wel. Okeeee ik heb mijn mening hierover aangepast, haha!
Gewoon normaal doen ja.
pi_125065220
regel gewoon een oppas bij de oppascentrale ofzo en laat je kinderen lekker thuis.
  dinsdag 9 april 2013 @ 12:25:50 #17
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_125065646
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 12:12 schreef mschol het volgende:
regel gewoon een oppas bij de oppascentrale ofzo en laat je kinderen lekker thuis.
Je kan toch op vakantie zijn en dan een film willen bezoeken. Ik zou mn kind al snel laten wennen aan filmherrie
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 9 april 2013 @ 12:46:09 #18
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_125066140
Zolang ze maar niet gekolfd worden ;)
pi_125066552
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 12:25 schreef Stefan het volgende:

[..]

Je kan toch op vakantie zijn en dan een film willen bezoeken. Ik zou mn kind al snel laten wennen aan filmherrie
Waarom zou je op vakantie naar een film willen.
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 9 april 2013 @ 13:02:00 #20
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_125066623
Waarom ga je niet naar een film op vakantie? Voor de mensen zonder Puc is een film vaak nog echt een uitje
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_125067297
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 13:02 schreef Stefan het volgende:
Waarom ga je niet naar een film op vakantie? Voor de mensen zonder Puc is een film vaak nog echt een uitje
Mm. Wat voor vakantie bedoel je? Ik ga tijdens mijn rondreis Zuid Afrika echt geen film pakken. En tijdens mijn stedentrip Berlijn ook niet. :9 En tevens ook niet tijdens mijn zonvakantie Griekenland. Maarja dat verschilt weer per persoon.
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 9 april 2013 @ 13:28:02 #22
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_125067354
ik ben dol op films kijken tijdens stedentrips
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_125067497
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 13:25 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Mm. Wat voor vakantie bedoel je? Ik ga tijdens mijn rondreis Zuid Afrika echt geen film pakken. En tijdens mijn stedentrip Berlijn ook niet. :9 En tevens ook niet tijdens mijn zonvakantie Griekenland. Maarja dat verschilt weer per persoon.
Toen ik twee jaar geleden in Los Angeles was ben ik naar de bios geweest, kijken of het heel anders is :P
  FOK!fotograaf dinsdag 9 april 2013 @ 13:34:18 #24
364681 over_hedge
pi_125067563
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 april 2013 13:32 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Toen ik twee jaar geleden in Los Angeles was ben ik naar de bios geweest, kijken of het heel anders is :P
En wat was het verschil? :P Je hebt geen ondertiteling maar van de rest vrij weinig lijkt mij?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_125067931
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 13:28 schreef Stefan het volgende:
ik ben dol op films kijken tijdens stedentrips
Dit meen je?
Gewoon normaal doen ja.
pi_125067947
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 13:34 schreef over_hedge het volgende:

[..]

En wat was het verschil? :P Je hebt geen ondertiteling maar van de rest vrij weinig lijkt mij?
Meer zalen maar in het algemeen kleiner-gelijk aan de Nederlandse zaal, geluid staat harder.
pi_125069353
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 12:25 schreef Stefan het volgende:

[..]

Je kan toch op vakantie zijn en dan een film willen bezoeken. Ik zou mn kind al snel laten wennen aan filmherrie
Je wilt ze al snel een gehoorbeschadiging op laten lopen ?

Ik snap echt niet waarom dat geluid zo hard moet, verpest een hele film voor mij.
  dinsdag 9 april 2013 @ 14:27:49 #28
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_125069437
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 14:25 schreef macca728 het volgende:

[..]

Je wilt ze al snel een gehoorbeschadiging op laten lopen ?

Ik snap echt niet waarom dat geluid zo hard moet, verpest een hele film voor mij.
Vooral Imax
Dat is wel een punt ja
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_125069890
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 14:27 schreef Stefan het volgende:

[..]

Vooral Imax
Dat is wel een punt ja
Ja ik heb nu echt iets, ik ga met oordoppen inzitten, zat bij 21 and over in Pathe De Kuip, niet normaal zo hard, de film zelf ook, meestal alleen de reclame.
  dinsdag 9 april 2013 @ 15:59:48 #30
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_125072539
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 13:25 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Mm. Wat voor vakantie bedoel je? Ik ga tijdens mijn rondreis Zuid Afrika echt geen film pakken. En tijdens mijn stedentrip Berlijn ook niet. :9 En tevens ook niet tijdens mijn zonvakantie Griekenland. Maarja dat verschilt weer per persoon.
In Berlijn heb je een mooie Engelstalige bioscoop bij het Sony Center. Ben ik wel 1 avond geweest. Hadden ff genoeg van alle dood en verderf uit de musea en galerieën.
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 9 april 2013 @ 16:14:47 #31
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_125073132
Eén keer op vakantie naar de film geweest. Het was een regenachtige dag in Florida, en Iron Man 2 was nét uitgekomen. En de Imax zat om de hoek. Tsja dan pak je dat toch even mee.

Ik vond de Amerikaanse filmervaring weinig schelen van de Nederlandse, alleen veel trailers voor tv-series in de bios.
  dinsdag 9 april 2013 @ 16:17:27 #32
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_125073226
Ben in Parijs geweest naar een Version Originale alleen was het net de film Ghost Dog waar een frans sprekende neger inzat en die werd niet ondertiteld
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 9 april 2013 @ 17:28:02 #33
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_125075770


Ideaal, 50 Plus bios. In de pauze na het stoma legen ff een gratis blueberry muffin + koffie scoren. :9 Ik zat er geloof ik met 2 of 3 andere < 50'ers. Verder aardig volle zaal.

Amour (2012) - IMDb

Aanrader, al wil je waarschijnlijk jankend je ouders opbellen en zeggen dat je van ze houdt als je de bioscoop uit bent gelopen. ;( :P

Overigens betwijfel ik of dit nou wel zo'n goede film is voor de 50+'ers :')

[ Bericht 5% gewijzigd door Stereotomy op 09-04-2013 17:33:35 ]
Confidence through competence
pi_125076765
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 16:14 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Eén keer op vakantie naar de film geweest. Het was een regenachtige dag in Florida, en Iron Man 2 was nét uitgekomen. En de Imax zat om de hoek. Tsja dan pak je dat toch even mee.

Ik vond de Amerikaanse filmervaring weinig schelen van de Nederlandse, alleen veel trailers voor tv-series in de bios.
Toen ik in New York naar de bios ging (naar Inception, de eerste midnight showing zonder dat we wisten wat voor film het was :P) viel het me vooral op dat er voor de film begint gewoon wat getoond wordt op de beamer. Volgens mij een making off en wat reclames. dat mis ik nu steeds een beetje bij de Pathe, dat eeuwige "uw stoelnummer staat op uw ticket" kennen we nu wel...
pi_125083066
Voegt het IMAX bij GI Joe nog wat toe? Anders maak ik namelijk geen reisje naar Amsterdam van zo'n anderhalf uur.... (Stu-OV en vrij morgen.. maar toch). Sluit voor de rest ook niks op aan qua films morgen zonder meer dan een uur 'pauze'.
pi_125096480
Het blijft een slechte film, ook in Imax.
  woensdag 10 april 2013 @ 00:50:33 #37
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_125099428
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 20:25 schreef Deezertje het volgende:
Voegt het IMAX bij GI Joe nog wat toe? Anders maak ik namelijk geen reisje naar Amsterdam van zo'n anderhalf uur.... (Stu-OV en vrij morgen.. maar toch). Sluit voor de rest ook niks op aan qua films morgen zonder meer dan een uur 'pauze'.
Nee, want het is geen imax ratio, dus van plafond tot vloer, en de 3d voegt ook niks toe

Wel leuk popcornfilmpje
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_125104095
Ik zag gister de Spring Breakers poster in Pathe Haarlem hangen terwijl de film daar volgens de website niet gaat draaien, maar de medewerker vertelde mij dat dat alleen maar betekende dat hij misschien iets later in Haarlem gaat draaien. Er vanuit gaande dat deze medewerker wist waar ze het over had ben ik blij en benieuwd naar de film :)
  woensdag 10 april 2013 @ 13:05:44 #39
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_125109260
Straks maar naar Dead Man Down en als ik nog zin heb kan ik APP erachter aan plakken.
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  woensdag 10 april 2013 @ 14:11:20 #40
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_125111401
DMD viel mij een beetje tegen. Maar ben dan ook geen fan van Colin Farell. Lijkt wel alsof hij 1 gezichtsuitdrukking heeft. :P

Noomi Rapace vind ik ook een beetje een overschatte actrice. Goed, maar niet spectaculair. Ben benieuwd wat jij van DMD vindt.
Confidence through competence
  woensdag 10 april 2013 @ 17:14:50 #41
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_125117936
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 14:11 schreef Stereotomy het volgende:
DMD viel mij een beetje tegen. Maar ben dan ook geen fan van Colin Farell. Lijkt wel alsof hij 1 gezichtsuitdrukking heeft. :P

Noomi Rapace vind ik ook een beetje een overschatte actrice. Goed, maar niet spectaculair. Ben benieuwd wat jij van DMD vindt.
De film was wel oke, beetje standaard actiefilm zonder veel diepgang. Backstory greep me niet heel erg aan, maar hij keek wel lekker weg. Farell is inderdaad niet een geweldige acteur, maar dat zijn de meeste actiesterren niet :P. Waar ik me wel heel erg aan ergerde in de film is dat iedereen zei en deed alsof de littekens van Noomi echt dramatisch lelijk waren en veel mensen haar als monster beschouwden terwijl ik haar gewoon mooi vond :') :D
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  woensdag 10 april 2013 @ 17:16:49 #42
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_125118023
Precies! Wilde dat ook nog opschrijven over die keloïde littekens, maar dacht: ach. :P
Confidence through competence
pi_125134891
Zondag naar Oblivion *O* Kijk ik al best lang naar uit!

En ben erg benieuwd wat de rest hier van Spring Breakers vind..
pi_125135157
Kan helaas nog steeds nergens vinden hoelang de aftiteling van Pines is, dus heb maar gekozen voor Springbreakers en Mama (nog steeds niet gezien) na Oblivion. Als ik te laat was na Pines voor Springbreakers, was het enige alternatief nog The Host... en dan zou ik drie films van 2+ uur hebben met allemaal vaag gezwetsel. Nu eerst een wat lange popcorn film, daarna hersenloze Springbreak humor en daarna horror...
pi_125169605
Oblivion: superkick. Leuke plotwendingen :)
Gewoon normaal doen ja.
pi_125179470
Nog nooit zo vaak een trailer gezien als van Identity Thief! :( Denk dat de teller nu op 20x staat. Maar die films is dan ook al enkele keren uitgesteld, dus blijven ze de trailer vertonen...

En valt het jullie ook op dat er steeds vaker nog een reclame komt na het 'prettige voorstelling' gebeuren Blijkbaar levert dat Pathé flink wat geld op aangezien dan iedereen in de zaal aanwezig is en oplet

Oblivion viel mij tegen. Kon de ogen niet openhouden in de IMAX zaal :P Uiteindelijk maar 5 minuutjes gemist denk ik. Maar ben dan ook niet van de scifi achtige films blijkt wel weer. Eerste half uur snapte ik nog wel, maar sinds de vijand er bij was gekomen kon ik het allemaal niet meer volgen. Wanneer speelde het nou en in welke tijd af? Steeds dat heen en weer (vroeger/nu, nu/vroeger) vertellen werkt voor mij niet.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_125180216
Ik geloof niet dat ik die trailer van Identity Thief heb gezien, wel behoorlijk vaak The Great Gatsby gehad.
  vrijdag 12 april 2013 @ 00:35:24 #48
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_125181624
Ik heb nog nooit de trailer van The Geest Gatsby gezien, maar ik zie wel echt constant die van The Fast and Furious 6.
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  Public Relations / Redactie Film vrijdag 12 april 2013 @ 00:35:58 #49
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_125181645
In Breda was het weer Snitch.
pi_125181803


[ Bericht 98% gewijzigd door -Strawberry- op 12-04-2013 00:40:44 (Verkeerd gelezen) ]
  Public Relations / Redactie Film vrijdag 12 april 2013 @ 00:40:18 #51
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_125181832
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 april 2013 00:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Twee weken dezelfde Sneak? Dat lijkt me een foutje.
Qua trailers, waar het hierboven over ging. Bedtijd? :+
  vrijdag 12 april 2013 @ 00:45:33 #52
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_125182030
Ik heb 9 films meegepikt in 2 dagen. En nog steeds moet ik Kon-Tiki en The Croods nog zien.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_125183085
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 00:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb 9 films meegepikt in 2 dagen. En nog steeds moet ik Kon-Tiki en The Croods nog zien.
9 films in 2 dagen, damn... in de bioscoop hou ik dat niet uit :D
althans, niet binnen de reguliere tijden..
  vrijdag 12 april 2013 @ 01:21:13 #54
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_125183142
Oblivion was trouwens tof en Springbreakers viel tegen.
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  vrijdag 12 april 2013 @ 01:27:28 #55
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_125183254
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 00:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb 9 films meegepikt in 2 dagen. En nog steeds moet ik Kon-Tiki en The Croods nog zien.
Croods is best leuk, de animatie is top iig
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  vrijdag 12 april 2013 @ 01:28:09 #56
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_125183273
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 00:35 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik heb nog nooit de trailer van The Geest Gatsby gezien, maar ik zie wel echt constant die van The Fast and Furious 6.
GG al 6 x gezien
FF alleen in Imax 3D net als Iron Man
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  vrijdag 12 april 2013 @ 03:08:24 #57
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_125184422
Komende drie weken komt op Iron Man 3 niet zoveel leuks uit ;(
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_125186423
Buikpijn vandaag. Geen zin om te reizen en in de bios te zitten dus. Nu lekker relaxed thuis wat films inhalen die op onmogelijke tijden draaien... bespaart me ook nog eens een uur aan reclame en trailers ;)
  vrijdag 12 april 2013 @ 09:33:08 #59
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_125186533
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 09:28 schreef Deezertje het volgende:
Buikpijn vandaag. Geen zin om te reizen en in de bios te zitten dus. Nu lekker relaxed thuis wat films inhalen die op onmogelijke tijden draaien... bespaart me ook nog eens een uur aan reclame en trailers ;)
ZO heb ik van de week Gangster Squad thuis bekeken, wat een kutfilm, blij dat ik er niet heen was gegaan
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_125188844
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 09:33 schreef Stefan het volgende:

[..]

ZO heb ik van de week Gangster Squad thuis bekeken, wat een kutfilm, blij dat ik er niet heen was gegaan
Nee man, GS is juist fucking vet :D
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 12 april 2013 @ 11:58:30 #61
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_125190825
Spring Breakers is eigenlijk NOG beter geworden tijdens de tweede viewing. Geweldig om de reactie van het publiek te zien. In het begin nog joelen en shit, daarna doodstil. :D
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_125191349
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 00:40 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Qua trailers, waar het hierboven over ging. Bedtijd? :+
Had de post al gewijzigd. Net te laat blijkbaar.
pi_125191710
Ik wil Don Jon heel graag zien, maar die komt nog lang niet. Als ie al in NL komt.
pi_125192691
Ik ga vandaag naar Stoker, heb ik wel zin in :)
  vrijdag 12 april 2013 @ 13:03:37 #65
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_125193326
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 12:45 schreef Selestha het volgende:
Ik ga vandaag naar Stoker, heb ik wel zin in :)
Ik ga ook zo :@
Confidence through competence
  vrijdag 12 april 2013 @ 13:09:59 #66
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_125193566
Morgenmiddag naar Oblivion.

Komen veel science fiction films dit jaar uit. Voordeel: zijn niet eens allemaal vervolgen!
pi_125193770
Ik wil ook naar Stoker. Misschien morgenochtend even meepakken!
Gewoon normaal doen ja.
pi_125201412
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 13:16 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik wil ook naar Stoker. Misschien morgenochtend even meepakken!
Ik vind hem geniaal :) Gaat in mijn favorieten lijstje ;)
pi_125202365
quote:
Helaas, het lijkt erop dat er ook in de aankomende weekprogramma's geen ruimte gaat komen voor Spring Breakers in Pathé Haarlem. Een kleine kans dat de film wel hier gedraaid gaat worden.

De film draait wel, zoals je ongetwijfeld hebt gezien, in bijvoorbeeld Pathé De Munt en Pathé Arena
Helaas, eerst Seven Psychopaths en nu ook Spring Breakers, ik ben flink teleurgesteld in de Pathe Haarlem :(
  vrijdag 12 april 2013 @ 17:35:15 #70
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_125202525
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 17:00 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ik vind hem geniaal :) Gaat in mijn favorieten lijstje ;)
Ik vond hem goed, niet geniaal.

Mia Wasikowska is sowieso _O_, vond haar al erg goed in die film met Mark Ruffalo en Julianne Moore. Nicole Kidman was rete strak (qua botoxgezicht en lijf, bedoel ik, niet qua spel). Aardig camera werk, maar een beetje trying too much to be hip imho.
Confidence through competence
pi_125202673
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 17:35 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik vond hem goed, niet geniaal.

Mia Wasikowska is sowieso _O_, vond haar al erg goed in die film met Mark Ruffalo en Julianne Moore. Nicole Kidman was rete strak (qua botoxgezicht en lijf, bedoel ik, niet qua spel). Aardig camera werk, maar een beetje trying too much to be hip imho.
Ach smaken verschillen he, ligt eraan wat je belangrijk vindt in een film :) Maar ''goed'' kan er wat mij betreft ook mee door als beoordeling, niet alles is perfect aan de film maar ik vind het zeker een aanrader. Ook prettig om eens geen overdreven symphatieke hoofdrolspelers te hebben.

Ik hou er gewoon van als ik met vragen van mijn stoel opsta na een film ;)
  vrijdag 12 april 2013 @ 17:41:21 #72
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_125202715
Mja, 't is idd niet dat je de hoofdpersoon nou erg goed kent na het zien van de film. :P
Confidence through competence
pi_125209792
Is er geen iron man 3 imax premiere ???
  vrijdag 12 april 2013 @ 21:12:48 #74
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_125210742
Net naar APP geweest. :)

Deed me denken aan die TV-films van de jaren '80, dat je op Ned 1 en 2 dan opeens splitscreen kreeg, en de film vanaf dat moment splitste tussen het ene kanaal en andere. En dat je dan heen en weer moest zappen.

Al met al voegt het voor de gein natuurlijk wel wat toe, maar dat is het ook gewoon: gein.

Hannah Hoekstra trouwens :9~ :9~ :9~ die diepe stem, die wenkbrouwen >:) :9~
Confidence through competence
  vrijdag 12 april 2013 @ 21:16:36 #75
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_125210922
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 21:12 schreef Stereotomy het volgende:
Net naar APP geweest. :)


Hannah Hoekstra trouwens :9~ :9~ :9~ die diepe stem, die wenkbrouwen >:) :9~
Is dat die van de poster? Dacht dat dat een jongen was.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  vrijdag 12 april 2013 @ 21:17:58 #76
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_125210982
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 21:16 schreef Stefan het volgende:

[..]

Is dat die van de poster? Dacht dat dat een jongen was.
Ze heeft wel wat tomboys achtig:



(Anne Hathaway, anyone?)

Jammer dat Liza Sips niet haar assets pronkte in deze film; maar daar was haar rol ook wat te klein voor.

/uw vrouwvriendelijke en plantaardige filmrecensent
Confidence through competence
pi_125211314
Spring Breakers krijgt 4 van de 5 sterren in de Volkskrant.
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 12 april 2013 @ 23:49:41 #78
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_125219097
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 april 2013 21:25 schreef wolfrolf het volgende:
Spring Breakers krijgt 4 van de 5 sterren in de Volkskrant.
En van mij 2 van de 5 sterren :')

Pretentieuze zooi. :6 Moet wel zeggen dat het een aardige rol van Franco is.

Maargoed,een polariserende film is ook goed af en toe. Love or hate it.
Confidence through competence
pi_125224252
Identity Thief was toch wel een tegenvaller.
  zaterdag 13 april 2013 @ 02:57:38 #80
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_125224531
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 02:29 schreef F_JD het volgende:
Identity Thief was toch wel een tegenvaller.
Dat had ik echt nooooiiiiit verwacht :o
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_125225673
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 23:49 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

En van mij 2 van de 5 sterren :')

Pretentieuze zooi. :6 Moet wel zeggen dat het een aardige rol van Franco is.

Maargoed,een polariserende film is ook goed af en toe. Love or hate it.
I've got Scarface on repeat. Constant repeat. Y'all.

I've got my dark tanning oil, laid out by the pool.

I've got shorts in every fucking colour.

I've got Calvin Klein Escape.

I've got my nun-chucks.

Truth be told. I ain't from this planet. I'm the fucking Death Star.

_O_
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zaterdag 13 april 2013 @ 12:07:50 #82
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_125227805
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 09:32 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

I've got Scarface on repeat. Constant repeat. Y'all.

I've got my dark tanning oil, laid out by the pool.

I've got shorts in every fucking colour.

I've got Calvin Klein Escape.

I've got my nun-chucks.

Truth be told. I ain't from this planet. I'm the fucking Death Star.

_O_
Dat was een aardige monoloog. :)

-edit- inmiddels ook naar Daglicht geweest. Matige Nederthriller. Dat pittige kapsel van Angela Schijf :')_!

[ Bericht 9% gewijzigd door Stereotomy op 13-04-2013 23:56:25 ]
Confidence through competence
  zondag 14 april 2013 @ 11:02:46 #83
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_125259663
Godver, ik verwijder zojuist mijn review over Kon-Tiki en Oblivion. Ik ben nog niet helemaal wakker.
Dan maar korte versie:

Kon-Tiki - Pathé City - (08-04-2013)
Langgerekte film, en zeker niet op één dag kijken met Life of Pi. Acteerwerk wel erg goed! 8/10.

Oblivion - Pathé ArenA IMAX (12-04-2013)
Tegenvallertje. Voorspelbaar verhaal, wel mooie actie en special-effects wat de film uiteindelijk voor mij heeft gered. Maar het verhaal... Ik ben gestopt met het serieus nemen van de film toen Tom Cruise van de ene scène de Golden Gate Bridge overbrugt, en de volgende scène z'n motor afzet bij het Empire State Building. Ze denken in de U.S. nog steeds dat Amerika het enige land ter wereld is geloof ik. 6,5/10.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 23:50 schreef Deezertje het volgende:
Oblivion viel mij tegen. Kon de ogen niet openhouden in de IMAX zaal :P Uiteindelijk maar 5 minuutjes gemist denk ik. Maar ben dan ook niet van de scifi achtige films blijkt wel weer. Eerste half uur snapte ik nog wel, maar sinds de vijand er bij was gekomen kon ik het allemaal niet meer volgen. Wanneer speelde het nou en in welke tijd af? Steeds dat heen en weer (vroeger/nu, nu/vroeger) vertellen werkt voor mij niet.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh? Als je dat verhaal al niet snapt, is Lost zeker niks voor jou haha. Er wordt slechts naar één scène gerefereerd en flashbacks gemaakt naar het verleden, welke trouwens eindeloos wordt herhaald gedurende de film alsof het mega-interessant is, voor de rest speelt het zich allemaal in hetzelfde tijdvak af toch? En dat in slaap vallen kan ik me in herkennen, maar wij waren met z'n drieën dus ik kon het niet echt maken om in slaap te vallen. Ik vond de vijand juist één van de meest oppervlakkige enemies die ik de afgelopen tijd in een film heb gezien.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 41% gewijzigd door SecondMightyEagle op 14-04-2013 11:16:51 ]
Ditismijnsig.
  zondag 14 april 2013 @ 11:07:35 #84
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_125259756
- oeps. -
Ditismijnsig.
pi_125259798
Oh leuk lekkere platvoerse scifi actie

Mustsee dus *O*
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 14 april 2013 @ 11:10:13 #86
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_125259809
Vandaag eens Oblivion, Identhety Thief, App en Dead Man Down (of 21 en over) kijken
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zondag 14 april 2013 @ 11:13:44 #87
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_125259903
quote:
6s.gif Op zondag 14 april 2013 11:09 schreef wolfrolf het volgende:
Oh leuk lekkere platvoerse scifi actie

Mustsee dus *O*
Ja, dat zeker! Als het ff kan wel in IMAX want ik vond dat persoonlijk de special effects wel ten goede komen, ik denk dat ik hem in een klein zaaltje in Pathé De Munt nog minder leuk had gevonden. Ik kan de rest van mijn post niet meer terughalen denk ik, dan maar korte versie er van.
Ditismijnsig.
pi_125260238
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 11:02 schreef SecondMightyEagle het volgende:

Oblivion - Pathé ArenA IMAX (12-04-2013)
Tegenvallertje. Voorspelbaar verhaal, wel mooie actie en special-effects wat de film uiteindelijk voor mij heeft gered. Maar het verhaal... Ik ben gestopt met het serieus nemen van de film toen Tom Cruise van de ene scène de Golden Gate Bridge overbrugt, en de volgende scène z'n motor afzet bij het Empire State Building. Ze denken in de U.S. nog steeds dat Amerika het enige land ter wereld is geloof ik. 6,5/10.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Huh? Als je dat verhaal al niet snapt, is Lost zeker niks voor jou haha. Er wordt slechts naar één scène gerefereerd en flashbacks gemaakt naar het verleden, welke trouwens eindeloos wordt herhaald gedurende de film alsof het mega-interessant is, voor de rest speelt het zich allemaal in hetzelfde tijdvak af toch? En dat in slaap vallen kan ik me in herkennen, maar wij waren met z'n drieën dus ik kon het niet echt maken om in slaap te vallen. Ik vond de vijand juist één van de meest oppervlakkige enemies die ik de afgelopen tijd in een film heb gezien.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De belangrijkste scene is voor een deel in verleden tijd (die opname).
  zondag 14 april 2013 @ 12:09:36 #89
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_125261204
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 11:02 schreef SecondMightyEagle het volgende:
Godver, ik verwijder zojuist mijn review over Kon-Tiki en Oblivion. Ik ben nog niet helemaal wakker.
Dan maar korte versie:

Kon-Tiki - Pathé City - (08-04-2013)
Langgerekte film, en zeker niet op één dag kijken met Life of Pi. Acteerwerk wel erg goed! 8/10.

Oblivion - Pathé ArenA IMAX (12-04-2013)
Tegenvallertje. Voorspelbaar verhaal, wel mooie actie en special-effects wat de film uiteindelijk voor mij heeft gered. Maar het verhaal... Ik ben gestopt met het serieus nemen van de film toen Tom Cruise van de ene scène de Golden Gate Bridge overbrugt, en de volgende scène z'n motor afzet bij het Empire State Building. Ze denken in de U.S. nog steeds dat Amerika het enige land ter wereld is geloof ik. 6,5/10.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Huh? Als je dat verhaal al niet snapt, is Lost zeker niks voor jou haha. Er wordt slechts naar één scène gerefereerd en flashbacks gemaakt naar het verleden, welke trouwens eindeloos wordt herhaald gedurende de film alsof het mega-interessant is, voor de rest speelt het zich allemaal in hetzelfde tijdvak af toch? En dat in slaap vallen kan ik me in herkennen, maar wij waren met z'n drieën dus ik kon het niet echt maken om in slaap te vallen. Ik vond de vijand juist één van de meest oppervlakkige enemies die ik de afgelopen tijd in een film heb gezien.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De trailer van Oblivion was ook zo kut, die gaf al vet veel spoilers voor de film.
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_125263801
Before Midnight (2013) - IMDb

Ziek, ik wist helemaal niet dat deze film er kwam. :o Wat een trilogie!
pi_125263833
quote:
14s.gif Op zondag 14 april 2013 13:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Before Midnight (2013) - IMDb

Ziek, ik wist helemaal niet dat deze film er kwam. :o Wat een trilogie!
Waar is dat van dan? Zegt me helemaal niks.
Gewoon normaal doen ja.
pi_125263960
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 13:40 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Waar is dat van dan? Zegt me helemaal niks.
Als je de films before sunset en before sunrise nog niet gezien hebt, doen!
  zondag 14 april 2013 @ 16:36:15 #93
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_125270379
Mee eens. :)

Heb door omstandigheden Before Sunset eerst gezien, en daarna Before Sunrise. Ook leuk.

Als je alle films nog niet gezien hebt, zou ik Before Sunrise eerst kijken, dan na een week of twee Before Sunset. :)

------

-edit- net naar Oblivion IMAX geweest. Old-fashioned Sci-fi _O_ Tom Cruise _O_ Dikke aanrader ^O^

Geluid stond wel iets te hard trouwens, maar 't is leuk als je stoel meetrilt met de explosies op het scherm.

[ Bericht 19% gewijzigd door Stereotomy op 14-04-2013 21:25:15 ]
Confidence through competence
pi_125285316
Zit atm te wachten voor Oblivion! Komen net mensen uit de zaal van spring breakers.. allemaal klagen hoe slecht het was haha
pi_125285473
Oblivion was grappig, spring breakers lijkt mij helemaal niks, ik check em denk ik thuis wel :) (maar wie weet verander ik van gedachte van de week..)
  zondag 14 april 2013 @ 21:40:26 #96
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_125285768
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 21:34 schreef Tjik het volgende:
Zit atm te wachten voor Oblivion! Komen net mensen uit de zaal van spring breakers.. allemaal klagen hoe slecht het was haha
Veel plezier!

Als het IMAX is, ga gerust rij 5-6 zitten. Lekker immersive :9
Confidence through competence
pi_125285881
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 21:40 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Veel plezier!

Als het IMAX is, ga gerust rij 5-6 zitten. Lekker immersive :9
Rij 4 haha. En geen imax helaas
pi_125285913
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 21:40 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Veel plezier!

Als het IMAX is, ga gerust rij 5-6 zitten. Lekker immersive :9
ik vind imax wel beter t.o.v. imax 3D: bij laatst genoemde heb ik het idee dat het beeld kleiner is.
maar desondanks vind ik het nog tegenvallen qua grootte :') (rij 4-5 ervaring is dat)
pi_125286455
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 21:34 schreef Tjik het volgende:
Zit atm te wachten voor Oblivion! Komen net mensen uit de zaal van spring breakers.. allemaal klagen hoe slecht het was haha
Ik denk dat dat vooral veel met de misplaatste reclamecampagne te maken heeft, waardoor veel bezoekers met volkomen verkeerde verwachtingen erheen gaan.
pi_125292044
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 21:51 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Ik denk dat dat vooral veel met de misplaatste reclamecampagne te maken heeft, waardoor veel bezoekers met volkomen verkeerde verwachtingen erheen gaan.
ik zou, afgaande van de trailer, in iedergeval een begin a la project X verwachten.. wat dan wel omslaat naar een thriller ofzo :P
pi_125302684
Ik heb net eindelijk The Perks of Being a Wallflower gekeken, super goede film. Veel huilmomentjes gehad O+ loved it!
Gewoon normaal doen ja.
  maandag 15 april 2013 @ 10:57:20 #102
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_125302968
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 10:45 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik heb net eindelijk The Perks of Being a Wallflower gekeken, super goede film. Veel huilmomentjes gehad O+ loved it!
Ja, die vond ik ook een stuk mooier/leuker/fijner dan ik verwacht had O+
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_125304052
Deze week ff weer een 4maanden coupon inleveren

Weer genoeg puiks onderweg de komende maandjens
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_125305786
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 10:45 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik heb net eindelijk The Perks of Being a Wallflower gekeken, super goede film. Veel huilmomentjes gehad O+ loved it!
Heerlijke film idd :Y O+
  maandag 15 april 2013 @ 12:48:31 #105
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_125306767
op mn harde schijf staan mn gemiste PUC films Haunted Hause en Promised Land te wachten
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  Public Relations / Redactie Film maandag 15 april 2013 @ 13:02:41 #106
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_125307215
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 11:02 schreef SecondMightyEagle het volgende:
Godver, ik verwijder zojuist mijn review over Kon-Tiki en Oblivion. Ik ben nog niet helemaal wakker.
Dan maar korte versie:

Kon-Tiki - Pathé City - (08-04-2013)
Langgerekte film, en zeker niet op één dag kijken met Life of Pi. Acteerwerk wel erg goed! 8/10.

Oblivion - Pathé ArenA IMAX (12-04-2013)
Tegenvallertje. Voorspelbaar verhaal, wel mooie actie en special-effects wat de film uiteindelijk voor mij heeft gered. Maar het verhaal... Ik ben gestopt met het serieus nemen van de film toen Tom Cruise van de ene scène de Golden Gate Bridge overbrugt, en de volgende scène z'n motor afzet bij het Empire State Building. Ze denken in de U.S. nog steeds dat Amerika het enige land ter wereld is geloof ik. 6,5/10.

Dat was gewoon een andere brug.
pi_125307499
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 12:48 schreef Stefan het volgende:
op mn harde schijf staan mn gemiste PUC films Haunted Hause en Promised Land te wachten
A Haunted House mis je echt helemaal niks aan :') wat een kutfilm is dat zeg.
Gewoon normaal doen ja.
  maandag 15 april 2013 @ 15:16:47 #108
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_125311842
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 13:02 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Dat was gewoon een andere brug.
Zal vast zo zijn, het blijft über-Amerikaans om bij elk shot een Amerikaanse ''trots'' te laten zien (Pentagon, Empire State Building, Washington Memorial). Alsof er verder geen belangrijke gebieden zijn, zelfs al is alles met de grond gelijk gemaakt. Als je alle oneffenheden achter je kunt laten, is het best een vermakelijke film maar zeker geen topper in het science-fiction genre, daar zijn het plot en de characters te dun voor.
Ditismijnsig.
  maandag 15 april 2013 @ 15:24:33 #109
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_125312141
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 13:12 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

A Haunted House mis je echt helemaal niks aan :') wat een kutfilm is dat zeg.
Zit nog steeds te twijfelen welke van de twee kutter is, A Haunted House of Movie 43 :')
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  maandag 15 april 2013 @ 15:50:17 #110
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_125312981
Movie 43 O+

Haunted House :')
Confidence through competence
pi_125313385
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 15:16 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Zal vast zo zijn, het blijft über-Amerikaans om bij elk shot een Amerikaanse ''trots'' te laten zien (Pentagon, Empire State Building, Washington Memorial). Alsof er verder geen belangrijke gebieden zijn, zelfs al is alles met de grond gelijk gemaakt. Als je alle oneffenheden achter je kunt laten, is het best een vermakelijke film maar zeker geen topper in het science-fiction genre, daar zijn het plot en de characters te dun voor.
Ik heb Oblivion niet gezien, maar ik vind het altijd wel leuk om in films plaatsen of gebouwen te zien waar ik zelf ben geweest. Bij films die zich in Washington afspelen is het overigens vrij logisch dat je voortdurend het Washington Monument en/of het Capitool te zien krijgt, want er zijn maar heel weinig plaatsen in die stad waar je die niet overal bovenuit ziet torenen.
  maandag 15 april 2013 @ 16:42:07 #112
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_125315112
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 15:59 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Ik heb Oblivion niet gezien, maar ik vind het altijd wel leuk om in films plaatsen of gebouwen te zien waar ik zelf ben geweest. Bij films die zich in Washington afspelen is het overigens vrij logisch dat je voortdurend het Washington Monument en/of het Capitool te zien krijgt, want er zijn maar heel weinig plaatsen in die stad waar je die niet overal bovenuit ziet torenen.
Snap ik, echter hebben al deze gebouwen en plaatsen verder geen enkele betekenis in de film zelf, uitgezonderd het Empire State Building. Het had dus net zo goed de Eiffeltoren in beeld kunnen zijn. Het viel me gewoon op dat er blijkbaar bewust voor is gekozen om alle bekende Amerikaanse locaties en gebouwen te laten zien, aangezien de gehele wereld verder toch ''leeg'' is, had Tom Cruise net zo goed op elk ander stukje land van de wereld kunnen landen, maar nee hij landt precies weer waar al het Amerikaanse trots staat :). Ik spoil hier toch verder niet mee hè? Neem aan dat iedereen minstens de trailer heeft gezien, en zelfs al heb je de film niet gezien kun je wel raden waar het over gaat.

Aankomende donderdag maar even een filmdagje inplannen! Wilde vandaag naar Daglicht maar dat is me niet gelukt i.v.m. te weinig tijd.
Ditismijnsig.
pi_125316646
Ik kom net terug van Spring Breakers. Even wennen, maar best een toffe film. Je moet hier zeker niet heen gaan met een instelling van: "Dit zal wel net zo zijn als 21 & over en Project X", want dan word je zwaar teleurgesteld.

En man, wat een chicks zeg. Godnondeju :9~ :9~ :9~

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon normaal doen ja.
  maandag 15 april 2013 @ 17:33:12 #114
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_125316774
Ach, Faith is ook meer een Belieber type
Confidence through competence
pi_125316828
quote:
6s.gif Op maandag 15 april 2013 17:33 schreef Stereotomy het volgende:
Ach, Faith is ook meer een Belieber type
Nou, ik werd echt eng ervan. Die gast ziet er sowieso niet uit, echt zo'n vieze gladjanus. Ik voelde haar afkeer gewoon van het scherm afstralen. :9

Neemt trouwens niet weg dat ze ook echt wel supersexy is.
Gewoon normaal doen ja.
  maandag 15 april 2013 @ 17:35:21 #116
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_125316854
Ik zou Selena Gomez idd wel geven. :) Die andere dames ook, op Rachel Korine na. :)
Confidence through competence
pi_125316859
Nah, ik kom net pas tot de realisatie dat Candy wordt gespeeld door Vanessa Hudgens :') Omg.
Gewoon normaal doen ja.
  maandag 15 april 2013 @ 17:35:38 #118
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_125316866
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 17:35 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Nah, ik kom net pas tot de realisatie dat Candy wordt gespeeld door Vanessa Hudgens :') Omg.
Dude :P
Confidence through competence
pi_125316897
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 17:35 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Dude :P
OMG .... en NU PAS dat die fucking zilvertand gespeeld wordt door dezelfde hoofdrolspeler als Oz, The Great and Powerful. Shoot me.
Gewoon normaal doen ja.
  maandag 15 april 2013 @ 17:37:00 #120
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_125316916
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 17:36 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

OMG .... en NU PAS dat die fucking zilvertand gespeeld wordt door dezelfde hoofdrolspeler als Oz, The Great and Powerful. Shoot me.
:D H A L L O
Confidence through competence
pi_125316935
quote:
10s.gif Op maandag 15 april 2013 17:37 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

:D H A L L O
Ja wat nouuuu :'(
Gewoon normaal doen ja.
  maandag 15 april 2013 @ 17:40:19 #122
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_125317034
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 17:37 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ja wat nouuuu :'(


Regisseur links ;)
Confidence through competence
pi_125317052
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 17:40 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Regisseur links ;)
Yep, de man van Rachel Korine als ik het goed begrepen heb.
Gewoon normaal doen ja.
  maandag 15 april 2013 @ 17:41:33 #124
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_125317071
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 17:40 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Yep, de man van Rachel Korine als ik het goed begrepen heb.
Dát heeft u goed begrepen :9
Confidence through competence
pi_125317083
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 17:41 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Dát heeft u goed begrepen :9
Maarre, wat vond jij ervan?
Gewoon normaal doen ja.
  maandag 15 april 2013 @ 17:43:10 #126
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_125317114
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 17:41 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Maarre, wat vond jij ervan?
Viel me eerlijk gezegd een beetje tegen. Misschien iets te veel slomo met tieten, drugs en alcohol. Het ongeloofwaardige werd heel ongeloofwaardig aan het eind, misschien iets te. Wél een goede rol van Franco, waar ik normaal geen grote fan van ben.

Maareh. snapte je mijn Selena Gomez / Justin Bieber opmerking? :@
Confidence through competence
pi_125317166
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 17:43 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Viel me eerlijk gezegd een beetje tegen. Misschien iets te veel slomo met tieten, drugs en alcohol. Het ongeloofwaardige werd heel ongeloofwaardig aan het eind, misschien iets te. Wél een goede rol van Franco, waar ik normaal geen grote fan van ben.

Maareh. snapte je mijn Selena Gomez / Justin Bieber opmerking? :@
Natuurlijk snapte ik die opmerking, haha!
Maarre, ja idd. Iets teveel slomo maar aan de andere kant; wel een heel ander soort verhaal dan we gewend zijn, vooral qua stijl. Het einde ietwat ongeloofwaardig maar goed; die chicks in bikini maken een hoop goed imho. :)
Gewoon normaal doen ja.
  maandag 15 april 2013 @ 17:50:49 #128
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_125317344
Mja, call me old fashioned - chicks in bikini en minder kun je tegenwoordig overal op internet vinden, dus dan moet het wel iets toevoegen aan de film. Dat deed het ook zeker, maar misschien waren er net iets teveel scenes van hetzelfde. :)
Confidence through competence
pi_125318391
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 17:50 schreef Stereotomy het volgende:
Mja, call me old fashioned - chicks in bikini en minder kun je tegenwoordig overal op internet vinden, dus dan moet het wel iets toevoegen aan de film. Dat deed het ook zeker, maar misschien waren er net iets teveel scenes van hetzelfde. :)
Dat is zo :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_125323578
Oblivion _O_
pi_125323752
Had iemand trouwens APP al gezien? Aanrader? Of makkelijk te skippen?
Gewoon normaal doen ja.
  maandag 15 april 2013 @ 23:19:29 #132
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_125335621
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 20:13 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Had iemand trouwens APP al gezien? Aanrader? Of makkelijk te skippen?
Kun je overslaan voor het verhaal of de acteerprestaties. 't is wel leuk om het een keer met je smartphone gedaan te hebben.

Hannah Hoekstra. :9~
Confidence through competence
  dinsdag 16 april 2013 @ 00:06:07 #133
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_125338104
Dit is de Amerikaanse release-lijst tot en met eind september met tussen brackets de Nederlandse release-datum, vergeef de caps-locks:

quote:
APRIL 26:
PAIN & GAIN (SEPTEMBER 5)
THE BIG WEDDING (MAY 9)
THE RELUCTANT FUNDAMENTALIST (GEEN NL DATUM)

MAY 3:
IRON MAN 3 (APRIL 24)
THE ICEMAN (JUNE 7)

MAY 10:
THE GREAT GATSBY (MAY 16)

MAY 17:
STAR TREK INTO DARKNESS (JUNE 6)

MAY 24:
FAST & FURIOUS 6 (MAY 23)
THE HANGOVER PART III (MAY 30)
EPIC (MAY 29)
BEFORE MIDNIGHT (JUNE 6)

MAY 31:
NOW YOU SEE ME (JUNE 6)
PURGE (GEEN NL DATUM)

JUNE 7:
AFTER EARTH (JUNE 13)
THE INTERNSHIP (JULY 11)

JUNE 14:
MAN OF STEEL (JUNE 20)
THIS IS THE END (AUGUST 29)
THE BLING RING (NOVEMBER 30)

JUNE 21:
MONSTERS UNIVERSITY (JULY 10)
WORLD WAR Z (JULY 4)

JUNE 28:
THE HEAT (AUGUST 1)
WHITE HOUSE DOWN (AUGUST 15)
BYZANTIUM (JUNE 13)

JULY 5:
THE LONE RANGER (AUGUST 7)
DESPICABLE ME 2 (JUNE 26)
THE WAY, WAY BACK (GEEN NL DATUM)

JULY 12:
PACIFIC RIM (JULY 18)

JULY 19:
RED 2 (AUGUST 1)
R.I.P.D. (AUGUST 8)
THE CONJURING (SEPTEMBER 5)
TURBO (OCTOBER 9)

JULY 26:
THE WOLVERINE (JULY 25)
BLUE JASMINE (AUGUST 22)

AUGUST 2:
300: RISE OF AN EMPIRE (AUGUST 22)
2 GUNS (SEPTEMBER 26)
THE SMURFS 2 (JULY 31)

AUGUST 9:
ELYSIUM (SEPTEMBER 12)
PERCY JACKSON 2 (AUGUST 15)
PLANES (OCTOBER 9)
WE'RE THE MILLERS (AUGUST 29)

AUGUST 16:
KICK-ASS 2 (JULY 18)
THE TO DO LIST (GEEN NL DATUM)
AIN'T THEM BODIES SAINTS (GEEN NL DATUM)

AUGUST 23:
CITY OF BONES (AUGUST 29)
THE WORLDS END (SEPTEMBER 19)
YOU'RE NEXT (GEEN NL DATUM)

AUGUST 30:
GETAWAY (GEEN NL DATUM)

SEPTEMBER 6:
RIDDICK (SEPTEMBER 5)

SEPTEMBER 13:
MACHETE KILLS (SEPTEMBER 12)

SEPTEMBER 20:
INSIDIOUS 2 (GEEN NL DATUM)
PRISONERS (OCTOBER 17)
RUSH (OCTOBER 3)

SEPTEMBER 27:
CLOUDY WITH A CHANCE OF MEATBALLS 2 (FEBRUARY 2 2014)
RUNNER, RUNNER (SEPTEMBER 26)
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_125339695
Cloudy with a chance of meatballs 2 wordt dus een blurayripje
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_125341969
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 17:30 schreef bigbass het volgende:

[..]

Helaas, eerst Seven Psychopaths en nu ook Spring Breakers, ik ben flink teleurgesteld in de Pathe Haarlem :(
Volgende week staat Spring Breakers geprogrammeerd in Haarlem. Grijp je kans! ;)
pi_125342680
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 23:19 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Kun je overslaan voor het verhaal of de acteerprestaties. 't is wel leuk om het een keer met je smartphone gedaan te hebben.

Hannah Hoekstra. :9~
Mmm, dan ga ik 'm overslaan. Wilde 'm meepakken voor ik naar werk ga maar dat vind ik dan zonde van mijn vrije ochtend. :)
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 16 april 2013 @ 08:45:16 #137
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_125342842
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 april 2013 00:44 schreef wolfrolf het volgende:
Cloudy with a chance of meatballs 2 wordt dus een blurayripje
bling ring ook
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_125342902
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 17:30 schreef bigbass het volgende:

[..]

Helaas, eerst Seven Psychopaths en nu ook Spring Breakers, ik ben flink teleurgesteld in de Pathe Haarlem :(
Hai, ik kreeg vanaf jouw twitter wat spam DM's.

Misschien is je account gekraakt of heb je een verkeerde app geautoriseerd?

Dat je t ff weet ;)
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_125344849
Zo zielig dat die Amerikanen telkens moeten wachten op bioscoopreleases. Momenteel Oblivion, zo meteen Iron Man 3, Despicable Me 2 en daarna een frickin' maand op Kick-Ass 2. :'(
pi_125345463
uitermate vreemd dat uitgerekend Amerikanen moeten wachten op bioscoop releases
pi_125346485
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 april 2013 10:11 schreef -Mo- het volgende:
Zo zielig dat die Amerikanen telkens moeten wachten op bioscoopreleases. Momenteel Oblivion, zo meteen Iron Man 3, Despicable Me 2 en daarna een frickin' maand op Kick-Ass 2. :'(
Dat zal die boeven leren!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_125369944
En vergeet niet dat die Amerikanen nu al bijna drie maanden aan het wachten zijn op Verliefd Op Ibiza...
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 16 april 2013 @ 21:13:52 #143
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_125370824
Voor Star Trek moeten wij wel lang wachten.
pi_125383587
Ik vond Warm Bodies leuk, heerlijk droog! :)
  woensdag 17 april 2013 @ 08:09:27 #145
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_125385587
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 01:06 schreef F_JD het volgende:
Ik vond Warm Bodies leuk, heerlijk droog! :)
Geen slechte film, maar meer gelachen bij Haunted House :P
pi_125386074
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 16:42 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Snap ik, echter hebben al deze gebouwen en plaatsen verder geen enkele betekenis in de film zelf, uitgezonderd het Empire State Building. Het had dus net zo goed de Eiffeltoren in beeld kunnen zijn. Het viel me gewoon op dat er blijkbaar bewust voor is gekozen om alle bekende Amerikaanse locaties en gebouwen te laten zien, aangezien de gehele wereld verder toch ''leeg'' is, had Tom Cruise net zo goed op elk ander stukje land van de wereld kunnen landen, maar nee hij landt precies weer waar al het Amerikaanse trots staat :). Ik spoil hier toch verder niet mee hè? Neem aan dat iedereen minstens de trailer heeft gezien, en zelfs al heb je de film niet gezien kun je wel raden waar het over gaat.

Aankomende donderdag maar even een filmdagje inplannen! Wilde vandaag naar Daglicht maar dat is me niet gelukt i.v.m. te weinig tijd.
Jij hebt denk ik weinig van de film begrepen als je niet snapt waarom we Tom Cruise volgen die in het gebied werkt waar de 'herkenbare' landschappen zijn.
  woensdag 17 april 2013 @ 08:56:42 #147
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_125386212
Oblivion is n mooie imax ervaring maar met meer plotgaten dan een emmertaler. En mooie mix van Wall E en nog 4 scifi films
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 17 april 2013 @ 08:57:24 #148
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_125386228
Zag trouwens n poster voor Cloudy maar die komt pas over 10 maand hier
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_125406591
Oblivion. Prima scifi actie hoor. Niet te hoogdravend ook. Maar waarom heet "The Kingslayer" ineens Sykes?! 8-)

Sinds vandaag weer 4 maanden onder de unlimited pannen!

Zin in Iron Man 3! Dat wordt weer onmeunig knallen *O*

[ Bericht 10% gewijzigd door wolfrolf op 17-04-2013 18:33:55 ]
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_125407603
even een poging wagen voor warm bodies (ja poging, ik ben denk ik wat laat voor mijn reservering, en bij een klote plek ga ik niet :p (door m'n puc wil ik niet op een 'slechte' plek zitten :p)
pi_125407725
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 18:57 schreef mschol het volgende:
even een poging wagen voor warm bodies (ja poging, ik ben denk ik wat laat voor mijn reservering, en bij een klote plek ga ik niet :p (door m'n puc wil ik niet op een 'slechte' plek zitten :p)
Oh fock draait warm bodies? Die wil ik ook graag zien
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_125407919
quote:
14s.gif Op woensdag 17 april 2013 19:01 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Oh fock draait warm bodies? Die wil ik ook graag zien
voor premieres, wellicht draait hij vanaf morgen wel normaal.
voor volgende week staat iron man 3 gepland, vanavond maar even plekje reserveren
pi_125408110
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 19:06 schreef mschol het volgende:

[..]

voor premieres, wellicht draait hij vanaf morgen wel normaal.
voor volgende week staat iron man 3 gepland, vanavond maar even plekje reserveren
ja idd nog maar 1 week *O*

_O_ Iron Man _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 17 april 2013 @ 19:23:32 #154
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_125408623
Warm bodies lijkt me echt ruk
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_125408699
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 19:23 schreef Stefan het volgende:
Warm bodies lijkt me echt ruk
Nee ziet er juist best origineel uit!
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 17 april 2013 @ 19:41:09 #156
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_125409353
Ik vond de trailer niks aan
Ik kijk trouwens niet alle trailers, soms doe ik mn ogen dicht
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 17 april 2013 @ 19:42:09 #157
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_125409394
Ik ga oblivion imax nog n keer zien, mooie plaatjes
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_125409768
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 19:11 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

ja idd nog maar 1 week *O*

_O_ Iron Man _O_
ik had het liefst gemarathonned (euhhhh....), maar als ik thuis ben vanavond reserveer ik voor volgende week woensdag, zo rond 12:15 als het eff kan :).
kan ik em meepakken als 3d en non imax film :s)
epic ben ik ook wel benieuwd naar
pi_125409911
Met een marathon zou The Avengers er ook bij moeten zitten.

Gewoon thuis kijken en daarna IM3 in IMAX gaan checken. Ultieme kers op de taart.
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 17 april 2013 @ 20:06:15 #160
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_125410611
Speelt im3 zich af na th avengers?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_125411074
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 20:06 schreef Stefan het volgende:
Speelt im3 zich af na th avengers?
Ja. In de trailer heeft hij het erover dat "After New York everything changed".

En inderdaad, het spektakelslot van The Avengers speelde zich niet af in San Francisco :)
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 17 april 2013 @ 20:15:29 #162
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_125411188
enige dat ik me van de trailer herinner zijn 100 iron mans
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_125411327
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 20:15 schreef Stefan het volgende:
enige dat ik me van de trailer herinner zijn 100 iron mans
Heb em daarnet voor Oblivion gezien en daarin hoorde ik Tony Stark dat zeggen.
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 17 april 2013 @ 20:18:10 #164
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_125411376
Vond t trouwens raar dat Oblivion niet 3d was,als er een film is die zich daarvoor leent
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_125411732
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 20:18 schreef Stefan het volgende:
Vond t trouwens raar dat Oblivion niet 3d was,als er een film is die zich daarvoor leent
Ik ben er blij om. Kut 3D. Heeft de film ook absoluut niet nodig.
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 17 april 2013 @ 20:25:00 #166
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_125411821
Overigens was Oblivion weer in Imax Ratio, Oz en Joe waren dat niet
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 17 april 2013 @ 20:25:23 #167
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_125411845
quote:
7s.gif Op woensdag 17 april 2013 20:23 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ik ben er blij om. Kut 3D. Heeft de film ook absoluut niet nodig.
De film had wel minder plotholes kunnen gebruiken
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_125411967
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 20:25 schreef Stefan het volgende:

[..]

De film had wel minder plotholes kunnen gebruiken
Ik geef geen neuk. Lekkere oldschool scifi actie als dit heeft geen overdreven doordacht verhaal nodig. Ik heb me prima vermaakt.
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 17 april 2013 @ 20:30:57 #169
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_125412197
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 20:27 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ik geef geen neuk. Lekkere oldschool scifi actie als dit heeft geen overdreven doordacht verhaal nodig. Ik heb me prima vermaakt.
Ik ook, al had de
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twist niet gehoeven van mij
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_125418077
warm bodies was geinig :D *O*

straks thuis eff im3 reserveren, telefoon werkte niet mee :P
pi_125418240
Ik heb Warm Bodies ook gezien, super leuk!!
Was je ook bij Spui? :o
Gewoon normaal doen ja.
pi_125418470
quote:
14s.gif Op woensdag 17 april 2013 19:52 schreef wolfrolf het volgende:
Met een marathon zou The Avengers er ook bij moeten zitten.

Gewoon thuis kijken en daarna IM3 in IMAX gaan checken. Ultieme kers op de taart.
ik heb niets met imax, zeker niet met 3D imax:
3D zie ik niet
imax 3D is (voor het gevoel) geen imax, door de bril, en regulier imax (oblivion in gezien) viel mij zwaar tegen, imax is voor mij dus eigenlijk 1 grote teleurstelling :P (zeker met die BE-LACHE-LIJKE meerprijs)
pi_125418516
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:12 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik heb Warm Bodies ook gezien, super leuk!!
Was je ook bij Spui? :o
yup, rij 9 stoel 8 :p (je gaat nu toch niet vertellen dat je links van mij zat he? :+)
pi_125421089
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:16 schreef mschol het volgende:

[..]

yup, rij 9 stoel 8 :p (je gaat nu toch niet vertellen dat je links van mij zat he? :+)
Met de sneak? Rij 8, stoel 11 8-)
  woensdag 17 april 2013 @ 23:12:33 #175
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_125422393
Wat was het geluid belachelijk hard in imax trouwens
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_125423914
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:16 schreef mschol het volgende:

[..]

yup, rij 9 stoel 8 :p (je gaat nu toch niet vertellen dat je links van mij zat he? :+)
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:53 schreef F_JD het volgende:

[..]

Met de sneak? Rij 8, stoel 11 8-)
:D

Dan hebben jullie elkaar net gemist.

Ik heb Charmed_Angel vorig jaar 2 rijen voor me gehad (had het alleen niet 100% door) tijdens de Twilight marathon... waar ik na de 1e film niet meer naar binnen ben gegaan :@ :')
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 17 april 2013 @ 23:52:53 #177
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_125424469
Heb zin in weer en Nicolas Sparks verfilming :9
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_125427277
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 23:40 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

[..]

:D

Dan hebben jullie elkaar net gemist.

Ik heb Charmed_Angel vorig jaar 2 rijen voor me gehad (had het alleen niet 100% door) tijdens de Twilight marathon... waar ik na de 1e film niet meer naar binnen ben gegaan :@ :')
ik zat er niet tijdens de sneak, daar kom ik niet zo vaak meer, omdat ik die eigenlijk te laat vind
  donderdag 18 april 2013 @ 08:22:15 #179
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_125429366
Gisteren Hansel & Gretel: With Hunters gezien. Leuk tussendoortje maar verder ook helemaal niks.
Volgende week eindelijk Iron Man 3! Wie gaat er allemaal naar die Grolsch happening?
pi_125430324
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 22:16 schreef mschol het volgende:

[..]

yup, rij 9 stoel 8 :p (je gaat nu toch niet vertellen dat je links van mij zat he? :+)
Neeee, ik zat op rij 6, stoel 8 :P Shit. Hahaha.
Gewoon normaal doen ja.
pi_125433335
handig weer, probeer ik IM3 te reserveren gaat hij na invoeren van puc codes niet verder.. :')

wel lekker lege zaal nu trouwens :D
  donderdag 18 april 2013 @ 11:12:13 #182
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_125433367
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 09:23 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Neeee, ik zat op rij 6, stoel 8 :P Shit. Hahaha.
wat zat je haar leuk van achter *)
Confidence through competence
pi_125433387
quote:
1s.gif Op donderdag 18 april 2013 11:12 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

wat zat je haar leuk van achter *)
Stoel 9 is verderop. :9
Ik zat dus achter mschol haha!
Gewoon normaal doen ja.
pi_125437526
en IM3 is gereserveerd *O*
volgende week woensdag om 12:15 *O* (in een nu nog lege zaal, rij 9 stoel 17 :+)
  vrijdag 19 april 2013 @ 13:53:39 #185
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_125478524
quote:
2s.gif Op woensdag 17 april 2013 08:47 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Jij hebt denk ik weinig van de film begrepen als je niet snapt waarom we Tom Cruise volgen die in het gebied werkt waar de 'herkenbare' landschappen zijn.
Zal best, het was idd ook zo'n zware diepzinnige film. :+

quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 19:41 schreef Stefan het volgende:
Ik vond de trailer niks aan
Ik kijk trouwens niet alle trailers, soms doe ik mn ogen dicht
De trailer van Identity Thief verpest ook wel een groot deel van de film al. Als je die film wilt checken zou ik zeker nog niet de trailer zien als je die nu nog niet gezien hebt.

Identity Thief - Pathé de Munt - 18-04-2013
Leuke film! Verrassend grappig nog, ondanks dat de trailer eigenlijk de meeste grappen al laat zien. Enige minpuntje dus. Voor de rest zijn Jason Bateman en Melissa McCarthy echt top samen! Leuke chemie tussen de twee. Vond het echt een heerlijke comedy. Leuke afwisseling van de relatief veel actiegerichte films. 7,5/10.

Detachement - Pathé Tuschinski Zaal 1 - 18-04-2013
Hij draaide in de grote zaal, direct na het zien van Identity Thief dus snel deze ook meegepakt. Stopt halverwege de film het beeld er op eens mee! Er stond niet vermeld dat het hier om een 50+ voorstelling ging (alleen vermelding ''Grote zaal'') maar het ging dus wel degelijk om zo'n voorstelling met een lekker kopje koffie en een muffin. Ik zat al vol dus alleen de koffie meegepikt. Heerlijke film trouwens, aanrader als je deze nog niet hebt gezien (komt uit 2011). Einde een klein beetje anti-climax en voorspelbaar, maar wel een goed pakkend drama-verhaal over een invaller op een Amerikaanse high school met vooral achterstandsleerlingen en veel buitenlanders. Goed acteerwerk ook. Lekker filmpje gewoon. Oh ja, viel wel tegen dat er zo slecht gefilmd/gemonteerd werd. Stukken werden heel onlogisch geknipt, waardoor de beweging van acteurs niet realistisch overkwam, en ook een boom (geluidsmicrofoon met lange stok) in beeld kan echt niet voor zo'n film. 8/10.

Vandaag was ik van plan om naar Stoker en Daglicht te gaan in City, maar ik had er geen puf meer voor. Had wel al gereserveerd dus nu ben ik zelf ook zo'n irritante Unlimited houder die zijn reservering niet komt ophalen. Volgende week maar weer wat in plannen, vandaag even lekker een dagje thuis klussen.

[ Bericht 9% gewijzigd door SecondMightyEagle op 19-04-2013 14:00:33 ]
Ditismijnsig.
  vrijdag 19 april 2013 @ 13:55:55 #186
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_125478623
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 13:14 schreef mschol het volgende:
en IM3 is gereserveerd *O*
volgende week woensdag om 12:15 *O* (in een nu nog lege zaal, rij 9 stoel 17 :+)
Nu nog wel ja. Ik verwacht wel wat meer drukte. Ik vond het bij Oblivion al verbazingwekkend druk voor zo'n matig in elkaar geknutselde film.
Ditismijnsig.
pi_125482912
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 13:55 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Nu nog wel ja. Ik verwacht wel wat meer drukte. Ik vond het bij Oblivion al verbazingwekkend druk voor zo'n matig in elkaar geknutselde film.
aan een trailer zie je niet of hij matig aan elkaar geknutseld is (meestal).
en oblivion vond ik een prima popcornfilm.

wat betreft im3 verbaasde het mij eigenlijk dat het nog zo rustig was, potc marathon was b.v. veel eerder veel voller
  vrijdag 19 april 2013 @ 15:38:00 #188
388376 SecondMightyEagle
Ditismijnkortetekst
pi_125483294
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 april 2013 15:30 schreef mschol het volgende:

[..]

aan een trailer zie je niet of hij matig aan elkaar geknutseld is (meestal).
en oblivion vond ik een prima popcornfilm.

wat betreft im3 verbaasde het mij eigenlijk dat het nog zo rustig was, potc marathon was b.v. veel eerder veel voller
Dat is waar, was ook zeker geen slechte film alleen een beetje knullig in bijv. sommige scènes. Daarbij komt dat Universal Nederland best wat geld heeft uitgegeven aan de release van deze film, te zien aan het aantal reclamespots en andere marketingzaken. I.c.m. met Unlimited zeker te doen, maar als reguliere bezoeker zou ik voor mijn ¤ 12,50 - ¤14,- toch wachten op de betere releases zoals IM3 of ST2.
Ditismijnsig.
pi_125485190
Morgenavond naar Stoker. Ben benieuwd. Is het zo'n horror met bovennatuurlijke dingen?
  vrijdag 19 april 2013 @ 16:28:12 #190
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_125485354
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 16:24 schreef Tjik het volgende:
Morgenavond naar Stoker. Ben benieuwd. Is het zo'n horror met bovennatuurlijke dingen?
Heb ik goed uitgezocht voordat ik erheen ging ;) :P

Geen schrik-horror a la Insidious. Meer thriller/drama. Ik zou hem aanraden.
Confidence through competence
pi_125485394
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 april 2013 16:28 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Heb ik goed uitgezocht voordat ik erheen ging ;) :P

Geen schrik-horror a la Insidious. Meer thriller/drama. Ik zou hem aanraden.
Ah mooi. Ik hou er wel van, maar me vriend alleen niet, dus dan klopt het :)
  vrijdag 19 april 2013 @ 16:29:44 #192
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_125485416
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 16:29 schreef Tjik het volgende:

[..]

Ah mooi. Ik hou er wel van, maar me vriend alleen niet, dus dan klopt het :)
Groot gelijk heeft je vriend :P
Confidence through competence
pi_125486121
Ik wil Stoker ook zeker meepakken, misschien morgen!
Oja en ik hoop dat Evil Dead in de Sneak komt dinsdag :9
Gewoon normaal doen ja.
  FOK!fotograaf vrijdag 19 april 2013 @ 16:47:20 #194
364681 over_hedge
pi_125486255
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 16:29 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Groot gelijk heeft je vriend :P
:D Vind ik nou ook
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_125486937
Vanavond eindelijk weer eens op een vrijdagavond naar de bios! En Warm Bodies en Identity Thief... :)
  vrijdag 19 april 2013 @ 21:22:41 #196
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_125499075
Warm Bodies _O_

Ik was sceptisch, maar het is een leuk en grappig verhaal. Af en toe geweldig gebrachte one liners. En ik vergeef Nicholas Hoult voor de slechte performance in Jack the Giant Slayer O+

Tevens Analeigh Tipton :9~
Confidence through competence
pi_125503080
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 21:22 schreef Stereotomy het volgende:
Warm Bodies _O_

Tevens Analeigh Tipton :9~
<3
pi_125505856
quote:
Goedendag,

U heeft onlangs een ticket gereserveerd voor de nieuwe voorstelling Iron Man 3 3D voor a.s. woensdag 24 april om 12:15 uur in Pathé Spuimarkt.

We hebben besloten om deze voorstelling in plaats van in “slechts” 3D te vertonen dit in IMAX 3D te doen.
We hebben uw reservering omgeboekt en deze kunt u woensdag tot uiterlijk 30 minuten voor aanvang aan het buffet of ATM afhalen onder vermelding van reserveringsnummer: 16957

We hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, mocht u nog vragen hebben kunt u mij bereiken middels dit emailadres

Met vriendelijke groet,

Met vriendelijke groet,
..... :{w
pi_125510866
Warm Bodies was leuk! :)
Maar Identity Thief.... was in het middenstuk gewoon in slaap gevallen blijkbaar! Nooit zo'n slechte komedie gezien waar je blijkbaar alleen grappig bent als je dik bent (of wacht, dat is juist de grap!!!), en dan nog maar niet te spreken van het onlogische verhaal en afloop... blij dat ik voor zulk soort films een PUC heb ;)
pi_125511593
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 21:22 schreef Stereotomy het volgende:
Warm Bodies _O_

Ik was sceptisch, maar het is een leuk en grappig verhaal. Af en toe geweldig gebrachte one liners. En ik vergeef Nicholas Hoult voor de slechte performance in Jack the Giant Slayer O+

Tevens Analeigh Tipton :9~
Hij was best slecht in Jack the Giant Slayer ja. :{
  zaterdag 20 april 2013 @ 01:41:00 #201
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_125511747
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 01:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hij was best slecht in Jack the Giant Slayer ja. :{
Mag je hem inhalen bij Warm Bodies *;
Confidence through competence
pi_125512278
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 01:13 schreef Deezertje het volgende:
Warm Bodies was leuk! :)
Maar Identity Thief.... was in het middenstuk gewoon in slaap gevallen blijkbaar! Nooit zo'n slechte komedie gezien waar je blijkbaar alleen grappig bent als je dik bent (of wacht, dat is juist de grap!!!), en dan nog maar niet te spreken van het onlogische verhaal en afloop... blij dat ik voor zulk soort films een PUC heb ;)
Oh was dat de grap ??

Ja ik viel er ook bijna bij in slaap en dan dat einde, ja hoor.
  zaterdag 20 april 2013 @ 02:56:54 #203
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_125513913
Warm bodies heb ik t idee dat de hele film in de trailer zat
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_125515283
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 02:56 schreef Stefan het volgende:
Warm bodies heb ik t idee dat de hele film in de trailer zat
ik heb iemand alle 2 de trailers afgeraden te kijken omdat die inderdaad het hele verhaal vertellen..
pi_125515322
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 23:18 schreef mschol het volgende:

[..]

..... :{w
Beters tochhh
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_125515344
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 april 2013 08:56 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Beters tochhh
imax mag doodvallen zolang het extra geld kost
en dan blijkt mijn reservering wel teruggezet te zijn op een random stoel, dus rij 1 stoel 17 (helemaal bovenin :r)
  zaterdag 20 april 2013 @ 09:10:05 #207
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_125515420
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 08:51 schreef mschol het volgende:

[..]

ik heb iemand alle 2 de trailers afgeraden te kijken omdat die inderdaad het hele verhaal vertellen..
Bij sommige films kijk ik geen trailers, Oblivion en Identy Thief mn ogen dichtgedaan maar wel Warm Bodies gezien, echt bizar de film wordt samengevat in 3 minuten
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_125516833
Zometeen pleur in Gangster Squad 1080p in de mediaplayert. Helaas niet in de bios gezien, veel zin in!

Ik hoop dat GS ook met het oorspronkelijke einde nog op BluRay gaat verschijnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door wolfrolf op 20-04-2013 10:52:38 ]
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_125517169
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 01:41 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Mag je hem inhalen bij Warm Bodies *;
Al gezien ;)
pi_125517299
Ik heb nog overwogen om vanavond, voor de gein, naar APP te gaan in Delft.

Maar ik denk dat ik me alleen maar ga irriteren aan alle smartphone schermpjes dus doe het toch maar niet :@ :')
lekker faxen heel de dag echt genot
  zaterdag 20 april 2013 @ 14:12:49 #211
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_125521620
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 11:10 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb nog overwogen om vanavond, voor de gein, naar APP te gaan in Delft.

Maar ik denk dat ik me alleen maar ga irriteren aan alle smartphone schermpjes dus doe het toch maar niet :@ :')
Eerste rij gaan zitten :s)
Confidence through competence
pi_125521656
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 14:12 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Eerste rij gaan zitten :s)
En daarna 3 dagen met pijn in mijn nek lopen zeker!!1
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_125523158
Iron Man 3 draait in Rotterdam gewoon 11 keer a.s. vrijdag :o
pi_125523483
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 15:11 schreef Tjik het volgende:
Iron Man 3 draait in Rotterdam gewoon 11 keer a.s. vrijdag :o
Oke.

Het is dan ook een toptitel.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_125525981
n.a.v. het mailtje dat de reservering veranderd was heb ik een mailtje terug gestuurd en weer antwoord gekregen:
quote:
Beste x,

Gaat Iron Man 3 nog draaien in alleen 3D in spuimarkt? Liever zelfs de gewone 2D variant, maar aangezien ik die nergens op de site zie verwacht ik niet dat die überhaupt bij jullie draait of gaat draaien jammer genoeg. (Deze ‘klacht’ geldt overigens voor veel films die alleen in 3D OV worden vertoond in Nederland maar er wel 2D OV versies van zijn)
Ik had speciaal gereserveerd in spuimarkt omdat jullie grotere/fijnere zalen hebben t.o.v. Scheveningen en buitenhof, maar de meerprijs van IMAX is mij het gewoon niet waard.

Als laatst nog een opmerking: Na uw e-mail heb ik gekeken of de reservering correct was blijven staan, echter bleek dat mijn gereserveerde plek (midden v/d zaal , rij 5 vanaf het scherm) was veranderd naar midden v/d zaal helemaal bovenin, dit kan men als storend ervaren als je opeens een andere plek hebt als de gereserveerde kaart wordt opgehaald.

Ik hoop dat ik snel wat van u hoor,

Met vriendelijke groet,

xxx
quote:
Beste xxx,

Ik heb nagevraagd of wij de normale 3D of 2d versie gaan draaien. De 2d versie zal in Spuimarkt niet te zien zijn en de 3D versie zal dan pas over een week of 2 vertoont worden.
Betreft uw placering hiervoor mijn excuses, op mijn lijst stond helaas niet de plek waarvoor er gereserveerd was, dit kan ik voor u aanpassen mocht u besluiten om toch de IMAX 3D versie a.s. woensdag te komen bekijken.

Als u mij laat weten of u woensdag wilt komen dan maak ik graag voor u een nieuwe reservering.

Met vriendelijke groet,

x
ik moet zeggen dat ik het best nette communicatie van ze vind :)
ik ga hem iig terug mailen dat ik zelf even een reservering in buitenhof zal aanmaken voor woensdag, ik heb niet zo veel zin om 2 weken te moeten wachten :@
pi_125526384
Zie nu dat Arena woensdag ook al IMAX draait. Hadden ze wel ff mogen zeggen! Nu nog even kijken als ik een mooi plekje kan scoren... heb toch Gold ;)
  zaterdag 20 april 2013 @ 19:56:22 #217
12621 tcr
*nix 4ever
pi_125530990
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 23:18 schreef mschol het volgende:

[..]

..... :{w
Ligt eraan, moet je nu ¤5 bij betalen of blijft het bij de ¤2,50 van normale 3D?!?!?
pi_125533898
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 19:56 schreef tcr het volgende:

[..]

Ligt eraan, moet je nu ¤5 bij betalen of blijft het bij de ¤2,50 van normale 3D?!?!?
aangezien ik unlimited heb (en dus niks betaald heb nog) ga ik er vanuit dat het gewoon 5 euro zou zijn
pi_125538558
Ik vond stoker erg apart
  zaterdag 20 april 2013 @ 22:44:24 #220
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_125538573
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 22:44 schreef Tjik het volgende:
Ik vond stoker erg apart
Die hakken :9~

-edit- naar Safe Haven geweest. :'( TEARJERKER

[ Bericht 12% gewijzigd door Stereotomy op 21-04-2013 22:42:18 ]
Confidence through competence
pi_125585883
Stoker gezien vandaag, een nogal bizarre, vreemde film maar wel goed (tot zelfs zeer goed) :D

en mia O+
  FOK!fotograaf maandag 22 april 2013 @ 09:33:03 #222
364681 over_hedge
pi_125588591
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 00:52 schreef mschol het volgende:
Stoker gezien vandaag, een nogal bizarre, vreemde film maar wel goed (tot zelfs zeer goed) :D

en mia O+
Ik vond er weinig goeds aan :P Vooral erg saai eigenlijk. :P Leuk gefilmd, maar gewoon een kut verhaal.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_125588656
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 09:33 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ik vond er weinig goeds aan :P Vooral erg saai eigenlijk. :P Leuk gefilmd, maar gewoon een kut verhaal.
zo zie je maar weer, smaken verschillen. :+
  FOK!fotograaf maandag 22 april 2013 @ 09:39:32 #224
364681 over_hedge
pi_125588719
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 09:36 schreef mschol het volgende:

[..]

zo zie je maar weer, smaken verschillen. :+
Jep. :) Ik hou sowieso ook niet zo van dat genre, zal er ook wel mee te maken hebben.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_125588776
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 09:39 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Jep. :) Ik hou sowieso ook niet zo van dat genre, zal er ook wel mee te maken hebben.
ik zit zo eens door imdb heen te bladeren en kom The Amazing Spider-Man (2012) tegen

heeft die in pathe gedraaid? m'n puc overzicht zegt dat ik hem niet gezien heb namelijk _O-
pi_125588945
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 00:52 schreef mschol het volgende:
Stoker gezien vandaag, een nogal bizarre, vreemde film maar wel goed (tot zelfs zeer goed) :D

en mia O+
Gisteravond ook gezien en ik weet niet goed wat ik er van vind. Vreemd vooral en de sfeer was goed neergezet, ook wel onderhoudend, maar ik denk dat de acteurs me niet zo aan staan. Nicole Kidman vind ik sowieso niet geweldig en Mia Wasikowska heb ik ook weinig mee heb ik gemerkt.

Heb geen spijt dat ik hem gezien heb, maar zou hem niet aan anderen aanraden.
  maandag 22 april 2013 @ 10:06:45 #227
12621 tcr
*nix 4ever
pi_125589332
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 09:42 schreef mschol het volgende:

[..]

ik zit zo eens door imdb heen te bladeren en kom The Amazing Spider-Man (2012) tegen

heeft die in pathe gedraaid? m'n puc overzicht zegt dat ik hem niet gezien heb namelijk _O-
Zeker, maar 3D only (dus lekker thuis in 2D gekeken).
  FOK!fotograaf maandag 22 april 2013 @ 10:08:21 #228
364681 over_hedge
pi_125589377
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 09:42 schreef mschol het volgende:

[..]

ik zit zo eens door imdb heen te bladeren en kom The Amazing Spider-Man (2012) tegen

heeft die in pathe gedraaid? m'n puc overzicht zegt dat ik hem niet gezien heb namelijk _O-
Ja, ben ik toen geen geweest.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_125589388
Safe Haven of Identity Thief dalijk? :o
Gewoon normaal doen ja.
pi_125589425
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 10:06 schreef tcr het volgende:

[..]

Zeker, maar 3D only (dus lekker thuis in 2D gekeken).
hmm, even binnen hengelen dan maar :D
pi_125589444
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 10:08 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Safe Haven of Identity Thief dalijk? :o
safe haven lijkt mij meer wat, Identity thief lijkt mij echt ruk..

beide (nog) niet gezien overigens :P
pi_125589961
Zinnnnn in Iron Man 3 donderdagavond :9~
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_125590461
Ben benieuwd welke er in de sneak komt morgen, ik hoop stiekem een beetje op Evil Dead :9
Gewoon normaal doen ja.
pi_125590683
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 10:46 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ben benieuwd welke er in de sneak komt morgen, ik hoop stiekem een beetje op Evil Dead :9
Sneak :')

Barca - Bayern _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_125591204
quote:
12s.gif Op maandag 22 april 2013 10:54 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Sneak :')

Barca - Bayern _O_
Voetbal is stom.
Gewoon normaal doen ja.
pi_125591280
quote:
16s.gif Op maandag 22 april 2013 11:10 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Voetbal is stom.
dat :P

op pathesneakers denkt men dat het evil dead wordt
  maandag 22 april 2013 @ 11:16:39 #237
12621 tcr
*nix 4ever
pi_125591390
quote:
10s.gif Op maandag 22 april 2013 10:29 schreef wolfrolf het volgende:
Zinnnnn in Iron Man 3 donderdagavond :9~
Vanavond naar de RAI :)
pi_125591481
Ik heb op het ogenblik een Cineville kaart, maar omdat het aanbod in Rotterdam daarin toch enigszins karig is zit ik te denken om weer een PUC te nemen. Nu houd ik niet zo van volle zalen etc. en ga liever overdag naar de Bios, is dat in Rotterdam een beetje te doen voor mij, of is het bij Pathe altijd een drukken bedoening?
pi_125591576
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 11:12 schreef mschol het volgende:

[..]

dat :P

op pathesneakers denkt men dat het evil dead wordt
Inderdaad, zag ik ook al :9
Gewoon normaal doen ja.
pi_125591604
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 11:19 schreef lolinderuimte het volgende:
Ik heb op het ogenblik een Cineville kaart, maar omdat het aanbod in Rotterdam daarin toch enigszins karig is zit ik te denken om weer een PUC te nemen. Nu houd ik niet zo van volle zalen etc. en ga liever overdag naar de Bios, is dat in Rotterdam een beetje te doen voor mij, of is het bij Pathe altijd een drukken bedoening?
Valt echt onwijs mee hoe druk het is. Ik heb er nooit last van in ieder geval. Bij een Nieuwe Release natuurlijk wel drukte, maar goed, daar kies je dan in principe zelf voor.
Gewoon normaal doen ja.
  FOK!fotograaf maandag 22 april 2013 @ 11:27:57 #241
364681 over_hedge
pi_125591772
quote:
16s.gif Op maandag 22 april 2013 11:10 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Voetbal is stom.
:N
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_125630935
En was het Evil Dead gisteren?

Ik kan niet wachten op Iron Man :)
pi_125631096
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 10:10 schreef Ztijlvol het volgende:
En was het Evil Dead gisteren?

Ik kan niet wachten op Iron Man :)
ik ook niet, morgen om 11:45 :9
en vandaag ergens IM1+2 even opnieuw kijken :D
  dinsdag 23 april 2013 @ 10:27:45 #244
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_125631349
Vandaag laatste dag Oblivion in Imax, heb er helaas geen tijd meer voor maar had m graag nog eens in imax gezien
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_125631412
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 10:10 schreef Ztijlvol het volgende:
En was het Evil Dead gisteren?

Ik kan niet wachten op Iron Man :)
Olympus has Hallen komt in de Sneak vanavond.
Gewoon normaal doen ja.
pi_125631632
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 10:30 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Olympus has Hallen komt in de Sneak vanavond.
die lijkt mij wel aardig, wellicht dat ik vanavond naar de sneak ga.. maar dan komt IM1+2 in het geding....
  dinsdag 23 april 2013 @ 10:38:17 #247
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_125631664
Morgen denk ik Id thief, IM3 en Evil Dead
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_125631704
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 10:38 schreef Stefan het volgende:
Morgen denk ik Id thief, IM3 en Evil Dead
ik denk dat ik na im3 ook id thief meepak..
  dinsdag 23 april 2013 @ 10:41:10 #249
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_125631749
Ik doe t andersom, begin bij IT en dan IM en dan evil dead

origineel nooit gezien, was te jong
wel deel 2 gezien maar dat was een lachfilm
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_125632232
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 10:41 schreef Stefan het volgende:
Ik doe t andersom, begin bij IT en dan IM en dan evil dead

origineel nooit gezien, was te jong
wel deel 2 gezien maar dat was een lachfilm
ik vind IM3 al vroeg genoeg :D (11:45)
en je hebt van IM nooit deel 1 gezien? :o
die is uit 2008... (of bedoel je evil dead/Id thief?)
  dinsdag 23 april 2013 @ 11:01:57 #251
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_125632283
Ik bedoel Evil Dead

IT is geen vervolg
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_125632371
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 11:01 schreef Stefan het volgende:
Ik bedoel Evil Dead

IT is geen vervolg
aangezien je het over origineel had, had het ook een reboot kunnen zijn ;)
maar je bedoelde dus Evil dead.. ik heb helemaal niks met dat soort films :P
  dinsdag 23 april 2013 @ 11:50:35 #253
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_125633734
Toen ik 13 was hoorde ik klasgenoten zeggen dat de scene met de vrouw die door een boom werd verkracht zo tof was

:')

Later bleek t meer humor dan horror te zijn

De boom zit overigens wel in de remake, zag ik in de trailer
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 23 april 2013 @ 17:37:35 #254
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_125646413
Vanavond Identity Thief, morgenavond Iron Man 3 in Haarlem.
Vooral van morgenavond verwacht ik veel. :)
pi_125646812
Mooi filmweekje is dit voor mij. Zondag naar Stoker, maandag Spring Breakers, vanavond Sneak en morgenavond Iron Man 3 (ook in Haarlem, film van 21:30 toevallig?). Eventueel donderdag nog naar Oblivion, maar dat wordt nog even kijken of ik daar nog zin in heb en of er iemand mee wil :P
pi_125647604
Vanavond toch maar Iron Man doen, de IMAX doe ik later nog wel :)
pi_125649931
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 18:24 schreef F_JD het volgende:
Vanavond toch maar Iron Man doen, de IMAX doe ik later nog wel :)
vanavond was er alleen een grolsch movie night a 16 euro hiero :')

IM1 is herkeken, wat later als gehoopt maarja, dan maar geen sneak ;)
pi_125650219
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 19:30 schreef mschol het volgende:

[..]

vanavond was er alleen een grolsch movie night a 16 euro hiero :')

IM1 is herkeken, wat later als gehoopt maarja, dan maar geen sneak ;)
7,50 voor UNL houders en dan krijg je ook nog
Flesje Grolsch of Stender
Glas met RVS-onderzetter
Nachos met saus

Geen slechte deal dus.

Als de sneak Evil Dead was geweest had ik bij Iron Man 3 gezeten
pi_125650770
IM3 nachtvoorstelling in Arena is bijna uitverkocht :o
Ik ga morgen of donderdag... heb voor de zekerheid bij alle tijden alvast een mooi plekje gereserveerd! ;) Ik kijk nooit films meer dan een keer... Ja Spider Man vorig jaar, maar viel toen half in slaap de eerste keer :P

Ohja en... Iron Man 3 (2013): Extra Scene After the Credits (die ik nu helaas al weet |:( )

[ Bericht 8% gewijzigd door Deezertje op 23-04-2013 19:55:15 ]
  dinsdag 23 april 2013 @ 21:08:33 #260
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_125655203
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 17:50 schreef bigbass het volgende:
Mooi filmweekje is dit voor mij. Zondag naar Stoker, maandag Spring Breakers, vanavond Sneak en morgenavond Iron Man 3 (ook in Haarlem, film van 21:30 toevallig?). Eventueel donderdag nog naar Oblivion, maar dat wordt nog even kijken of ik daar nog zin in heb en of er iemand mee wil :P
Yes, ook die van 21.30. Weet even niet welke rij, moet ik opzoeken.

Net stonden er toch flink wat mensen te wachten in Haarlem. Wij zaten in zaal 1 voor Identity Thief en ze hadden de nachos, bier en onderzetters al klaar gezet.
pi_125659295
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 19:37 schreef bigbass het volgende:

[..]

7,50 voor UNL houders en dan krijg je ook nog
Flesje Grolsch of Stender
Glas met RVS-onderzetter
Nachos met saus

Geen slechte deal dus.
tis maar wat je een goeie deal noemt, bier en nachos of een glas en een onderzettertje met nacho's voor 7,50 :X

overigens was vorige week toen ik mijn ticket bestelde het gewoon 16 euro, ook voor unlimited houders
  woensdag 24 april 2013 @ 00:01:28 #262
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_125666675
Je zou maar naar Iron Man 3 zijn gegaan en de wedstrijd van het jaar gemist hebben _O-
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_125667562
quote:
10s.gif Op woensdag 24 april 2013 00:01 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Je zou maar naar Iron Man 3 zijn gegaan en de wedstrijd van het jaar gemist hebben _O-
voetbal heeft gelukkig nooit een wedstrijd van het jaar, dus dat is mooi meegenomen
  woensdag 24 april 2013 @ 00:33:18 #264
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_125667650
Maar je kon dus naar de grosh premiere en 2 uur later naar de gewone imax voorstelling
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_125667675
Ik had goede connecties en hoefde dat bedrag dus niet te betalen deze keer 8-)

Toffe film en Ben Kingsley is echt een hele flinke eindbaas!
pi_125667847
zo IM1+2 gekeken, misschien dat ik avengers nog even meepak..
-edit-
gisteren thuis ook nog even zambezia gekeken, was wel aardig :) (maar blinkte op geen enkel vlak uit)

als het zo rustig blijft heb ik wel de ideale voorstelling gekozen: wel premiere, maar vrijwel lege zaal :D



[ Bericht 50% gewijzigd door mschol op 24-04-2013 10:00:04 ]
pi_125673214
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 00:41 schreef mschol het volgende:
zo IM1+2 gekeken, misschien dat ik avengers nog even meepak..
-edit-
gisteren thuis ook nog even zambezia gekeken, was wel aardig :) (maar blinkte op geen enkel vlak uit)

als het zo rustig blijft heb ik wel de ideale voorstelling gekozen: wel premiere, maar vrijwel lege zaal :D

[ afbeelding ]
Waarom zit je zo ver achterin?
Gewoon normaal doen ja.
  FOK!fotograaf woensdag 24 april 2013 @ 11:26:30 #268
364681 over_hedge
pi_125673620
Ik ga zaterdag naar iron man 2, echt zin in.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_125674760
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 11:26 schreef over_hedge het volgende:
Ik ga zaterdag naar iron man 2, echt zin in.
3 denk ik :)
  FOK!fotograaf woensdag 24 april 2013 @ 12:07:39 #270
364681 over_hedge
pi_125674899
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 12:03 schreef Tjik het volgende:

[..]

3 denk ik :)
Nee ik ga naar 2. 3 gaat iedereen al heen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Public Relations / Redactie Film woensdag 24 april 2013 @ 13:11:46 #271
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_125677051
Vandaag deze Marvel Phase One set binnen gekregen.

Leuke opmaat voor vanavond :)

pi_125683630
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2013 11:10 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Waarom zit je zo ver achterin?
nee joh, ik zat op rij 5 voorin dus ;)
im3 was goed *O*
id thief vond ik echt enorm matig
  woensdag 24 april 2013 @ 21:40:53 #273
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_125696791
Iron Man 3, wederom zeer vermakelijk, gewoon goede popcornfilm.
Maar wel vreemd: er liepen gewoon mensen weg! :(
pi_125696857
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 21:40 schreef Professional het volgende:
Iron Man 3, wederom zeer vermakelijk, gewoon goede popcornfilm.
Maar wel vreemd: er liepen gewoon mensen weg! :(
dat verwacht je inderdaad niet bij een film als IM3..
ik blijf de chemie tussen Robert Downey Jr en Gwyneth paltrow echt goed vinden in de IM films _O_ (tevens zijn het ook gewoon goeie acteurs)
  woensdag 24 april 2013 @ 22:28:59 #275
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_125700290
Ik wilde niet naar Springbreakers maar er draaide niks anders voor een uur, dus sja

En wateen toffe film. cameravoering, kleur, lekkere montae en soundtrack, lekkere wijven, verhaal is prut maar wat lekkere film
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 24 april 2013 @ 22:29:52 #276
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_125700354
Identity thief viel erg tegen
Suf subplotje ook met de gangsters
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_125701759
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 21:40 schreef Professional het volgende:
Iron Man 3, wederom zeer vermakelijk, gewoon goede popcornfilm.
Maar wel vreemd: er liepen gewoon mensen weg! :(
Vond het einde wel wat cliché. -O- Verder vermakelijk als van Iron Man verwacht mag worden.
pi_125704086
Morgen IM3, Place Beyond the Pines en APP.
Nog even snel wat films inhalen... heb het idee dat ze er hard uitgaan volgende week.
Stoker wou ik ook zien maar is overal nu alweer op zijn retour (draait 1/2 weken) en nu allemaal op rot tijden...
pi_125705221
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 21:40 schreef Professional het volgende:
Maar wel vreemd: er liepen gewoon mensen weg! :(
Kansloos.

Wel tot na de aftiteling blijven he, dan komt er nog iets!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_125706288
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 22:28 schreef Stefan het volgende:
Ik wilde niet naar Springbreakers maar er draaide niks anders voor een uur, dus sja

En wateen toffe film. cameravoering, kleur, lekkere montae en soundtrack, lekkere wijven, verhaal is prut maar wat lekkere film
Dat vond ik ook, meer een moodpiece dan een verhalende film, maar dat is soms prima.

Tevens boobies.
  Public Relations / Redactie Film donderdag 25 april 2013 @ 00:46:28 #281
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_125706397
IM3 tsja...

En die scene na de aftiteling...

Maar bespreken als meer mensen hem hebben gezien.
  donderdag 25 april 2013 @ 02:09:10 #282
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_125707037
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 21:41 schreef mschol het volgende:

[..]

dat verwacht je inderdaad niet bij een film als IM3..
ik blijf de chemie tussen Robert Downey Jr en Gwyneth paltrow echt goed vinden in de IM films _O_ (tevens zijn het ook gewoon goeie acteurs)

Tevens geen spoilers voor Iron Man 3 svp!!!! :'( Wil er dit weekend heen. :P
Confidence through competence
  donderdag 25 april 2013 @ 02:14:54 #283
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_125707071
Iron Man 3 was leuk, geen moment verveeld. Vond hem sowieso beter dan Iron Man 2. Maar wat was de scene na de aftiteling, was weggegaan namelijk.
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  donderdag 25 april 2013 @ 02:18:56 #284
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_125707093
NIET ZEGGEN of zet in een spoiler svp :P
Confidence through competence
  donderdag 25 april 2013 @ 02:40:40 #285
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_125707197
quote:
7s.gif Op donderdag 25 april 2013 02:18 schreef Stereotomy het volgende:
NIET ZEGGEN of zet in een spoiler svp :P
Ja in een spoiler natuurlijk :P
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  donderdag 25 april 2013 @ 02:45:34 #286
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_125707214
Goed iig dat hij beter was dan 2, want uit de trailers dacht ik dat hij zelfs slechter was dan 2.

Ik wil er heen :(
Confidence through competence
  Public Relations / Redactie Film donderdag 25 april 2013 @ 08:22:34 #287
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_125708224
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 02:14 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Iron Man 3 was leuk, geen moment verveeld. Vond hem sowieso beter dan Iron Man 2. Maar wat was de scene na de aftiteling, was weggegaan namelijk.
In de spoiler wordt dit onthuld, dus klik op eigen risico:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 25 april 2013 @ 09:05:12 #288
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_125708769
ik ga geen 10 minuten wachten voor een eindsene van 10 sec
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_125709107
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 02:09 schreef Stereotomy het volgende:

[..]


Tevens geen spoilers voor Iron Man 3 svp!!!! :'( Wil er dit weekend heen. :P
:') _O-
pi_125709644
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 08:22 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

In de spoiler wordt dit onthuld, dus klik op eigen risico:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je spoilt weinig voor jezelf als je hem vast op youtube op zoekt. Het filmpje na de aftiteling vertelt eigenlijk weinig nieuws.
  donderdag 25 april 2013 @ 10:24:39 #291
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_125710473
Goddamn, er zijn op dit moment best wel wat films die ik wil zien, maar gewoonweg geen tijd :'(

Springbreakers, Boven is het stil, Place beyond the pines, Iron men 3, Kid, Stoker, Warm bodies.....
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 25 april 2013 @ 10:30:15 #292
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_125710583
Ik wil

Safe Haven
IM3

Misschien vanavond Evil Dead
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  donderdag 25 april 2013 @ 11:21:53 #293
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_125711914
Beste filmpje na aftiteling was denk ik Rowan Atkinson in Johnny English 2 Reborn.


Tevens Rosamund Pike :9~ :9~ :9~
Confidence through competence
  donderdag 25 april 2013 @ 12:15:55 #294
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_125713712
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 09:22 schreef mschol het volgende:

[..]

:') _O-
Confidence through competence
pi_125714832
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 11:21 schreef Stereotomy het volgende:
Beste filmpje na aftiteling was denk ik Rowan Atkinson in Johnny English 2 Reborn.


Tevens Rosamund Pike :9~ :9~ :9~
Ja die was geniaal. _O_
  donderdag 25 april 2013 @ 12:58:52 #296
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_125715231
Bestellen met je bioscoopbon gaat dus niet

Dus je kan alleen telefonisch reserveren en dan krijg je wat toegewezen en wil je met je PUC iemand meenemen met een bioscoopbon of voucher dan moet je als je zelf wil uitzoeken dus gewoon de volle mep betalen. Wat kut.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_125717763
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:58 schreef Stefan het volgende:
Bestellen met je bioscoopbon gaat dus niet

Dus je kan alleen telefonisch reserveren en dan krijg je wat toegewezen en wil je met je PUC iemand meenemen met een bioscoopbon of voucher dan moet je als je zelf wil uitzoeken dus gewoon de volle mep betalen. Wat kut.
loop naar de kassa en er is geen issue? (althans, ik heb geen issue ermee gehad laatste keer dat ik dat deed?)
neemt niet weg dat ze die bioscoopbonnen scanbaar zouden moeten maken..
pi_125717777
quote:
17s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:15 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
awwhh O+
  donderdag 25 april 2013 @ 14:13:25 #299
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_125718168
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 14:02 schreef mschol het volgende:

[..]

loop naar de kassa en er is geen issue? (althans, ik heb geen issue ermee gehad laatste keer dat ik dat deed?)
neemt niet weg dat ze die bioscoopbonnen scanbaar zouden moeten maken..
Ja, maar dan heb je kans dat er geen of slechte plekken meer zijn, reserveren doe je graag ver van te voren
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  donderdag 25 april 2013 @ 16:07:43 #300
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_125722347


He, dit is nieuw he _O_
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_125722824
quote:
14s.gif Op donderdag 25 april 2013 16:07 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[ afbeelding ]

He, dit is nieuw he _O_
Wat is nieuw?
Gewoon normaal doen ja.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')