Ze heeft wel wat tomboys achtig:quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:16 schreef Stefan het volgende:
[..]
Is dat die van de poster? Dacht dat dat een jongen was.
En van mij 2 van de 5 sterrenquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:25 schreef wolfrolf het volgende:
Spring Breakers krijgt 4 van de 5 sterren in de Volkskrant.
Dat had ik echt nooooiiiiit verwachtquote:Op zaterdag 13 april 2013 02:29 schreef F_JD het volgende:
Identity Thief was toch wel een tegenvaller.
I've got Scarface on repeat. Constant repeat. Y'all.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En van mij 2 van de 5 sterren
Pretentieuze zooi.Moet wel zeggen dat het een aardige rol van Franco is.
Maargoed,een polariserende film is ook goed af en toe. Love or hate it.
Dat was een aardige monoloog.quote:Op zaterdag 13 april 2013 09:32 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
I've got Scarface on repeat. Constant repeat. Y'all.
I've got my dark tanning oil, laid out by the pool.
I've got shorts in every fucking colour.
I've got Calvin Klein Escape.
I've got my nun-chucks.
Truth be told. I ain't from this planet. I'm the fucking Death Star.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:50 schreef Deezertje het volgende:
Oblivion viel mij tegen. Kon de ogen niet openhouden in de IMAX zaalUiteindelijk maar 5 minuutjes gemist denk ik. Maar ben dan ook niet van de scifi achtige films blijkt wel weer. Eerste half uur snapte ik nog wel, maar sinds de vijand er bij was gekomen kon ik het allemaal niet meer volgen. Wanneer speelde het nou en in welke tijd af? Steeds dat heen en weer (vroeger/nu, nu/vroeger) vertellen werkt voor mij niet.
Huh? Als je dat verhaal al niet snapt, is Lost zeker niks voor jou haha. Er wordt slechts naar één scène gerefereerd en flashbacks gemaakt naar het verleden, welke trouwens eindeloos wordt herhaald gedurende de film alsof het mega-interessant is, voor de rest speelt het zich allemaal in hetzelfde tijdvak af toch? En dat in slaap vallen kan ik me in herkennen, maar wij waren met z'n drieën dus ik kon het niet echt maken om in slaap te vallen. Ik vond de vijand juist één van de meest oppervlakkige enemies die ik de afgelopen tijd in een film heb gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door SecondMightyEagle op 14-04-2013 11:16:51 ]Ditismijnsig.![]()
Vandaag eens Oblivion, Identhety Thief, App en Dead Man Down (of 21 en over) kijkenCombineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010![]()
Ja, dat zeker! Als het ff kan wel in IMAX want ik vond dat persoonlijk de special effects wel ten goede komen, ik denk dat ik hem in een klein zaaltje in Pathé De Munt nog minder leuk had gevonden. Ik kan de rest van mijn post niet meer terughalen denk ik, dan maar korte versie er van.quote:Op zondag 14 april 2013 11:09 schreef wolfrolf het volgende:
Oh leuk lekkere platvoerse scifi actie
Mustsee dusDitismijnsig.![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 11:02 schreef SecondMightyEagle het volgende:
Oblivion - Pathé ArenA IMAX (12-04-2013)
Tegenvallertje. Voorspelbaar verhaal, wel mooie actie en special-effects wat de film uiteindelijk voor mij heeft gered. Maar het verhaal... Ik ben gestopt met het serieus nemen van de film toen Tom Cruise van de ene scène de Golden Gate Bridge overbrugt, en de volgende scène z'n motor afzet bij het Empire State Building. Ze denken in de U.S. nog steeds dat Amerika het enige land ter wereld is geloof ik. 6,5/10.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Huh? Als je dat verhaal al niet snapt, is Lost zeker niks voor jou haha. Er wordt slechts naar één scène gerefereerd en flashbacks gemaakt naar het verleden, welke trouwens eindeloos wordt herhaald gedurende de film alsof het mega-interessant is, voor de rest speelt het zich allemaal in hetzelfde tijdvak af toch? En dat in slaap vallen kan ik me in herkennen, maar wij waren met z'n drieën dus ik kon het niet echt maken om in slaap te vallen. Ik vond de vijand juist één van de meest oppervlakkige enemies die ik de afgelopen tijd in een film heb gezien.De belangrijkste scene is voor een deel in verleden tijd (die opname).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 14 april 2013 11:02 schreef SecondMightyEagle het volgende:
Godver, ik verwijder zojuist mijn review over Kon-Tiki en Oblivion. Ik ben nog niet helemaal wakker.
Dan maar korte versie:
Kon-Tiki - Pathé City - (08-04-2013)
Langgerekte film, en zeker niet op één dag kijken met Life of Pi. Acteerwerk wel erg goed! 8/10.
Oblivion - Pathé ArenA IMAX (12-04-2013)
Tegenvallertje. Voorspelbaar verhaal, wel mooie actie en special-effects wat de film uiteindelijk voor mij heeft gered. Maar het verhaal... Ik ben gestopt met het serieus nemen van de film toen Tom Cruise van de ene scène de Golden Gate Bridge overbrugt, en de volgende scène z'n motor afzet bij het Empire State Building. Ze denken in de U.S. nog steeds dat Amerika het enige land ter wereld is geloof ik. 6,5/10.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Huh? Als je dat verhaal al niet snapt, is Lost zeker niks voor jou haha. Er wordt slechts naar één scène gerefereerd en flashbacks gemaakt naar het verleden, welke trouwens eindeloos wordt herhaald gedurende de film alsof het mega-interessant is, voor de rest speelt het zich allemaal in hetzelfde tijdvak af toch? En dat in slaap vallen kan ik me in herkennen, maar wij waren met z'n drieën dus ik kon het niet echt maken om in slaap te vallen. Ik vond de vijand juist één van de meest oppervlakkige enemies die ik de afgelopen tijd in een film heb gezien.De trailer van Oblivion was ook zo kut, die gaf al vet veel spoilers voor de film.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Malheureusement le fromage de cacahouète.![]()
Waar is dat van dan? Zegt me helemaal niks.quote:Op zondag 14 april 2013 13:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Before Midnight (2013) - IMDb
Ziek, ik wist helemaal niet dat deze film er kwam.Wat een trilogie!
Gewoon normaal doen ja.![]()
Als je de films before sunset en before sunrise nog niet gezien hebt, doen!quote:Op zondag 14 april 2013 13:40 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Waar is dat van dan? Zegt me helemaal niks.![]()
Mee eens.
Heb door omstandigheden Before Sunset eerst gezien, en daarna Before Sunrise. Ook leuk.
Als je alle films nog niet gezien hebt, zou ik Before Sunrise eerst kijken, dan na een week of twee Before Sunset.
------
-edit- net naar Oblivion IMAX geweest. Old-fashioned Sci-fiTom Cruise
Dikke aanrader
![]()
Geluid stond wel iets te hard trouwens, maar 't is leuk als je stoel meetrilt met de explosies op het scherm.
[ Bericht 19% gewijzigd door Stereotomy op 14-04-2013 21:25:15 ]Confidence through competence![]()
Zit atm te wachten voor Oblivion! Komen net mensen uit de zaal van spring breakers.. allemaal klagen hoe slecht het was haha![]()
Oblivion was grappig, spring breakers lijkt mij helemaal niks, ik check em denk ik thuis wel(maar wie weet verander ik van gedachte van de week..)
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij![]()
Veel plezier!quote:Op zondag 14 april 2013 21:34 schreef Tjik het volgende:
Zit atm te wachten voor Oblivion! Komen net mensen uit de zaal van spring breakers.. allemaal klagen hoe slecht het was haha
Als het IMAX is, ga gerust rij 5-6 zitten. Lekker immersive
Confidence through competence![]()
Rij 4 haha. En geen imax helaasquote:Op zondag 14 april 2013 21:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Veel plezier!
Als het IMAX is, ga gerust rij 5-6 zitten. Lekker immersive![]()
ik vind imax wel beter t.o.v. imax 3D: bij laatst genoemde heb ik het idee dat het beeld kleiner is.quote:Op zondag 14 april 2013 21:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Veel plezier!
Als het IMAX is, ga gerust rij 5-6 zitten. Lekker immersive
maar desondanks vind ik het nog tegenvallen qua grootte(rij 4-5 ervaring is dat)
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij![]()
Ik denk dat dat vooral veel met de misplaatste reclamecampagne te maken heeft, waardoor veel bezoekers met volkomen verkeerde verwachtingen erheen gaan.quote:Op zondag 14 april 2013 21:34 schreef Tjik het volgende:
Zit atm te wachten voor Oblivion! Komen net mensen uit de zaal van spring breakers.. allemaal klagen hoe slecht het was haha![]()
ik zou, afgaande van de trailer, in iedergeval een begin a la project X verwachten.. wat dan wel omslaat naar een thriller ofzoquote:Op zondag 14 april 2013 21:51 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vooral veel met de misplaatste reclamecampagne te maken heeft, waardoor veel bezoekers met volkomen verkeerde verwachtingen erheen gaan.
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Forum Opties Forumhop: Hop naar: