aangezien je het over origineel had, had het ook een reboot kunnen zijnquote:
vanavond was er alleen een grolsch movie night a 16 euro hieroquote:Op dinsdag 23 april 2013 18:24 schreef F_JD het volgende:
Vanavond toch maar Iron Man doen, de IMAX doe ik later nog wel
7,50 voor UNL houders en dan krijg je ook nogquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:30 schreef mschol het volgende:
[..]
vanavond was er alleen een grolsch movie night a 16 euro hiero
IM1 is herkeken, wat later als gehoopt maarja, dan maar geen sneak
Yes, ook die van 21.30. Weet even niet welke rij, moet ik opzoeken.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:50 schreef bigbass het volgende:
Mooi filmweekje is dit voor mij. Zondag naar Stoker, maandag Spring Breakers, vanavond Sneak en morgenavond Iron Man 3 (ook in Haarlem, film van 21:30 toevallig?). Eventueel donderdag nog naar Oblivion, maar dat wordt nog even kijken of ik daar nog zin in heb en of er iemand mee wil
tis maar wat je een goeie deal noemt, bier en nachos of een glas en een onderzettertje met nacho's voor 7,50quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:37 schreef bigbass het volgende:
[..]
7,50 voor UNL houders en dan krijg je ook nog
Flesje Grolsch of Stender
Glas met RVS-onderzetter
Nachos met saus
Geen slechte deal dus.
voetbal heeft gelukkig nooit een wedstrijd van het jaar, dus dat is mooi meegenomenquote:Op woensdag 24 april 2013 00:01 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Je zou maar naar Iron Man 3 zijn gegaan en de wedstrijd van het jaar gemist hebben
Waarom zit je zo ver achterin?quote:Op woensdag 24 april 2013 00:41 schreef mschol het volgende:
zo IM1+2 gekeken, misschien dat ik avengers nog even meepak..
-edit-
gisteren thuis ook nog even zambezia gekeken, was wel aardig(maar blinkte op geen enkel vlak uit)
als het zo rustig blijft heb ik wel de ideale voorstelling gekozen: wel premiere, maar vrijwel lege zaal
[ afbeelding ]
3 denk ikquote:Op woensdag 24 april 2013 11:26 schreef over_hedge het volgende:
Ik ga zaterdag naar iron man 2, echt zin in.
Nee ik ga naar 2. 3 gaat iedereen al heen.quote:
nee joh, ik zat op rij 5 voorin dusquote:Op woensdag 24 april 2013 11:10 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Waarom zit je zo ver achterin?
dat verwacht je inderdaad niet bij een film als IM3..quote:Op woensdag 24 april 2013 21:40 schreef Professional het volgende:
Iron Man 3, wederom zeer vermakelijk, gewoon goede popcornfilm.
Maar wel vreemd: er liepen gewoon mensen weg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |