Ja, de ene is ondersteboven gespiegeld. Dus? Dat maakt voor het verschil in lichtrichting op (a) de boom en (b) het object niet uit? Daar blijft een verschil inzitten, of je die foto nou draait of spiegelt maakt niet uit...quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:27 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
kijk eens goed naar de foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of als hij net het water in ging met grote snelheid en dat net 0,5 seconden na impact werd gefotografeerd... ik ben benieuwd hoeveel verstoring je dan zou zien. Stel dat het idd een disc vorm is die bijna loodrecht het water induikt.. hoeveel verstoring zie je dan? En dan dus met name als er nog maar een heel klein deel net onder water is.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:11 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dan zou in het water toch ook enige verstoring te zien zijn.
alle documenten
quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:31 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Wie heeft het hier over een generaal? De reden dat ik de mensen van Cometa aanhaalde is omdat mij dat nou niet echt mensen lijken die zomaar een foto van het internet plukken zonder dat ze iets van de foto afweten.
Dat is mogelijk zo'n "ander". Dat hele staf peloton boeit niet.quote:De mensen die de foto hebben geanalyseerd hebben wel degelijk ervaring met dergelijke analyses. Haines heeft voor Nasa gewerkt en voor de FAA en zoals ik in mijn eerder post aangaf hij doet wel meerdere analyses. <snip>
Dat mag ook. Doe ik ook hoor. Niet vanwege z'n titel of status, maar (mogelijke) kennis van zaken.quote:Maar als iemand zoals hij iets analyseert dan neem ik dat serieuzer dan mijn eigen mening en de mening van de gemiddelde fokker omdat we allemaal de ballen verstand hebben van foto-analyse.
Snap je het nouquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:30 schreef GrumpyFish het volgende:
[..]
Ja, de ene is ondersteboven gespiegeld. Dus? Dat maakt voor het verschil in lichtrichting op (a) de boom en (b) het object niet uit? Daar blijft een verschil inzitten, of je die foto nou draait of spiegelt maakt niet uit...
Dat zou je dan toch aan het water moeten zien. Tenzij heel erg langzaam, zou er het nodige witte schuim e.d. te zien moeten zijn.quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:08 schreef Probably_on_pcp het volgende:
In het document wordt ook gezegd dat de disc misschien wel uit het water kwam. Dat zou de ene wazige rand kunnen verklaren en als hij dan schuin omhoog uit het water komt onder een bepaalde hoek dan krijg je misschien deze belichting. Waarbij het oplichtende deel van de disc dan met name wordt verlicht door weerkaatsend zonlicht van het water.
Ik volg 'm eerlijk gezegd ook niet ...quote:
Dat komt omdat het gewoon niet overtuigend bewijs is, foto's zijn vrij zwak materiaal als het om iets in de verte gaat. Als deze foto niet werkt als overtuiging gooien ze er vaak andere foto's doorheen van andere onderwerpen in de verte, de aandacht wordt dan al snel weer ergens anders op gelegd. Maar dat maakt deze foto nog niet minder twijfelachtig.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:19 schreef huupia het volgende:
een fotoanalyse staat hier : http://www.scientificexploration.org/journal/jse_03_2_haines.pdf
zal wel altijd een wellus nietus spelletje bliven ... zoals gewoonlijk
Ik snap niet wat je zo belangrijk vindt aan het feit dat de foto's gespiegeld zijn, nee.quote:
Niet zozeer wellus nietus, tenzij je hard gaat roepen "Kijk, dit is een buitenaards voertuig", dan wel.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:19 schreef huupia het volgende:
een fotoanalyse staat hier : http://www.scientificexploration.org/journal/jse_03_2_haines.pdf
zal wel altijd een wellus nietus spelletje bliven ... zoals gewoonlijk
Aangezien ik een aantal presentatie's van hem heb gezien in het verleden, en hij daar heel duidelijk elke keer blijft zeggen dat je het niet moet hebben over 'aliens' maar over E.T's.quote:Op zondag 14 april 2013 23:58 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Dat is de achterliggende reden ja? .... Houd toch op.
Gewoon geregeld even wat reakties op nujij.nl lezen. Relativeert ENORMquote:Op donderdag 18 april 2013 13:22 schreef schommelstoel het volgende:
<snip>
Als je een tijdje niet op FOK! komt, en weer even komt rond neuzen zoals ik nu, merk je de onnodige denigrerende praat hier weer op FOK!.
Tuurlijk, daar heeft FOK! een naam in, maar soms denk je toch dat sommige users wel wat ouder en volwassener worden en normaler reageren.
Blijkbaar blijven de mensen die dagelijks op FOK! hangen een beetje steken.
<snip>
Dit zou Lake Cote moeten zijn maar d'r liggen een of meerdere vulkanen in het vlakbij gelegen lake Arenal op een paar km afstand. Het water is daar nogal donkerblauw wat op zwart / wit zwart wordt. Golven zullen er waarschijnlijk nauwelijks zijn omdat het een meer is.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:19 schreef GrumpyFish het volgende:
Uitgegaan met wat ik er zo snel van kon vinden even gaan pielen in 3d.
Datum: 4 september 1971
Tijdstip: 08:25
Het duurt nog 10 uur voordat de premiere begint.quote:Op maandag 22 april 2013 08:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
ow dacht de 24ste, mja... iemand al een dwonload link???
hmm word dus een cam versie..quote:Op maandag 22 april 2013 09:37 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Het duurt nog 10 uur voordat de premiere begint.
quote:Op maandag 22 april 2013 08:56 schreef theguyver het volgende:
ow dacht de 24ste, mja... iemand al een dwonload link???
Dat is vanaf 5 uur vannacht.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:03 schreef R0N1N het volgende:
Heb nog eens wat rondgekeken.Om te ontdekken waar en hoe die docu te zien zal zijn. (Hoewel ik sowieso een torrent verwacht, binnen enkele uren na de release)
<snip>
Anyway, toen kwam ik op de "officiele website" terecht: http://siriusdisclosure.com/
Aldaar wordt vermeld dat de premiere op 22 April is, ergens in LA. (sold out)
& tussen de comments kwam ik dit tegen:
"It will be continuously available as video on demand after 8 PM PDT April 22 at SiriusDisclosure.com"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |