abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 9 april 2013 @ 07:28:46 #1
9859 crew  Karina
Woman
pi_125059104
Documentaire toont voor het eerst 'alien' aan de wereld
De documentaire Sirius, die later deze maand uitkomt, belooft heel wat stof te doen opwaaien. Voor het eerst zullen beelden getoond worden van een kleine alien. De humanoïde werd naar verluidt jaren geleden gevonden in de Chileense Atacama woestijn.

Wetenschapper Steven Greer, grondlegger van het Disclosure Project en het Studiecentrum voor Buitenaardse Intelligentie, werkte samen met Emmy-winnaar Amardeep Kaleka om te film te realiseren. De fondsen werden gegenereerd door middel van crowdfunding.

Getuigenverklaringen
De documentaire onthult dat onze aarde al meerdere maln is bezocht door buitenaardse wezens maar dat dit steeds werd geheimgehouden onder druk van een militaire, industriële en financiële elite. Getuigenverklaringen van vooraanstaande wetenschappers en officiële documenten, die het bestaan van aliens aantonen, passeren de revue.

DNA-onderzoek
Uit röntgenfoto's en DNA-onderzoek zou blijken dat een vreemd wezen dat aangetroffen werd in Chili, een piepkleine alien is waarvan de structuur gelijkt op die van de mens. Daarnaast claimen de onderoekers achterhaald te hebben welke alternatieve energie buitenaardsen gebruiken om op korte tijd immense afstanden af te leggen. Volgens Steven Greer kan die technologie zelfs door de mensheid worden aangewend.

Olie als energiebron overbodig
'Dit is het belangrijkste verhaal ooit dat nooit verteld werd', aldus de documentairemaker. 'Dankzij deze kennis over de werking van UFO's, die door overheden systematisch is verborgen gehouden, zal olie en nucleaire energie overbodig worden. Dat is meteen ook de belangrijkste reden waarom regeringen deze informatie nooit publiek maakten.'

Of het wezen dat gevonden werd daadwerkelijk een alien is of gewoon weer een hoax, zal natuurlijk nog moeten blijken. Op 22 april, de dag waarop Sirius in première gaat, weten we wellicht meer. In afwachting kan u alvast hieronder de trailer bekijken.
Bron

Spannond!
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 9 april 2013 @ 07:56:15 #2
242879 Onnoman
The On And Only
pi_125059290
is het nou een docu of een film
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_125059315
Nou ben benieuwd.
Vooralsnog heb ik weinig vertrouwen in greer na dat disclosure project...
blablablablablablablablablablablablablabla
  dinsdag 9 april 2013 @ 08:13:50 #4
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_125059416
> bnw
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_125059443
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 07:56 schreef Onnoman het volgende:
Film want fictie.
pi_125059455
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 08:16 schreef RichardDawkins het volgende:

[..]

Film want fictie.
:') ah natuurlijk
pi_125059560
Een beetje raar om zo'n grote ontdekking in een documentaire te tonen.
  dinsdag 9 april 2013 @ 08:30:49 #8
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_125059592
Helaas zijn er ook miskramen die er zo uit kunnen zien. Luguber, ik weet het, maar een foetus die eruit komt als een klein verschrompelt wezentje is geen onbekend verschijnsel.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  dinsdag 9 april 2013 @ 08:31:59 #9
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_125059610
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 08:27 schreef Peunage het volgende:
Een beetje raar om zo'n grote ontdekking in een documentaire te tonen.
Kan toch niet anders aangezien de millitair-industriële elite de MSM verbieden hier iets over te publiceren.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_125059818
Lijkt me geweldig.
  dinsdag 9 april 2013 @ 08:51:28 #11
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_125059918
Spannend! Verder eerst zien, dan geloven :')
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_125060006
Aliens, Tesla, Global elite. Zoveel stof gaat dit niet opwaaien, helaas.

[ Bericht 7% gewijzigd door Gertje-Plongers op 09-04-2013 09:06:47 ]
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
pi_125060287
Wat een slechte viral.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  dinsdag 9 april 2013 @ 09:19:20 #14
241662 Jian
Well, well, well
pi_125060411
Bijzonder dat zo'n alien dan uitgerekend gevonden wordt in een afgelegen woestijn in Chili. Waarom worden ze niet gespot in hartje New York?
  dinsdag 9 april 2013 @ 09:21:36 #16
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125060417
kan niet wachten, lijkt me mooie docu.
probleem is... waar moet ik naar toe om deze docu te bekijken? :'(
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_125060458
quote:
15s.gif Op dinsdag 9 april 2013 09:21 schreef Boldface het volgende:
Bijzonder dat zo'n alien dan uitgerekend gevonden wordt in een afgelegen woestijn in Chili. Waarom worden ze niet gespot in hartje New York?
omdat erin new york, qua grond, alleen graniet te vinden is.

in chili, met al die bergen etc, is het een stuk interessanter als je wilt ontdekken wat een planeet bevat qua grondstoffen zoals goud of andere metalen.
  dinsdag 9 april 2013 @ 09:23:46 #18
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_125060463
quote:
Daar vallen ze niet op tussen de menselijke freaks.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 9 april 2013 @ 09:25:18 #19
241662 Jian
Well, well, well
pi_125060501
quote:
Omdat New York een kutstad is waar je ook als alien nog niet dood gevonden wil worden ......
pi_125060540
Scientist die met steroids experimenteert en aliens gaat zien. Postbus 51 spotje?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_125060548
quote:
Omdat die hipsters ze daar opeten. Eating aliens before it was cool.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_125060618
Als ik dan UFO's exist in combinatie met hardcore evidence hoor dan weet ik helaas al weer genoeg.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_125060851
Een gemummificeerde embryo van een mens of een dier, een uitvinder met een magneetband die draait (bravo), bolbliksem op een ruizig scherm, een oud kiekje van een vrijmetselaar (vrijmetselaars zijn altijd de sjaak) en iemand die verteld over zn fantasiewereld in de grootste New Age brainwashing sinds Zeitgeist dat door de makers slecht te verdedigen valt omdat men maar een loopje met de geschiedenis neemt en dat alles met fictieschrijvers die een alternatieve geschiedenis schreven in de late 19e eeuw als eerst traceerbare bronnen. Check de bronnen en zie waar deze crap ooit startte, bekijk Sun Ra's film uit de jaren 70 om te zien hoe dit ooit lachwekkend was

Het begon ooit als slappe cult maar t wordt steeds hardnekkiger een geloof. Net als het volk de katholieke kerk overeind tilde doet men dat straks ook met New Age. Gefeliciteerd
  dinsdag 9 april 2013 @ 09:44:26 #24
14505 OProg
A Life in Music
pi_125060852
Ziet er bijzonder uit maar ik heb niet de illusie dat het iets gaat zijn.

Vooral omdat ik veel te veel van die typische cult-zooi voorbij zie komen.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  Eindredactie Games dinsdag 9 april 2013 @ 09:46:50 #25
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_125060899
Wat een verrassende anatomie weer van deze 'Alien' :')
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_125060922
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 07:28 schreef Karina het volgende:
Documentaire toont voor het eerst 'alien' aan de wereld
Olie als energiebron overbodig
'Dit is het belangrijkste verhaal ooit dat nooit verteld werd', aldus de documentairemaker. 'Dankzij deze kennis over de werking van UFO's, die door overheden systematisch is verborgen gehouden, zal olie en nucleaire energie overbodig worden. Dat is meteen ook de belangrijkste reden waarom regeringen deze informatie nooit publiek maakten.'

Bron

Spannond!
Dus ze vinden een dode alien, en gelijk is olie en nucleaire energie nu overbodig.......we gaan die alien verbranden? en dat is energie voor eeuwig....of zoiets?
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_125060944
Zal wel gewoon een reptillian zijn, die hebben we al genoeg :X
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
  dinsdag 9 april 2013 @ 10:24:02 #28
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_125061658
ja hoor en natuurlijk weer dat stereotype marsmannetje gezicht. :')
Geloven in buitenaardse wezens :')
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  dinsdag 9 april 2013 @ 10:48:16 #29
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_125062332
Als ik zo even de beschrijving lees dan is het weinig nieuws voor mij. Mocht dit "echt" zijn (want er zijn zoveel docu's hierover (ook bijv the starchild skull) ) dan wordt het toch echt eens tijd dat we overgaan naar een nieuwe soort samenleving.
To doom or not to doom
  dinsdag 9 april 2013 @ 10:59:29 #30
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_125062700
Ik zie de relatie niet tussen die alien vinden en een direct oplossing voor de energiecrisis?
pi_125063379
"Daarnaast claimen de onderoekers achterhaald te hebben welke alternatieve energie buitenaardsen gebruiken om op korte tijd immense afstanden af te leggen. Volgens Steven Greer kan die technologie zelfs door de mensheid worden aangewend."

Als ze nou eens een apparaat bouwden dat die energie gebruikt, dan pas geloof ik het want dan kan niemand er meer omheen.
pi_125065344
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:24 schreef najazeg het volgende:
ja hoor en natuurlijk weer dat stereotype marsmannetje gezicht. :')
Ik geloof niet specifiek in buitenaardse wezens, maar ik hou het voor mogelijk. Er zijn bij mijn weten wel interne stukken vrijgegeven door de US govt waarin diverse UFO aangelegenheden staan beschreven.

Ik heb die zelf eigenlijk nooit verder bekeken, puur uit luiheid en mijn grillige interessegebieden. Dus wellicht ben ik voor de gek gehouden :P
pi_125065371
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:59 schreef Burrito het volgende:
Ik zie de relatie niet tussen die alien vinden en een direct oplossing voor de energiecrisis?
die kleine mofo gaat op een klein fietsje met een heule grote dynamo.
  Moderator dinsdag 9 april 2013 @ 12:20:13 #34
9859 crew  Karina
Woman
pi_125065456
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 07:28 schreef Karina het volgende:
Daarnaast claimen de onderoekers achterhaald te hebben welke alternatieve energie buitenaardsen gebruiken om op korte tijd immense afstanden af te leggen.
Zouden ze Stargates hebben?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_125067048
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 11:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
"Daarnaast claimen de onderoekers achterhaald te hebben welke alternatieve energie buitenaardsen gebruiken om op korte tijd immense afstanden af te leggen. Volgens Steven Greer kan die technologie zelfs door de mensheid worden aangewend."

Ik weet het.. de aliens beschikken over

Formule 1 wagens

quote:
Als ze nou eens een apparaat bouwden dat die energie gebruikt, dan pas geloof ik het want dan kan niemand er meer omheen.
Dat zou wat zijn, maar ook het materiaal is weleens aan een opfrisbeurt toe. Altijd maar die eeuwige menselijke embryo en andere dingen die weer afgestoft worden. Dezelfde oude wijn in een nieuwe fles, die onder nummer 'nieuw' wordt verkocht. Nu wordt er even een poging gedaan om er aan te verdienen via 't grote scherm...ze kunnen mij de pot op, ik download 'm wel.

Bovendien vind ik dat de film wel een 16+ label verdient. Nu valt het onder NR, not rated.. deze waanzin is niet voor kinderen.

[ Bericht 17% gewijzigd door Beathoven op 09-04-2013 13:33:00 ]
pi_125067416
Als water nodig is voor buitenaards leven, waarom landt ie dan in de Atacama?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_125067548
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 april 2013 09:46 schreef 2dope het volgende:
Wat een verrassende anatomie weer van deze 'Alien' :')
tja, onze menselijke vorm is blijkbaar gewoon het effectiefst

:')
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_125067600
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:24 schreef najazeg het volgende:
Jij denkt oprecht dat we de enigen zijn?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_125067624
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 13:34 schreef Leipo666 het volgende:
tja, onze menselijke vorm is blijkbaar gewoon het effectiefst

:')
Neen, een "gezicht" is alleen maar een kenmerk van evolutie op onze planeet. Er is geen enkele reden aan te nemen dat aliens ook een gezicht zouden hebben. Wat uiteraard niet uitsluit dat het wel kan ;).
pi_125067660
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 13:29 schreef Weltschmerz het volgende:
Als water nodig is voor buitenaards leven, waarom landt ie dan in de Atacama?
Noodlanding?

Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Als ik die trailer bekijk, dan laten ze een wezen zien wat buitenaards zou kunnen zijn, maar dat is dan weer niet groter dan een menselijke hand. En dat moet net zoveel zo niet meer intelligentie hebben dan de mens?

Kijk, ik geloof best dat er buitenaards leven is, in welke vorm dan ook, intelligent of alleen moleculair, is ook maar afhankelijk van de omstandigheden natuurlijk. Het universum en de aantallen planeten is gewoon te groot om er vanuit te gaan dat alleen op aarde leven mogelijk is. Maar ik vind zulke docu's altijd lastig te beoordelen. Aan de ene kant wil ik het wel geloven, aan de andere kant is het "bewijs" als er dat al is altijd zo doorzichtig, of op meerdere manieren te interpreteren.
pi_125067671
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 13:36 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Neen, een "gezicht" is alleen maar een kenmerk van evolutie op onze planeet. Er is geen enkele reden aan te nemen dat aliens ook een gezicht zouden hebben. Wat uiteraard niet uitsluit dat het wel kan ;).
herken de smiley ;)
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_125067760
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 13:37 schreef Leipo666 het volgende:
herken de smiley ;)
Got it. Wilde alleen ff showen met mijn kennis van BBC documantaires op youtube. Ben toch wel beetje populaire wetenschap geek :')
pi_125067847
quote:
Aliens verbranden, net zoals wij dinosaurussen verbranden in onze dieselmotoren.
pi_125067984
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 april 2013 13:36 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Noodlanding?
Ja, misschien zag hij die tekeningen van eerdere aliens en dacht, daar is het veilig landen en kan ik ook meteen even die woestijn taggen.

quote:
Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Als ik die trailer bekijk, dan laten ze een wezen zien wat buitenaards zou kunnen zijn, maar dat is dan weer niet groter dan een menselijke hand. En dat moet net zoveel zo niet meer intelligentie hebben dan de mens?

Kijk, ik geloof best dat er buitenaards leven is, in welke vorm dan ook, intelligent of alleen moleculair, is ook maar afhankelijk van de omstandigheden natuurlijk. Het universum en de aantallen planeten is gewoon te groot om er vanuit te gaan dat alleen op aarde leven mogelijk is. Maar ik vind zulke docu's altijd lastig te beoordelen. Aan de ene kant wil ik het wel geloven, aan de andere kant is het "bewijs" als er dat al is altijd zo doorzichtig, of op meerdere manieren te interpreteren.
Ik heb geen moeite met het concept van buitenaards leven, wel met het verband tussen dat buitenaards leven en de veronderstelde waarnemingen hier.
pi_125068241
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 13:46 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ja, misschien zag hij die tekeningen van eerdere aliens en dacht, daar is het veilig landen en kan ik ook meteen even die woestijn taggen.

[..]

Ik heb geen moeite met het concept van buitenaards leven, wel met het verband tussen dat buitenaards leven en de veronderstelde waarnemingen hier.
Het grote hoax gehalte maakt het idd wel een stuk onbetrouwbaarder. Ik zeg niet dat het niet kan hoor, dat er intelligente beschavingen elders uit het universum hier een kijkje komen nemen, maar de aannemelijkheid neemt wel iedere keer een stukje af wanneer er weer een filmpje wordt "gedebunked".

Zelfde als met figuren zoals Char en Derek Ogilvie. Dat zijn gewoon bedriegers. Aan de andere kant is het wel zo dat wanneer het wel zou kunnen wat hun doen, je met 20 keer beter bewijs moet komen, omdat het anders niet geloofd wordt.
pi_125068477
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 april 2013 13:53 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Het grote hoax gehalte maakt het idd wel een stuk onbetrouwbaarder. Ik zeg niet dat het niet kan hoor, dat er intelligente beschavingen elders uit het universum hier een kijkje komen nemen, maar de aannemelijkheid neemt wel iedere keer een stukje af wanneer er weer een filmpje wordt "gedebunked".
Enerzijds volgt de waarschijnlijkheid van buitenaards leven uit de grootte en ouderdom van het heelal, anderzijds maakt die grootte en ouderdom het weer heel onwaarschijnlijk dat ze onze planeet komen bezoeken, net in die korte tijdspanne dat werken van fictie onze fantasie daarover hebben gevoed, en dan ook juist in de culturen waar dat het meeste het geval is.

Ook valt op dat het buitenaards leven zo naar ons evenbeeld is geschapen, het lijkt god wel. Wat dat betreft vind ik de gedachte die "the blob" heeft voortgebracht interessanter.
pi_125068495
Schopje TRU svp.
pi_125070769
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 april 2013 13:36 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Noodlanding?

een uitgedroogde / natuurlijk gemummificeerde rechtgetrokken menselijke embryo is uitgesloten? (nummertje 22)

slim van die pseudo-wetenschappers dat ze zien dat het iets menselijks heeft..
pi_125071115
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 15:05 schreef Beathoven het volgende:

[..]

een uitgedroogde / natuurlijk gemummificeerde rechtgetrokken menselijke embryo is uitgesloten? (nummertje 22)

[ afbeelding ]

Nee hoor, maar dat beweer ik toch ook niet? Net zo min dat ik zou beweren dat het een alien is.
pi_125072057
Oud nieuws. Aliens zijn allang gespot. Zie hier.

Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_125073285
quote:
Aliens zouden immens grote snelheden moeten kunnen bereiken om de aarde binnen hun levensduur te bereiken. Het claimen van het vinden van een échte Alien staat recht tegenover de relativiteitstheorie, tenzij deze "Aliens" duizenden tot honderdduizenden jaren oud kunnen worden, wat niet logisch lijkt.

[ Bericht 1% gewijzigd door VanHattem op 09-04-2013 16:29:24 ]
pi_125073386
Als het een echte alien was dan hadden we hem niet in een documentaire gezien.
Conscience do cost.
pi_125073686
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 16:21 schreef ems. het volgende:
Als het een echte alien was dan hadden we hem niet in een documentaire gezien.
Tenzij alle verhalen kloppen over de relatie tussen aliens en overheden.

dinsdag 9 april 2013 @ 16:52:49 #54
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_125074461
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 15:05 schreef Beathoven het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Het ziet eruit als een menselijke foetus waarvan met name het aangezicht een beetje is bewerkt om het er "alien"-achtig (naar Hollywood-maatstaven dan) te laten uitzien.

Hoofd van de "alien":

Schedel van een foetus (let op de vorm en positie van de schedelbeenderen):

Lichaam van de "alien":

Lichaam van een foetus van 16 weken, met een lengte van 11 cm, dus ongeveer de breedte van een mensenhand:

[ Bericht 0% gewijzigd door Iblardi op 10-04-2013 08:33:06 ]
pi_125075016
Wat een vermakelijke onzin weer. Toch knap van die Hollywood filmmakers dat ze aliens hebben bedacht zoals ze er laten ook blijken uit te zien, compleet met grotere schedels, amandelvormige ogen etc.
pi_125077875
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 07:56 schreef Onnoman het volgende:
een film
een docu is op waarheid gebaseerd
:P
pi_125097579
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 16:19 schreef VanHattem het volgende:

[..]

Aliens zouden immens grote snelheden moeten kunnen bereiken om de aarde binnen hun levensduur te bereiken. Het claimen van het vinden van een échte Alien staat recht tegenover de relativiteitstheorie, tenzij deze "Aliens" duizenden tot honderdduizenden jaren oud kunnen worden, wat niet logisch lijkt.
Wie weet is het wel mogelijk om op een acceptabele manier sneller te gaan dan het licht:

How NASA might build its very first warp drive

http://io9.com/5963263/ho(...)ery-first-warp-drive
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_125097835
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 15:47 schreef KoosVogels het volgende:
Oud nieuws. Aliens zijn allang gespot. Zie hier.

[ afbeelding ]
Dat is toch gewoon een meisje met een boeketje wrs net geplukte veldbloemetjes?
I´m back.
  dinsdag 9 april 2013 @ 23:58:58 #59
391259 CodeRood
Hoor ik een RAVE?
pi_125097917
Blair witch docu hypes creëren is zoo 2005
pi_125097949
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2013 23:58 schreef CodeRood het volgende:
Blair witch docu hypes creëren is zoo 2005
Whehehehe...
I´m back.
  Donald Duck held woensdag 10 april 2013 @ 00:09:01 #61
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_125098235
quote:

[..]

De relativiteitstheorie biedt juist een interessante mogelijkheid. Bij reizen met zeer hoge snelheden komt tijddilatatie kijken. Voor de reizigers aan boord van een snel ruimteschip verstrijkt veel minder tijd. Ze hoeven dan niet bijzonder oud te worden om toch gigantische afstanden te kunnen overbruggen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_125120366
quote:

[..]

Het claimen van het vinden van een échte Alien staat recht tegenover de relativiteitstheorie, tenzij deze "Aliens" duizenden tot honderdduizenden jaren oud kunnen worden, wat niet logisch lijkt.
De relativiteitstheorie gaat er toch vanuit dat je ruimtetijd kunt buigen? Als je dat voor elkaar weet te krijgen kun je in no-time onbeperkte afstanden afleggen lijkt mij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')