Kan toch niet anders aangezien de millitair-industriële elite de MSM verbieden hier iets over te publiceren.quote:Op dinsdag 9 april 2013 08:27 schreef Peunage het volgende:
Een beetje raar om zo'n grote ontdekking in een documentaire te tonen.
omdat erin new york, qua grond, alleen graniet te vinden is.quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:21 schreef Boldface het volgende:
Bijzonder dat zo'n alien dan uitgerekend gevonden wordt in een afgelegen woestijn in Chili. Waarom worden ze niet gespot in hartje New York?
Daar vallen ze niet op tussen de menselijke freaks.quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:21 schreef Boldface het volgende:
Bijzonder dat zo'n alien dan uitgerekend gevonden wordt in een afgelegen woestijn in Chili. Waarom worden ze niet gespot in hartje New York?
Omdat New York een kutstad is waar je ook als alien nog niet dood gevonden wil worden ......quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:21 schreef Boldface het volgende:
Omdat die hipsters ze daar opeten. Eating aliens before it was cool.quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:21 schreef Boldface het volgende:
Dus ze vinden een dode alien, en gelijk is olie en nucleaire energie nu overbodig.......we gaan die alien verbranden? en dat is energie voor eeuwig....of zoiets?quote:Op dinsdag 9 april 2013 07:28 schreef Karina het volgende:
Documentaire toont voor het eerst 'alien' aan de wereld
Olie als energiebron overbodig
'Dit is het belangrijkste verhaal ooit dat nooit verteld werd', aldus de documentairemaker. 'Dankzij deze kennis over de werking van UFO's, die door overheden systematisch is verborgen gehouden, zal olie en nucleaire energie overbodig worden. Dat is meteen ook de belangrijkste reden waarom regeringen deze informatie nooit publiek maakten.'
Bron
Spannond!
Ik geloof niet specifiek in buitenaardse wezens, maar ik hou het voor mogelijk. Er zijn bij mijn weten wel interne stukken vrijgegeven door de US govt waarin diverse UFO aangelegenheden staan beschreven.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:24 schreef najazeg het volgende:
ja hoor en natuurlijk weer dat stereotype marsmannetje gezicht.
Geloven in buitenaardse wezens
die kleine mofo gaat op een klein fietsje met een heule grote dynamo.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:59 schreef Burrito het volgende:
Ik zie de relatie niet tussen die alien vinden en een direct oplossing voor de energiecrisis?
Zouden ze Stargates hebben?quote:Op dinsdag 9 april 2013 07:28 schreef Karina het volgende:
Daarnaast claimen de onderoekers achterhaald te hebben welke alternatieve energie buitenaardsen gebruiken om op korte tijd immense afstanden af te leggen.
Ik weet het.. de aliens beschikken overquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
"Daarnaast claimen de onderoekers achterhaald te hebben welke alternatieve energie buitenaardsen gebruiken om op korte tijd immense afstanden af te leggen. Volgens Steven Greer kan die technologie zelfs door de mensheid worden aangewend."
Dat zou wat zijn, maar ook het materiaal is weleens aan een opfrisbeurt toe. Altijd maar die eeuwige menselijke embryo en andere dingen die weer afgestoft worden. Dezelfde oude wijn in een nieuwe fles, die onder nummer 'nieuw' wordt verkocht. Nu wordt er even een poging gedaan om er aan te verdienen via 't grote scherm...ze kunnen mij de pot op, ik download 'm wel.quote:Als ze nou eens een apparaat bouwden dat die energie gebruikt, dan pas geloof ik het want dan kan niemand er meer omheen.
tja, onze menselijke vorm is blijkbaar gewoon het effectiefstquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:46 schreef 2dope het volgende:
Wat een verrassende anatomie weer van deze 'Alien'
Neen, een "gezicht" is alleen maar een kenmerk van evolutie op onze planeet. Er is geen enkele reden aan te nemen dat aliens ook een gezicht zouden hebben. Wat uiteraard niet uitsluit dat het wel kanquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:34 schreef Leipo666 het volgende:
tja, onze menselijke vorm is blijkbaar gewoon het effectiefst
Noodlanding?quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:29 schreef Weltschmerz het volgende:
Als water nodig is voor buitenaards leven, waarom landt ie dan in de Atacama?
herken de smileyquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:36 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Neen, een "gezicht" is alleen maar een kenmerk van evolutie op onze planeet. Er is geen enkele reden aan te nemen dat aliens ook een gezicht zouden hebben. Wat uiteraard niet uitsluit dat het wel kan.
Got it. Wilde alleen ff showen met mijn kennis van BBC documantaires op youtube. Ben toch wel beetje populaire wetenschap geekquote:
Aliens verbranden, net zoals wij dinosaurussen verbranden in onze dieselmotoren.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:59 schreef Burrito het volgende:
Ik zie de relatie niet tussen die alien vinden en een direct oplossing voor de energiecrisis?
Ja, misschien zag hij die tekeningen van eerdere aliens en dacht, daar is het veilig landen en kan ik ook meteen even die woestijn taggen.quote:
Ik heb geen moeite met het concept van buitenaards leven, wel met het verband tussen dat buitenaards leven en de veronderstelde waarnemingen hier.quote:Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Als ik die trailer bekijk, dan laten ze een wezen zien wat buitenaards zou kunnen zijn, maar dat is dan weer niet groter dan een menselijke hand. En dat moet net zoveel zo niet meer intelligentie hebben dan de mens?
Kijk, ik geloof best dat er buitenaards leven is, in welke vorm dan ook, intelligent of alleen moleculair, is ook maar afhankelijk van de omstandigheden natuurlijk. Het universum en de aantallen planeten is gewoon te groot om er vanuit te gaan dat alleen op aarde leven mogelijk is. Maar ik vind zulke docu's altijd lastig te beoordelen. Aan de ene kant wil ik het wel geloven, aan de andere kant is het "bewijs" als er dat al is altijd zo doorzichtig, of op meerdere manieren te interpreteren.
Het grote hoax gehalte maakt het idd wel een stuk onbetrouwbaarder. Ik zeg niet dat het niet kan hoor, dat er intelligente beschavingen elders uit het universum hier een kijkje komen nemen, maar de aannemelijkheid neemt wel iedere keer een stukje af wanneer er weer een filmpje wordt "gedebunked".quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, misschien zag hij die tekeningen van eerdere aliens en dacht, daar is het veilig landen en kan ik ook meteen even die woestijn taggen.
[..]
Ik heb geen moeite met het concept van buitenaards leven, wel met het verband tussen dat buitenaards leven en de veronderstelde waarnemingen hier.
Enerzijds volgt de waarschijnlijkheid van buitenaards leven uit de grootte en ouderdom van het heelal, anderzijds maakt die grootte en ouderdom het weer heel onwaarschijnlijk dat ze onze planeet komen bezoeken, net in die korte tijdspanne dat werken van fictie onze fantasie daarover hebben gevoed, en dan ook juist in de culturen waar dat het meeste het geval is.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:53 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het grote hoax gehalte maakt het idd wel een stuk onbetrouwbaarder. Ik zeg niet dat het niet kan hoor, dat er intelligente beschavingen elders uit het universum hier een kijkje komen nemen, maar de aannemelijkheid neemt wel iedere keer een stukje af wanneer er weer een filmpje wordt "gedebunked".
een uitgedroogde / natuurlijk gemummificeerde rechtgetrokken menselijke embryo is uitgesloten? (nummertje 22)quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:36 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Noodlanding?
Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Als ik die trailer bekijk, dan laten ze een wezen zien wat buitenaards zou kunnen zijn, maar dat is dan weer niet groter dan een menselijke hand. En dat moet net zoveel zo niet meer intelligentie hebben dan de mens?
Nee hoor, maar dat beweer ik toch ook niet? Net zo min dat ik zou beweren dat het een alien is.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:05 schreef Beathoven het volgende:
[..]
een uitgedroogde / natuurlijk gemummificeerde rechtgetrokken menselijke embryo is uitgesloten? (nummertje 22)
[ afbeelding ]
slim van die pseudo-wetenschappers dat ze zien dat het iets menselijks heeft..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |