quote:Op maandag 8 april 2013 22:10 schreef littledrummergirl het volgende:
liesje werd gestalked door domme wijven
whut?quote:Op maandag 8 april 2013 22:10 schreef littledrummergirl het volgende:
Heb je haar niet even geholpen?quote:Op maandag 8 april 2013 22:24 schreef Toekito het volgende:
Liesje hoe is het afgelopen met die dames?
half uurtje... Best rap had ik niet verwachtquote:
Beter idee dan dit:quote:
En ik heb bij Heiden6 op schoot gezeten en hij vond me een zure slootquote:Op maandag 8 april 2013 22:10 schreef littledrummergirl het volgende:
Tietenpics in de PM gaarnrquote:Op maandag 8 april 2013 23:46 schreef Stefan het volgende:
En nog geilere van Strategos vriendin maar die mogen niet op Fok
Ik zag een vrouw en een vent met hele vreemde tetten. Ik heb een foto gemaakt, maar die krijg je niet hoorquote:
Mooie tetten met monstertepelsquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zag een vrouw en een vent met hele vreemde tetten. Ik heb een foto gemaakt, maar die krijg je niet hoor
die zegt wel meer rare dingenquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En ik heb bij Heiden6 op schoot gezeten en hij vond me een zure sloot
Nah, viel wel mee eigenlijkquote:
Wat je zegtquote:
Nietquote:
Adem in, adem uitquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
Weer veilig op de zolderkamer. Met persoonsanalyse in de pocket.
Verder erg gezellig en veel gelachen. Hihi.
Thanks all.
Maar ze kon niet sjoelen, wheheheheheh.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nah, viel wel mee eigenlijk
[..]
Wat je zegt![]()
[..]
Niet
[..]
Adem in, adem uit
Nee, sjoelen was niet haar beste kantquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:27 schreef liesje1979 het volgende:
Maar ze kon niet sjoelen, wheheheheheh.
Thanks nog.
Je bent jarig, dan mag het.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:31 schreef littledrummergirl het volgende:
pff ben veel te lam voor op n maandagavond
fuck morgenochtendquote:
Ik was het niet in elk geval: een koffie, twee melk en een broodje dingesquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:34 schreef littledrummergirl het volgende:
hoop ik... vraag me af hoeveel van die 17 biertjes op mn rekening ik zelf gedronken heb
karnemelk zou de zure sloot nog verklarenquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik was het niet in elk geval: een koffie, twee melk en een broodje dinges
Broodje Debby.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik was het niet in elk geval: een koffie, twee melk en een broodje dinges
Een waar woord! Maar ik drink geen karnemelk, want vrij viesquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:37 schreef littledrummergirl het volgende:
karnemelk zou de zure sloot nog verklaren
is dat de potquote:
Zo erg?quote:
ik heb er ook.n stuk of twintig max.. incl die met jouw tetten en heidenquote:
wie was jij nouquote:
Nou d'r zitten me een paar pareltjes tussen ja.quote:
Hahahaha OMG, ja wtf was dat nou, ik kende die gozert net 3 minuten, ik zag hem serieus niet aankomenquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb er ook.n stuk of twintig max.. incl die met jouw tetten en heiden
Die grijze dakduif met die baard.quote:
Supertof dat je van zo ver kwamquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:41 schreef Cat22 het volgende:
Thuis!
Was weer gezellig.Op twee dames de niet op fok.nl zitten na dan.
![]()
En ik heb eindelijk gezoend met Elies!![]()
![]()
die eric corton look alikequote:
+1quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die eric corton look alike?
je kan m ook nergens mee naartoe nemen hequote:Op dinsdag 9 april 2013 00:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahaha OMG, ja wtf was dat nou, ik kende die gozert net 3 minuten, ik zag hem serieus niet aankomen
Zo af en toe moet dat kunnen.quote:
dan vind ik je mooiquote:
Melk doet hele gekke dingen met de menschquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:38 schreef littledrummergirl het volgende:
jaja melk stijgt naar je hoofdmoet je niet onderschatten
Het was ook wel weer een avond om de hik van te krijgenquote:
quote:
Neen over vier wekenquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zo af en toe moet dat kunnen.![]()
Volgende keer zal wel ESF worden.
Rare vent.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Melk doet hele gekke dingen met de mensch
[..]
Het was ook wel weer een avond om de hik van te krijgen
Ik heb zojuist alles nog even opgebiecht aan mijn man, maar hij zat zoals gewoonlijk weer eens nergens mee
Nietquote:
zo ja, echt wel!quote:
Nou, bij jou kan ik dus ook al niet meer thuis komenquote:
Is dan het filmen? Peter zei het maar ik dacht dat hij me voor de gek hield en het over 2 weken was.quote:
Ik heb nog even staan dansen en zingen met een vrolijke knul die ik niet kon thuisbrengen, maar het erg naar zijn zin had. Was dat een niet-FOK!-vriendje van jou?quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:45 schreef littledrummergirl het volgende:
ook mijn niet fok vriendjes hadden het gezelligzo leuk!
Tegen die tijd is mijn man dat wel weer vergeten (lees: morgen...)quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:46 schreef Cat22 het volgende:
Nou, bij jou kan ik dus ook al niet meer thuis komen
gozer met n bril en langer haar?quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb nog even staan dansen en zingen met een vrolijke knul die ik niet kon thuisbrengen, maar het erg naar zijn zin had. Was dat een niet-FOK!-vriendje van jou?
En ik vind jou zo'n lieffiequote:Op dinsdag 9 april 2013 00:47 schreef Toekito het volgende:
Greys en Elies wat een heerlijk stel zijn jullie
Morgenmiddag koffie en knuffels?quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tegen die tijd is mijn man dat wel weer vergeten (lees: morgen...)
Ongelofelijk he?quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:47 schreef liesje1979 het volgende:
En Peter weet gewoon echt alle namen en ik blijf me daar over verbazen.
Een geruite blouse geloof ikquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gozer met n bril en langer haar?
Yups, no probquote:
Volgens mij heeft ie een app geupload in z'n hoofdquote:
dat zal jonathan wel geweest zijnquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een geruite blouse geloof ikHij stond met jou e kletsen en volgens mij had ie een vriendin mee. Erge leuke, spontane vrolijkerd
Omdat je zo enthousiast bent en ze blij uit je ogen kijkt. En je hebt een leuke en lieve vriendinquote:
Jullie laten me blozen.quote:
Het kan zomaar; ik vond 'm leukquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:50 schreef littledrummergirl het volgende:
dat zal jonathan wel geweest zijn
Ja hoi, mag ik een wijntje? Ik heb nog geen rekening.quote:
heb je een vriendin toekquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Omdat je zo enthousiast bent en ze blij uit je ogen kijkt. En je hebt een leuke en lieve vriendin
'T is een giftquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja hoi, mag ik een wijntje? Ik heb nog geen rekening.
Klopt want je eerste wijntje kreeg je van Bart, Annelies. Ik was van
En hij wist zwabbers naam ook.
issie ookquote:
Of hij stond te kroeldozen met een vreemde, maar dat zou vreemd zijnquote:
Moment hoor, ben ff wat aan het herzienquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:54 schreef Nikkie_86 het volgende:
Heb wel leuke indruk achter gelaten hoor ik....
over twee weken ronde twee! go for it!quote:
Wat zou je man hiervan zeggenquote:
tmi lieverdquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:54 schreef Toekito het volgende:
Toek deed niks oneerbaars, dat komt nu pas:+
dankje liesje... maar waarom??? Haha toek vind me vaak niet zo schattig...quote:
Ik zou het nu gaan vragen als er geen gesnurk uit de echtelijke sponde kwam. Denk dat het heel slecht is voor mijn huwelijk om het gesnurk te onderbreken, ondanks de belangrijke vraagquote:
Gewoon. Ik ben voor vanavond klaar met dingen uitleggenquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:56 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
dankje liesje... maar waarom??? Haha toek vind me vaak niet zo schattig...
ja maar, waarom zit je met je handen in je mouwenquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon. Ik ben voor vanavond klaar met dingen uitleggenDus gewoon.
Truste.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:57 schreef ElisaB het volgende:
En ik ben helemaal klaar met de avond, dus: bedankt voor de leuke avond en welterusten allen
(ik ben er niet klaar mee hoor, maar ik ben gewoon moe en moet morgen vroeg op)
Misschien is het een potquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:57 schreef littledrummergirl het volgende:
ja maar, waarom zit je met je handen in je mouwen
toch wel??? Haha nou bedankt dan!quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon. Ik ben voor vanavond klaar met dingen uitleggenDus gewoon.
Ja god man, Wat naar was dat, toen moest ik het gesprek te volgen en er op te letten dat ik niet met mijn handen in mijn mouwen zat.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja maar, waarom zit je met je handen in je mouwen
nee die is naar zn eigen bedquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:58 schreef Toekito het volgende:
Ldg is die drankorgel nog met jou meegegaan
ik hoorde alleen dat stukje en ik dacht alleen maar "hou gewoon je bek trut, laat dat meiske lekker met haar handen zo zitten.. wordt ze geen mensenschuwe zonder Autist van"quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja god man, Wat naar was dat, toen moest ik het gesprek te volgen en er op te letten dat ik niet met mijn handen in mijn mouwen zat.
Geld is onderweg.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:59 schreef Stefan het volgende:
De foto met Greys n sjoelhouding van achteren is te koop voor 30 euro
Maak nu geld over naar 621 1882 199 ovv lekkere kont
lekker laten gaan joh wat een mutsen waren dat...quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja god man, Wat naar was dat, toen moest ik het gesprek te volgen en er op te letten dat ik niet met mijn handen in mijn mouwen zat.
Wees blij dat je de rest niet hoorde.quote:Op dinsdag 9 april 2013 01:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik hoorde alleen dat stukje en ik dacht alleen maar "hou gewoon je bek trut, laat dat meiske lekker met haar handen zo zitten.. wordt ze geen mensenschuwe zonder Autist van"
Nee, zo lang zal die van jou niet zijn.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:56 schreef Toekito het volgende:
Jij vroeg in de metro toch of ik ging batsen ldg? Antwoord is nee.
Want catje22 is niet hier.
dan had ik me kwaad gemaakt denk ikquote:Op dinsdag 9 april 2013 01:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wees blij dat je de rest niet hoorde.
Hihi.quote:Op dinsdag 9 april 2013 01:03 schreef littledrummergirl het volgende:
maarehm ik ga proberen te slapenslaap lekker liefies en mooie meneren
Is het vast te warm voor dekentje.quote:
Nee, want Debby2 was gewoon leuk.quote:Op dinsdag 9 april 2013 01:03 schreef Cobra4 het volgende:
Gaat het over die twee die buiten op het terras zaten?
Ah ok.quote:
Later ben ik gewoon lekker veilig en autistisch tussen mono en zwabber gaan zitten. Tot ik drinken ging halen en ze me achtervolgde naar de bar. En toen joeg Elisa haar weg.quote:Op dinsdag 9 april 2013 01:04 schreef Cat22 het volgende:
Ik viel er op het eind in, sjezus.Leuk voor haar dat ze zulke psychobabble truukjes kende maar van respect voor een persoon en diens grenzen had ze volgens mij nog nooit gehoord.
Zat je op dezelfde tafel als ik? Zo ja, dan hebben we maar 2 beurten gedaan.quote:Op dinsdag 9 april 2013 01:12 schreef Cobra4 het volgende:
Wie heeft trouwens mijn derde beurt op de sjoelbak gedaan? En heb ik gewonnen?
Yep.quote:Op dinsdag 9 april 2013 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zat je op dezelfde tafel als ik? Zo ja, dan hebben we maar 2 beurten gedaan.
Eliesjequote:Op dinsdag 9 april 2013 01:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Later ben ik gewoon lekker veilig en autistisch tussen mono en zwabber gaan zitten. Tot ik drinken ging halen en ze me achtervolgde naar de bar. En toen joeg Elisa haar weg.
Ik wel.quote:Op dinsdag 9 april 2013 01:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Yep.
Mooi, dan ben ik iig niet laatste geworden.![]()
Schandalig!quote:Op dinsdag 9 april 2013 01:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wel.
Kreeg zelfs geen klassering van Fiets.
Eerste of tweede zin?quote:
Tweede.quote:
Wat was jouw score dan?quote:
Dan is het goed.quote:
Jij gewoon ook vanaf nuquote:Op dinsdag 9 april 2013 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar jij oefent om de 2 weken.
Feli!
quote:Op dinsdag 9 april 2013 01:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wel.
Kreeg zelfs geen klassering van Fiets.
Tering!quote:
Truste.quote:Op dinsdag 9 april 2013 01:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij gewoon ook vanaf nu
Ik duik er in, bedankt voor de leuke avond allemaal
Truste.quote:Op dinsdag 9 april 2013 01:27 schreef Cat22 het volgende:
Oh, bijna half twee. Voor een doordeweekse dag best wel bedtijd.
ikke wel 3 hoor... laatste keer scoorde ik 120 punten...quote:Op dinsdag 9 april 2013 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zat je op dezelfde tafel als ik? Zo ja, dan hebben we maar 2 beurten gedaan.
Niet meer op zijn voorhoofd tikken dan.quote:Op dinsdag 9 april 2013 01:47 schreef Nikkie_86 het volgende:
Nikkie gaat ook slapen.. toek is al half in dromenland.. alleen het getik houd hem wakker...
hahaha lol..quote:Op dinsdag 9 april 2013 01:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet meer op zijn voorhoofd tikken dan.
Truste.
Beat yo' assquote:Op dinsdag 9 april 2013 07:13 schreef Monopoly het volgende:
Gefeliciteerd Frank
Bier ende vrouwen
Wij stappen zo ook de deur uit, ik moet examens maken en mijn liefdevolle dame naar huisOneerlijk leven ditdat.
We vonden het super gezellig, en ik was trots op haar score.
korte broek nog aan ?quote:Op dinsdag 9 april 2013 04:51 schreef sp3c het volgende:
ow man .. oneerlijke wereld
vrieskou buiten
grmbl
heel verstandigquote:Op dinsdag 9 april 2013 08:52 schreef Stefan het volgende:
Ik ben blij dat ik de leeftijd van LDG lager had ingeschat want anders had t slecht met me kunnen aflopen
Stomquote:
Als jij de benzine die ik verbruik om op en neer te rijden betaalt, kom ik de volgende keer weerquote:
Gewoon een keer komen aanwaaien als je kanquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:42 schreef Qwea het volgende:
Ik wilde zeggen : Ooh, ik kom de 22ste (dat is de eerstvolgende toch?), maar dan ben ik er heel niet
Ja, maar dat wordt pas in Meiquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon een keer komen aanwaaien als je kan
Da's het leuke van die sjoelzooi, vrijheid blijheid endezo!
Ik niet, ik ben undergroundquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:45 schreef Greys het volgende:
Ik heb ineens allemaal nieuwe Facebookvriendjes![]()
Waarom was je er dan niet?quote:
hee schatje !!!quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:30 schreef heiden6 het volgende:
Iemand heeft gisteren alcohol in mijn rum gedaan.
moet je niet dronken zijn... was ik ook niet..quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:33 schreef heiden6 het volgende:
Een beetje kwetsbare dronken mensen in de maling nemen.![]()
ach jawel joh.. het was gezellig en daar gaat het toch om?? Vond wel gezellig hoor met jou! Je hebt goede humor...quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:38 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb trouwens ook maar twee rondes gesjoeld, vond het al zo lang duren voor ik weer aan de beurt was, dacht dat er nog mensen halverwege in waren gestroomd ofzo.![]()
Die foto's durf ik niet eens te bekijken.![]()
als je met korte broek thermisch ondergoed onder een lange broek bedoelt wel jaquote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je met korte broek thermisch ondergoed onder een lange broek bedoelt wel ja
ik heb besloten dat het toch nog net geen zomer is
helft is niet afgemaakt.. die hebben maar 2 keer gesjoeld... op mij na.. ik scoorde de laatste buurt nog even 120 punten wat mijn gemiddelde omhoog haalt..quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:47 schreef Bart het volgende:
Zo, dat was weer leuk gisteren. Is de uitslag nog ergens te bewonderen, inclusief Renrens dieptepunt?
Jullie baan liep op een gegeven moment vast, niet iedereen had ronde drie gehad maar er waren geen spelers te vinden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:38 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb trouwens ook maar twee rondes gesjoeld, vond het al zo lang duren voor ik weer aan de beurt was, dacht dat er nog mensen halverwege in waren gestroomd ofzo.![]()
Die foto's durf ik niet eens te bekijken.![]()
120, jajaquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:51 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
helft is niet afgemaakt.. die hebben maar 2 keer gesjoeld... op mij na.. ik scoorde de laatste buurt nog even 120 punten wat mijn gemiddelde omhoog haalt..
overal is paardenhaarquote:
Damn, ja, dat was echt vaag.quote:
Het hele liedje luisteren alleen om dat zinnetje te horen.quote:
Had je aan mijn kant moeten komen zitten, dat was KPD.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Damn, ja, dat was echt vaag.![]()
Ga even drinken halen kom ik terug ineens groepstherapie gaande.
KPD, wat is dat?quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Had je aan mijn kant moeten komen zitten, dat was KPD.![]()
En ik maar switchen tussen de tabjes en af en toe eervol beantwoorden.![]()
Omdat ik niet weg konquote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:47 schreef Bart het volgende:
Zo, dat was weer leuk gisteren. Is de uitslag nog ergens te bewonderen, inclusief Renrens dieptepunt?
niet normaal meer... bijna asociaalquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik hou nog steeds van je hoor.quote:
Jij kent KPD niet?quote:
Laat dat bijna maar weg. Wat een naar mens was dat.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:58 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
niet normaal meer... bijna asociaal
Eerst zien, dan geloven.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat ik niet weg konBinnenkort, I promise!
Zwaar niet ok.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Laat dat bijna maar weg. Wat een naar mens was dat.
ik heb de uitslag.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:47 schreef Bart het volgende:
Jouw uitslag hoef ik niet te zien fiets.quote:
Laat maarquote:
Knuffelquote:
Bestel ik het wel.quote:
Vanavond in de bucket, lijsten staan op de foto!quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:47 schreef Bart het volgende:
Dat is twee keer zo duur jonguh!quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:05 schreef sp3c het volgende:
kun je dat niet gewoon kopen bij jullie in Nergenshuizen?
hier zit zo'n winkeltje ... komt niemand
Ik kom daar al jaren, eerste keer dat ik die vrouwen zagquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
heb je nou al die bon gezocht, dodo?quote:
Uit engeland is goeiekopertquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:05 schreef sp3c het volgende:
kun je dat niet gewoon kopen bij jullie in Nergenshuizen?
hier zit zo'n winkeltje ... komt niemand
Dat was omdat je die pic zelf al op facebook had staan dus toen durfde ik hem ook heel klein te plaatsen. Maar had het idd wel even netjes mogen vragen alsnogquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:12 schreef Anne het volgende:
Ik ben mezelf anders wel een keer op zo'n 100 (edit: Of hoeveel ook alweer?) doelen website tegen gekomen
.
Garpje Greysals ik dat erg had gevonden had ik je al aan je haren getrokken.
Ik zou schadevergoeding eisen, Annequote:Op dinsdag 9 april 2013 11:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was omdat je die pic zelf al op facebook had staan dus toen durfde ik hem ook heel klein te plaatsen. Maar had het idd wel even netjes mogen vragen alsnog
Ja! Net.quote:
Ik app hem je wel.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja! Net.![]()
Ik heb er nog drie.DM me je adres effe, hoef ik de laptop niet op te starten en stuur ik hem vanmiddag op.
ikmoest lachen om de Greus/Smart combo!quote:
Geen probleem hoorquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was omdat je die pic zelf al op facebook had staan dus toen durfde ik hem ook heel klein te plaatsen. Maar had het idd wel even netjes mogen vragen alsnog
oeh ik ookquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:17 schreef RenRen- het volgende:
Ik was trouwens wel blij want sp3c wist mijn naam nog![]()
Ik vind je doel over het 5 mensen van online ontmoeten een beetje matig. Dat had op zijn minst 50-100 moeten zijn met jouw fokstatusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Ik moet er ook 101 knuffelen he, dat wordt nog watquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vind je doel over het 5 mensen van online ontmoeten een beetje matig. Dat had op zijn minst 50-100 moeten zijn met jouw fokstatus
had je 8 weken eerder moeten beginnen hahaquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet er ook 101 knuffelen he, dat wordt nog wat
Tenminste, daarvan minimaal 50 die ik nooit eerder gezien heb. Oef
Hij was dronken?quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:34 schreef Greys het volgende:
sp3c wat was je spraakzaam gister, zo veel hebben we nog nooit live gesproken
viel mee volgens de rekeningquote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:35 schreef Toekito het volgende:
Waarom staat er bier op mijn bonnetje? Ik klaag niet want volgens mij mis ik een cola of 2 hahaha
Nee hoorquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee niet echt.
Al was ie wel wat zuunig met gedagzoenen
Had je er ook melk bij staan? Ik wel, volgens mij was dat het toetje.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:35 schreef Toekito het volgende:
Waarom staat er bier op mijn bonnetje? Ik klaag niet want volgens mij mis ik een cola of 2 hahaha
quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:21 schreef sp3c het volgende:
reach for the stars Greus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
je moet toch de was ophangenquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Een PS2spel is kaduuk, hij loopt vast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |