quote:Op maandag 8 april 2013 22:10 schreef littledrummergirl het volgende:
liesje werd gestalked door domme wijven
whut?quote:Op maandag 8 april 2013 22:10 schreef littledrummergirl het volgende:
Heb je haar niet even geholpen?quote:Op maandag 8 april 2013 22:24 schreef Toekito het volgende:
Liesje hoe is het afgelopen met die dames?
half uurtje... Best rap had ik niet verwachtquote:
Beter idee dan dit:quote:
En ik heb bij Heiden6 op schoot gezeten en hij vond me een zure slootquote:Op maandag 8 april 2013 22:10 schreef littledrummergirl het volgende:
Tietenpics in de PM gaarnrquote:Op maandag 8 april 2013 23:46 schreef Stefan het volgende:
En nog geilere van Strategos vriendin maar die mogen niet op Fok
Ik zag een vrouw en een vent met hele vreemde tetten. Ik heb een foto gemaakt, maar die krijg je niet hoorquote:
Mooie tetten met monstertepelsquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zag een vrouw en een vent met hele vreemde tetten. Ik heb een foto gemaakt, maar die krijg je niet hoor
die zegt wel meer rare dingenquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En ik heb bij Heiden6 op schoot gezeten en hij vond me een zure sloot
Nah, viel wel mee eigenlijkquote:
Wat je zegtquote:
Nietquote:
Adem in, adem uitquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
Weer veilig op de zolderkamer. Met persoonsanalyse in de pocket.
Verder erg gezellig en veel gelachen. Hihi.
Thanks all.
Maar ze kon niet sjoelen, wheheheheheh.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nah, viel wel mee eigenlijk
[..]
Wat je zegt![]()
[..]
Niet
[..]
Adem in, adem uit
Nee, sjoelen was niet haar beste kantquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:27 schreef liesje1979 het volgende:
Maar ze kon niet sjoelen, wheheheheheh.
Thanks nog.
Je bent jarig, dan mag het.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:31 schreef littledrummergirl het volgende:
pff ben veel te lam voor op n maandagavond
fuck morgenochtendquote:
Ik was het niet in elk geval: een koffie, twee melk en een broodje dingesquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:34 schreef littledrummergirl het volgende:
hoop ik... vraag me af hoeveel van die 17 biertjes op mn rekening ik zelf gedronken heb
karnemelk zou de zure sloot nog verklarenquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik was het niet in elk geval: een koffie, twee melk en een broodje dinges
Broodje Debby.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik was het niet in elk geval: een koffie, twee melk en een broodje dinges
Een waar woord! Maar ik drink geen karnemelk, want vrij viesquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:37 schreef littledrummergirl het volgende:
karnemelk zou de zure sloot nog verklaren
is dat de potquote:
Zo erg?quote:
ik heb er ook.n stuk of twintig max.. incl die met jouw tetten en heidenquote:
wie was jij nouquote:
Nou d'r zitten me een paar pareltjes tussen ja.quote:
Hahahaha OMG, ja wtf was dat nou, ik kende die gozert net 3 minuten, ik zag hem serieus niet aankomenquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb er ook.n stuk of twintig max.. incl die met jouw tetten en heiden
Die grijze dakduif met die baard.quote:
Supertof dat je van zo ver kwamquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:41 schreef Cat22 het volgende:
Thuis!
Was weer gezellig.Op twee dames de niet op fok.nl zitten na dan.
![]()
En ik heb eindelijk gezoend met Elies!![]()
![]()
die eric corton look alikequote:
+1quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die eric corton look alike?
je kan m ook nergens mee naartoe nemen hequote:Op dinsdag 9 april 2013 00:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahaha OMG, ja wtf was dat nou, ik kende die gozert net 3 minuten, ik zag hem serieus niet aankomen
Zo af en toe moet dat kunnen.quote:
dan vind ik je mooiquote:
Melk doet hele gekke dingen met de menschquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:38 schreef littledrummergirl het volgende:
jaja melk stijgt naar je hoofdmoet je niet onderschatten
Het was ook wel weer een avond om de hik van te krijgenquote:
quote:
Neen over vier wekenquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zo af en toe moet dat kunnen.![]()
Volgende keer zal wel ESF worden.
Rare vent.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Melk doet hele gekke dingen met de mensch
[..]
Het was ook wel weer een avond om de hik van te krijgen
Ik heb zojuist alles nog even opgebiecht aan mijn man, maar hij zat zoals gewoonlijk weer eens nergens mee
Nietquote:
zo ja, echt wel!quote:
Nou, bij jou kan ik dus ook al niet meer thuis komenquote:
Is dan het filmen? Peter zei het maar ik dacht dat hij me voor de gek hield en het over 2 weken was.quote:
Ik heb nog even staan dansen en zingen met een vrolijke knul die ik niet kon thuisbrengen, maar het erg naar zijn zin had. Was dat een niet-FOK!-vriendje van jou?quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:45 schreef littledrummergirl het volgende:
ook mijn niet fok vriendjes hadden het gezelligzo leuk!
Tegen die tijd is mijn man dat wel weer vergeten (lees: morgen...)quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:46 schreef Cat22 het volgende:
Nou, bij jou kan ik dus ook al niet meer thuis komen
gozer met n bril en langer haar?quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb nog even staan dansen en zingen met een vrolijke knul die ik niet kon thuisbrengen, maar het erg naar zijn zin had. Was dat een niet-FOK!-vriendje van jou?
En ik vind jou zo'n lieffiequote:Op dinsdag 9 april 2013 00:47 schreef Toekito het volgende:
Greys en Elies wat een heerlijk stel zijn jullie
Morgenmiddag koffie en knuffels?quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tegen die tijd is mijn man dat wel weer vergeten (lees: morgen...)
Ongelofelijk he?quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:47 schreef liesje1979 het volgende:
En Peter weet gewoon echt alle namen en ik blijf me daar over verbazen.
Een geruite blouse geloof ikquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gozer met n bril en langer haar?
Yups, no probquote:
Volgens mij heeft ie een app geupload in z'n hoofdquote:
dat zal jonathan wel geweest zijnquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een geruite blouse geloof ikHij stond met jou e kletsen en volgens mij had ie een vriendin mee. Erge leuke, spontane vrolijkerd
Omdat je zo enthousiast bent en ze blij uit je ogen kijkt. En je hebt een leuke en lieve vriendinquote:
Jullie laten me blozen.quote:
Het kan zomaar; ik vond 'm leukquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:50 schreef littledrummergirl het volgende:
dat zal jonathan wel geweest zijn
Ja hoi, mag ik een wijntje? Ik heb nog geen rekening.quote:
heb je een vriendin toekquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Omdat je zo enthousiast bent en ze blij uit je ogen kijkt. En je hebt een leuke en lieve vriendin
'T is een giftquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja hoi, mag ik een wijntje? Ik heb nog geen rekening.
Klopt want je eerste wijntje kreeg je van Bart, Annelies. Ik was van
En hij wist zwabbers naam ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |