Dat is andere koek.quote:Op maandag 8 april 2013 20:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn ex bedreigde mijn moeder dus dat was snel over
Zonder het spreekwoordelijke afzakkertje zou ik ook niet kunnen inderdaad.quote:Op maandag 8 april 2013 20:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Helemaal niet drinken maakt nog meer kapot dan je lief is.
Daar gaat het ook niet om.quote:Op maandag 8 april 2013 20:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou en, naar de hel ga je toch al dan dus je kan net zo goed doorzuipen.
Nou is mijn moeder niet snel bang...en vrij uhm fors dus hij ging er het meest bange vandoorquote:
Eens!quote:Op maandag 8 april 2013 20:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Helemaal niet drinken maakt nog meer kapot dan je lief is.
Een maat van me gaat bij restaurants altijd eisen dat nergens varkensvlees in zit, en besteld vervolgens wijn bij z'n steak. Lekker altijd, al het personeel pissig.quote:
Waarom heeft hij haar bedreigd?quote:Op maandag 8 april 2013 20:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou is mijn moeder niet snel bang...en vrij uhm fors dus hij ging er het meest bange vandoor
Maar toch
Omdat ze voor mij opkwamquote:
hehehequote:Op maandag 8 april 2013 20:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een maat van me gaat bij restaurants altijd eisen dat nergens varkensvlees in zit, en besteld vervolgens wijn bij z'n steak. Lekker altijd, al het personeel pissig.
Waarom mag dat niet dan?quote:Op maandag 8 april 2013 20:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een maat van me gaat bij restaurants altijd eisen dat nergens varkensvlees in zit, en besteld vervolgens wijn bij z'n steak. Lekker altijd, al het personeel pissig.
Ach wat heb je er ook aan, roken en zuipen is ongezond, maar je kan morgen ook onder de auto komen.quote:Op maandag 8 april 2013 20:38 schreef Karina het volgende:
Nou ja ik ben in ieder geval niet van plan helemaal te stoppen, veel te lekker.
Snap ik. Hoeft ook niet.quote:Op maandag 8 april 2013 20:38 schreef Karina het volgende:
Nou ja ik ben in ieder geval niet van plan helemaal te stoppen, veel te lekker.
Moslims mogen niet drinken volgens hun geloof.quote:Op maandag 8 april 2013 20:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom mag dat niet dan?
Ik weet niks van wijn.
Oh je drinkt niet vanuit overtuigingquote:
Daarom. Zolang ik het lekker vind ga ik er mee door.quote:Op maandag 8 april 2013 20:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach wat heb je er ook aan, roken en zuipen is ongezond, maar je kan morgen ook onder de auto komen.
Geniet er van zolang het duurt zou ik zeggen.
Het mag allemaal niet.quote:Op maandag 8 april 2013 20:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom mag dat niet dan?
Ik weet niks van wijn.
Oh, zo.quote:Op maandag 8 april 2013 20:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Moslims mogen niet drinken volgens hun geloof.
Dus speciaal dieet eisen bij restaurants en vervolgens gaan lopen zuipen vinden ze niet leuk.
Ja, witte wijn met steak is een blunder.quote:Op maandag 8 april 2013 20:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oh, zo.
Ik dacht dat een bepaalde vlees/wijn combi not done was.
nou rode wijn met vis vinden ze vaak wel een beetje raar, maar ja als je betaaltquote:Op maandag 8 april 2013 20:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oh, zo.
Ik dacht dat een bepaalde vlees/wijn combi not done was.
Kip en varken zijn qua darmbacterie ongeveer gelijk.quote:Op maandag 8 april 2013 20:41 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het mag allemaal niet.
Maar blijkbaar is varkensvlees voor veel moslims een psychologische grens, terwijl het religieus gezien geen drol uitmaakt.
Prima hoor, ik heb medicijnen waarbij het wordt afgeraden maar ik mis het nietquote:Op maandag 8 april 2013 20:42 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar het is een beetje privé. Heeft in ieder geval weinig te maken met religie oid.
Onzin. Ik drink gewoon witte wijn bij biefstuk, kan mij het schelen.quote:Op maandag 8 april 2013 20:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, witte wijn met steak is een blunder.
Wit vlees en witte wijn kan, maar vooral bij vis witte wijn.
Rood is bij rood vlees en wild.
Faux pas, madame.quote:Op maandag 8 april 2013 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Onzin. Ik drink gewoon witte wijn bij biefstuk, kan mij het schelen.
En sommige rode wijn past prima bij vis.
Ja op het werk, hup meteen aan de wijn.quote:Op maandag 8 april 2013 20:43 schreef Specularium het volgende:
Corrie drinkt de hele dag wijn, ook bij het ontbijt.
Ik ben ook faux. Monsieur.quote:
Daar is enkel champagne/sekt/prosecco voor.quote:Op maandag 8 april 2013 20:43 schreef Specularium het volgende:
Corrie drinkt de hele dag wijn, ook bij het ontbijt.
Nou een champagne ontbijt op bed... dat is wel een goed idee. Lekkere crossaintjes erbij, zalm, de hele meuk.quote:Op maandag 8 april 2013 20:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar is enkel champagne/sekt/prosecco voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |