En dan ook nog van die enorme tetters.quote:Op maandag 8 april 2013 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja ik ben nogal een gevoelsmens, zou voor mij heel lastig zijn denk ik.
Die zijn ook heel gevoeligquote:Op maandag 8 april 2013 20:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dan ook nog van die enorme tetters.
Nou bel je vrouwtje op dan en gaan met die banaan.quote:
Ga het nou niet aanmoedigen.quote:Op maandag 8 april 2013 20:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou bel je vrouwtje op dan en gaan met die banaan.
Fles?quote:Op maandag 8 april 2013 20:35 schreef Karina het volgende:
Ik heb wel een glas wijn. Ik houd het bij 1.
Ik heb vaker problemen met de nieuwe vriendjes van m'n ex dan daadwerkelijk met m'n ex.quote:Op maandag 8 april 2013 20:34 schreef Uccie het volgende:
Ik was eerlijk gezegd wel blij dat mijn ex een enorme eikel was en ik hem nooit meer hoef te zien
Mijn ex bedreigde mijn moeder dus dat was snel overquote:Op maandag 8 april 2013 20:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb vaker problemen met de nieuwe vriendjes van m'n ex dan daadwerkelijk met m'n ex.
Dan ga ik ze sarren, bijvoorbeeld m'n ex als eerste kussen om 12 uur op z'n verjaardag, zodat de ander het nakijken heeft.
Nou en, naar de hel ga je toch al dan dus je kan net zo goed doorzuipen.quote:
Dat klinkt minder inderdaad.quote:Op maandag 8 april 2013 20:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn ex bedreigde mijn moeder dus dat was snel over
Oh iemand die nog minder drinkt dan ikquote:
Zei je nou net rationeel?quote:Op maandag 8 april 2013 20:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb vaker problemen met de nieuwe vriendjes van m'n ex dan daadwerkelijk met m'n ex.
Dan ga ik ze sarren, bijvoorbeeld m'n ex als eerste kussen om 12 uur op z'n verjaardag, zodat de ander het nakijken heeft.
Dat is andere koek.quote:Op maandag 8 april 2013 20:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn ex bedreigde mijn moeder dus dat was snel over
Zonder het spreekwoordelijke afzakkertje zou ik ook niet kunnen inderdaad.quote:Op maandag 8 april 2013 20:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Helemaal niet drinken maakt nog meer kapot dan je lief is.
Daar gaat het ook niet om.quote:Op maandag 8 april 2013 20:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou en, naar de hel ga je toch al dan dus je kan net zo goed doorzuipen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |