Dan lijkt het me bijna onmogelijk om over iemand heen te komen. Als je nog verliefd bent op iemand, de ander niet op jou maar je ziet diegene elke dag.quote:Op maandag 8 april 2013 20:01 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je snapt het probleem niet denk ik.
Het probleem is niet dat je niet meer door een deur kan (dat kunnen wij prima) maar het feit dat je nog gevoelens koestert.
Dat is volstrekt normaal, waarom zou je iemand daarom willen ontwijken?quote:Op maandag 8 april 2013 20:01 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je snapt het probleem niet denk ik.
Het probleem is niet dat je niet meer door een deur kan (dat kunnen wij prima) maar het feit dat je nog gevoelens koestert.
Ook als je iemand de hele dag ziet? Dat lijkt me echt kut. Dichtbij maar onbereikbaar.quote:Op maandag 8 april 2013 20:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is volstrekt normaal, waarom zou je iemand daarom willen ontwijken?
Geef het gewoon tijd, en laat je rationele brein haar radertjes maar draaien, time kills anything, grief or love.
Ik ging regelmatig nog wat drinken met m'n ex nadat we niks meer met elkaar hadden, ik zie 'm nog steeds regelmatig, krijg uitnodigingen voor verjaardagen, we gaan samen bowlen, noem maar op.quote:Op maandag 8 april 2013 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook als je iemand de hele dag ziet? Dat lijkt me echt kut. Dichtbij maar onbereikbaar.
Een open einde is moeilijker dan rouwverwerking.quote:Op maandag 8 april 2013 20:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is volstrekt normaal, waarom zou je iemand daarom willen ontwijken?
Geef het gewoon tijd, en laat je rationele brein haar radertjes maar draaien, time kills anything, grief or love.
Oh ik had het over een werksituatie. Paar keer per week is iets anders.quote:Op maandag 8 april 2013 20:30 schreef De_Guidance het volgende:
Elke dag is wel overdreven hoor. Een keer per week hooguit.
Tja ik ben nogal een gevoelsmens, zou voor mij heel lastig zijn denk ik.quote:Op maandag 8 april 2013 20:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ging regelmatig nog wat drinken met m'n ex nadat we niks meer met elkaar hadden, ik zie 'm nog steeds regelmatig, krijg uitnodigingen voor verjaardagen, we gaan samen bowlen, noem maar op.
Zie 't probleem niet zo, en ja die gevoelens zijn er ook nog wel ergens hoor, maar kom op zeg we zijn toch geen kinderen meer. Gewoon rationeel zijn.
Ja dat is wel wat lastiger.quote:Op maandag 8 april 2013 20:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik had het over een werksituatie. Paar keer per week is iets anders.
Oh ik ook wel, maar ik ben enorm goed in een plaat voor m'n kop hangen.quote:Op maandag 8 april 2013 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja ik ben nogal een gevoelsmens, zou voor mij heel lastig zijn denk ik.
En dan ook nog van die enorme tetters.quote:Op maandag 8 april 2013 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja ik ben nogal een gevoelsmens, zou voor mij heel lastig zijn denk ik.
Die zijn ook heel gevoeligquote:Op maandag 8 april 2013 20:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dan ook nog van die enorme tetters.
Nou bel je vrouwtje op dan en gaan met die banaan.quote:
Ga het nou niet aanmoedigen.quote:Op maandag 8 april 2013 20:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou bel je vrouwtje op dan en gaan met die banaan.
Fles?quote:Op maandag 8 april 2013 20:35 schreef Karina het volgende:
Ik heb wel een glas wijn. Ik houd het bij 1.
Ik heb vaker problemen met de nieuwe vriendjes van m'n ex dan daadwerkelijk met m'n ex.quote:Op maandag 8 april 2013 20:34 schreef Uccie het volgende:
Ik was eerlijk gezegd wel blij dat mijn ex een enorme eikel was en ik hem nooit meer hoef te zien
Mijn ex bedreigde mijn moeder dus dat was snel overquote:Op maandag 8 april 2013 20:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb vaker problemen met de nieuwe vriendjes van m'n ex dan daadwerkelijk met m'n ex.
Dan ga ik ze sarren, bijvoorbeeld m'n ex als eerste kussen om 12 uur op z'n verjaardag, zodat de ander het nakijken heeft.
Nou en, naar de hel ga je toch al dan dus je kan net zo goed doorzuipen.quote:
Dat klinkt minder inderdaad.quote:Op maandag 8 april 2013 20:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn ex bedreigde mijn moeder dus dat was snel over
Oh iemand die nog minder drinkt dan ikquote:
Zei je nou net rationeel?quote:Op maandag 8 april 2013 20:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb vaker problemen met de nieuwe vriendjes van m'n ex dan daadwerkelijk met m'n ex.
Dan ga ik ze sarren, bijvoorbeeld m'n ex als eerste kussen om 12 uur op z'n verjaardag, zodat de ander het nakijken heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |