Nu nog PvdA bashen en het feest is compleet.quote:Op maandag 8 april 2013 19:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben hier pas een dag... maar eten en tetten komen ook voorbij
Nou ja niet echt. Of je moet heel kinderachtig steeds bellen om te vragen wie er aanwezig is.quote:Op maandag 8 april 2013 19:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat valt ook te regelen. Moet alleen even iedereen weten dat je elkaar niet wilt zien.
quote:Op maandag 8 april 2013 19:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nu nog PvdA bashen en het feest is compleet.
Man man man, ik zie m'n exen ook regelmatig, is toch niks mis mee?quote:Op maandag 8 april 2013 19:27 schreef De_Guidance het volgende:
Goed, tot zover mijn relatieproblemen.
Conclusie: zo min mogelijk contact.
Pas op hoor...straks ga ik me hier nog helemaal thuis voelenquote:Op maandag 8 april 2013 19:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nu nog PvdA bashen en het feest is compleet.
Daar kan de rest toch een beetje rekening mee houden?quote:Op maandag 8 april 2013 19:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nou ja niet echt. Of je moet heel kinderachtig steeds bellen om te vragen wie er aanwezig is.
Ja, tenzij je van zelfkastijding houd wel ja.quote:Op maandag 8 april 2013 19:27 schreef De_Guidance het volgende:
Ik had gelukkig met 1 ex totaal geen ruzie, we kwamen gewoon nog op dezelfde verjaardagen en zo. De ander woonde een heel eind weg. Andere kant van het land. Dus die zag ik sowieso nooit meer (klootzak).quote:Op maandag 8 april 2013 19:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nou ja niet echt. Of je moet heel kinderachtig steeds bellen om te vragen wie er aanwezig is.
Kan wel, lukt niet altijd.quote:Op maandag 8 april 2013 19:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Man man man, ik zie m'n exen ook regelmatig, is toch niks mis mee?
Je kan prima vrienden zijn na een relatie.
quote:
Jullie krijgen de Voorschrift Seal of Approval.quote:Op maandag 8 april 2013 19:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Pas op hoor...straks ga ik me hier nog helemaal thuis voelen
quote:Op maandag 8 april 2013 19:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Pas op hoor...straks ga ik me hier nog helemaal thuis voelen
Als het zo ernstig was dan zou je elkaar ook niet regelmatig zien maar ontliep je elkaar wel.quote:
Daar kom ik ook alleen maar in het radio topicquote:Op maandag 8 april 2013 19:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]Welkom, het is hier sowieso beter dan in ONZ
De iBood SC is altijd wel leuk, tijdens de hunt dan. Nu kom ik er niet meer.quote:Op maandag 8 april 2013 19:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]Welkom, het is hier sowieso beter dan in ONZ
Heb er weleens wat gekocht, maar ik ben meer van de chinese webshopsquote:Op maandag 8 april 2013 19:29 schreef Karina het volgende:
[..]
De iBood SC is altijd wel leuk, tijdens de hunt dan. Nu kom ik er niet meer.
Dit heeft meer tumorgehalte dan Spekman.quote:
Ik koop ook weleens iets bij DX of zo. Van die onzinnige dingen. Laatst nog een USB stick van 5GB voor een appel en een ei.quote:Op maandag 8 april 2013 19:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Heb er weleens wat gekocht, maar ik ben meer van de chinese webshops
Yup, en taarten rondbracht bij ledenwervers.quote:Op maandag 8 april 2013 19:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit heeft meer tumorgehalte dan Spekman.
Vond het wel lief dat hij truien van zijn moeder aan het dragen was.
Ik heb een collectie van zo'n 20 op zonne-energie werkende speeltjesquote:Op maandag 8 april 2013 19:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik koop ook weleens iets bij DX of zo. Van die onzinnige dingen. Laatst nog een USB stick van 5GB voor een appel en een ei.
Kijk maar uit, je raakt nog verslaafd.quote:Op maandag 8 april 2013 19:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik heb een collectie van zo'n 20 op zonne-energie werkende speeltjes
En allemaal los vanuit china verstuurd he
Maar vertel D_G, wat is er mis gegaan?quote:Op maandag 8 april 2013 19:27 schreef De_Guidance het volgende:
quote:Op maandag 8 april 2013 19:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[..]
Jullie krijgen de Voorschrift Seal of Approval.
Ja lang verhaal. Conclusie is dat de liefde op een gegeven moment nog maar van een kant kwam en dat werkt niet.quote:Op maandag 8 april 2013 19:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Maar vertel D_G, wat is er mis gegaan?
Nee, daarom moet je ook erg voorzichtig zijn als je met vrienden/collega's gaat daten.quote:Op maandag 8 april 2013 19:49 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja lang verhaal. Conclusie is dat de liefde op een gegeven moment nog maar van een kant kwam en dat werkt niet.
Met collega's begin ik nooit aan. Alleen maar lastig als het later uitgaat en je nog moet samenwerken.quote:Op maandag 8 april 2013 19:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, daarom moet je ook erg voorzichtig zijn als je met vrienden/collega's gaat daten.
Ach dat valt wel mee, gewoon niet met knallende ruzie uit elkaar gaan.quote:Op maandag 8 april 2013 19:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, daarom moet je ook erg voorzichtig zijn als je met vrienden/collega's gaat daten.
Je snapt het probleem niet denk ik.quote:Op maandag 8 april 2013 19:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach dat valt wel mee, gewoon niet met knallende ruzie uit elkaar gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |