quote:Op maandag 8 april 2013 17:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan ga ik hem lafjes tegen VS aanhangen.
Ach Guido is af en toe ook wel eens spoorloos, maar hij komt altijd weer bij me thuis op een gegeven moment. Have faith.quote:Op maandag 8 april 2013 18:03 schreef Specularium het volgende:
Ja, dat is allemaal wel leuk maar Corrie had al lang thuis moeten zijn.
Als je op tijd thuis bent schat.quote:
Als ik hommel zou zijn zou ik niet op besneden lullen vallen want ik vind dat velletje zo lekker.quote:
quote:Op maandag 8 april 2013 18:03 schreef Specularium het volgende:
Ja, dat is allemaal wel leuk maar Corrie had al lang thuis moeten zijn.
quote:Op maandag 8 april 2013 17:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie heeft nog grotere trouwens.
Ik hoop hetquote:Op maandag 8 april 2013 18:31 schreef Specularium het volgende:
Krijg je door die medicijnen ook nog grotere tetters?
Ligt eraan hoe geil je bent, of hoeveel je gezopen hebt in sommige gevallen, dan is komen wel een probleem soms.quote:Op maandag 8 april 2013 19:19 schreef De_Guidance het volgende:
Is het mogelijk om over iemand heen te komen die je nog steeds vaak ziet?
Lieve Tina.
Mmm lijkt mij nogal lastig. Maar nog nooit meegemaakt.quote:Op maandag 8 april 2013 19:19 schreef De_Guidance het volgende:
Lieve Tina.
Nee, contact verbreken, telefoonnummer weggooien en dat was het dan.quote:Op maandag 8 april 2013 19:19 schreef De_Guidance het volgende:
Druk bezig met over iemand heen te komen.quote:
Hij wel.quote:Op maandag 8 april 2013 19:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Druk bezig met over iemand heen te komen.
Geile praat hoor.quote:Op maandag 8 april 2013 19:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar over het algemeen kan je gewoon over iemand heen komen hoor.
Mja, gedeelde vriendengroepen enzo.quote:Op maandag 8 april 2013 19:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, contact verbreken, telefoonnummer weggooien en dat was het dan.
Gaat het altijd over seks bij jullie ?quote:Op maandag 8 april 2013 19:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe geil je bent, of hoeveel je gezopen hebt in sommige gevallen, dan is komen wel een probleem soms.
Maar over het algemeen kan je gewoon over iemand heen komen hoor.
Lieve Guido
Onder de riem dit hoor.quote:
Ik ben hier pas een dag... maar eten en tetten komen ook voorbijquote:Op maandag 8 april 2013 19:24 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Gaat het altijd over seks bij jullie ?
(Tukkers)
Dat valt ook te regelen. Moet alleen even iedereen weten dat je elkaar niet wilt zien.quote:Op maandag 8 april 2013 19:23 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Maar ja gedeelde vriendengroepen enzo.
Het was een makkelijk inkoppertje, en we staan niet bekend om onze intelligentie, dus daar heb je het, ofzo.quote:Op maandag 8 april 2013 19:24 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Gaat het altijd over seks bij jullie ?
(Tukkers)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |