Ik vond het wel 1001-nacht achtigquote:Op maandag 8 april 2013 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
Klinkt als een horrorverhaal die TT.
Hetgeen kuise Christenen vertellen aan hun kind om ze angst in te boezemen voor de hel en Satan.
Dank.quote:
Die groteren zijn lekkerder, rookt beter.quote:Op maandag 8 april 2013 17:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo zeg, echt waar?
Kijk dan,
[ afbeelding ]
Margaret laat zich ook niet nemen, die is daar te dominant voor.quote:
Niet echt, is alleen beter als je met een groep bent.quote:Op maandag 8 april 2013 17:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die groteren zijn lekkerder, rookt beter.
Die pakt jou gewoon, met haar ijzeren dildo.quote:Op maandag 8 april 2013 17:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Margaret laat zich ook niet nemen, die is daar te dominant voor.
Ik wil geen langzame pijnlijke dood.quote:Op maandag 8 april 2013 17:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo zeg, echt waar?
Kijk dan,
[ afbeelding ]
Ja precies, als je lang wil liggen met zo'n pijp is zo'n grotere beter dan zo'n kleine, die branden veel te snel op.quote:Op maandag 8 april 2013 17:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet echt, is alleen beter als je met een groep bent.
Duurt langer. Je kan dat idee wel krijgen doordat er meer water in gaat.
Is meer filter.
Ik doe er anderhalf uur mee, met een klein kooltje en ongeveer 10 gram tabak.quote:Op maandag 8 april 2013 17:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja precies, als je lang wil liggen met zo'n pijp is zo'n grotere beter dan zo'n kleine, die branden veel te snel op.
Corrie heeft nog grotere trouwens.quote:Op maandag 8 april 2013 17:38 schreef OProg het volgende:
Na 10 seconden toch eens gekeken welke kleur ogen ze had.
quote:Op maandag 8 april 2013 17:51 schreef Voorschrift het volgende:
Ik was langer bezig met scrollen naar beneden om die foto te negeren dan kijken naar haar.
quote:Op maandag 8 april 2013 17:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie heeft nog grotere trouwens.
Die bij heeft meer plezier aan het bevruchten van haar bloem dan ik, denk ik zo.quote:
Een razende hommel.quote:Op maandag 8 april 2013 17:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die bij heeft meer plezier aan het bevruchten van haar bloem dan ik, denk ik zo.
Of hommel, whatever.
Imma gonna go bzzzbzzzbzzz on ya.quote:
Dan liggen wij te vozen op de bank.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |