quote:De BMW-02-reeks was de middenklasse wagen van BMW van 1966 tot 1977. De reeks werd afgeleid van de BMW nieuwe klasse, maar had twee in plaats van vier deuren.
Deze reeks werd aangedreven door viercilindermotoren (BMW M10 Motor, de eerste twee cijfers slaan op de cilinderinhoud, behalve bij de latere 1502, deze had ook 1600 cc) en kreeg de naam 1600-2 om aan te geven dat het hier een 2-deurs betrof en niet de 1600 4 deurs. In 1968 is de 2002 geïntroduceerd met een 2 liter motor en de 1600 en 2002 (vol)cabriolet. Tot 1971 zijn de 1600 en 2002 ook in een ti versie geleverd met een dubbele solex carburateur (1600ti en de 2002ti met respectievelijk 100 en 120 pk). Als optie kon ook gekozen worden voor het alpina pakket waarmee meer pk's te koop waren. Vanaf 1971 is er een kleine facelift en de naam 1600 wordt gewijzigd in 1602. De 1802 met een 1800cc motorinhoud wordt geïntroduceerd en de 2002tii met mechanische inspuiting (130 pk) kwam ter vervanging van de 2002ti. De facelift in 1971 is tevens de start van de Touring, deze variant heeft een derde deur, eigenlijk een enorme achterklep. In 1973 (augustus) is er een grote restyling van de 02. Er komt een andere neus en een andere achterkant (plastic grill en vierkante achterlichten). De cabrio wordt ook aangepast en is nu alleen met rolbeugel te verkrijgen: de 2002 baur cabrio. In 1974 komt BMW met de 2002 turbo met mechanische injectie en turbocompressor (170pk). Hiervan zijn 1672 stuks afgeleverd. De bmw ti en tii (de turbo was te kwetsbaar hiervoor) werden na een tijdje ook in de racerij erg populair. De ti, tii, turbo en de touring modellen zijn het meest gewild. .
De BMW 02 reeks zorgde er voor dat een aantal tuning bedrijven ontstond zoals AC Schnitzer, Koepchen, GS-Tuning,… om de 02 nog sportiever te maken. Een van deze bedrijven ging zover dat er behalve de carrosserie bijna niets meer origineel bleef, en ze een eigen automerk werden, dit bedrijf is het bekende Alpina.
Toen, in 1974, was de 2002 turbo met 170 pk de eerste in serie geproduceerde wagen met een turbo, 2 jaar voor de Porsche 930 turbo. De 2002 turbo was te krijgen in zilver en wit (en 1 auto is afgeleverd in de kleur zwart); door de oliecrisis werd het benzineverbruik erg bekritiseerd. Het seriemodel was een flop maar in de racerij is het idee van de turbomotor opgepakt. BMW is met de turbomotor, gebaseerd op het M10 onderblok, zelfs wereldkampioen Formule 1 geworden.
In 1975 werd de 02 opgevolgd door de BMW E21 maar het instapmodel 1502 werd nog tot 1977 geproduceerd.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
Ja, DAT Limburgshhhhh shhhhpreek ik dus wel. Mn dinnetje komt uit regio Stuttgart, die verstaat ze hier ook nietquote:Op maandag 8 april 2013 14:10 schreef Anne het volgende:
[..]
"Mins, sjei toch oet, ich versjtao dich neet!"
Viel me dus juist op dat iemand uit Roermond gewoon Remunj zegt, terwijl iemand uit Weert dan weer Remuntsj zegt. Of die is gewoon gek, ik heb er ook geen verstand van.quote:Op maandag 8 april 2013 14:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Voor mij is het ook gewoon Noord-Limburg. De politie hier valt ook onder "Limburg Noord".
Maarre, nee? Remunj, spreek je toch ook niet uit als Remunssssj? Da's gewoon Remunj, zonder s.
Mijn familie uit Geleen, Sittard en omstreken praten allemaal met die sssjjj.
Maar het is vooral juist in het begin van woorden toch? Net zoals sssshhjjiieek. En sssshhjlaope.
Waar ben je nu danquote:Op maandag 8 april 2013 14:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, DAT Limburgshhhhh shhhhpreek ik dus wel. Mn dinnetje komt uit regio Stuttgart, die verstaat ze hier ook niet
Kop dicht Limbummerquote:
Ja, dat zag ik, maar de connectie met een zwangerschap vat ik niet?quote:Op maandag 8 april 2013 13:02 schreef loveli het volgende:
[..]
20 - 21 - 22 (of ik snap 'em ook niet)
Kak, ik snap wat er staat.quote:Op maandag 8 april 2013 14:10 schreef Anne het volgende:
[..]
"Mins, sjei toch oet, ich versjtao dich neet!"
ze posten nu al elke scheet op fb (nog erger dan ik!!!!!) laat staan hoe dat word als er een kind is.quote:Op maandag 8 april 2013 14:49 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik, maar de connectie met een zwangerschap vat ik niet?
Daar heb ik ook vaak last vanquote:Op maandag 8 april 2013 14:39 schreef daNpy het volgende:
Bij ons werkt ook zo'n Limburgeriaan. Beetje verdwaasd typ, dus (weer) niet bepaald een goede indruk over de grensstreek zeg maar
Vorige week heeft ie weer 2 minuten tegen me gepraat en ik heb werkelijk geen idee waar het over ging.
Niet dat ik nou zo mn best doe om te luisteren, maar ik heb er echt niks van mee gekregen
nouja, "last"...quote:
quote:
ik heb nog wel wat voor je staan wat je mag goedkeurenquote:
hoho collega ambtenaarquote:Op maandag 8 april 2013 17:11 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Nu ben je ook (indirect) een collega van m'n vader. Die is ook APK keurmeester
ik weet ,ik sta altijd stijf van de zenuwen bij een examenquote:Op maandag 8 april 2013 17:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Zenuwachtig voor niks duswatje.
Wat reken jij voor een goedkeuring door de telefoon?quote:
quote:Op maandag 8 april 2013 17:56 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wat reken jij voor een goedkeuring door de telefoon?
ligt aan hoe laatquote:Op maandag 8 april 2013 17:57 schreef Anne het volgende:
Vanavond weer Keezen, tsjukkie? Of moet je vroeg naar bed?
Een Sony Xperia Z.quote:Op maandag 8 april 2013 17:56 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wat reken jij voor een goedkeuring door de telefoon?
ik werk helemaal niet meer bij de wegenwacht.quote:Op maandag 8 april 2013 17:57 schreef densmee het volgende:
hoe zit dat dan, rijd je niet meer voor de anwb rond?
of doe je nog tussendoor keuren voor een bedrijf ofzo
quote:Op maandag 8 april 2013 17:57 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ik werk helemaal niet meer bij de wegenwacht.
Geslaagd.quote:
Ga dan ook duits rijden. Die hebben nooit problemenquote:Op maandag 8 april 2013 18:46 schreef Alfisti het volgende:
Oh ja, de 106 is door de APK met een nieuwe ashoes en een vracht bakolieDe 406 staat te wachten op onderdelen, flens op de achterdemper afgebroken
Kut auto's
Als je zelfs op de plee je telefoon niet weg kunt leggen verdien je het wel dat je het ding doorspoelt.quote:Op maandag 8 april 2013 18:54 schreef BaraCuda het volgende:
Die reclame van vodafone met die limburgse kut op de plee is echt fucking irritant trouwens
Dat, maar het valt me op dat er steeds meer limburgs gelult wordt in reclames.quote:Op maandag 8 april 2013 18:55 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als je zelfs op de plee je telefoon niet weg kunt leggen verdien je het wel dat je het ding doorspoelt.
Ik zou ze door Italianen en Fransen in elkaar laten zettenquote:Op maandag 8 april 2013 19:04 schreef BaraCuda het volgende:
Ik zie net pas dat die windmolens doort duitsers gezet worden. Dan zal het wel goed komen
Vergeet niet dat de Italianen elektriciteit hebben uitgevonden héquote:Op maandag 8 april 2013 19:30 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik zou ze door Italianen en Fransen in elkaar laten zettenHeb je nog eens wat te lachen
Uhm? Zeg wat?quote:Op maandag 8 april 2013 19:36 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de Italianen elektriciteit hebben uitgevonden hé
vind ik leukquote:Op maandag 8 april 2013 20:18 schreef Barcaconia het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6536601/3e6b1c91/wraptastic_.html
Elektriciteit is een natuurlijk verschijnsel, dat is ontdekt, niet uitgevonden.quote:
Dat geldt voor zo ongeveer alles, en toch hebben we een hoop uitvinders: mensen die natuurlijke verschijnselen inzetten ten behoeve van het nut van het algemeen.quote:Op maandag 8 april 2013 20:27 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Elektriciteit is een natuurlijk verschijnsel, dat is ontdekt, niet uitgevonden.
Als je ziet hoe verschrikkelijk groot de bladen van zo'n ding zijn had ik zo'n explosie wel eens willen zien gebeuren. Moet best indrukwekkend zijn.quote:Op maandag 8 april 2013 20:28 schreef densmee het volgende:
fiatsco en citroen hebben ook een windmolen samen ontwjkkeld
Een televisie was er niet, die is uitgevonden. Elektriciteit is er altijd geweest.quote:Op maandag 8 april 2013 20:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat geldt voor zo ongeveer alles, en toch hebben we een hoop uitvinders: mensen die natuurlijke verschijnselen inzetten ten behoeve van het nut van het algemeen.
En toch is de TV niet genoemd naar zijn uitvinder, en eenheid voor elektrische spanning wel naar Volta. Ik snap je opmerking wel, daar niet van.quote:Op maandag 8 april 2013 20:30 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Een televisie was er niet, die is uitgevonden. Elektriciteit is er altijd geweest.
moet wel indrukwekkend zijn inderdaad, als je dan niet in werp richting staat dan kan het wel leuk zijnquote:Op maandag 8 april 2013 20:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als je ziet hoe verschrikkelijk groot de bladen van zo'n ding zijn had ik zo'n explosie wel eens willen zien gebeuren. Moet best indrukwekkend zijn.
whut?quote:Op maandag 8 april 2013 17:57 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ik werk helemaal niet meer bij de wegenwacht.
dekinderen hebben ook recht op privacyquote:Op maandag 8 april 2013 10:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Ouders die foto's posten van kwijlende baby's. Of als ze net gegeten hebben.
lipje: Ik ben BLIJ dat jij dat niet doet.
Edit: Ik bedoel dus dat jij gewoon leuke foto's post.
quote:Op maandag 8 april 2013 12:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Die zin moest ik even 3 keer lezen..
Wie van de aangemelde mag dan dus niet naar de ringmeet komen?
Tja, regels zijn regelsquote:
Goedzoquote:
je weet waarom er uitzonderingen zijn?quote:
Er zijn heul geen uitzonderingen!quote:
* lipje stamptvoet en bevestigt de regelquote:
En ben jij nu een kwikfit keurmeester die alles afkeurt of een turk die vind dat het nog wel kan?quote:
Egwel:quote:
quote:Op maandag 8 april 2013 12:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat wordt een kleine meet. Ik neem de rest gewoon als aanhang mee dan!
De vraag is wat er gebeurd is tussen chuck en de anwbquote:Op maandag 8 april 2013 21:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat is er gebeurt tussen de Wegenwacht en de ANWB?
Volgens mij heb ik hem niet gesloten, maar vertel? Dan pas ik het aan.quote:Op maandag 8 april 2013 20:43 schreef 2cv het volgende:
Jammer dat die meetingmanager dicht is, er zijn nog wat dagen waarop ik niet kan.
Kewl, dus je kan gewoonquote:
Ik keur volgens de regelgeving, niet meer niet minderquote:Op maandag 8 april 2013 20:55 schreef blup het volgende:
[..]
En ben jij nu een kwikfit keurmeester die alles afkeurt of een turk die vind dat het nog wel kan?
ditquote:Op maandag 8 april 2013 21:15 schreef Anne het volgende:
Ik denk dat Tsjuk dat niet wil vertellen hier in 't 'openbaar', dus laten we het gewoon maar over een ander onderwerp hebben.
Kan je dan mijn vaste Saab-garage even leren hoe het moet ? De eerste keer heb ik na de APK-goedkeur de achteras vervangen omdat daar een las geknapt is en na 2e keer (het jaar er op) heb ik na de APK-goedkeur-met-steekproef de voorwielophanging maar eens vast laten lassen.quote:Op maandag 8 april 2013 21:33 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik keur volgens de regelgeving, niet meer niet minder
lange dagen bij de olifant danquote:
zit ie stiekem in de kost?quote:
Dan ga je toch in beroep tegen de goedkeur?quote:Op maandag 8 april 2013 21:35 schreef 2cv het volgende:
[..]
Kan je dan mijn vaste Saab-garage even leren hoe het moet ? De eerste keer heb ik na de APK-goedkeur de achteras vervangen omdat daar een las geknapt is en na 2e keer (het jaar er op) heb ik na de APK-goedkeur-met-steekproef de voorwielophanging maar eens vast laten lassen.
Ik hoop 't niet. Ik heb brood voor 'm staan smerenquote:
Hoe bedoel jequote:Op maandag 8 april 2013 21:45 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Zo is ie wel een goedkope kostganger voor Anne
Als ie niet thuis is, kan hij ook geen eten van je op makenquote:Op maandag 8 april 2013 21:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik hoop 't niet. Ik heb brood voor 'm staan smeren![]()
.
[..]
Hoe bedoel je?
Ow, op die fiets. Nou, hij eet sowieso daar en ik eet bij mijn ouders.quote:Op maandag 8 april 2013 21:49 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Als ie niet thuis is, kan hij ook geen eten van je op maken
Nee, natuurlijk nietquote:Op maandag 8 april 2013 21:47 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Dan ga je toch in beroep tegen de goedkeur?
50 uur rijlesquote:Op maandag 8 april 2013 21:53 schreef Braddie het volgende:
Is het theorie examen érg lastig?... Ik lees dagelijks m`n theorie boek doorEn ben ook van plan dit gewoon tussen m`n rijlessen door te gaan doen (Begin de 24e pas..)
Hoop echt dat ik slaag (En m`n theorie examen is pas na de laatste les van m`n Compact cursus)
(Wel vervelend trouwens... 25 standard lessen daar zit m`n TTT bij in begrepen, daarna word er gezegd of je nog een vervolg pakket nodig hebt.. als je dat afmaakt doe je je Praktijk Examen en je Theorie Examen...)
Wat wél fijn is is dat je 100% slagings garantie hebt (M`n instructeur zei al bij m`n intake dat ik 50 les uren nodig zou hebben.. máár dat hij mij óók wel in 40 zou kunnen laten slagen )
Ja, hij had het over 50.quote:Op maandag 8 april 2013 21:54 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
50 uur rijlesik heb maar 20 uur gehad
theorie moet je gewoon in 1x halen. Dat is dom leerwerk
theorie is dacht ik nog steeds een jaar geldig, zou dus makelijk moeten kunnenquote:Op maandag 8 april 2013 21:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, hij had het over 50.
Máár het Compact systeem heeft er 25 als standard, en als ik niks extra`s nodig heb dan hoor ik dat, maar heb ik dat wel.. sja... jammer dan maar dan hoor ik dat ook![]()
Als ik hem maar voor de zomervakantie (Midden Juli) in m`n zak heb (moet lukken toch? Als ik de 24e ga lessen... ik wil elke dag toch wel 2 les uren)
Als ik maar genoeg ga studeren dan hoop ik dat het lukt (Ben geen goede leerling haha, iets met ADHD...)
Nice.quote:Op maandag 8 april 2013 21:57 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
theorie is dacht ik nog steeds een jaar geldig, zou dus makelijk moeten kunnen
wil je elke dag lessenquote:Op maandag 8 april 2013 21:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nice.
Ja inprincipe.
50 lessen, dat is 25 dagen (Aangezien ik 2 lesuren per dag pak) Dus dat is een maandje.. daar zit m`n TTT en m`n praktijk examen(logischerwijs) bij inbegrepen.
Nee geen spoedcursus. Dat wilde ik eerst wel (10 daagse cursus) maar dat is mij afgeraden omdat het veel duurder zou uitpakken. En het leek me uiteindelijk ook niks.. 4 uur achter elkaar lessen.quote:Op maandag 8 april 2013 22:00 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
wil je elke dag lessenspoed cursus oid ?
Tesla was een tsjech toch?quote:Op maandag 8 april 2013 19:36 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de Italianen elektriciteit hebben uitgevonden hé
In het zuiden of noorden van het 'land'?quote:Op maandag 8 april 2013 21:35 schreef 2cv het volgende:
[..]
Kan je dan mijn vaste Saab-garage even leren hoe het moet ? De eerste keer heb ik na de APK-goedkeur de achteras vervangen omdat daar een las geknapt is en na 2e keer (het jaar er op) heb ik na de APK-goedkeur-met-steekproef de voorwielophanging maar eens vast laten lassen.
Ach, als ik Wikipedia zo door lees hebben er een heleboel aan de wieg gestaan met dat elektriciteitsgedoe.quote:
Aegum?quote:Op maandag 8 april 2013 22:17 schreef 2cv het volgende:
Ongeveer het midden van Fryslân, het noorden van Nederland.
uche. Nikola goddamn Tesla.quote:Op maandag 8 april 2013 22:17 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ach, als ik Wikipedia zo door lees hebben er een heleboel aan de wieg gestaan met dat elektriciteitsgedoe.
Jammer.quote:
quote:
quote:
Nee, SD stond onderweg 2 keer aan de kant met die hoerige graftyfus Niksan.quote:
ah een turn over..... SD wordt Alfistquote:Op maandag 8 april 2013 22:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Morgen maar met de Lalfa van Anne d'r broer.
Not, maar het ding rijdt iig prima, kan ik van die spreekwoordelijk degelijke klote jap niet zeggen.quote:
wat is hèt probleem?quote:Op maandag 8 april 2013 22:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee, SD stond onderweg 2 keer aan de kant met die hoerige graftyfus Niksan.![]()
![]()
![]()
Staat nu bij schoonpa in de straat, te wachten op een nieuwe rotor, had een kap en rotor van de week, maar de rotor paste niet. Overigens heb ik er weinig vertrouwen in dat die rotor het probleem gaat oplossen.
Morgen maar met de Lalfa van Anne d'r broer.
hoe is de vervroeging geregeld? vacuüm? Geen slang lek oid. Ik kijk morgen ff in mijn gegevens als ik iets kan vinden kwa afstellen van het tijdstipquote:Op maandag 8 april 2013 22:53 schreef Sounddragon het volgende:
Als ik dát nou eens wist
Ontsteking nog steeds, maar erger als ooit sinds ik die nieuwe verdeelkap erop heb gezet van het weekend.
Zó erg dat ik gewoon in 5 mijn snelheid niet meer kon houden op de snelweg, hikken en stotteren, terug naar 4, boven de 4K RPM doet hij het redelijk, maar nog steeds niet goed, en toen ik stopte wilde hij niet eens meer toeren maken als ik gas gaf, maar bleef wel stationair lopen (op 4 poten ofzo, hikkend en stotend). Het debiele is, dat als ik hem even uit zet en weer start, hij gewoon goed loopt... voor een kilometer ofzo, en dan begint de ellende gewoon weer opnieuw.
Brandstoffiltertje verstopt ?quote:Op maandag 8 april 2013 22:53 schreef Sounddragon het volgende:
Als ik dát nou eens wist
Ontsteking nog steeds, maar erger als ooit sinds ik die nieuwe verdeelkap erop heb gezet van het weekend.
Zó erg dat ik gewoon in 5 mijn snelheid niet meer kon houden op de snelweg, hikken en stotteren, terug naar 4, boven de 4K RPM doet hij het redelijk, maar nog steeds niet goed, en toen ik stopte wilde hij niet eens meer toeren maken als ik gas gaf, maar bleef wel stationair lopen (op 4 poten ofzo, hikkend en stotend). Het debiele is, dat als ik hem even uit zet en weer start, hij gewoon goed loopt... voor een kilometer ofzo, en dan begint de ellende gewoon weer opnieuw.
Geen idee, ontsteking staat op tijd, hebben we al lang geprobeerd.quote:Op maandag 8 april 2013 22:57 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
hoe is de vervroeging geregeld? vacuüm? Geen slang lek oid. Ik kijk morgen ff in mijn gegevens als ik iets kan vinden kwa afstellen van het tijdstip
Nee, want dan zou hij ook boven de 4K niet goed lopen en doorlopend een gebrek aan power hebben.quote:
Zal morgen de busjes nog eens checken, volgens mij kwam ik bij een Duitse toko uit.quote:Op maandag 8 april 2013 20:56 schreef lipje het volgende:
@bara geen Denen?
@OP: ennn een lichte Youp-bak
quote:Op dinsdag 9 april 2013 07:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Had je de bougiekabels al vervangen SD?
quote:goede silconenkabelset verruild voor een OEM set,
Grappig dat de uitvinder als een held gezien wordt en de CEO als een debiel, terwijl zonder de CEO de uitvinder blijkbaar nutteloos was omdat al zijn uitvindingen vergeten zijn/waren.quote:Op maandag 8 april 2013 22:31 schreef Paladijn het volgende:
[..]
uche. Nikola goddamn Tesla.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://theoatmeal.com/comics/tesla <--
Dit.quote:Op dinsdag 9 april 2013 07:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Had je de bougiekabels al vervangen SD?
quote:
SD kennende heeft ie al een doosje racevonkjes leeggeschud.quote:Op dinsdag 9 april 2013 08:57 schreef .Neovo. het volgende:
Dat de bougievonkjes nog niet zijn langsgeweest
Zoiets boeit me gelukkig totaal niet.quote:Op dinsdag 9 april 2013 08:59 schreef BaraCuda het volgende:
Autoproblemen zijn wel erg enzo, maar dat silvie aan de kant is gezet voor haar beste vriendin is toch echt vreselijk
Tranen in mijn ogen toen ik het nieuws hoorde. Hoe kan ik nu ooit nog mensen vertrouwen?quote:Op dinsdag 9 april 2013 08:59 schreef BaraCuda het volgende:
Autoproblemen zijn wel erg enzo, maar dat silvie aan de kant is gezet voor haar beste vriendin is toch echt vreselijk
Vrijgezel blijven.quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:20 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Tranen in mijn ogen toen ik het nieuws hoorde. Hoe kan ik nu ooit nog mensen vertrouwen?
Ik weet niet zo goed meer hoe ik nu met mijn leven verder moet eigenlijk.
Dat is inderdaad een slecht idee. Heeft er iemand nog kettingen en een kelder over?quote:
Alleen een spoorbiels, een touw en een waterput. Kun je daar wat mee?quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:36 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een slecht idee. Heeft er iemand nog kettingen en een kelder over?
Een hoop geld hebben is genoeg denk ikquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:36 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een slecht idee. Heeft er iemand nog kettingen en een kelder over?
Als het zo'n moderne betonnen dwarsligger is...quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:40 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Alleen een spoorbiels, een touw en een waterput. Kun je daar wat mee?
Ik bedoelde meer dat ze verwijderd moet worden, minstens uit de openbare ruimte.quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Een hoop geld hebben is genoeg denk ik![]()
Maar dan krijg je er wel een hunkemöller model bij
Als dat het probleem oplost ga ik even marktplaatsen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als het zo'n moderne betonnen dwarsligger is...
Ik heb ook nog wel connecties binnen de spoorwereld.quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:42 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als dat het probleem oplost ga ik even marktplaatsen.
Daar koop ik dus nooit meer wat eh..quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Een hoop geld hebben is genoeg denk ik![]()
Maar dan krijg je er wel een hunkemöller model bij
Niet? Hoe was jij je ondergoed dan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Daar koop ik dus nooit meer wat eh..
Na 1 wasbeurt was het al stuk en no way dat ik al mijn ondergoed met de hand ga lopen wassen.
Aan het eind van de negentiende of begin twintigste eeuw is de elektrisch aangedreven wasmachine uitgevonden.quote:
Het ging om het model, niet die troep die ze aan heeftquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Daar koop ik dus nooit meer wat eh..
Na 1 wasbeurt was het al stuk en no way dat ik al mijn ondergoed met de hand ga lopen wassen.
Ik gooi het gewoon in de regen buiten, ik ben niet op zoek naar longontsteking.quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:51 schreef Duvel het volgende:
Ik ga altijd met mijn ondergoed aan in de regen staan.
Daarna is je geld vergokt, je auto verpand, etc.quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:59 schreef Anne het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat het leuk is voor een dagje, maar verder..
Gelukkig ligt het langs California, dus genoeg te zienquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:59 schreef Anne het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat het leuk is voor een dagje, maar verder..
Vlak aan de kust, lekker zwemmen tussen de haaienquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:11 schreef Anne het volgende:
Zoek je nog iemand die af en toe met zo'n waaier wappert voor wat verkoeling? Dan ga ik wel mee.
Ik zal met een zak chippies klaarstaan op de strip en dan mag je ze halen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:13 schreef Anne het volgende:
[..]
30 juli?
Dan ben ik jarig en moeten jullie mij allemaal trakteren op chippies.
En wij zo allemaal in koor: "Haai haai!". En die haai zo "Goudvis!".quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Vlak aan de kust, lekker zwemmen tussen de haaien
quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:20 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik zal met een zak chippies klaarstaan op de strip en dan mag je ze halen.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:26 schreef Anne het volgende:
[..]
En wij zo allemaal in koor: "Haai haai!". En die haai zo "Goudvis!".
Jippie, koude pintjes drinken. Hoera!quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:13 schreef Anne het volgende:
Er is er trouwens bijna een jarig, hoera... hoera....
Aids, pinnen werkt toch wel hoop ik?quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:00 schreef .Neovo. het volgende:
Ik lees dat er weer een storing is bij ING?
[ afbeelding ]
Dat inderdaad. Mobiel bankieren van de INGquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:19 schreef BaraCuda het volgende:
Ben al heel m'n leven bij de ING, maar begin er wel een beetje moe van te worden.
Maar het online bankieren met tancodes ipv zo'n extern schijtapparaat heb ik ook geen behoefte aan.
Fietsen?quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:02 schreef Dingest het volgende:
En toen was het weer tot iig zondag gedaan met het fietsweer![]()
PTA Wandelmeetquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:06 schreef Dingest het volgende:
Bij nader inzien denk ik dat ik de Ring-meet maar laat zitten. Ziet er een beetje duf uit
is het een 300SX z31(84-89) of z32(1990) ?quote:Op maandag 8 april 2013 23:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geen idee, ontsteking staat op tijd, hebben we al lang geprobeerd.
Hij loopt af en toe ook gewoon perfect, da's het gekke. Vorige week heeft ie 2 keer irritant gedaan, gewoon willekeurig, maar hij heeft ook 2 dagen gewoon goed gelopen (450 km bij elkaar).
Kabels en connectoren onder de kap allemaal al nagezien en in de contactspray gezet, bougies nieuw, goede silconenkabelset verruild voor een OEM set, nieuwe kap nu, morgen nieuwe rotor, en dan is alles aan de ontsteking nieuw op de bobine na.
Groen is doorrijden, rood is stoppen, oranje is gas bijgeven.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:06 schreef Braddie het volgende:
ben sinds gisteravond dat theorie boek maar eens goed aan het doornemen... er blijft alleen echt amper wat hangen
Wil hem toch wel dagelijks 1x doornemen helemaal ... maar toch.. pff, kuttige faal angst / adhd
Wanneer moet je op?quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:06 schreef Braddie het volgende:
ben sinds gisteravond dat theorie boek maar eens goed aan het doornemen... er blijft alleen echt amper wat hangen
Wil hem toch wel dagelijks 1x doornemen helemaal ... maar toch.. pff, kuttige faal angst / adhd
dit dus, neem ook eventueel theorie lessenquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wanneer moet je op?
Elke dag heel dat boek door is misschien een beetje veel?
Kun je niet een paar hoofdstukken doen?
Verder oefenexamens doen tot je er bij neer valt.
Ja, ik moet de 24e pas beginnen met m`n rijles, en na de eerste 25 uur doe ik m`n TTT.... Dus nog een klein maandje ongeveer.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wanneer moet je op?
Elke dag heel dat boek door is misschien een beetje veel?
Kun je niet een paar hoofdstukken doen?
Verder oefenexamens doen tot je er bij neer valt.
Je moet ook echt goed de vragen lezen, zeker op je examen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, ik moet de 24e pas beginnen met m`n rijles, en na de eerste 25 uur doe ik m`n TTT.... Dus nog een klein maandje ongeveer.
Ik doe elke dag 4-5 hoofdstukken, die theorie examens wil ik gaan doen.. en dna opschrijven wat ik fout heb per examen.
Als je blind bent is er niks mis mee neequote:Op dinsdag 9 april 2013 18:53 schreef Braddie het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)c624&previousPage=lr
Hehe
Waarom zijn die dingen zo goedkoop? Die JTD blokken kunnen best veel hebben, en de autotjes zijn praktisch?
Of is het puur door het imago/uiterlijk dat ze worden verscheten? Want ik zit er serieus aan te denken er een te kopen (het is niet veel groter dan een golf.. alleen een cm of 25 breder)
quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:51 schreef Duvel het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Vind ik stoerder.
Het gaat toch niet echt om uiterlijk? Dingen zijn verdomde praktisch, en ze zijn absoluut niet mooi nee, maar die JTD blokken zijn toch hartstikke betrouwbaar? En het is een relatief jonge auto (2001)quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als je blind bent is er niks mis mee nee![]()
Was er in de sc vroeger niet nog zo'n mafkees met zo'n hok?
Jtd's zijn de enige goede blokken die bij fiat/alfa vandaan komen jaquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:00 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het gaat toch niet echt om uiterlijk? Dingen zijn verdomde praktisch, en ze zijn absoluut niet mooi nee, maar die JTD blokken zijn toch hartstikke betrouwbaar? En het is een relatief jonge auto (2001)
Ik zie mezelf er best in rijden moet ik bekennen :$ Handig voor van de zomer naar duitsland (En als ik in Juli met de band een gig heb... hier past meer in dan in de E-Klasse van de drummert)
In het begin had ik ook zoiets van, getverdemme wat een walgelijke verschijning... Maar ik ben ze steeds meer aan het waarderen, zeker als beginnend bestuurder lijkt het me te gek. Praktisch, Ruim, Niet mooi, redelijk betrouwbaar, betaalbaar.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jtd's zijn de enige goede blokken die bij fiat/alfa vandaan komen ja![]()
Practisch vast wel, maar ik wil er niet dood in gevonden worden.
Het interieur is ook echt vreselijk lelijk.
Betaalbaar door de lelijkheid.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
In het begin had ik ook zoiets van, getverdemme wat een walgelijke verschijning... Maar ik ben ze steeds meer aan het waarderen, zeker als beginnend bestuurder lijkt het me te gek. Praktisch, Ruim, Niet mooi, redelijk betrouwbaar, betaalbaar.
Nou, dat is dan toch alleen maar mooi?quote:
eerst nog met BaraCuda een appeltaartje eten in Monacoquote:
Hij is van '84.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:01 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
is het een 300SX z31(84-89) of z32(1990) ?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:28 schreef lipje het volgende:
[..]
eerst nog met BaraCuda een appeltaartje eten in Monaco
quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:32 schreef Anne het volgende:
Ik ben overigens 2 van deze zeer luchtige cakes aan het bakken.
[ afbeelding ]
Alleen dan nog met chocolade er doorheen. Toch wel een van de lekkerste cakes.
Ik ben even aan het nadenken of dit 80km rijden waard isquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:32 schreef Anne het volgende:
Ik ben overigens 2 van deze zeer luchtige cakes aan het bakken.
[ afbeelding ]
Alleen dan nog met chocolade er doorheen. Toch wel een van de lekkerste cakes.
quote:
ik denk het wel, mini meet bij Anne ?quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:36 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik ben even aan het nadenken of dit 80km rijden waard is![]()
Half uur te laat met reagerenquote:
Ja, die van mij staat nog op zolder. Ik kan me niet voorstellen dat mijn ouders serieus zo'n bedrag hebben neergeteld. Sterker nog: ik weet het wel zeker! Zo'n stoomwals kostte destijds 60 of 100 gulden of zo, ik wilde er nog wel eentje hebben, maar is er nooit van gekomen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:21 schreef BaraCuda het volgende:
Ik zie ook dat die dingen bijna goud waard zijn nu
damn ik ga handelen in die krengenquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:28 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, die van mij staat nog op zolder. Ik kan me niet voorstellen dat mijn ouders serieus zo'n bedrag hebben neergeteld. Sterker nog: ik weet het wel zeker! Zo'n stoomwals kostte destijds 60 of 100 gulden of zo, ik wilde er nog wel eentje hebben, maar is er nooit van gekomen.
Zal mijn ouders eens vragen of ze dat ding nog ergens op zolder hebben staan.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:28 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, die van mij staat nog op zolder. Ik kan me niet voorstellen dat mijn ouders serieus zo'n bedrag hebben neergeteld. Sterker nog: ik weet het wel zeker! Zo'n stoomwals kostte destijds 60 of 100 gulden of zo, ik wilde er nog wel eentje hebben, maar is er nooit van gekomen.
Wanneer gaan we?quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:28 schreef lipje het volgende:
[..]
eerst nog met BaraCuda een appeltaartje eten in Monaco
Ik moet morgenvroeg om half 5 opstaan, ik ga geen 2 uur meer rijdenquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:53 schreef Anne het volgende:
Het dorp waar we wonen is niet zo groot hoorDe Niksan en brommerts zie je zo staan, Barca.
Ja, ik was ook erg verbaasd, maar zo'n ding is veel te geinig om te verkopen.quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:56 schreef BaraCuda het volgende:
Nu ik vrij ben kijk ik elke middag een uur of 2 naar kookprogramma's
Ik heb besloten dat koken vrij ingewikkeld is
quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:56 schreef BaraCuda het volgende:
Nu ik vrij ben kijk ik elke middag een uur of 2 naar kookprogramma's
Ik heb besloten dat koken vrij ingewikkeld is
Helder licht.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:56 schreef Anne het volgende:
Er was trouwens iemand aan het beweren tegen mijn vader dat er elke dag 2 toerrijders bij het restaurant aten.
Daar werden onze motors mee bedoeld dus..
Echt, zeker het bakken van patisserie komt echt zo enorm nauw met alle spullen die erin moeten.quote:
gewoon alle restaurants afrijdenquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:53 schreef Anne het volgende:
Het dorp waar we wonen is niet zo groot hoorDe Niksan en brommerts zie je zo staan, Barca.
Je kunt ook fulltime ambtenaar wordenquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:02 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb vanmiddag trouwens zitten janken van geluk bij dit filmpje![]()
Werkloos zijn zou mij prima af gaan trouwens
je bent niet gemistquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:04 schreef InFrA-WiZ het volgende:
volgensmij heb ik hier al een eeuw nietmeer gepost
Ik heb begrepen dat zo rond maand 6 tot 8 dat je de vrouw van je af moet slaan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:03 schreef Anne het volgende:
Ik heb trouwens wel een beetje medelijden met je Duvel.
Vanmiddag heb ik vernomen van de zwangere en bevallen dames dat ze 'het' niet graag deden tijdens de zwangerschap en dat na de bevalling hun vriendje ook een tijdje (lees: 4-5 maanden) van ze af moesten blijven.![]()
.
Ow, bij mijn collega's niet dan. Die moesten er helemaal niks van hebbenquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat zo rond maand 6 tot 8 dat je de vrouw van je af moet slaan?
gaat niet, ik ben mannelijkquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:08 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]ongesteld? (om maar een beetje OT te blijven)
Auch, waarom staat er niet een vent met een vlag + fluit bij die paalquote:
dan missen wij deze mooie filmpjesquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Auch, waarom staat er niet een vent met een vlag + fluit bij die paal
"Je krijgt er zoveel moois voor terug!"quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:03 schreef Anne het volgende:
Ik heb trouwens wel een beetje medelijden met je Duvel.
Vanmiddag heb ik vernomen van de zwangere en bevallen dames dat ze 'het' niet graag deden tijdens de zwangerschap en dat na de bevalling hun vriendje ook een tijdje (lees: 4-5 maanden) van ze af moesten blijven.![]()
.
Aldus "vrouwen"?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat zo rond maand 6 tot 8 dat je de vrouw van je af moet slaan?
dat weet jij heul niequote:Op dinsdag 9 april 2013 21:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
"Je krijgt er zoveel moois voor terug!"
Nie fokke mee Brabants hèquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:49 schreef Anne het volgende:
"Ek wil jou net graag inlig dat ek komende Donderdag 'n prokureur gaan sien
om van Louis te skei. Ek sal hom seker moet inlig, maar het dit goed
gedink om jou te laat weet, want dit wil voorkom asof hy nie met die
skeisaak van daardie kant vorder nie. Ek weet dit is hy wat blykbaar nie
geld het nie; maar ek hoop jy sal verstaan dat ek nie meer langer kans
sien om so aan te gaan nie."
Da's bijna Brabants.....
ow ik dacht "kut"quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Jep..
[..]
Je vergeet de "nie" aan het einde van je zin!
jotquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:58 schreef .Neovo. het volgende:
Goedeavond. Niej
Met mijn gaat ook het goed nie
rare toal niej
Da zegge wij in brabant nie elke keer heurquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:56 schreef Anne het volgende:
Je vergeet de "nie" aan het einde van je zin!
das nie woar niequote:Op dinsdag 9 april 2013 21:59 schreef daNpy het volgende:
[..]
Da zegge wij in brabant nie elke keer heur
jot is toch wel algemeen bekendquote:
als je de dijken doorsteekt noemt iemand je zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |