Ja, maar dan zie je wat ervan komt! Heul gemist tijdens de 7HLquote:
Ik heb, net als vele anderenquote:Op maandag 8 april 2013 18:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Toch zijn er wel degelijk Fokkers die ik tot m'n vrienden reken
Sleep well!quote:Op maandag 8 april 2013 21:30 schreef slacker_nl het volgende:
Ik ga extravroeg slapen, dan is het eerder morgen, drumi dushi e te majan!
Je draait door Lex...quote:Op maandag 8 april 2013 21:39 schreef Arquero het volgende:
Ben meteen gestrikt om volgend jaar de marathon te lopen![]()
Je hoeft niet gek te zijn om een marathon te lopen, maar het helpt wel.quote:
Nou, daarom zeg ik ook: eerst maar eens de 10 en dan zie ik wel verder wat betreft doelstellingenquote:
Wel goed, bij iedere les de loopminuten kunnen volmaken, alleen na de eerste les aantal dagen behoorlijk spierpijn gehad.quote:
Inderdaad, niet te hard van stapel lopen hequote:Op maandag 8 april 2013 21:56 schreef Arquero het volgende:
[..]
Nou, daarom zeg ik ook: eerst maar eens de 10 en dan zie ik wel verder wat betreft doelstellingen
Netjesquote:
Rondje Krimpense dijken.quote:Op maandag 8 april 2013 21:56 schreef Arquero het volgende:
[..]
Nou, daarom zeg ik ook: eerst maar eens de 10 en dan zie ik wel verder wat betreft doelstellingen
Begrijp ik je goed? Je wilt volgend jaar een marathon lopen, maar je loopt nu nog geen 10 kilometer? Ik wil niet vervelend zijn, maareh.. "Get ya ass back down to earth brother". Maak je het wel waar? Heb je mijn eeuwige respect en wil ik er best iets tegenover zetten (Wat drink je? Bier, whiskey, of?), maar ik denk dat dat het een paar treetjes te hoog is...quote:Op maandag 8 april 2013 21:39 schreef Arquero het volgende:
Ben meteen gestrikt om volgend jaar de marathon te lopen
Eerst maar eens de 10.
Moet jij zeggen, als een malle die kilometers te vretenquote:Op maandag 8 april 2013 22:50 schreef Levitas het volgende:
[..]
Begrijp ik je goed? Je wilt volgend jaar een marathon lopen, maar je loopt nu nog geen 10 kilometer? Ik wil niet vervelend zijn, maareh.. "Get ya ass back down to earth brother". Maak je het wel waar? Heb je mijn eeuwige respect en wil ik er best iets tegenover zetten (Wat drink je? Bier, whiskey, of?), maar ik denk dat dat het een paar treetjes te hoog is...
Ja, ik ga nu misschien snel vooruit in kilometers, maar die groei wordt ook steeds minder snel. Dat is met (bijna) alles zo: In het begin gaat het als een speer, daarna gaat de groei steeds minder snel.quote:Op maandag 8 april 2013 22:53 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, als een malle die kilometers te vreten
mijn eigen ervaring heeft mij geleerd dat je kan trainen wat je wilt maar het belangrijkste voor mij was dat je "klaar moet zijn voor een marathon als hardloper zijnde"., en dit was voor mij een van de struikelblokken.quote:Op maandag 8 april 2013 22:50 schreef Levitas het volgende:
[..]
Begrijp ik je goed? Je wilt volgend jaar een marathon lopen, maar je loopt nu nog geen 10 kilometer? Ik wil niet vervelend zijn, maareh.. "Get ya ass back down to earth brother". Maak je het wel waar? Heb je mijn eeuwige respect en wil ik er best iets tegenover zetten (Wat drink je? Bier, whiskey, of?), maar ik denk dat dat het een paar treetjes te hoog is...
Dat geloof ik heel graag. Ik denk dat het lichamelijk wel mogelijk zou kunnen zijn, maar ik denk(!!) dat een marathon vooral ook een mentale kwestie is. Op een gegeven moment raak je zo uitgeput, dat je op karakter jezelf over dat punt heen moet trekken, waarna het wel weer gaat.quote:Op maandag 8 april 2013 22:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
mijn eigen ervaring heeft mij geleerd dat je kan trainen wat je wilt maar het belangrijkste voor mij was dat je "klaar moet zijn voor een marathon als hardloper zijnde"., en dit was voor mij een van de struikelblokken.
De Rotterdam-gangers zullen dit misschien bevestigen of tegenspreken maar zo voelde het voor mij tijdens de eerste helft van mijn marathon training
Was niet serieus hoorquote:Op maandag 8 april 2013 22:57 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ja, ik ga nu misschien snel vooruit in kilometers, maar die groei wordt ook steeds minder snel. Dat is met (bijna) alles zo: In het begin gaat het als een speer, daarna gaat de groei steeds minder snel.
Ik heb inderdaad deels geen recht van spreken: Voor mezelf heb ik ook het doel gesteld om de afstand van een halve marathon te lopen aan het einde van dit jaar. Overigens denk ik nu niet dat dit inclusief een wedstrijd is (dus gewoon zelf een route van ca. 20 km bepalen). Het is wellicht een groots doel, iets te ambitieus misschien(?), maar nog steeds maar de helft van Arquero's doel.
Haha! Dat had ik ook!quote:Op maandag 8 april 2013 18:11 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat leuk toch hoe iedereen hier mee leeft met de marathonlopers. Zo gek, dat je het helemaal spanned vindt terwijl je ze helemaal niet kent. Van het weekend ging het ergens over hardlopen en ik wou zeggen "ik ken iemand die volgende week de marathon van Rotterdam loopt", maar gelukkig hield ik net op tijd mijn mond, want dat is natuurlijk helemaal niet zo dat ik zo iemand ken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |