Mooi is dat !quote:Op zondag 7 april 2013 21:58 schreef Dekatria het volgende:
Overigens, de mensen in de auto achter ons lagen ook zichtbaar in een scheur
Godver, mijn theequote:Op zondag 7 april 2013 21:56 schreef Dekatria het volgende:
De link ook even hier natuurlijk
ZWAAI DAN LUL!
Wat boeit die doorgetrokken dan? Als je het gewoon netjes doet geen kraai die der naar hond.quote:Op zondag 7 april 2013 22:01 schreef Salatrel het volgende:
Waarom niet links erlangs nou hebben allebei hlgeen MF sticker en er ligt een doorgetrokken streep. Ze hebben wel een strak stukkie asfalt neergelegd trouwens
Lijkt me een wijs planquote:Op zondag 7 april 2013 21:57 schreef einschtein het volgende:
Ik laat morgen overigens de motor bij mij thuis bezorgen, in plaats van de Motoport. Maak ik hem thuis even schoon, de schade opnemen en dan tóch even beslissen wat te doen.
Ik zal sowieso even kijken tot waar het water uberhaupt is gekomen. Het was geen diepe sloot en erg verkeerd is hij niet in de sloot gekomen (niet dat er een goeie manier is om de sloot in te komen), dus dat zal ik ook even beoordelen.quote:Op zondag 7 april 2013 22:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Lijkt me een wijs plan
NIET proberen hem te starten voor je 200% zeker weet dat er geen water in je blok zit he, je hebt hem in 2 slagen compleet om zeep als je pech hebt.
Ik zou het kuipwerk eraf halen en hem dan schoonmaken, bougies eruit, olie eruit en dan rond laten gaan met de bobine(s) los. Als er geen bult water uit komt; schone olie erin, bougies er weer in en een schietgebedje doen
Niet meer zo hard rijden?quote:Op zondag 7 april 2013 22:19 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik zal sowieso even kijken tot waar het water uberhaupt is gekomen. Het was geen diepe sloot en erg verkeerd is hij niet in de sloot gekomen (niet dat er een goeie manier is om de sloot in te komen), dus dat zal ik ook even beoordelen.
Hadden er nog meer mensen tips?
Liep de motor nog toen hij onder water ging?quote:Op zondag 7 april 2013 22:19 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik zal sowieso even kijken tot waar het water uberhaupt is gekomen. Het was geen diepe sloot en erg verkeerd is hij niet in de sloot gekomen (niet dat er een goeie manier is om de sloot in te komen), dus dat zal ik ook even beoordelen.
Hadden er nog meer mensen tips?
Strak plan.quote:Op zondag 7 april 2013 22:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
volgende keer niet meer de sloot inrijden
De motor is over de kop gegaan, op zijn kop beland en uit gegaan. Dus als hij al écht het water in is gekomen, dan is dat gebeurd met een motor die uit was.quote:Op zondag 7 april 2013 22:21 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Liep de motor nog toen hij onder water ging?
das ook een goedequote:Op zondag 7 april 2013 22:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
volgende keer niet meer de sloot inrijden
We hebben je heul niet gezien op het strand?quote:Op zondag 7 april 2013 22:23 schreef Yreal het volgende:
Ik heb vanmiddag trouwens ook nog offroad gereden met de kle
We zagen wat bitumenstrepen liggen dus we namen het risico nietquote:Op zondag 7 april 2013 22:26 schreef einschtein het volgende:
Ja, heb je een off-road motor en ga je 1) niet om de file heen 2) niet off-road om de file te ontwijken.
Gepland of ongepland?quote:Op zondag 7 april 2013 22:23 schreef Yreal het volgende:
Garp garp. Zkrs koeien uit de sloot halen anders.. :pquote:Op zondag 7 april 2013 22:27 schreef Dekatria het volgende:
[..]
We zagen wat bitumenstrepen liggen dus we namen het risico niet
Beter een koe dan een motor toch?quote:Op zondag 7 april 2013 22:37 schreef whY... het volgende:
[..]
Garp garp. Zkrs koeien uit de sloot halen anders.. :p
Ik ging over het lokale naakstrand. BRAAUP BRAAAUPquote:Op zondag 7 april 2013 22:24 schreef Dekatria het volgende:
[..]
We hebben je heul niet gezien op het strand?
dat mulle strandzand moet je ook niet willen zonder noppenbanden gok ik zoquote:Op zondag 7 april 2013 22:58 schreef Yreal het volgende:
In alle serieusheid, zand durf ik (nog) niet aan
ik met de vfrquote:Op zondag 7 april 2013 22:23 schreef Yreal het volgende:
En voor er valbeugels op zitten ga ik ook niet hard rijden offroadquote:Op zondag 7 april 2013 23:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat mulle strandzand moet je ook niet willen zonder noppenbanden gok ik zo
Is dat de bedoeling ook niet, van die rit?quote:Op zondag 7 april 2013 23:01 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
ik met de vfr![]()
verkeerd gereden tijdens de wegkwijtrit, paar honderd meter mul zand
quote:Op zondag 7 april 2013 21:56 schreef Dekatria het volgende:
De link ook even hier natuurlijk
ZWAAI DAN LUL!
Dit. Al durfde ik vandaag niet al te enthousiast te zwaaien omdat ik anders wel heel erg overkom als een mooiweer rijder met mijn naked bike en (voor het oog) normale spijkerbroekquote:Op zondag 7 april 2013 23:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
Neejoh, juist in de winter zwaai ik altijd naar mijn mede bikkels
Je bent dus zelf ook een mooiweer rijder eigenlijk?quote:Op zondag 7 april 2013 23:10 schreef JK het volgende:
In de winter zwaai ik met m'n handen op de beat van de autoradio... of heb ik mijn fietsstuur vast.
Met deze temps stopt het idd al aardig snel, blijf niet bezig.quote:Op zondag 7 april 2013 23:09 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dit. Al durfde ik vandaag niet al te enthousiast te zwaaien omdat ik anders wel heel erg overkom als een mooiweer rijder met mijn naked bike en (voor het oog) normale spijkerbroek
Op de motor wel.quote:Op zondag 7 april 2013 23:11 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Je bent dus zelf ook een mooiweer rijder eigenlijk?
Ik moet nog even wat gaan experimenteren met externe speakersquote:Op zondag 7 april 2013 23:15 schreef picodealion het volgende:
Hmm, dat zou ik toch wel lekker vinden ja. Ik heb ook van die in-ears, die gaan er niet zomaar uit.
+1quote:Op zondag 7 april 2013 23:16 schreef JK het volgende:
Voor mij is het mooiste geluid gewoon mijn open uitlaat.
Geen opzwepende muziek, dat is niet goed voor de portomonnee. Dan gaat het gas ook open.
Ik ga veel woon-werk doen (bijna 50 km A12 per rit). Dan lijkt me het toch wel fijn.quote:Op zondag 7 april 2013 23:17 schreef Yreal het volgende:
Voor de zomer wil ik muziek hebben puur op de stukken dat ik even lange stukken snelweg wil rijden.
maar toch voelt het altijd "slecht en raar" om oortjes in te doen op een tweewielerquote:Op zondag 7 april 2013 23:20 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik ga veel woon-werk doen (bijna 50 km A12 per rit). Dan lijkt me het toch wel fijn.
Heb liever oordoppen in veel beter voor de oortjes.quote:Op zondag 7 april 2013 23:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
maar toch voelt het altijd "slecht en raar" om oortjes in te doen op een tweewieler
1x geprobeerd, voelde ook raar. Ik heb altijd het idee dat ik iets mis als ik mijzelf afsluit van een bepaalde invloed, alsof ik iets mis in het motorrrijden.quote:Op zondag 7 april 2013 23:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb liever oordoppen in veel beter voor de oortjes.
Enige wat ik ooit gehad heb was dat ik een ambulance die met loeiende sirene achter me stond niet hoordequote:Op zondag 7 april 2013 23:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
maar toch voelt het altijd "slecht en raar" om oortjes in te doen op een tweewieler
Windgeruis?quote:Op zondag 7 april 2013 23:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
1x geprobeerd, voelde ook raar. Ik heb altijd het idee dat ik iets mis als ik mijzelf afsluit van een bepaalde invloed, alsof ik iets mis in het motorrrijden.
Same here.quote:Op zondag 7 april 2013 23:12 schreef BlackLining het volgende:
Goldwings hebben radio ja
Ik heb gewoon in-ear oordopjes. Meteen wat bescherming tegen windruis, en ik heb er of muziek van mijn telefoon, of internetradio op staan. En dan kan ik gelijk nog Google Maps navigatie aanzetten.
Even bovenlangs over je oren draaien, en daarna in je oren. Dan vallen ze niet continue uit.
Maar toch, doordat je 1 van je zintuigen weg neemt voel en merk je minder heb ik altijd het idee.quote:Op zondag 7 april 2013 23:33 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Enige wat ik ooit gehad heb was dat ik een ambulance die met loeiende sirene achter me stond niet hoorde
Maar goed, van de andere kant, vertrouwen op gehoor is ook niet alles. Je moet gewoon zien en ik had die ambulance ook moeten zien aankomen. Blijft wel dat ik toch met oordoppen ga rijden, muziek of niet. Veel minder vermoeiend.
Wil ook wel schelen ja, ik heb niet zo'n riool uitlaat.quote:Op zondag 7 april 2013 23:37 schreef BlackLining het volgende:
Ik word trouwens echt niet vrolijk hoor als ik een hele dagtocht maak zonder oorbescherming. Weet niet wat voor halftamme dempers jullie allemaal hebben, maar ik trek dat niet
Snelweg -> doppiesquote:Op zondag 7 april 2013 23:37 schreef BlackLining het volgende:
Ik word trouwens echt niet vrolijk hoor als ik een hele dagtocht maak zonder oorbescherming. Weet niet wat voor halftamme dempers jullie allemaal hebben, maar ik trek dat niet
Ik vind het ook niks, heb altijd van die schuim wegwerp dingen.quote:Op zondag 7 april 2013 23:37 schreef BlackLining het volgende:
Ga dan maar niet achter mij rijden tijdens de ritquote:Op zondag 7 april 2013 23:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wil ook wel schelen ja, ik heb niet zo'n riool uitlaat.
Ik snap wel dat ze motoren weren in scheveningen, die kankerherrie die harley en ss volk maakt als ze weg rijden is echt om te kotsen![]()
Ik wil met toeren ook dopjes in hoor. En zelfs als daar muziek op staat hoor ik de motor nog prima.quote:Op zondag 7 april 2013 23:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Snelweg -> doppies
Toeren -> genieten
Overigens hoor ik mijn Auspuff nog prima met doppies in.
quote:Op zondag 7 april 2013 23:40 schreef Geerd het volgende:
Dopjes heb je ook niet in voor het kabaal uit je blaffer maar voor de wind.
In de kroeg heb ik die krengen zelfs nog in gaat nergens over hoe hard die zooi daar staat tegenwoordig, misschien ook wel de reden dat ik er nooit meer kom
Die op maat gemaakte zijn hard, dat drukt toch als de tering?quote:Op zondag 7 april 2013 23:42 schreef BlackLining het volgende:
[..]Scheelt inderdaad. Hoor je zowel muziek als gesprekken beter omdat je het ruis eruit filtert.
Dat is met dopjes op maat zelfs nog beter. Alles veel helderder en eigenlijk alleen het windgeruis hoor je niet, de rest wel.
op maat gemaaktquote:Op zondag 7 april 2013 23:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die op maat gemaakte zijn hard, dat drukt toch als de tering?
Wat snap je niet aan 'op maat gemaakt'?quote:Op zondag 7 april 2013 23:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Neuh, we waren de enige groep die die route namenquote:Op zondag 7 april 2013 23:03 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Is dat de bedoeling ook niet, van die rit?
schoenen in je oor?quote:Op zondag 7 april 2013 23:35 schreef BlackLining het volgende:
Beste is trouwens gewon goede oordoppen speciaal voor de motor pakken. Alpinestars ofzo.
Jij gaat 21 april ook mee hè, met die MF rit.quote:Op zondag 7 april 2013 23:57 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
Neuh, we waren de enige groep die die route namen![]()
ik ga 18 mei dus lekker niet voorrijden
Zijn er ook in zacht tegenwoordig (als in: een jaartje of 10quote:Op zondag 7 april 2013 23:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Aah oke, heb gratis van die schuim dingen dus nooit naar gekekenquote:Op maandag 8 april 2013 00:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zijn er ook in zacht tegenwoordig (als in: een jaartje of 10)
Krijg je die van je werk om makkelijker klanten te kunnen negeren ofzo?quote:Op maandag 8 april 2013 00:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Aah oke, heb gratis van die schuim dingen dus nooit naar gekeken
Gebruik wel 2 paar per dag
Pa zijn werkquote:Op maandag 8 april 2013 00:25 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Krijg je die van je werk om makkelijker klanten te kunnen negeren ofzo?
Wanneer niet?quote:Op zondag 7 april 2013 23:03 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zitten jullie vaker met drugs op de motor?
graag gedaanquote:Op maandag 8 april 2013 11:45 schreef Vrieskist het volgende:
Gister trouwens met succes de fohn gebruikt om de sticker op mijn voorspatbord te verwijderen, weet niet meer wie de tip gaf, maar nog bedankt!
quote:
dat gaat niet lukken met een fohnquote:Op maandag 8 april 2013 12:19 schreef Vrieskist het volgende:
[..]Thanks, volgende modificatie zal een andere demper zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |