We hebben je heul niet gezien op het strand?quote:Op zondag 7 april 2013 22:23 schreef Yreal het volgende:
Ik heb vanmiddag trouwens ook nog offroad gereden met de kle
We zagen wat bitumenstrepen liggen dus we namen het risico nietquote:Op zondag 7 april 2013 22:26 schreef einschtein het volgende:
Ja, heb je een off-road motor en ga je 1) niet om de file heen 2) niet off-road om de file te ontwijken.
Gepland of ongepland?quote:Op zondag 7 april 2013 22:23 schreef Yreal het volgende:
Garp garp. Zkrs koeien uit de sloot halen anders.. :pquote:Op zondag 7 april 2013 22:27 schreef Dekatria het volgende:
[..]
We zagen wat bitumenstrepen liggen dus we namen het risico niet
Beter een koe dan een motor toch?quote:Op zondag 7 april 2013 22:37 schreef whY... het volgende:
[..]
Garp garp. Zkrs koeien uit de sloot halen anders.. :p
Ik ging over het lokale naakstrand. BRAAUP BRAAAUPquote:Op zondag 7 april 2013 22:24 schreef Dekatria het volgende:
[..]
We hebben je heul niet gezien op het strand?
dat mulle strandzand moet je ook niet willen zonder noppenbanden gok ik zoquote:Op zondag 7 april 2013 22:58 schreef Yreal het volgende:
In alle serieusheid, zand durf ik (nog) niet aan
ik met de vfrquote:Op zondag 7 april 2013 22:23 schreef Yreal het volgende:
En voor er valbeugels op zitten ga ik ook niet hard rijden offroadquote:Op zondag 7 april 2013 23:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat mulle strandzand moet je ook niet willen zonder noppenbanden gok ik zo
Is dat de bedoeling ook niet, van die rit?quote:Op zondag 7 april 2013 23:01 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
ik met de vfr![]()
verkeerd gereden tijdens de wegkwijtrit, paar honderd meter mul zand
quote:Op zondag 7 april 2013 21:56 schreef Dekatria het volgende:
De link ook even hier natuurlijk
ZWAAI DAN LUL!
Dit. Al durfde ik vandaag niet al te enthousiast te zwaaien omdat ik anders wel heel erg overkom als een mooiweer rijder met mijn naked bike en (voor het oog) normale spijkerbroekquote:Op zondag 7 april 2013 23:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
Neejoh, juist in de winter zwaai ik altijd naar mijn mede bikkels
Je bent dus zelf ook een mooiweer rijder eigenlijk?quote:Op zondag 7 april 2013 23:10 schreef JK het volgende:
In de winter zwaai ik met m'n handen op de beat van de autoradio... of heb ik mijn fietsstuur vast.
Met deze temps stopt het idd al aardig snel, blijf niet bezig.quote:Op zondag 7 april 2013 23:09 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dit. Al durfde ik vandaag niet al te enthousiast te zwaaien omdat ik anders wel heel erg overkom als een mooiweer rijder met mijn naked bike en (voor het oog) normale spijkerbroek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |