Op de motor wel.quote:Op zondag 7 april 2013 23:11 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Je bent dus zelf ook een mooiweer rijder eigenlijk?
Ik moet nog even wat gaan experimenteren met externe speakersquote:Op zondag 7 april 2013 23:15 schreef picodealion het volgende:
Hmm, dat zou ik toch wel lekker vinden ja. Ik heb ook van die in-ears, die gaan er niet zomaar uit.
+1quote:Op zondag 7 april 2013 23:16 schreef JK het volgende:
Voor mij is het mooiste geluid gewoon mijn open uitlaat.
Geen opzwepende muziek, dat is niet goed voor de portomonnee. Dan gaat het gas ook open.
Ik ga veel woon-werk doen (bijna 50 km A12 per rit). Dan lijkt me het toch wel fijn.quote:Op zondag 7 april 2013 23:17 schreef Yreal het volgende:
Voor de zomer wil ik muziek hebben puur op de stukken dat ik even lange stukken snelweg wil rijden.
maar toch voelt het altijd "slecht en raar" om oortjes in te doen op een tweewielerquote:Op zondag 7 april 2013 23:20 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik ga veel woon-werk doen (bijna 50 km A12 per rit). Dan lijkt me het toch wel fijn.
Heb liever oordoppen in veel beter voor de oortjes.quote:Op zondag 7 april 2013 23:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
maar toch voelt het altijd "slecht en raar" om oortjes in te doen op een tweewieler
1x geprobeerd, voelde ook raar. Ik heb altijd het idee dat ik iets mis als ik mijzelf afsluit van een bepaalde invloed, alsof ik iets mis in het motorrrijden.quote:Op zondag 7 april 2013 23:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb liever oordoppen in veel beter voor de oortjes.
Enige wat ik ooit gehad heb was dat ik een ambulance die met loeiende sirene achter me stond niet hoordequote:Op zondag 7 april 2013 23:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
maar toch voelt het altijd "slecht en raar" om oortjes in te doen op een tweewieler
Windgeruis?quote:Op zondag 7 april 2013 23:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
1x geprobeerd, voelde ook raar. Ik heb altijd het idee dat ik iets mis als ik mijzelf afsluit van een bepaalde invloed, alsof ik iets mis in het motorrrijden.
Same here.quote:Op zondag 7 april 2013 23:12 schreef BlackLining het volgende:
Goldwings hebben radio ja
Ik heb gewoon in-ear oordopjes. Meteen wat bescherming tegen windruis, en ik heb er of muziek van mijn telefoon, of internetradio op staan. En dan kan ik gelijk nog Google Maps navigatie aanzetten.
Even bovenlangs over je oren draaien, en daarna in je oren. Dan vallen ze niet continue uit.
Maar toch, doordat je 1 van je zintuigen weg neemt voel en merk je minder heb ik altijd het idee.quote:Op zondag 7 april 2013 23:33 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Enige wat ik ooit gehad heb was dat ik een ambulance die met loeiende sirene achter me stond niet hoorde
Maar goed, van de andere kant, vertrouwen op gehoor is ook niet alles. Je moet gewoon zien en ik had die ambulance ook moeten zien aankomen. Blijft wel dat ik toch met oordoppen ga rijden, muziek of niet. Veel minder vermoeiend.
Wil ook wel schelen ja, ik heb niet zo'n riool uitlaat.quote:Op zondag 7 april 2013 23:37 schreef BlackLining het volgende:
Ik word trouwens echt niet vrolijk hoor als ik een hele dagtocht maak zonder oorbescherming. Weet niet wat voor halftamme dempers jullie allemaal hebben, maar ik trek dat niet
Snelweg -> doppiesquote:Op zondag 7 april 2013 23:37 schreef BlackLining het volgende:
Ik word trouwens echt niet vrolijk hoor als ik een hele dagtocht maak zonder oorbescherming. Weet niet wat voor halftamme dempers jullie allemaal hebben, maar ik trek dat niet
Ik vind het ook niks, heb altijd van die schuim wegwerp dingen.quote:Op zondag 7 april 2013 23:37 schreef BlackLining het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |