abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 april 2013 @ 23:12:21 #51
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_125013542
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 23:11 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Je bent dus zelf ook een mooiweer rijder eigenlijk? :+
Op de motor wel. :+ Maar wat is mooi weer? Ik rijd ook wel eens in de regen, maar niet in het zout.
Op de fiets en in de auto wel door het zout. DUs ik ben wel een doorrijder, maar dan anders. :P
pi_125013611
Ik had mijn telefoon met spotify altijd vol volume in de tanktas zitten. Lekker mee bleren met guns n roses :7

OOOOOOOOOH SWEEET CHILDDDD OH MIIINNNEEEEEEE *O* *O*
pi_125013712
Hmm, dat zou ik toch wel lekker vinden ja. Ik heb ook van die in-ears, die gaan er niet zomaar uit.
  zondag 7 april 2013 @ 23:16:27 #54
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_125013747
Voor mij is het mooiste geluid gewoon mijn open uitlaat.
Geen opzwepende muziek, dat is niet goed voor de portomonnee. Dan gaat het gas ook open.
pi_125013756
quote:
14s.gif Op zondag 7 april 2013 23:15 schreef picodealion het volgende:
Hmm, dat zou ik toch wel lekker vinden ja. Ik heb ook van die in-ears, die gaan er niet zomaar uit.
Ik moet nog even wat gaan experimenteren met externe speakers :9
pi_125013791
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 23:16 schreef JK het volgende:
Voor mij is het mooiste geluid gewoon mijn open uitlaat.
Geen opzwepende muziek, dat is niet goed voor de portomonnee. Dan gaat het gas ook open.
+1

No music needed..
pi_125013825
Voor de zomer wil ik muziek hebben puur op de stukken dat ik even lange stukken snelweg wil rijden.
pi_125013841
Ligt er een beetje aan. Als ik 150km snelweg moet rijden is dat monotone gezoem van een viercilinder bij 7000 rpm ook niet zo inspirerend meer na een half uur..

Overigens heb ik er nooit zo'n last van dat het gas verder open moet bij bepaalde muziek :{ Je kunt je toch wel een béétje inhouden..
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_125013953
Ik zit toch altijd al zelf te zingen, kan ik beter gewoon de muziek erbij hebben zodat ik nog kan meezingen :')
pi_125013955
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 23:17 schreef Yreal het volgende:
Voor de zomer wil ik muziek hebben puur op de stukken dat ik even lange stukken snelweg wil rijden.
Ik ga veel woon-werk doen (bijna 50 km A12 per rit). Dan lijkt me het toch wel fijn.
pi_125014391
quote:
14s.gif Op zondag 7 april 2013 23:20 schreef picodealion het volgende:

[..]

Ik ga veel woon-werk doen (bijna 50 km A12 per rit). Dan lijkt me het toch wel fijn.
maar toch voelt het altijd "slecht en raar" om oortjes in te doen op een tweewieler :{
pi_125014461
Ja, daarom verbaasde ik me ook zo over die automotorradio. Dacht dat het een dikke no-go was.
pi_125014566
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 23:29 schreef Yreal het volgende:

[..]

maar toch voelt het altijd "slecht en raar" om oortjes in te doen op een tweewieler :{
Heb liever oordoppen in veel beter voor de oortjes.
Ik zwaai naar dieren.
pi_125014583
Zo'n 'auto'radio tettert gewoon de ruimte in. Met een stel van die oordoppen sluit je je meer af van de omgeving, denk ik.

Het trekt mij in ieder geval totaal niet, met muziek op gaan rijden..
pi_125014614
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 23:32 schreef Geerd het volgende:

[..]

Heb liever oordoppen in veel beter voor de oortjes.
1x geprobeerd, voelde ook raar. Ik heb altijd het idee dat ik iets mis als ik mijzelf afsluit van een bepaalde invloed, alsof ik iets mis in het motorrrijden.
pi_125014656
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 23:29 schreef Yreal het volgende:

[..]

Enige wat ik ooit gehad heb was dat ik een ambulance die met loeiende sirene achter me stond niet hoorde :X

Maar goed, van de andere kant, vertrouwen op gehoor is ook niet alles. Je moet gewoon zien en ik had die ambulance ook moeten zien aankomen. Blijft wel dat ik toch met oordoppen ga rijden, muziek of niet. Veel minder vermoeiend.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_125014657
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 23:33 schreef Yreal het volgende:

[..]

1x geprobeerd, voelde ook raar. Ik heb altijd het idee dat ik iets mis als ik mijzelf afsluit van een bepaalde invloed, alsof ik iets mis in het motorrrijden.
Windgeruis?
Ik zwaai naar dieren.
pi_125014662
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 23:12 schreef BlackLining het volgende:
Goldwings hebben radio ja _O_

Ik heb gewoon in-ear oordopjes. Meteen wat bescherming tegen windruis, en ik heb er of muziek van mijn telefoon, of internetradio op staan. En dan kan ik gelijk nog Google Maps navigatie aanzetten.

Even bovenlangs over je oren draaien, en daarna in je oren. Dan vallen ze niet continue uit.
Same here. *O*
pi_125014728
Beste is trouwens gewon goede oordoppen speciaal voor de motor pakken. Alpinestars ofzo. Als je het echt goed wilt doen nog aan laten meten ook. Die dingen zijn speciaal gemaakt zodat ze de frequenties van het windgeruis - dat wil je echt niet horen - eruit filteren maar de rest doorlaten. Wil je dan muziek, zijn er van die platte speakers die je in de helm kunt plakken. Als dat niet al te hard staat spaar je je oren, hoor je je omgeving nog en hoor je ook nog muziek.
  zondag 7 april 2013 @ 23:36:26 #70
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_125014764
Cardo set; radio, MP3, telefoon, navi; alles kan :P

Ik luister best vaak radio als ik rijd; hebbie ook verkeersinfo :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_125014791
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 23:33 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Enige wat ik ooit gehad heb was dat ik een ambulance die met loeiende sirene achter me stond niet hoorde :X

Maar goed, van de andere kant, vertrouwen op gehoor is ook niet alles. Je moet gewoon zien en ik had die ambulance ook moeten zien aankomen. Blijft wel dat ik toch met oordoppen ga rijden, muziek of niet. Veel minder vermoeiend.
Maar toch, doordat je 1 van je zintuigen weg neemt voel en merk je minder heb ik altijd het idee.
pi_125014822
Ik word trouwens echt niet vrolijk hoor als ik een hele dagtocht maak zonder oorbescherming. Weet niet wat voor halftamme dempers jullie allemaal hebben, maar ik trek dat niet :+
pi_125014869
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 23:37 schreef BlackLining het volgende:
Ik word trouwens echt niet vrolijk hoor als ik een hele dagtocht maak zonder oorbescherming. Weet niet wat voor halftamme dempers jullie allemaal hebben, maar ik trek dat niet :+
Wil ook wel schelen ja, ik heb niet zo'n riool uitlaat.

Ik snap wel dat ze motoren weren in scheveningen, die kankerherrie die harley en ss volk maakt als ze weg rijden is echt om te kotsen :r :r
  zondag 7 april 2013 @ 23:39:14 #74
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_125014903
quote:
Snelweg -> doppies
Toeren -> genieten

Overigens hoor ik mijn Auspuff nog prima met doppies in.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_125014925
quote:
Ik vind het ook niks, heb altijd van die schuim wegwerp dingen.
Ideaal ook met pitten in, heerlijk.
Ik zwaai naar dieren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')