SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJAX - HERACLESSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bosz: 'Bij alle tegengoals werd lachwekkend verdedigd'
De Boer: 'We zijn heel blij met Jasper'
Schöne: 'Deze overwinning zegt genoeg'
Vermeer: 'Het was een doorgebroken speler dus je kunt hem geven'
Castillion: 'Ik ga weg bij Ajax'
[ Bericht 3% gewijzigd door FireFox1 op 08-04-2013 19:58:30 ]What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Wat verwacht je anders?quote:
Hoe vaak ben je vandaag klaar gekomen?quote:
Nog net geen Messi, maar hij komt er aan!quote:Op zondag 7 april 2013 20:51 schreef Artillerieschaap het volgende:
Eriksen is een loser, van hem verwacht ik minstens drie van dat soort goals per wedstrijd.
Daar is het calimerogehalte misschien nog wel hoger dan op Psv.netwerk.to.quote:Op zondag 7 april 2013 20:50 schreef ajacied4lf het volgende:
op fctwente.net werd ik binnen 5 minuten gebanned
Ik heb ooit een keer een AZ-site ge-infiltreerd. Telkens vol lof over Ajax praten, fantastisch.quote:Op zondag 7 april 2013 20:50 schreef ajacied4lf het volgende:
quote:Op zondag 7 april 2013 20:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Calimerogehalte is inderdaad hoger, maar ze zijn wel slimmerquote:Op zondag 7 april 2013 20:52 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Daar is het calimerogehalte misschien nog wel hoger dan op Psv.netwerk.to.
Ieder z'n ding.quote:Op zondag 7 april 2013 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Jullie hebben het er maar druk mee, en vervolgens Boerrigter wel raar aankijken als hij besluit te Fok!ken tijdens de wedstrijd.
[ afbeelding ]
Prima jongen om erbij te hebben, dus als het aan mij ligt: Ja.quote:Op zondag 7 april 2013 20:59 schreef j0rdiiii het volgende:
Mag Babel nog een jaartje blijven, wat vinden jullie?
Hij is goed voor erbij, zie ik hem eerlijk gezegd geen basisplek halen. Zeker op links en spits niet met Fischer, Hoesen en Sigthorsson.
Dat zou de echte dominee nooit zeggen.quote:
Heb liever Babel in de basis dan Siggy. Mag nog wel een jaar blijven wat mij betreft.quote:Op zondag 7 april 2013 20:59 schreef j0rdiiii het volgende:
Hij is goed voor erbij, zie ik hem eerlijk gezegd geen basisplek halen. Zeker op links en spits niet met Fischer, Hoesen en Sigthorsson.
Op basis van?quote:Op zondag 7 april 2013 21:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat zou de echte dominee nooit zeggen.
Alleen al door zijn balvastheid en rust zie ik hem sowieso liever dan Sigthorsson. Al ben ik inderdaad 'bang' dat Hoesen hem in dat opzicht voorbij gaat streven. Wat hij nu al laat zien met zijn weinige ervaring op het hoogste niveauquote:Op zondag 7 april 2013 20:59 schreef j0rdiiii het volgende:
Fischer, Babel, Boerrigter, Hoesen, Sigthorsson, Sana en Meleg lijkt me genoeg voor drie posities.quote:Op zondag 7 april 2013 20:59 schreef j0rdiiii het volgende:
Staat hij wel de ontwikkeling van Hoesen in de weg, die in tegenstelling van Babel tot 2015(met optie tot 2016) vastligt. Wordt ook gezien als de toekomstige spits.quote:Op zondag 7 april 2013 21:00 schreef OverRated het volgende:
[..]
Heb liever Babel in de basis dan Siggy. Mag nog wel een jaar blijven wat mij betreft.
Mij niet. Ik zou wel graag een echte, goede rechtsbuiten zien. Ik heb Babel daar nog te weinig gezien om hem te kunnen beoordelen, Boerrigter hoeft van mij nooit meer rechtsbuiten te staan en Sana is niet het gewenste niveau. Misschien dat Hoesen er aardig uit de voeten kan, maar die heb ik toch liever in de spits.quote:Op zondag 7 april 2013 21:04 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Fischer, Babel, Boerrigter, Hoesen, Sigthorsson, Sana en Meleg lijkt me genoeg voor drie posities.
Derk kan ook wel weg hoor. Misschien Cuenca weer huren.quote:Op zondag 7 april 2013 21:11 schreef Kopsterk het volgende:
Voor volgend seizoen zoiets?
Linksbuitens: Fischer, Boerrigter
Spitsen: Sigthórsson, Hoesen
Rechtsbuitens: aankoop, Babel
Sana en Lukoki zijn geen Ajaxniveau naar mijn mening.
Boerrigter wel?quote:Op zondag 7 april 2013 21:11 schreef Kopsterk het volgende:
Voor volgend seizoen zoiets?
Linksbuitens: Fischer, Boerrigter
Spitsen: Sigthórsson, Hoesen
Rechtsbuitens: aankoop, Babel
Sana en Lukoki zijn geen Ajaxniveau naar mijn mening.
Ja, dat is ook wel weer zo. Hoop dat Frank hier een goede keus in weet te maken.quote:Op zondag 7 april 2013 21:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Staat hij wel de ontwikkeling van Hoesen in de weg, die in tegenstelling van Babel tot 2015(met optie tot 2016) vastligt. Wordt ook gezien als de toekomstige spits.
Ben benieuwd wat ze met hem gaan doen.
Als invaller rond de 70e minuut, bij een voorsprong. Daarnaast is hij op links beter dan op rechts.quote:
Links op de bank.quote:Op zondag 7 april 2013 21:14 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Als invaller rond de 70e minuut, bij een voorsprong. Daarnaast is hij op links beter dan op rechts.
Onzin. Als die klootzakken niet winnen, zijn ze het niet waard.quote:
Wisselvalligheid. Dat heb je met jonge spelers.quote:Op zondag 7 april 2013 21:50 schreef Assassin92 het volgende:
Natuurlijk geweldige goal van Eriksen, maar wanneer hij even daarvoor zo ongelofelijk kut passt op Babel (die door kon op de goal) dat die Heracles-speler er nog bij kan, kan ik me ook wel weer dood aan hem irriteren. Het is echt óf briljant, óf waardeloos lijkt het wel bij hem.
Dat was dan ook gelijk zijn enige slechte moment van de wedstrijdquote:Op zondag 7 april 2013 21:50 schreef Assassin92 het volgende:
Natuurlijk geweldige goal van Eriksen, maar wanneer hij even daarvoor zo ongelofelijk kut passt op Babel (die door kon op de goal) dat die Heracles-speler er nog bij kan, kan ik me ook wel weer dood aan hem irriteren. Het is echt óf briljant, óf waardeloos lijkt het wel bij hem.
Ja, maar je beoordeelt een speler in zijn positie nou eenmaal op dat soort momenten. Niet op de balletjes breed om de rust te bewaren. Maar, zoals ik al zei, zijn goal is natuurlijk geweldig en laat ons die faal wel vergeten.quote:Op zondag 7 april 2013 21:54 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat was dan ook gelijk zijn enige slechte moment van de wedstrijd
Nee hoor, primaquote:Op zondag 7 april 2013 22:00 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Bezwaar tegen? Iedereen hoort hem te rocken hier.
die van 32 is ook al gemaakt.quote:Op zondag 7 april 2013 22:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Boeiend, irritant en klopt niet...waar is 32?
quote:Op zondag 7 april 2013 22:04 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Sar gewoon opstellen, dan winnen we met 0-8. Zonder Sar met 0-4
Dat zei ik toch al dat dat ging gebeuren.quote:
Ik hoop het niet.quote:Op zondag 7 april 2013 22:19 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat zei ik toch al dat dat ging gebeuren.
Je mag toch wel wat creativiteit verwachten van een Ajax-supporter, maar het is inderdaad een mooie UI.quote:Op zondag 7 april 2013 22:00 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Bezwaar tegen? Iedereen hoort hem te rocken hier.
Voor 1 pot, aanzien alles. Het zou wel amazing zijn.quote:Op zondag 7 april 2013 22:53 schreef tammepiet het volgende:
Gewoon geen extra goalie op de bank. Neem Andersen maar mee, dat is Ajax.
1 aprilquote:
Ik verwacht dat we er compleet overheen klappen. De verdediging van PSV is zo ontzettend zwak dat Ajax spelers altijd mogelijkheden gaan krijgen. Ik zeg Ajax spelers omdat ik vind dat de selectie van Ajax aanvallend een behoorlijk divers arsenaal heeft met Babel, Hoesen, Lukoki en eventueel Boerrigter (Als Schone speelt) op de bank. Allemaal spelers die een andere kwaliteit hebben.quote:Op zondag 7 april 2013 22:57 schreef tammepiet het volgende:
Psv uit komt best goed. Gelijk of winnen, prima.
Ik zie het ook niet makkelijk gaanquote:Op zondag 7 april 2013 23:14 schreef Againzender het volgende:
PSV uit is van oudsher onze lastigste wedstrijd. Dus ik ga er niet vanuit dat het makkelijk wordt. PSV zal onder aanvoer van Von Bommel en Strootman flink gaan beuken, en die Toivonen zal ook flink gaan etteren.
Daar zijn wij wel vaker nat gegaan in Eindhoven.
Ben daarom wel blij dat Cillessen speelt, die is rustiger in de goal dan Vermeer.
PSV heeft anders al een paar seizoenen niet van ons kunnen winnen. En de jaren dat ze wel standaard wonnen hadden ze een veeeeeeeeel beter team dan nu. Dit PSV is echt een zwakke ploeg.quote:Op zondag 7 april 2013 23:14 schreef Againzender het volgende:
PSV uit is van oudsher onze lastigste wedstrijd. Dus ik ga er niet vanuit dat het makkelijk wordt. PSV zal onder aanvoer van Von Bommel en Strootman flink gaan beuken, en die Toivonen zal ook flink gaan etteren.
Daar zijn wij wel vaker nat gegaan in Eindhoven.
Ben daarom wel blij dat Cillessen speelt, die is rustiger in de goal dan Vermeer.
Uit zijn ze erg zwak. Thuis hebben ze dit seizoen 12 wedstrijden gewonnen en 2 verloren.quote:Op zondag 7 april 2013 23:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
PSV heeft anders al een paar seizoenen niet van ons kunnen winnen. En de jaren dat ze wel standaard wonnen hadden ze een veeeeeeeeel beter team dan nu. Dit PSV is echt een zwakke ploeg.
Het wordt wel de wedstrijd van het seizoen, met een gelijkspelletje ben ik al een klein beetje tevreden, ook al vind ik het spel van Ajax veel beter.quote:Op zondag 7 april 2013 23:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
PSV heeft anders al een paar seizoenen niet van ons kunnen winnen. En de jaren dat ze wel standaard wonnen hadden ze een veeeeeeeeel beter team dan nu. Dit PSV is echt een zwakke ploeg.
Veel van die gewonnen wedstrijden waren moeizaam en/of in de eerste seizoenshelft. Toen draaiden ze nog wel oké.quote:Op zondag 7 april 2013 23:28 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Uit zijn ze erg zwak. Thuis hebben ze dit seizoen 12 wedstrijden gewonnen en 2 verloren.
Ik heb dit nog nooit meegemaakt in aanloop naar PSV-uit, maar ik zou balen van een punt.quote:Op zondag 7 april 2013 23:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het wordt wel de wedstrijd van het seizoen, met een gelijkspelletje ben ik al een klein beetje tevreden, ook al vind ik het spel van Ajax veel beter.
PSV onderschatten is het domste wat je kan doen. Ajax zat vaak in de underdog positie en wist PSV te verrassen, de rollen zijn nu omgedraaid dus moet Ajax op zn hoede zijn. Ik geloof er heilig in dat Ajax beter voetbal kan laten zien dan PSV, maar dan moeten ze dit wel waarmaken.quote:Op zondag 7 april 2013 23:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Liever een overwinning natuurlijk, maar met een punt schieten we ook wel veel op richting het kampioenschap.quote:Op zondag 7 april 2013 23:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb dit nog nooit meegemaakt in aanloop naar PSV-uit, maar ik zou balen van een punt.
Ik denk dat een punt genoeg is om kampioen te worden. Ik zou zelfs tekenen voor een punt denk ik, niet verliezen is het belangrijkste.quote:Op zondag 7 april 2013 23:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb dit nog nooit meegemaakt in aanloop naar PSV-uit, maar ik zou balen van een punt.
Ik kan me niet voorstellen dat PSV onderschat word door de spelers. Ze blijven de nummer 2 van de competitie, hoe matig ze ook spelen.quote:Op zondag 7 april 2013 23:32 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
PSV onderschatten is het domste wat je kan doen. Ajax zat vaak in de underdog positie en wist PSV te verrassen, de rollen zijn nu omgedraaid dus moet Ajax op zn hoede zijn. Ik geloof er heilig in dat Ajax beter voetbal kan laten zien dan PSV, maar dan moeten ze dit wel waarmaken.
Ik hoop op een overwinning van Ajax, maar heb PSV nog zeker niet afgeschreven. Achterin is het een drama bij die club, maar met lens, toivonen en Mertens heb je wel spelers die ontzettend gevaarlijk zijn.
Overwinning moet het worden. Gelijkspel blijft PSV er in gelovenquote:Op zondag 7 april 2013 23:32 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik denk dat een punt genoeg is om kampioen te worden. Ik zou zelfs tekenen voor een punt denk ik, niet verliezen is het belangrijkste.
Maar met een gelijkspel heeft Ajax het nog helemaal in eigen hand en de andere wedstrijden moeten allemaal te winnen zijn.quote:Op zondag 7 april 2013 23:34 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Overwinning moet het worden. Gelijkspel blijft PSV er in geloven
Idd. Kampioensdromen aan stukken schieten. Daarnaast hopen dat Feyenoord - Vitas gelijk wordt.quote:Op zondag 7 april 2013 23:34 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Gewoon alles winnen na PSV, moet kunnen. Waarschijnlijk kunnen we ons na PSV nóg een gelijkspelletje veroorloven.quote:Op zondag 7 april 2013 23:34 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Het grootste gevaar is Ajax zelf. Daar ben ik bang voor, jongens zijn toch al 2x kampioen geworden, sommige zijn vaste waarden geworden bij nationale elftal, 2 jaar CL. Die jongens hebben nu wel een aanleiding om naast de schoenen te gaan lopen tov voorgaande jaren. Aan Frank de taak om dit te voorkomen.quote:Op zondag 7 april 2013 23:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat PSV onderschat word door de spelers. Ze blijven de nummer 2 van de competitie, hoe matig ze ook spelen.
Zie ik niet gebeuren eigenlijk. Vanmiddag toen we met 2 of 3-0 voorstonden gaf Eriksen een te zachte steekbal op Babel en hij was echt ontzettend kwaad op zichzelf. De drive zal er zeker zijn.quote:Op zondag 7 april 2013 23:39 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Het grootste gevaar is Ajax zelf. Daar ben ik bang voor, jongens zijn toch al 2x kampioen geworden, sommige zijn vaste waarden geworden bij nationale elftal, 2 jaar CL. Die jongens hebben nu wel een aanleiding om naast de schoenen te gaan lopen tov voorgaande jaren. Aan Frank de taak om dit te voorkomen.
Vooral de berichtgeving over PSV en de lof over Ajax afgelopen tijd (kampioensflair etc etc), dit kan toch in die koppies kruipen
Zeker, maar PSV zit nu in de hoek waar de klappen vallen. Verliezen ze van Ajax sta je en 6 punten voor en gelooft niemand meer in PSV. Dickie gelooft er dan niet meer in, de spelers niet en het publiek niet. Je hebt ze nu bij de strot en je moet nu gewoon keihard doorknijpen.quote:Op zondag 7 april 2013 23:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Maar met een gelijkspel heeft Ajax het nog helemaal in eigen hand en de andere wedstrijden moeten allemaal te winnen zijn.
Ik zie ze wel weer vroeg scoren ofzo. En dat ze daarna kunnen counterenquote:Op zondag 7 april 2013 23:42 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Zeker, maar PSV zit nu in de hoek waar de klappen vallen. Verliezen ze van Ajax sta je en 6 punten voor en gelooft niemand meer in PSV. Dickie gelooft er dan niet meer in, de spelers niet en het publiek niet. Je hebt ze nu bij de strot en je moet nu gewoon keihard doorknijpen.
Ooijer wil ik heel erg bedanken voor de twee jaar waarin hij absoluut zijn steentje heeft bijgedragen, maar het blijft een psv'er.quote:Op maandag 8 april 2013 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ooijer zat vandaag ook op de tribune.
Nee man! Eckte Amsterdammer en uit de jeugd.quote:Op maandag 8 april 2013 00:32 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ooijer wil ik heel erg bedanken voor de twee jaar waarin hij absoluut zijn steentje heeft bijgedragen, maar het blijft een psv'er.
quote:Op maandag 8 april 2013 01:17 schreef Tyron het volgende:
http://ajax.bbvms.com/view/default/2139878.html
wat een poepie
Ik dol toch maar wat, Fischer is ook een baasjequote:Op maandag 8 april 2013 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je beter kijken. Hij had nog een kans namelijk
. En hij is nog jong
Ik vind zijn persoonlijkheid beter. En zijn interviews. Chris is toch wat verlegen, en Vicky straalt echt bravoure uit.quote:Op maandag 8 april 2013 01:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik dol toch maar wat, Fischer is ook een baasje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op maandag 8 april 2013 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind zijn persoonlijkheid beter. En zijn interviews. Chris is toch wat verlegen, en Vicky straalt echt bravoure uit.
Mag jij Vicky zeggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aan de andere kant kan het ook bevrijdend voor ze werken dat ze in die wedstrijd de underdog zijn.quote:Op zondag 7 april 2013 23:42 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Zeker, maar PSV zit nu in de hoek waar de klappen vallen. Verliezen ze van Ajax sta je en 6 punten voor en gelooft niemand meer in PSV. Dickie gelooft er dan niet meer in, de spelers niet en het publiek niet. Je hebt ze nu bij de strot en je moet nu gewoon keihard doorknijpen.
Vind het erg moeilijk in te schatten. Als beide ploegen hun topniveau halen, dan zie ik PSV ook wel winnen. Alleen lijkt het realistischer dat Ajax zijn topniveau haalt en PSV niet.quote:Op maandag 8 april 2013 09:31 schreef HeatWave het volgende:
Ajax moet iig niet verliezen en daar ligt een beetje het probleem. Ajax kan niet achteruit voetballen, dus ze moeten idd gewoon voor de winst gaan daar. En ook al is PSV natuurlijk een goeie ploeg, dat moet wel kunnen.
Ik heb het al eerder gezegd, als ze zich niet laten opnaaien door die beroepszuigers komt het wel goed.
Siem moet gewoon even dramatisch naar de grond gaan in een duel met Toivonen, die kan dan op basis van reputaties wel vertrekken.quote:Op maandag 8 april 2013 10:38 schreef Scorpie het volgende:
Er valt echt wel 3 punten te behalen bij die boertjes, gewoon je eigen spel blijven spelen en idd niet laten provoceren door Mertens de jankerd, Bommel de zuigerd, Strootman de frustri en Toivonen de bokser.
Poulsen tegen Toivonen, ik verwacht geen problemenquote:Op maandag 8 april 2013 10:38 schreef Scorpie het volgende:
Er valt echt wel 3 punten te behalen bij die boertjes, gewoon je eigen spel blijven spelen en idd niet laten provoceren door Mertens de jankerd, Bommel de zuigerd, Strootman de frustri en Toivonen de bokser.
Sowieso wel weer een keer prettig te spelen tegen een tegenstander die moet winnen, dat hebben we nog niet gehad in de competitie, met een gezonde dosis agressie en scherpte moeten de ruimtes wel benut worden, ik vond het gisteren allemaal wat te gezapig er was rood voor nodig om wakker te worden.quote:Op maandag 8 april 2013 11:34 schreef BobW het volgende:
Niet verliezen, dat is een lastige spelopvatting, kijk maar naar 15 mei 2011. Maar ik verwacht dat Ajax met de ervaringen van afgelopen jaren en CL wel goed voor de dag komt. Die verdediging moet zwaar onder druk gezet worden en dan de wedstrijd domineren.
wij hebben inderdaad de grootste smeerlapquote:Op maandag 8 april 2013 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Poulsen tegen Toivonen, ik verwacht geen problemen
Wakker worden was ook vooral bij Heracles. Daar waar ze verdedigend kwamen, gingen ze vanwege die rode kaart toch aanvallen. Daardoor kreeg Ajax pas de ruimte.quote:Op maandag 8 april 2013 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sowieso wel weer een keer prettig te spelen tegen een tegenstander die moet winnen, dat hebben we nog niet gehad in de competitie, met een gezonde dosis agressie en scherpte moeten de ruimtes wel benut worden, ik vond het gisteren allemaal wat te gezapig er was rood voor nodig om wakker te worden.
Als ze nou maar wel eens goed gaan counterenquote:Op maandag 8 april 2013 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sowieso wel weer een keer prettig te spelen tegen een tegenstander die moet winnen, dat hebben we nog niet gehad in de competitie, met een gezonde dosis agressie en scherpte moeten de ruimtes wel benut worden, ik vond het gisteren allemaal wat te gezapig er was rood voor nodig om wakker te worden.
om te counteren heb je een goede verdediging nodig en een aanval/middenveld dat sterk meeverdedigt.quote:Op zondag 7 april 2013 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie ze wel weer vroeg scoren ofzo. En dat ze daarna kunnen counteren
Ze doen het hele seizoen niet anders. Met dat blok op het middenveld van Strootman en van Bommel en snelle mensen voorin. Het spel maken kunnen ze niet.quote:Op maandag 8 april 2013 11:56 schreef Adames het volgende:
[..]
om te counteren heb je een goede verdediging nodig en een aanval/middenveld dat sterk meeverdedigt.
Dat vond ik wel meevallen, laat ik het zo zeggen als Ajax gewoon met die inzet was begonnen, stond het bij de rust al 4-0quote:Op maandag 8 april 2013 11:40 schreef Adames het volgende:
[..]
Wakker worden was ook vooral bij Heracles. Daar waar ze verdedigend kwamen, gingen ze vanwege die rode kaart toch aanvallen. Daardoor kreeg Ajax pas de ruimte.
Idd, dit was een van de slapste wedstrijden tot nog toe tot aan de rust. Alles ging zo op het dooie gemakkie.quote:Op maandag 8 april 2013 12:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat vond ik wel meevallen, laat ik het zo zeggen als Ajax gewoon met die inzet was begonnen, stond het bij de rust al 4-0
Als je zo kan spelen en nog relatief makkelijk wint dan wordt je gewoon kampioen.quote:Op maandag 8 april 2013 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, dit was een van de slapste wedstrijden tot nog toe tot aan de rust. Alles ging zo op het dooie gemakkie.
Nou ja, wellichtquote:Op maandag 8 april 2013 12:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je zo kan spelen en nog relatief makkelijk wint dan wordt je gewoon kampioen.
Ik zie Vitesse eigenlijk als de grootste concurrent die zie ik weinig punten meer verspelen. PSV daarin tegen kan alles weer verprutsen tegen een matige tegenstanderquote:Op maandag 8 april 2013 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, wellicht. het is wel goed dat we niet afhankelijk zijn van 1 speler zoals Pelle en Bony, maar zolang die er elke week minstens 1 inleggen vlak ik ze niet uit.
Volgens KNMI geven ze ook gewoon heerlijk 15/20 graden opquote:Op maandag 8 april 2013 12:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Ontzettend veel zin in zondag. Dit wordt echt weer zo'n dag.
Ik ook, Vitesse en Ajax zijn de enige ploegen die de laatste weken makkelijk blijven winnen. PSV en Feyenoord zijn aan het worstelen.quote:Op maandag 8 april 2013 12:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zie Vitesse eigenlijk als de grootste concurrent die zie ik weinig punten meer verspelen. PSV daarin tegen kan alles weer verprutsen tegen een matige tegenstander
PSV is ook geen team dat zijn wat bij elkaar geraapte swaggerboys, gefrustreerde mongooltjes en een zooitje matige verdedigers. Maar goed als die hun dag hebben dan heb je het daar gewoon ontzettend lastig tegen zondagquote:Op maandag 8 april 2013 12:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ook, Vitesse en Ajax zijn de enige ploegen die de laatste weken makkelijk blijven winnen. PSV en Feyenoord zijn aan het worstelen.
Dat zeker ja. Ze hebben nog steeds veel individuele kwaliteiten voorin, als al die momentvoetballers een goede dag hebben wordt het lastig, maar nog steeds wel te doen als de focus er is.quote:Op maandag 8 april 2013 12:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
PSV is ook geen team dat zijn wat bij elkaar geraapte swaggerboys, gefrustreerde mongooltjes en een zooitje matige verdedigers. Maar goed als die hun dag hebben dan heb je het daar gewoon ontzettend lastig tegen zondag
Uurtje of 12 terras op en gaanquote:Op maandag 8 april 2013 12:22 schreef Syntix het volgende:
[..]
Volgens KNMI geven ze ook gewoon heerlijk 15/20 graden op
Komen we wel mee wegquote:Op maandag 8 april 2013 13:45 schreef Catch22- het volgende:
Vermeer dus 2 wedstrijden geschorst ivm een voorwaardelijke schorsing van vorig jaar.
Maakt mij vrij weinig uitquote:Op maandag 8 april 2013 13:45 schreef Catch22- het volgende:
Vermeer dus 2 wedstrijden geschorst ivm een voorwaardelijke schorsing van vorig jaar.
Cillessen kan het prima aan gelukkigquote:Op maandag 8 april 2013 13:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Komen we wel mee weg
Vond Cillesen nou niet echt slecht bezig gisteren
Ik snap het wel. We komen liever met een slechtere keeper, zodat de winst nog zoeter isquote:
Die doet zondag dan meequote:
Die kans is wel aanwezig dat je een hogere straf krijgtquote:Op maandag 8 april 2013 14:00 schreef Gwunnik het volgende:
Hoe groot is de kans dat een speler een hogere straf krijgt na beroep? Ik vind 2 wedstrijden nl best schappelijk...
Wel blij dat we tegen PSV dan gewoon met de beste 2 keepers komen natuurlijk.
Het zal te maken hebben met de 3e keeper, als die bijna fit is kan ik me voorstellen dat ze het over het weekend heen willen tillenquote:Op maandag 8 april 2013 14:00 schreef Gwunnik het volgende:
Hoe groot is de kans dat een speler een hogere straf krijgt na beroep? Ik vind 2 wedstrijden nl best schappelijk...
Dat beroep is toch altijd op donderdag?quote:Op maandag 8 april 2013 14:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zal te maken hebben met de 3e keeper, als die bijna fit is kan ik me voorstellen dat ze het over het weekend heen willen tillen
Ik eigenlijk ook wel, straalt niet echt vertrouwen naar je 2e keeper uitquote:Op maandag 8 april 2013 14:04 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik vind het een debiele actie om in beroep te gaan.
Hij had nog een voorwaardelijke straf staan toch?quote:Op maandag 8 april 2013 14:04 schreef wieisboos het volgende:
Doorgebroken speler neerhalen is vrijwel altijd 1 wedstrijd schorsing, terecht beroep dus
Hij had nog iets staanquote:Op maandag 8 april 2013 14:04 schreef wieisboos het volgende:
Doorgebroken speler neerhalen is vrijwel altijd 1 wedstrijd schorsing, terecht beroep dus
Ik weet het eerlijk gezegd nietquote:Op maandag 8 april 2013 14:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat beroep is toch altijd op donderdag?
Maar hij had nog 1 duel voorwaardelijk open staan.quote:Op maandag 8 april 2013 14:04 schreef wieisboos het volgende:
Dat niet alleen, het was gewoon een duidelijke rode kaart. Dan is deze straf imo gewoon terecht.quote:Op maandag 8 april 2013 14:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook wel, straalt niet echt vertrouwen naar je 2e keeper uit
Is dat 1 van die 2 wedstrijden dan? Zie het nergens staanquote:Op maandag 8 april 2013 14:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar hij had nog 1 duel voorwaardelijk open staan.
quote:De aanklager meende dat de rode prent van arbiter Ruud Bossen, die lang twijfelde bij het geven van de kaart, goed was voor twee duels schorsing.
Op de site van de KNVB:quote:Op maandag 8 april 2013 14:06 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Is dat 1 van die 2 wedstrijden dan? Zie het nergens staan
[..]
quote:- Vermeer (Ajax): 2 wedstrijden, vanwege het ontnemen van een duidelijke scoringskans (er is rekening gehouden met de strafkaart van de speler);
Groot maar hij speelt dan wel tegen psvquote:Op maandag 8 april 2013 14:00 schreef Gwunnik het volgende:
http://bin617-02.website-(...)20oktober%202011.pdfquote:Op maandag 8 april 2013 13:45 schreef Catch22- het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 08-04-2013 om 14:29:42#Vermeer accepteert schorsing niet, maar omdat hij rood kreeg en niet op basis van beelden werd aangepakt, is hij tóch geschorst #psvaja reageer retweet
Omdat de voorwaardelijke straf al is afgelopen. KNVB blundert.quote:
Oh, dat wist ik niet. Bedanktquote:Op maandag 8 april 2013 14:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Omdat de voorwaardelijke straf al is afgelopen. KNVB blundert.
Lekker zegquote:Op maandag 8 april 2013 12:22 schreef Syntix het volgende:
[..]
Volgens KNMI geven ze ook gewoon heerlijk 15/20 graden op
De trainers willen nu ook al de overstap maken.twitter:thijsslegers twitterde op maandag 08-04-2013 om 12:37:03De jeugdtrainer van #PSV die in gesprek is met #Ajax over een functie daar is techniektrainer Willem Weijs reageer retweet
Dat zegt da sandman net al, rustig manquote:Op maandag 8 april 2013 14:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Lezen, looptijd van voorwaardelijke straf is allang afgelopen.
Is dat niet gewoon hetzelfde? Mag aannemen dat Ajax alleen daardoor het niet accepteert...die rode kaart is gewoon dik terecht natuurlijkquote:Op maandag 8 april 2013 14:48 schreef wieisboos het volgende:
Ajax gaat helemaal niet in beroep, ze gaan alleen niet akkoord met het schikkingsvoorstel
Nee dat is niet hetzelfde. Donderdag is de uitspraak, daar kan Ajax tegen in beroep gaan. Als Ajax het schikkingsvoorstel zou accepteren zou die uitspraak er niet komen.quote:Op maandag 8 april 2013 14:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon hetzelfde? Mag aannemen dat Ajax alleen daardoor het niet accepteert...die rode kaart is gewoon dik terecht natuurlijk
quote:
Wat een mongool. Christiano Ronaldo is juist HET perfecte voorbeeld van functionele techniek. Wiel Coerver methode wordt bij niemand in de wereld zo goed tot uiting gebracht als bij hem. Dat moet hij als techniektrainer toch wel weten.quote:Op maandag 8 april 2013 14:46 schreef j0rdiiii het volgende:
De trainers willen nu ook al de overstap maken.twitter:thijsslegers twitterde op maandag 08-04-2013 om 12:37:03De jeugdtrainer van #PSV die in gesprek is met #Ajax over een functie daar is techniektrainer Willem Weijs reageer retweet
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 april 2013 15:42 schreef Freezor het volgende:
Dit moet toch gewoon de opstelling zijn zondag, of niet dan.
fischer - hoesen - schöne
----------------------------------
-----eriksen-----de jong-----
-------------poulsen-----------
blind-moisander-toby-vrijn
-----------------------------------
------------cilessen------------
Keuze is eigenlijk: erop en erover (met Eriksen, de Jong en Schone op het middenveld) of ga je iets behoudender spelen (Eriksen, de Jong, Poulsen). Als het aan mij ligt kiezen we voor erop en erover en tikken we v. Bommel en 'Strootgod' helemaal kapotquote:Op maandag 8 april 2013 15:42 schreef Freezor het volgende:
Poulsen is wel goed in dit soort wedstrijden hoor, zet hem op Toivonen en je wint de wedstrijd op het middenveld al.quote:Op maandag 8 april 2013 17:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Keuze is eigenlijk: erop en erover (met Eriksen, de Jong en Schone op het middenveld) of ga je iets behoudender spelen (Eriksen, de Jong, Poulsen). Als het aan mij ligt kiezen we voor erop en erover en tikken we v. Bommel en 'Strootgod' helemaal kapot
Frank deze opstelling aub.quote:Op maandag 8 april 2013 15:42 schreef Freezor het volgende:
Fischer is meestal wel belangrijk is grote wedstrijden.quote:
Poulsen op Toivonen lijkt me toch een aardige optie, Schone rechtsbuiten kan toch ook?quote:Op maandag 8 april 2013 17:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Keuze is eigenlijk: erop en erover (met Eriksen, de Jong en Schone op het middenveld) of ga je iets behoudender spelen (Eriksen, de Jong, Poulsen). Als het aan mij ligt kiezen we voor erop en erover en tikken we v. Bommel en 'Strootgod' helemaal kapot
Kan prima, mij maakt het niet eens zoveel uit wat het wordt. Ik zie ons met beide opstellingen winnenquote:Op maandag 8 april 2013 17:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Poulsen op Toivonen lijkt me toch een aardige optie, Schone rechtsbuiten kan toch ook?
Ik zou De Jong in de spits nog wel een optie vinden, Babel op rechts en ze dan door het centrum helemaal gek tikkenquote:Op maandag 8 april 2013 17:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kan prima, mij maakt het niet eens zoveel uit wat het wordt. Ik zie ons met beide opstellingen winnen
Derijck en Marcelo... dat wordt lachwekkendquote:Op maandag 8 april 2013 17:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zou De Jong in de spits nog wel een optie vinden, Babel op rechts en ze dan door het centrum helemaal gek tikken
De Jong heeft het leuk gedaan in de spits en zou het niet eens slechter doen dan Siggy (in deze vorm), alleen denk ik dat je de opstelling van de laatste weken niet helemaal moet omgooien, daarom vind ik dat je de Jong gewoon op het middenveld moet laten.quote:Op maandag 8 april 2013 17:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zou De Jong in de spits nog wel een optie vinden, Babel op rechts en ze dan door het centrum helemaal gek tikken
Fixedquote:Op maandag 8 april 2013 17:40 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb voor het eerst sinds midden jaren '90 het gevoel dat Ajax uit bij PSV gewoon keihard gaat winnen. Volgende week einde Advocaat? PSV!
Dat gebeurde thuis met Poulsen erin ook al.quote:Op maandag 8 april 2013 17:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind het allebei best.quote:Op maandag 8 april 2013 17:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat gebeurde thuis met Poulsen erin ook al.
Gelijkspel bij Feyenoord-Vitesse is het best. Eerst maar zelf proberen te winnen in Eindhoven. Al lastig zat.quote:Op maandag 8 april 2013 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week sowieso PSV uitschakelen, hopen dat Feyenoord gelijk speelt tegen Vitesse.
quote:Op maandag 8 april 2013 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelijkspel bij Feyenoord-Vitesse is het best. Eerst maar zelf proberen te winnen in Eindhoven. Al lastig zat.
quote:Godenzonen: ‘Ajax is beter dan PSV’
Bij de derde reünie voor oud-spelers van Ajax heerste zondag een opperbeste stemming. Na de 4-0-winst tegen Heracles Almelo werd alvast vooruitgeblikt naar de kraker tegen PSV. De algemene stemming loog er niet om: Ajax is beter dan de Eindhovenaren.
Onverslaanbaar
Het levensgrote spandoek verraadde de aanwezigheid van de oud-Ajacieden al. "Hulde aan de Godenzonen," luidde de tekst. Ook zondag was de Engelenbak weer ruim gevuld met (oude) mannen met rood-witte sjaaltjes.
"Ajax is heel goed en moeilijk te slopen," begint Ruud Geels tegenover het Algemeen Dagblad, die in het verleden ook voor PSV uitkwam. "Deze ploeg is lastig van zijn stuk te brengen. Dat zag je vandaag ook weer. Vermeer valt weg en Cillessen staat er. Babel komt erin en maakt meteen een doelpunt. Ajax maakt zondag de meeste kans."
Heinz Stuy vindt Ajax zelfs 'onverslaanbaar'. "Zowel mentaal als fysiek is Ajax verder dan PSV. De laatste linie en keepers gaan het verschil maken." Arnold Mühren vult aan: "Het ligt aan de vorm van de dag. Ajax heeft ritme, maakt met tien man nog drie goals. Dat geeft vertrouwen. En als Ajax zondag wint, geven ze de titel niet meer uit handen. Ze hebben dit kunstje vaker geflikt."
Zelfs vanuit het Brabantse kamp echoot de lofzang voor Ajax na. Uitgerekend PSV-icoon Willy van de Kerhof ziet in Ajax de gedoodverfde favoriet in het beslissende duel van zondag."We moeten allemaal in goede vorm zijn en een beetje geluk hebben. Ajax speelt op dit moment gewoon heel goed," aldus Van de Kerkhof tegen Omroep Brabant.
Het wordt lastig zat daar je moet PSV niet onderschatten als Mertens,Toivonen of Lens een goede dag heeft dan kan het heel lastig wordenquote:
Lens & Mertens zijn al een lange tijd bagger bezig. Mertens weet zelfs niets klaar te spelen tegen topploegen.quote:Op maandag 8 april 2013 18:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het wordt lastig zat daar je moet PSV niet onderschatten als Mertens,Toivonen of Lens een goede dag heeft dan kan het heel lastig worden
Je bent nog optimistisch nu. Maar kom je wel later achter. Net zoals toen je eerst voor Feyenoord was.quote:
Jij moet echt overal op reageren hé, tering heequote:Op maandag 8 april 2013 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent nog optimistisch nu. Maar kom je wel later achter. Net zoals toen je eerst voor Feyenoord was.
Wel grappig dat juist jij dit zegt.quote:Op maandag 8 april 2013 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij moet echt overal op reageren hé, tering hee
Ooh wat hap je toch makkelijk.quote:Op maandag 8 april 2013 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 april 2013 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rayan El Azrak, weer een Marokkaanse middenvelder met een geweldige techniek.quote:Op maandag 8 april 2013 19:19 schreef Catch22- het volgende:
Kijk die nr10 op linksbuiten lopen, die moet nog een stuk groeien
Toch weten ze het nooit echt te maken, die Marokkanen.quote:Op maandag 8 april 2013 19:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Rayan El Azrak, weer een Marokkaanse middenvelder met een geweldige techniek.
die hebben vaak een problemenprobleemquote:Op maandag 8 april 2013 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch weten ze het nooit echt te maken, die Marokkanen.
Half 1 is ideaal om te huldigen. Toch weer 2 uur meer tijd om te peren tov half 3.quote:Op maandag 8 april 2013 19:47 schreef Max-Westerman het volgende:
Willem 2 thuis is om 12:30..
Het zal maar gebeuren dat je dan kampioen kan worden en het 12:30 syndroom komt weer opdagen
gast, we winnen zelfsals we met een bal aan de enkels vast van Willem IIquote:Op maandag 8 april 2013 19:47 schreef Max-Westerman het volgende:
Het zal maar gebeuren dat je dan kampioen kan worden en het 12:30 syndroom komt weer opdagen
Ik heb hem onderin gezet. Ook goed?quote:
Als we thuis niet van Willem 2 winnen dan verdienen we het ook nietquote:Op maandag 8 april 2013 19:47 schreef Max-Westerman het volgende:
Dat maak ik niet mee dan. Lig ik met een hartaanval in het ziekenhuis.quote:Op maandag 8 april 2013 20:12 schreef FireFox1 het volgende:
PSV 1-1 Ajax
Ajax 3-1 Heerenveen
NAC Breda 0-1 Ajax
Ajax 3-0 Willem II
Groningen 1-2 Ajax
23" Zeefuik, 1-0
44" de Jong, 1-1
90+4" Hoesen, 1-2
Kampioenen!!
Dan de gelijkmaker én winnende in blessuretijd terwijl ze in Rotterdam de titel al staan te vierenquote:Op maandag 8 april 2013 20:12 schreef FireFox1 het volgende:
PSV 1-1 Ajax
Ajax 3-1 Heerenveen
NAC Breda 0-1 Ajax
Ajax 3-0 Willem II
Groningen 1-2 Ajax
23" Zeefuik, 1-0
44" de Jong, 1-1
90+4" Hoesen, 1-2
Kampioenen!!
Als Ajax inderdaad wint zoals verwacht, dan denk ik dat PSV een plumpudding gaat imiteren.quote:
Terechte keus, en (ook) hier ondergewaardeerd.quote:Op maandag 8 april 2013 21:27 schreef tammepiet het volgende:
Vermeer geïnteresseerd in Valencia. Komende zomer prima.
Waar blijven de o's en de a's omdat Schøne VI speler van de week was
De meesten hier zien wel dat Schöne een bijzonder nuttige kracht is in dit Ajax.quote:Op maandag 8 april 2013 21:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Terechte keus, en (ook) hier ondergewaardeerd.
nee, zeker niet ondergewaardeerdquote:Op maandag 8 april 2013 21:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Terechte keus, en (ook) hier ondergewaardeerd.
quote:Op maandag 8 april 2013 21:49 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
De meesten hier zien wel dat Schöne een bijzonder nuttige kracht is in dit Ajax.
Goed om te weten.quote:
ik had het al voorspeld. Hij speelde goed.quote:Op maandag 8 april 2013 21:27 schreef tammepiet het volgende:
Vermeer geïnteresseerd in Valencia. Komende zomer prima.
Waar blijven de o's en de a's omdat Schøne VI speler van de week was
Ik vind Locadia nou niet echt een creatief brein. Hij staat vaak op de goeie plek en schiet ze erin.quote:Op maandag 8 april 2013 22:34 schreef Schanulleke het volgende:
Geen Locadia zondag in ieder geval. Dat scheelt ze in ieder geval weer opties en creativiteit. Ik zie Ajax liever tegen die 'oude' mannen spelen dan tegen de jonkies.
Bedanktquote:Op maandag 8 april 2013 21:43 schreef GSbrder het volgende:
Ajax was al mijn tweede club als NEC'er, maar met Cillessen en Schöne (en Vitas als voornaamste concurrent) duim ik er zondag al helemaal voor dat jullie die lampies het bos in sturen..
En zo zullen er meer zijn in Nederlandquote:
Zo'n koopclub is Vitesse ook weer niet hoor, veel gehuurd ook.quote:Op maandag 8 april 2013 23:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En zo zullen er meer zijn in Nederland.
Dit jaar geen sympathieke tukkers of frivool voetbal uit de kaasstad, Ajax heeft lol in het spel, terwijl PSV het loopt te verklooien en Vitesse de boel bij elkaar koopt.
De hele voorhoede van Ajax is ook gewoon gekocht hoor.quote:Op maandag 8 april 2013 23:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En zo zullen er meer zijn in Nederland.
Dit jaar geen sympathieke tukkers of frivool voetbal uit de kaasstad, Ajax heeft lol in het spel, terwijl PSV het loopt te verklooien en Vitesse de boel bij elkaar koopt.
Dat maakt het niet veel beter voor een Nijmegenaarquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:26 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Zo'n koopclub is Vitesse ook weer niet hoor, veel gehuurd ook.
Lukoki niet.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:45 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
De hele voorhoede van Ajax is ook gewoon gekocht hoor.
Nee dat is ook de enige ik snap sowieso niet dat iedereen het nog steeds over de Ajax jeugdopleiding heeft. Ajax heeft een prima manier gevonden om in Nederland goed te presteren. Goede Denen kopen voor 1,5 miljoen op hun 17de en het dan eigen jeugd noemen.quote:
Sulejmani is ook eigen jeugd. Ik kan mij geen transfer herinneren in ieder geval.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:45 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
De hele voorhoede van Ajax is ook gewoon gekocht hoor.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sulejmani is ook eigen jeugd. Ik kan mij geen transfer herinneren in ieder geval.
Goede scouting + net dat belangrijke jaartje (of jaartjes) jeugdopleiding bij Ajax meepikken, waardoor de spelers tot de wereldtop behoren straksquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:49 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Nee dat is ook de enige ik snap sowieso niet dat iedereen het nog steeds over de Ajax jeugdopleiding heeft. Ajax heeft een prima manier gevonden om in Nederland goed te presteren. Goede Denen kopen voor 1,5 miljoen op hun 17de en het dan eigen jeugd noemen.
Alsof dat ene jaartje het verschil maaktquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:53 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Goede scouting + net dat belangrijke jaartje (of jaartjes) jeugdopleiding bij Ajax meepikken, waardoor de spelers tot de wereldtop behoren straks
quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sulejmani is ook eigen jeugd. Ik kan mij geen transfer herinneren in ieder geval.
Ebecilio en Ozbiliz zijn inderdaad spelers om nooit meer te vergeten.quote:Op dinsdag 9 april 2013 01:15 schreef wspa_ het volgende:
Niets bijzonders? Volgens mij heeft de jeugdopleiding de laatste jaren toch heel wat opgeleverd. Je noemt Sneijder, vdV, Urby, Anita en vdWiel zelf al, maar vergeet Heitinga, Stekelenburg, Ebecilio en Ozbilis. En Vertonghen en Vermaelen die toch een deel van de jeugdopleiding hebben doorlopen, toch goed voor 25 miljoen.
Heb de exacte bedragen ff niet bij de hand, maar volgens mij zit je wel op 45 miljoen..
Het gaat erom dat ze nog iets opleveren. Niet veel las ik net, 1.1milquote:Op dinsdag 9 april 2013 01:38 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ebecilio en Ozbiliz zijn inderdaad spelers om nooit meer te vergeten.
Jantje is Barca waardig, Thomas bij Arseal?quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:56 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Alsof dat ene jaartje het verschil maakt. Ajax heeft gewoon een opleiding die er mee door kan maar het levert eigenlijk sinds Sneijder en Van der Vaart geen toptalenten af. Noem de laatste Ajax-spits die is doorgebroken in Ajax 1 denk dat je lang kan zoeken. Ajax levert de laatste jaren alleen sporadisch een Europese subtopper af: Anita,Urby,V/D Wiel etc. Bij Real Madrid,Barcelona,Bayern,Chelsea,United zie je geen Ajax spelers rondlopen.(kom nou niet aanzetten met Zlatan die is gewoon voor dik geld gehaald)Nogmaals de scouting is geweldig maar jeugdopleiding is niets bijzonders.
Als je verwacht dat Ajax elk jaar een lichting heeft zoals in 1995 kom je bedrogen uit natuurlijk. Momenteel is de lichting niet goed genoeg voor Europees succes bijvoorbeeld. Maar daar kun je als club ook niet zoveel aan doen. Het gaat erom dat je uit jeugdspelers het maximale kan halen, als dat maximale dan geen Europese top is, dan is dat jammer, maar niet meer dan logisch, want dat kan gewoonweg niet altijd.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:49 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Nee dat is ook de enige ik snap sowieso niet dat iedereen het nog steeds over de Ajax jeugdopleiding heeft. Ajax heeft een prima manier gevonden om in Nederland goed te presteren. Goede Denen kopen voor 1,5 miljoen op hun 17de en het dan eigen jeugd noemen.
quote:Ajax aast op Van der Sar junior van vv Noordwijk
De 15-jarige Doelman Joe van der Sar van voetbalvereniging Noordwijk treedt mogelijk in de voetbalsporen van zijn vader Edwin van der Sar. Ajax heeft interesse in de keeper.
De regerend landskampioen heeft Noordwijk middels een brief laten weten de talentvolle doelman graag te willen overnemen. 'Joe heeft een aantal keer meegetraind bij Ajax. Daar heeft hij veel indruk gemaakt', laat Timo Gerlof namens Topklasser Noordwijk weten.
'Wij hebben nog geen contact met zijn ouders gehad, maar Ajax heeft ons gevraagd om mee te werken aan deze overgang.' Vader Edwin van der Sar keepte van 1990 tot 1999 bij Ajax. Ook hij maakte de overstap van Noordwijk naar Ajax. Van der Sar keepte ook nog voor Juventus, Fulham en Manchester United en hij was jarenlang de sluitpost van Oranje.
Maar kunnen die dan ook zaken als elke wedstrijd moeten winnen, kampioenschapsdruk etc aan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 08:21 schreef _NZT_ het volgende:
Ajax komt wel weer met de goede lichtingen. Haters als Koeman die zeggen dat Ajax A1 maar zevende staan in competitie zijn erg kortzichtig. Laatst heeft Cruijf uitgelegd hoe er getraind word met die jongens, veel individueel en weinig in teamverband. Want let's face it, van de 11 komen er maar 1 of 2 door.
quote:Online ticketshop foutmelding
Het reserveringssysteem reageert op dit moment niet. Probeer het later nog eens.
Dat soort gasten moeten hun bek eens houden over Ajaxquote:Op dinsdag 9 april 2013 08:21 schreef _NZT_ het volgende:
Ajax komt wel weer met de goede lichtingen. Haters als Koeman die zeggen dat Ajax A1 maar zevende staan in competitie zijn erg kortzichtig. Laatst heeft Cruijf uitgelegd hoe er getraind word met die jongens, veel individueel en weinig in teamverband. Want let's face it, van de 11 komen er maar 1 of 2 door.
Ik heb hem normaliter wel hoog zitten, hij liet zich ook een beetje meeslepen in de euforie en de nos is nu eenmaal niet meer pro Ajax, het mooiste is dat de feiten anders liggen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat soort gasten moeten hun bek eens houden over Ajax.
Echt met zijn, Ajax heeft geen plan B, haal 1 speler weg en je hebt een kansloos kutelftal.
Mwah, hij is goed in zijn werk, maar hoog zitten heb ik hem niet, het is een enorme opportunist.quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb hem normaliter wel hoog zitten, hij liet zich ook een beetje meeslepen in de euforie en de nos is nu eenmaal niet meer pro Ajax, het mooiste is dat de feiten anders liggen.
Vind hem best goedquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:07 schreef Tarado het volgende:
di 09 apr 2013, 12:01
Kuipers fluit PSV-Ajax
Precies maar de PSV supporters zullen wel alweer aan het janken zijn over de arbitrage maakt het alleen maar mooierquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nu Twente helemaal niet mee doet kan je ze best hebben daar vandaan
Je bent ook niet de enige denk ik. Sowieso seizoenkaarthouders die niet naar de laatste thuiswedstrijd gaanquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:39 schreef Leonos het volgende:
Die kaartenmarkt werkt ook niet echt. Wil extra kaarten halen voor willem 2 thuis. Maar op Zuid 2 is er niks te halen
Jan Vertonghen en Thomas Vermaelen zijn geen Ajax jeugd Vertonghen is op zijn 17de en Vermaelen op zijn 18de naar Ajax gekomen.. Dat zijn gewoon goede aankopen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 02:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Jantje is Barca waardig, Thomas bij Arseal?
Dus ik begrijp hieruit dat als deze twee spelers een paar jaar bij Roda JC hadden gespeeld nu ook bij Tottenham en Arsenal hadden gespeeld?quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:06 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Jan Vertonghen en Thomas Vermaelen zijn geen Ajax jeugd Vertonghen is op zijn 17de en Vermaelen op zijn 18de naar Ajax gekomen.. Dat zijn gewoon goede aankopen.
Nee dan hadden ze eerst weer een tussenstap moeten maken bij Ajax/PSV/Twente. Maar dat zegt niets over de JEUGDOPLEIDING. En het feit dat mensen hier ozbilliz en Ebecilio aanhalen zegt al genoeg.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:18 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Dus ik begrijp hieruit dat als deze twee spelers een paar jaar bij Roda JC hadden gespeeld nu ook bij Tottenham en Arsenal hadden gespeeld?
Vertonghen was wel iets jonger - 14 ofzo - toen hij naar Ajax kwam.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:06 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Jan Vertonghen en Thomas Vermaelen zijn geen Ajax jeugd Vertonghen is op zijn 17de en Vermaelen op zijn 18de naar Ajax gekomen.. Dat zijn gewoon goede aankopen.
Waar noemt Ajax die spelers eigen jeugd, heb je voorbeelden? Of noem jij ze eigen jeugd?quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:49 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Nee heb het even nagekeken hij was 16 jaar en 10 maanden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:38 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Vertonghen was wel iets jonger - 14 ofzo - toen hij naar Ajax kwam.
Ik lees hier vaak genoeg dat Ajax de beste jeugdopleiding heeft van nederland.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waar noemt Ajax die spelers eigen jeugd, heb je voorbeelden? Of noem jij ze eigen jeugd?
Dat vroeg ik niet.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:45 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Nee heb het even nagekeken hij was 16 jaar en 10 maanden.
[..]
Ik lees hier vaak genoeg dat Ajax de beste jeugdopleiding heeft van nederland.
Ajax en vooral Cruijff etc. noemt vaak genoeg dat Ajax terug moet gaan naar het opleiden van Jeugd maar dat doen ze nu niet. Ze kopen jeugd dat is wat anders dan spelers opleiden. Ook een slechte zaak voor het Nederlands voetbal.quote:
Vertonghen was wel al jong gescout meen ik maar bij Beerschot gestald om hem niet meteen uit zijn vertrouwde omgeving te halen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:38 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Vertonghen was wel iets jonger - 14 ofzo - toen hij naar Ajax kwam.
Sparta heeft de beste opleiding van Nederland op dit momentquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:45 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Nee heb het even nagekeken hij was 16 jaar en 10 maanden.
[..]
Ik lees hier vaak genoeg dat Ajax de beste jeugdopleiding heeft van nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |