Ja maar dan met hysterische kandidatenquote:
quote:Op zondag 7 april 2013 20:07 schreef Karina het volgende:
En misschien een glas wijn danNiet teveel vanavond.
Dit is van het laatste seizoen.quote:Op zondag 7 april 2013 20:08 schreef Karina het volgende:
Southpark is wel leuk, maar volgens mij heb ik alle afleveringen nu wel 3x gezien.
Je kunt de eerste 4 afleveringen al naar binnen halen.quote:Op zondag 7 april 2013 20:13 schreef Karina het volgende:
vanmiddag Hannibal opgezet, maar ik denk niet dat ik het ga volgen. Sowieso volg ik al te veel. Vikings leek me ook wel goed, die ga ik wel downloaden
OK ik las in het topic dat het wel de moeite waard is.quote:Op zondag 7 april 2013 20:15 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Je kunt de eerste 4 afleveringen al naar binnen halen.
Mwah, series volgen is leuk, dus ik snap je wel.quote:Op zondag 7 april 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
OK ik las in het topic dat het wel de moeite waard is. Ik moet een hobby zoeken, ik kijk alleen maar tv lijkt wel.
Ja en het is toch een partij baggerquote:Op zondag 7 april 2013 20:18 schreef OProg het volgende:
Op Net 5 een berg B-sterren met daartussen Hero Brinkman die een soort De Mol aan het doen zijn.
Is het ook. Ik kijk ook altijd een aflevering meteen als hij binnen is. Soms download ik een heel seizoen om achter elkaar te kijken.quote:Op zondag 7 april 2013 20:18 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Mwah, series volgen is leuk, dus ik snap je wel.
Haha, dat doe ik weer nooit. Ik moet een aflevering binnen enkele dagen zien als hij uit is.quote:Op zondag 7 april 2013 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Is het ook. Ik kijk ook altijd een aflevering meteen als hij binnen is. Soms download ik een heel seizoen om achter elkaar te kijken.
Nogal ja. En ik ken ook hier de helft geloof ik weer niet.quote:
Meestal met oudere series die ik nog een keer wil kijken. Met nieuwe kijk ik wel altijd meteen.quote:Op zondag 7 april 2013 20:19 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Haha, dat doe ik weer nooit. Ik moet een aflevering binnen enkele dagen zien als hij uit is.
Ik moet weer schamend bekennen dat ik ze op 1 na allemaal weet te plaatsenquote:Op zondag 7 april 2013 20:19 schreef OProg het volgende:
[..]
Nogal ja. En ik ken ook hier de helft geloof ik weer niet.
Ah, the A-Team kijk ik ook nog wel een aflevering op zijn tijd. De oude goede tijden als kiddo.quote:Op zondag 7 april 2013 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Meestal met oudere series die ik nog een keer wil kijken. Met nieuwe kijk ik wel altijd meteen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |