Ik DDZ werkelijk zo fijn ja? Ik heb ze al verscheidene malen gezien, maar nog nooit rijdend.quote:Op zondag 7 april 2013 20:51 schreef Ireyon het volgende:
Het vis à vis tafeltje is überhaupt niet groot genoeg om m'n notebook op te kunnen zetten. De coach uitklaptafeltjes klappen dubbel of staan zo schuin dat alles zo op schoot glijdt. Prima dat de piep van tractie is weggewerkt, nu die van de platen in de bakovergangen nog.
Verder is het natuurlijk een kwestie van wat men gewend is. Binnen Nederland zal VIRM in het algemeen vast wel prima worden gevonden. Maar stap in DDZ of in België in een M6 rijtuig en opeens stelt Virm toch echt geen drol meer voor.
Ik heb echt niets met ICR. Ja, toen de raampjes nog open konden en er oranje bankjes inzaten met een handgreep in de deur.quote:Op zondag 7 april 2013 20:51 schreef Ireyon het volgende:
Het vis à vis tafeltje is überhaupt niet groot genoeg om m'n notebook op te kunnen zetten. De coach uitklaptafeltjes klappen dubbel of staan zo schuin dat alles zo op schoot glijdt. Prima dat de piep van tractie is weggewerkt, nu die van de platen in de bakovergangen nog.
Verder is het natuurlijk een kwestie van wat men gewend is. Binnen Nederland zal VIRM in het algemeen vast wel prima worden gevonden. Maar stap in DDZ of in België in een M6 rijtuig en opeens stelt Virm toch echt geen drol meer voor.
Hetzelfde met ICRm, de enige mogelijk reden dat dat zo wordt opgehemeld, is omdat men niet beter is gewend.
De coach is verbazingwekkend ruim. Al had ik vrijdag er eentje waarvan de verwarming niet aan stond. Was echt een vrieskist.quote:Op zondag 7 april 2013 20:52 schreef Frenk3nstein het volgende:
[..]
Ik DDZ werkelijk zo fijn ja? Ik heb ze al verscheidene malen gezien, maar nog nooit rijdend.
DDZ ken ik nog niet, maar M6 wel en echt bijzonder vind ik het niet.quote:Op zondag 7 april 2013 20:51 schreef Ireyon het volgende:
Toch stopte 2 weken geleden een VIRM als stoptrein naar Zwolle op Overvechtquote:Op zondag 7 april 2013 19:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Precies en dan met name op Zwolle - Utrecht. Alleen SLeT en DDZ/mDDM+DD-AR/DD-AR +1700 is snel genoeg om de rijtijden van die stopper op een fatsoenlijke manier te halen
oh ja, vervangend mat gebeurt regelmatig, maar VIRM heeft veel meer moeite om de rijtijden te halen, met name in de spitsuren is het lastig. vandaar ook dat het niet planmatig is.quote:Op zondag 7 april 2013 21:06 schreef bork het volgende:
[..]
Toch stopte 2 weken geleden een VIRM als stoptrein naar Zwolle op Overvecht
Nee, dat zou het einde van de RER A betekenen...quote:Op zondag 7 april 2013 22:03 schreef dennistd het volgende:
En een gtbv-regeling zullen ze ook wel niet kennen?
ETMET/spoorboekloos rijden zou voor de RER A wel handig zijn. Dan weet je nooit of de trein van x:03 er op tijd is.. het kan ook die van x:53 zijn, boeit toch nietquote:Op zondag 7 april 2013 22:10 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Nee, dat zou het einde van de RER A betekenen...
Wij dachten hetzelfde..quote:Op zondag 7 april 2013 22:11 schreef Peter het volgende:
[..]
ETMET/spoorboekloos rijden zou voor de RER A wel handig zijn. Dan weet je nooit of de trein van x:03 er op tijd is.. het kan ook die van x:53 zijn, boeit toch niet.
Die dienstregeling is al 5 jaar hetzelfde, althans, op de hele lijn hangt de dienstregeling van 2008. En alles starte op La Defense ipv het oorspronkelijke eindpunt vandaag ivm werkzaamheden, dus dat was al een Machinistenwissel minder.quote:Op zondag 7 april 2013 22:11 schreef Bitlord het volgende:
Hieronder de dienstregeling van RER A.
http://www.ratp.fr/inform(...)hiver/h_a_jo_mlv.pdf
Daar hebben ze ook ETMET onder Parijs.
Elke Twee Minuten Een Trein
Ja max 40, iedere zomer ligt ie er 2 maanden uit om dat op te waarderen, naar 60 ofzo, dat scheelt dan over de hele linie 7 minuten en over 4 jaar is dat klaar.quote:Op zondag 7 april 2013 22:20 schreef Bitlord het volgende:
Die RER C die vlak langs de Eiffeltoren rijdt parallel aan de Seine, rijdt die daar nog steeds zo achterlijk langzaam? Ik weet niet anders dan dat ie daar een beetje sukkelt ondanks geen conflicten en een volledig vrije baan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |