Idem. En ze zijn alweer meer waard.quote:
gaat nooit gebeuren als ze zo volatile zijn. Vandaag koop je er 1 pizza voor en een week later 4?quote:Op zondag 7 april 2013 20:14 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
Idem. En ze zijn alweer meer waard.Niet dat ik ze heb gekocht om euro's mee te verdienen - ik hoop mijn bitcoins nooit meer te hoeven terugruilen, maar er ooit al mijn shit mee te kunnen betalen (boodschappen, hypotheeklasten, pizza bestellen, vakanties, etc) als ze alom geaccepteerd worden.
Even de grafiek van 'blockchain > my wallet gebruikers' over die van de prijs leggen. Is alleen down op het moment.quote:Op zondag 7 april 2013 19:40 schreef µ het volgende:
[..].
Vraag en aanbod..
[..]
Nope. Als het goed is niet in ieder geval.
Er zijn inderdaad cijfers beschikbaar. De blockchain is voor iedereen zichtbaar, dus ook alle transacties, en mensen dataminen dat om statistieken te krijgen, oa. de site blockchain.infoquote:Op zondag 7 april 2013 19:38 schreef Wouter_Drucker het volgende:
Gaat de prijs niet simpelweg omhoog omdat er maar een beperkt aantal bitcoins zijn, met een snel groeiende userbase?
Weet iemand hoeveel mensen bitcoins hebben? En hoe dit aantal groeit? En hoe die groeit zich verhoudt met de groei in prijs?
nice, wat voor site is het?quote:Op zondag 7 april 2013 20:32 schreef µ het volgende:
Mixriot.com accepteert bitcoin.
Ze zijn alleen down.
Zal wel vanwege het nieuws komen.
Ja het begint een beetje duidelijk te worden, heb nu mensen via Bitcoin.de gevonden die wel een muntje willen verkopen voor 124.99 Euro.quote:Op zondag 7 april 2013 16:26 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Lukt het?
Happycoins en bitonic zijn snel maar duur.
Als je geduld hebt kan je het beter via bitcoin.de of bitstamp doen
De koers is op dit moment: http://bitcoinity.org/mar(...)y=EUR&exchange=mtgoxquote:Op zondag 7 april 2013 20:40 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja het begint een beetje duidelijk te worden, heb nu mensen via Bitcoin.de gevonden die wel een muntje willen verkopen voor 124.99 Euro.
Is dat een redelijke deal?
Ik zou bitonic doen. Veiliger en snel. Dat het duur is, ok, maar snelheid is ook kostbaar als de prijs zo snel stijgt.quote:Op zondag 7 april 2013 20:40 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja het begint een beetje duidelijk te worden, heb nu mensen via Bitcoin.de gevonden die wel een muntje willen verkopen voor 124.99 Euro.
Kan best, maar ik kijk hier puur naar de financiele en beurstechnische kant van het verhaal. Bovendien volg ik in technische analyse, price action, niet echt fundamentele analyse. Verliefd worden op het product is meestal een foute factor, daar blijven continu mensen arm door worden op de beurs. Je kan goud, zilver, een tomtom of een iphone wel fantastisch vinden, de onderliggende koers van het bedrijf vertelt zijn eigen verhaal.quote:Op zondag 7 april 2013 19:22 schreef Wouter_Drucker het volgende:
Je noemt nadelen, maar geen voordelen. De voordelen zijn immens en ver reikend. De nadelen die je noemt zijn allemaal oplosbaar.
Velen zien Bitcoin als een revolutionaire technologie. Zoals er velen zijn geweest in de geschiedenis, van stoommachines tot telefoons, van auto's tot muziek recording.
Wat is het verschil qua snelheid dan? moet ik dan denken aan minuten of dagen?quote:Op zondag 7 april 2013 20:43 schreef Wouter_Drucker het volgende:
[..]
Ik zou bitonic doen. Veiliger en snel. Dat het duur is, ok, maar snelheid is ook kostbaar als de prijs zo snel stijgt.
Op moment van schrijven kost 1 BTC op mtgox ¤124. Dus ¤125 voor de moeite is erg schappelijk.quote:Op zondag 7 april 2013 20:40 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat is duidelijk incorrect. Op de grafieken hierboven kun je aflezen dat de prijs instabiliteit komt door een instabiliteit in het aantal gebruikers. Je kan dit Bitcoin niet aanrekenen.quote:one of Bitcoin's greatest problems -- its dramatic price instability
Zie bovenstaande grafieken en je ziet dat dit niet waar is. Markt prijs loopt gelijke tred met adoptie. Adoptie met media aandacht.quote:Why does the news cycle drive prices so much? Simply put: Very few people who hold Bitcoins actually want to use them once they've been acquired, as the prevailing belief among Bitcoin holders is that it will continue to appreciate in price.
Dat kan inderdaad, met Litecoinquote:Op zondag 7 april 2013 21:04 schreef WammesWaggel het volgende:
En nu is het wachten op de verificatie van Bitcoin.de, dus zit naar een scherm van telebankieren te staren en wacht op een code... dat kan sneller!!!!
Hij bedoelt de ¤ 0,01 die bitcoin.de naar je overmaakt met verificatiecode. Die krijg je denk ik op z'n vroegst dinsdag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |